Reis Wdw-fans4: 3 weken West-USA routetips.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Wdw-fans4
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Wdw-fans4: 3 weken West-USA routetips.

Berichtdoor Wdw-fans4 » 15 jan 2018, 08:57

Wat fijn dat ik allemaal zulke goede tips van jullie krijg! Ik ga deze zeker allemaal meenemen in onze uiteindelijke route! Hebben jullie misschien ook nog goede hotel tips? Ik zag er 1 voorbij komen van yosimety bug en die is idd erg leuk! Verder nog tips voor de andere plaatsen? Alle ideeen zijn welkom. Ik zag al bij booking dat alles een stuk duurder is dan 23 jaar terug maar ja dat is ook logisch het valt me wel op dat florida kwa hotels voordeliger is in sf zag ik echt onder de 150€ niets bijzonders voorbij komen. Dat viel me wel tegen. Nou ja dat word nog ff wat harder sparen.
Gr Wendy.

markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Berichtdoor markro » 15 jan 2018, 12:15

Bovenaan de forumpagina vind je een link naar hotelbeoordelingen van forumleden. Voor nu zet ik hem hier er ook bij: https://beoordelingen.allesamerika.com/
De prijzen van accommodaties zijn de laatste jaren fors duurder geworden, zeker op de toeristische plekken.
Marco.

Onze Amerikareisverslagen: klik hier.

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Berichtdoor Martin & Marianne » 15 jan 2018, 12:56

Wdw-fans4 schreef:Hebben jullie misschien ook nog goede hotel tips? Ik zag er 1 voorbij komen van yosimety bug en die is idd erg leuk!

De Yosemite Bug is wel leuk denk ik, maar kijk ook eens naar iets in het park; dat scheelt je veel reistijd (twee keer een uur) en het ozeken naar een parkeerplaats. De tenten in Half Dome village liggen mooi en zijn- relatief gezien dan - ook nog wel betaalbaar.
In onze laatste twee verslagen hebebn we een aparte pagina opgenomen met de hotels waar wij verbleven; misschien heb je daar iets aan.

Marianne

Wdw-fans4
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Berichtdoor Wdw-fans4 » 15 jan 2018, 15:04

Dank jullie wel die ga ik ook weer door nemen we schrokken idd nogal van de prijzen vooral als je florida gewent bent maar ja dat is nou eenmaal niet anders. Gr wendy

Ron Notenboom
Amerikakenner
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Berichtdoor Ron Notenboom » 15 jan 2018, 16:11

Toevallig kwam ik dit nog tegen over Oatman http://www.stripesandstars.nl/westkust- ... -route-66/

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht