Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
CharlotteD
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mar 2018, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door CharlotteD »

Hallo Amerikaliefhebbers,

We hebben deze zomer een trip gepland doorheen zuidwest Amerika met de 3 kids. Na het lezen van vele forums en reisbrochures, hebben we een hopelijk haalbare trip kunnen samenstellen. De vluchten liggen vast alsook huurauto en hotels (deze laatste kunnen eventueel wel nog aangepast worden).
Langs deze weg wil ik graag even jullie advies ivm de route om vervolgens verder te kunnen gaan met het plannen van excursies.

Onze planning:
dag 1: vlucht Amsterdam - LA - Palm Springs
aankomst LA 11u45, pick-up auto en doorrijden naar Palm Springs
dag 2: Palm Springs
We dachten eventueel een daguitstap te plannen naar San Diego Zoo. Wat denken jullie?
dag 3: Palm Springs - Williams
dag 4: bezoek Grand Canyon - Page
dag 5: Page
dag 6: Page
Tijdens deze dagen in Page bezoek Monument Valley, Antelope Canyon,...eventueel een boottocht rainbow bridge??
dag 7: Page - Bryce Canyon
dag 8: Bryce Canyon - Las Vegas
dag 9: Las Vegas
dag 10: Las Vegas - Death Valley - Mammoth Lakes
dag 11: Mammoth Lakes - Oakhurst via Tioga Pass
dag 12: Oakhurst
dag 13: Oakhurst - South Lake Tahoe
dag 14: South Lake Tahoe - San Francisco
dag 15: San Francisco
dag 16: San Francisco - Monterey
of eerder
San Francisco - Santa Barbara???
eventueel andere tips?
dag 17: Monterey - Anaheim
dag 18: Anaheim Dsisneyland, Universal Studios,......
dag 19: Anaheim
dag 20: Anaheim
dag 21: terugvlucht LA - Amsterdam

Hebben jullie eventuele opmerkingen / tips bij deze route? Deze zijn meer dan welkom.
Bij de Grand Canyon willen we graag vanuit Tusayan een helicoptervlucht inplannen. Welke raden jullie aan?
Graag eventueel nog verder tips ivm excursies, haalbaar met 3 kids.
Kan je Monument Valley met je eigen auto doen?

Alvast bedankt, Charlotte.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7590
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika

Bericht door Marcopstal »

Een daguitstap nar de San Diego Zoo betekent dat je dan 5 uur in de wagen zit om heen en weer te rijden vanuit Palm Springs. Ik zi hie rhet voordeel niet van in. Wil je naar de San Dieg Zoo, rijd dan na aankomst naar San Diego voor de eerste nacht, bezoek de zoo de volgende dag en rijd dan door naar palm Springs.

Waarom Williams ? Zoek iets in Grand Canyon Village of Tusayan, dan kan je direct de shuttle bussen gebruiken. Voor de helikoptervlucht vanuit Tusayan is vooral de kostprijs vaak de meest doorslaggevende factor.

Als je naar MV wil, overnacht daar dan in de buurt. MV is het mooiste bij zonsondergang en opgang. Heen en terug rijden vanaf Page betekent opnieuw dat je meer dan 4 uur in de wagen gaat zitten en de beste uren mist.

In de zomer is een boottocht naar de Rainbow Bridge vaak lang varen, afhankelijk van de waterstand.

Ik mis eigenlijk Zion wel een beetje in dit verhaal, maar dat hoeft uiteraard niet.

Las Vegas - Death Valley - Mammoth Lakes is veel voor één dag. Het geeft je weinig tijd om te genieten van Death Valley.

Met Oakhurst zit je natuurlijk al een flink eindje van de vallei verwijderd. Het is veel heen en weer rijden en past zeker niet met South Lake Tahoe.

South Lake Tahoe zou ik eigenlijk schrappen. Je hebt immers duidelijk te weinig tijd voor de rit van SF naar LA.

SF - Santa Barbara is veel en veel te ver voor één dag. Er is zoveel te zien en te doen langsheen de kust. Eigenlijk wordt dit in drie etappes aangeraden:
- SF - Monterey
- Monterey - Morro Bay/Pismo Beach
- Morro Bay - LA

In LA kies je voor Anaheim, maar je wil ook naar Universal. Dat is evenwel de volledig andere kant van LA. Dat kan je met druk verkeer tot 2 uur heen en 2 uur terug kosten. Kies voor hotels in functie van wat je wil doen en beperk je niet tot 1 hotel in LA.

MV kan je met de eigen wagen doen, maar je moet natuurlijk wel voorzichtig zijn met eventuele putten. De weg durft ook nog wel eens te wijzigen, ik deed hem met huurwagens al een keer of 5 zonder problemen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Vin.cent

Re: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika

Bericht door Vin.cent »

Jullie gaan een mooie reis tegemoet! Helaas zitten er wel wat rare dingen in, zoals mijn voorganger beschrijft.

Ik mis Zion ook. Misschien wel het mooiste park in de reis die je gaat maken.

San Diego Zoo zou ik vergeten.

Page lijkt mij wat lang, al kan je er genoeg doen! (MV niet vanuit Page, maar daar overnachten)

Williams(1 uur heen en 1 uur terug) Oakhurst(1 1/2 uur heen en 1 1/2 uur terug) zijn misschien goed voor het budget, maar zeker geen goede uitvalsbasis om de parken te bezichtigen

LV - Mammoth Lakes, via DV is erg lang!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42137
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ben het eens met bovenstaande opmerkingen. Hoe oud zijn de kinderen?
Als je de kustroute met 1 stop wilt doen zou je in Cambria kunnen overnachten. Dat deden wij vorig jaar. Universal vanuit Anaheim is niet handig. Ik zou een overnachting in LA doen.
Kijk eens in ons 2017-verslag voor delen van jullie route.

Marianne
CharlotteD
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mar 2018, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door CharlotteD »

Dankjewel voor jullie input.
Ik merk dat we hier en daar toch best wel enkele aanpassingen doen. Maar ik heb wel al gemerkt dat het niet eenvoudig wordt om nog logies te vinden rond monument valley en Yosemite. Vandaar ook Oakhurst.
San Diego zoo laten we links liggen. Ik zie in dat dat geen goed plan is vanuit Palm Springs.
Williams hebben we puur gekozen owv budget, liever wat geld spenderen aan een helikoptervlucht. Niet altijd makkelijk om keuzes te maken.
Voor monument Valley zijn we er nog niet helemaal uit, misschien houden we dit voor een volgende keer.
De laatste dagen in Anaheim worden verminderd en we zoeken nog een ander hotel dichterbij Universal Studios. Iemand een goeie tip?
Dit hadden we zeker en vast verkeerd ingeschat.
De nachten in San Francisco kunnen we niet meer aanpassen, dus gaan we voor Cambria ipv Monterey. Het aantal dagen rond LA willen we zo houden omdat de kinderen toch graag én disneyland én de studios willen doen.
Wat betreft Page, daar bekijk ik momenteel nog om het aantal nachten te verminderen om toch nog Zion te kunnen plannen.
Eventueel nog een tip om South Lake Tahoe te vervangen door iets anders?

De kinderen zijn 9, 13 en 14 jaar.

Ik puzzel verder aan onze route.
Alvast bedankt

Charlotte
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42137
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Martin & Marianne »

Overnachten in Grand Canyon Village hoeft niet duur te zijn; heb je gekeken naar de Maswik Lodge South? Zie daarvoor http://www.grandcanyonlodges.com. Hoe doen jullie het met overnachten, nemen jullie een luchtbed + slaapzak mee?
Voor Yosemite zou je kunnen kijken of er een tent vrij is of komt in half Dome Village; daar zijn 5-persoonstenten. Je zit dan heel centraal. Zie voor reserveringen http://www.travelyosemite.com. Je hebt dan ook tijd om naar de Mariposa grove te gaan; de laatste nacht zou je dan in Oakhurst kunnen overnachten. Wanneer zijn jullie in Yosemite?
Voor MV zou je naar de San Juan Inn in Mexcian Hat kunnen kijken (ze hebben ook yurts) of naar een cabin op de camping bij Gouldings. Ik denk dat Page duurder is of hebben jullie daar iets betaalbaars gevonden?
Ik zou een extra dag Yosemite doen als je niet naar Lake tahoe gaat; daar is meer dan genoeg te doen. Kijk bijvoorbeeld ook eens in ons 2006- en 2008-verslag daarvoor; onze kinderen waren toen ongeveer even oud als die van jullie nu.

Marianne
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7590
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Marcopstal »

Eerlijk gezegd zou ik een dagje meer voorzien voor San Francisco, dat is een compacte stad die best veel te bieden heeft. Je zou dan op dag 13 nog iets in Yosemite kunnen doen (bvb. Mariposa Grove) en pas na de middag naar San Francisco vertrekken en op dag 16 vroeg vertrekken uit San Francisco.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42137
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Martin & Marianne »

Een extra dag SF zou ook kunnen. Of doe een overnachting halverwege Yosemite en SF: dat scheelt veel geld en je hebt meer tijd voor zowel Yosemite als voor SF.
Voor LA hebben wij goede ervaringen met de Orchid Suites (zie ons 2006- en 2008-verslag).

Marianne
Geert VW
Amerika-ontdekker
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 feb 2016, 12:09
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Geert VW »

Jullie gaan een schitterende reis tegemoet, wees daar maar zeker van. Twee jaar terug grote delen ervan gedaan met kinderen van 14 en 17. Ze hebben de tijd van hun leven, dus jij ook...

Jullie hebben ruim de tijd voor dit rondje maar er zitten toch een aantal eigenaardigheden in vind ik, zoals in vorige replies al weergegeven. Hieronder wat ik anders zou doen:

- Dag 2: reken maar dat je vroeg wakker bent, dus je kan vroeg op weg. Door Joshua tree NP richting Grand Canyon. Heel de rit naar GC is meer dan zes uur rijden, dus zou ik dan toch ergens opsplitsen (Needles?)
- Dag 3: Needles - Tusayan (kan je al veel doen aan de GC) Wat ga je tussen Palm Springs en Williams doen?

PS: ik weet niet of twee uur plus rijden nog zo'n goed idee is op de dag van aankomst. Je komt wel moe van het vliegtuig hoor...

Van GC zou ik naar MV rijden en daar ergens overnachten. Volgende dag van MV naar Page.

Eén volledige dag Page zou ik zeker wel genoeg vinden.

Zion absoluut niet overslaan. Daar zou ik een volle dag plaatsen. Je kinderen zullen het fantastisch vinden om de Narrows te wandelen. Topdag... Trouwens ook een wandeling tussen de hoodoos bij Bryce zal een hoogtepunt zijn. Bryce -LV is trouwens te ver, dus doe jezelf een plezier en zet Zion daartussen.

Dag 10: LV - Death Valley - Mammoth Lakes hebben wij toen ook gedaan in één rit. Is te doen, in death valley is het mooi maar bloedheet. Wij vonden op deze manier er door rijden wel OK.

Waarom Oakhurst? Komende vanuit Tioga pass rij je dan Yosemite voorbij. Zelfde weg rij je dag nadien terug naar het park. Heb je al hotel gekeken bij El Portal? Ben je zo het park in. Op laatste dag zou je dan via Oakhurst kunnen rijden om daar Mariposa Grove te bezoeken.

Lake Tahoe, ken ik niet, maar dat zou ik overslaan. Want dan moet je weeral een stuk om naar het noorden.

SF - LA zou ik in drie stukken doen. Highway 1 is zo mooi maar je moet toch je tijd ervoor nemen. Dus SF - Monterey - Pismo Beach - LA of zoiets...

LA, vergeet geen dagje aan zee (oceaan) daar. Geweldig om af te sluiten met strand en zee voor de kids.

Excuses dat ik me zo laat gaan, maar als ik twee jaar terug denk, zie ik het zo weer voor me..
CharlotteD
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mar 2018, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door CharlotteD »

Na even nog eens alles goed te bekijken, jullie reisverslagen te lezen, hebben we onze trip/logies hier en daar al aangepast.
Onze route ziet er momenteel zo uit:

dag 1: vlucht Amsterdam - LA - Palm Springs
aankomst LA 11u45, pick-up auto en doorrijden naar Palm Springs
dag 2: Palm Springs - Needles
dag 3: Needles - Grand Canyon (Maswik Lodge)
dag 4: Grand Canyon - Monument Valley (San Juan Inn Mexican Hat)
dag 5: Monument Valley - Page
dag 6: Page - Bryce Canyon
dag 7: Bryce Canyon - Zion (Springdale)
dag 8: Zion - Las Vegas
dag 9: Las Vegas
dag 10: Las Vegas - Death Valley - Mammoth Lakes
dag 11: Mammoth Lakes - Yosemite Valley via Tioga Pass
dag 12: Yosemite
dag 13: Yosemite
dag 14: Yosemite - San Francisco
dag 15: San Francisco
dag 16: San Francisco - Cambria (Cambria beach lodge)
dag 17: Cambria - LA (omgeving Hollywood)
dag 18: LA (bezoek Universal Studios)
dag 19: LA -Anaheim
dag 20: Anaheim (Disneyland)
dag 21: terugvlucht LA - Amsterdam


@ Marianne: Dankjewel voor je input ivm logies, we hebben je tips ter harte genomen. Enkel voor Yosemite kijken we nog hoopvol uit naar wat er eventueel nog vrijkomt. Momenteel een tent in half dome village maar misschien niet echt iets voor ons (lees vooral ikzelf en ons dochter) na het lezen van de vele reviews. Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft in augustus?

@ alle anderen dankjewel voor de tips!

Nu nog enkel een overnachting zoeken/vastleggen in Page en Zion.

Excursies:
* Aangezien er voor upper antelope canyon geen beschikbaarheid meer was, hebben we voorlopig canyon X tour vastgelegd.
Iemand daar ervaring mee? Of opteren voor lower antelope en boeken via Ken's Tours??
* Helicopter GC reeds hier al reserveren (papillon)? En best een vlucht 's morgens nemen?
* Tickets voor pretparken (Studios. disneyland,..) daar iemand tips of ervaringen mee?

Alvast bedankt

Charlotte
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42137
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zaten in 2015 in een tent in Half Dome Village (dat heette toen nog Camp Curry). Zie hier en hier voor ons verslag.
Wij vonden het prima; je moet natuurlijk geen luxe verwachten, maar als je er alleen maar slaapt is het prima. Een heated tent is wel mooi omdat je anders geen stopcontat hebt.

Marianne
Ron Notenboom
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 01 feb 2015, 15:30
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Naaldwijk
Contacteer:

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Ron Notenboom »

De laatste dagen in Anaheim worden verminderd en we zoeken nog een ander hotel dichterbij Universal Studios. Iemand een goeie tip?
Wij hebben in 2015 overnacht in de Best Western Burbank Airport Inn. Toen een prima en betaalbaar hotel met mooie kamers en ontbijt +gratis parkeren. En hoewel de naam anders doet vermoeden ligt dit hotel zeker niet in de directe nabijheid van het vliegveld. Eerlijk gezegd hebben wij zelfs geen vliegtuig gehoord of gezien. Bovendien op slechts 10 min. rijden het metrostation Noth Hollywood. Met deze metrolijn (rode route) kom je zonder overstap eenvoudig bij station Hollywood/Vine met de bezienswaardigheden daar op loopafstand. Wij hebben daar tegenover het metrostation tickets gekocht voor de Hop On Hop Off bus.
Laatst gewijzigd door Ron Notenboom op 22 mar 2018, 11:20, 3 keer totaal gewijzigd.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7590
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Marcopstal »

Het hotel ligt 2,5 km van de luchthaven. Welliswaar de Hollywood Burbank Luchthaven van Burbank zelf, een regionale luchthaven die in principe 's nachts gesloten is.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Saskia45
Amerikafan
Berichten: 289
Lid geworden op: 19 okt 2016, 13:11
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Saskia45 »

wij hebben afgelopen zomer lower antelope canyon gedaan via Ken's Tours. Vanuit NL gereserveerd; dag van te voren opnieuw via mail bevestigd en ter plaatse betaald. Leuke gids die heel veel vertelde!

Zion inderdaad niet overslaan; was bij onze pubers één van de toppers van de vakantie (naast fietsen in NY Central Park). De narrows hebben we vanwege flashflood warnings niet gelopen; daar willen ze graag voor terug.

groet Saskia
2000 Zuidwest
2017 New York en Zuidwest
2018 Californië en Oregon
2022 Las Vegas - Yellowstone - Utah
2023 West-Canada
Saskia45
Amerikafan
Berichten: 289
Lid geworden op: 19 okt 2016, 13:11
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Saskia45 »

wij zaten bij Zion in Springdale, in Pioneer's Lodge (aanrader om te gaan eten bij Oscar's, iets verderop aan de hoofdstraat!)

Als je 's ochtends vroeg vertrekt (rond 7.30 uur) kun je ook nog met de auto naar het park en daar parkeren; scheelt je wachten op de bussen die van en naar Springdale rijden.

In Page zaten we in Days Inn; prima kamers, langs de doorgaande weg naar Lake Powell en even voorbij Horshoe Bend, vlakbij een walmart.

Ik wil je niet bang maken, maar wij kwamen eind van de middag bij GC aan met een donkere lucht en regen onderweg, 's avonds heeft het gebliksemd aan de noordkant (wel mooi op de foto...), dus om hier al te reserveren?? Hoewel ik geen idee heb of je ter plekke nog wel kunt reserveren...
Als je de lucht niet in kunt, zul je waarschijnlijk je geld wel terugkrijgen, maar als het regent of flink bewolkt is, zijn de kleuren veel minder en is het je wellicht het geld niet waard.
2000 Zuidwest
2017 New York en Zuidwest
2018 Californië en Oregon
2022 Las Vegas - Yellowstone - Utah
2023 West-Canada
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door IngridZw »

Wij hebben in 2011 een helikoptervlucht vanuit Tusayan gemaakt. Van te voren niet gereserveerd maar ter plekken impulsief besloten voor een helikoptervlucht. Er was toen nog plek om 14.30 uur maar misschien hadden we toen wel geluk. Het is in ieder geval geen garantie dat er een plek vrij is. Bij ons was het toen ook half bewolkt, regende zelfs af en toe een klein beetje. Maar ondanks dat een geweldige vlucht gehad. Dus ook met bewolking echt de moeite waard.

In Springdale is Zion Park een goede optie. Eenvoudig maar keurig hotel incl. zwembad en financieel heel aantrekkelijk. Je hebt standaardkamers, kamers met 3 bedden en appartementen. Reserveren kan alleen via hun website. En de locatie is heel gunstig.
Laatst gewijzigd door IngridZw op 22 mar 2018, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Ron Notenboom
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 01 feb 2015, 15:30
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Naaldwijk
Contacteer:

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Ron Notenboom »

Bumbleberry Inn in Springdale is eventueel ook een goede optie.
Excursies:
* Aangezien er voor upper antelope canyon geen beschikbaarheid meer was, hebben we voorlopig canyon X tour vastgelegd.
Iemand daar ervaring mee? Of opteren voor lower antelope en boeken via Ken's Tours??
http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/be ... nyonx.html
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Gebruikersavatar
schre062
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door schre062 »

Het Magic Castle hotel vlakbij Hollywood. Prachtige lokatie. En op 10 minuten van Universal en op loopafstand van Walk of Fame.
Phoenix-L.A. 2011
San Francisco-Las Vegas 2013
Atlanta-Atlanta 2015
Denver-Salt Lake City 2016
New York 2017.
Californie-Arizona Febr.-Maart 2018 (LA-LA)
Florida februari 2019
Texas en New Mexico 2020 in februari
Ron Notenboom
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 01 feb 2015, 15:30
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Naaldwijk
Contacteer:

Re: Reis CharlotteD: eerste maal met kids rondreis zuidwest Amerika.

Bericht door Ron Notenboom »

Maar volgens mij wel aanzienlijk duurder dan de suggestie die ik deed.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer