Reis jill1234: zomer 2019.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door markro »

Bovenaan het forum vind je een link naar de beoordelingen, die door de forumleden zijn gegeven.
Voor het gemak nu ook hier: https://beoordelingen.allesamerika.com/index.php
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door Hans B »

Zijn de 21 dagen de max? Enkele dagen extra zou zoveel meer 'lucht' geven op de route.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Sentinel
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 06 mar 2006, 11:20
Locatie: Amersfoort

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door Sentinel »

jill1234 schreef:Man ziet bij een auto rondreis op tegen het uit je koffer leven en het meer afhankelijk zijn van buiten de deur eten en in de avond aangewezen zijn op je hotelkamer .
Zijn er misschien ook huuraccomodaties op campings, of kennen ze dat daar niet?
Je bent toch niet meer aangewezen op je hotel kamer dan op de camper? Ik denk zelfs dat je misschien wat meer vrijheid hebt met de auto.
Als je in de avond nog een rondje wilt maken pak je de auto en ben je weg.
Met de camper lijkt mij dat iets meer werk te zijn.

Wat betreft leven uit de koffer; wat wij doen is 1 in de 3/4 dagen de grote koffers mee de kamer op. Dan pakken we de handbagage koffers voor 3/4 dagen en de rest van de dagen blijft de koffer in de auto.
Scheelt pakwerk in de ochtend omdat je maar twee kleine koffers in de auto hoeft te zetten i.p.v. een paar grote.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door jill1234 »

Zou het een idee zijn om een soort “ achtje” te maken? Rondje Las Vegas rechtsom en rondje Las Vegas Linksom.
Rechtsom met de jucy minicamper naar grand canyon, page, monument Valley, bryce, Zion en linksom met huurauto van las Vegas via death Valley baar Yosemite, SF, Highway one, LA en terug naar LV.
Dus in Las Vegas de jucy inleveren en verder gaan met de auto. Kunnen niet goed kiezen namelijk en met dit scenario hebben we het beste van 2 werelden.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42028
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door Martin & Marianne »

Dat kan, maar ik vind het zelf altijd wat omslachtig, halverwege wisselen van vervoermiddel.
En met jouw planning ontloop je dan net de goedkope overnachtingen in Yosemite. Wil je daar niet kamperen dan is overnachten in het park prijzig; je kunt daar 150 dollar per nacht besparen door te gaan kamperen.

Ik kan me voorstellen dat je LA en SF niet met een camper gaat doen. Als je ene rondje LA of SF maakt zou je voor die steden en de kust ene auto kunnen huren. Zijn er one ways mogelijk met de Jucy? Dan zou je bijvoorbeeld vanuit SF via Yosemite, Death Valley, Zion, Bryce en GC naar Las Vegas kunnen rijden, daar de camper inleveren en dan met de auto naar LA en SF.

Ik blijf de combinatie hotels en tent ideaal vinden. En ook de goedkoopste manier van rondreizen.

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door jill1234 »

Combi auto hotel en tent passeert hier ook de revue maar we vragen ons af hoe dat gaat. Tent kan mee in koffer denk ik maar slaapzakken en luchtbedden niet. Daar kopen? Dat is ook een investering toch? Haal je dat met zeg 10 nachten kamperen er uit?
In Yosemite heb ik die tenten in half dome village gezien, niet heel aantrekkelijk ogend maar wel midden in het park
Als we de jucy doen willen we natuurlijk wel vaak kamperen, anders zonde geld. Prijsverschil Jucy en auto is ongeveer 80 euro per nacht, dus zonde om dan vaak in een hotel te slapen, maar te vaak k(r)amperen lijkt me ook niks ( toevallig dit weekend nachtje bij zoontje gelogeerd op zijn kamer, matras op de grond. Ik was gebroken....denk niet dat bed in jucy beter is.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door jill1234 »

Hans B schreef:Zijn de 21 dagen de max? Enkele dagen extra zou zoveel meer 'lucht' geven op de route.
Man kan max 3 weken vrij dus inderdaad de max
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door jill1234 »

Martin & Marianne schreef:Dat kan, maar ik vind het zelf altijd wat omslachtig, halverwege wisselen van vervoermiddel.
En met jouw planning ontloop je dan net de goedkope overnachtingen in Yosemite. Wil je daar niet kamperen dan is overnachten in het park prijzig; je kunt daar 150 dollar per nacht besparen door te gaan kamperen.

Ik kan me voorstellen dat je LA en SF niet met een camper gaat doen. Als je ene rondje LA of SF maakt zou je voor die steden en de kust ene auto kunnen huren. Zijn er one ways mogelijk met de Jucy? Dan zou je bijvoorbeeld vanuit SF via Yosemite, Death Valley, Zion, Bryce en GC naar Las Vegas kunnen rijden, daar de camper inleveren en dan met de auto naar LA en SF.

Ik blijf de combinatie hotels en tent ideaal vinden. En ook de goedkoopste manier van rondreizen.

Marianne
One way is ook mogelijk ja, kost 175 dollar, dus te overzien. Is ook nog een optie..
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
UitHolland
Amerikafan
Berichten: 213
Lid geworden op: 30 aug 2014, 18:38
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: the Netherlands, Planet Earth, Earth-Moon System, Solar System, Milky Way Galaxy, Local Group, Virgo

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door UitHolland »

Over uit koffer leven... de mensen die ik ken met ervaring met de Jucy hadden tassen mee. Het voordeel is dat je deze plat kunt maken of oprollen. De opslag in de Jucy zijn 2 grote bakken.
Zij hebben alle spullen uit de tassen gehaald en de bakken als kledingkast gebruikt.
Als je alles een beetje schikt blijft het overzichtelijk en kun je het makkelijk pakken. Dit in tegenstelling tot de tas uit de bak moeten halen en dan weer de tas openmaken, spullen eruit en tas weer terug.
De penthouse kun je een heel klein beetje gebruiken voor de opslag van je slaapzak. Als hij ingeklapt is, is er een klein beetje ruimte. In tegenstelling tot de filmpjes was hun penthouse electronisch.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42028
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door Martin & Marianne »

jill1234 schreef:Combi auto hotel en tent passeert hier ook de revue maar we vragen ons af hoe dat gaat. Tent kan mee in koffer denk ik maar slaapzakken en luchtbedden niet. Daar kopen? Dat is ook een investering toch? Haal je dat met zeg 10 nachten kamperen er uit?
Wij hadden onze eigen tenten mee, en hebben slaapzakken en luchtbedden daar gekocht. We hadden de kosten er in twee nachten Yosemite uit. Je betaalt 20 tot 30 dollar per nacht als je in een NP kampeert. Vergelijk dat maar eens met de hotelprijzen in of vlakbij een park.

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door jill1234 »

Weer wat dagen verder, voors en tegens naast elkaar zet en nu komt auto in combi met kamperen en hotels toch duidelijk als winnaar uit de bus. De jucy vinden we nog steeds leuk maar de opbergruimte is toch wel erg beperkt en als we de helft van de tijd hotels willen in verhouding ook erg duur.
Zijn bij decathlon naar tenten gaan kijken en inderdaad er zijn er bij die zeer snel en makkelijk op te zetten zijn.
Op de site van de wallmart gezien dat de overige kampeerbenodigdheden daar voor een zacht prijsje te krijgen zijn.
Reisplanner gemaakt met behulp van de tioga site, twijfelen nog op een paar puntjes.
Dit is de route nu:
Dag 1 San Fransisco
Dag 2 San Fransisco
Dag 3 San fransisco
Dag 4 Monterrey
Dag 5 San Simeon of Pismo Beach
Dag 6 Hollywood
Dag 7 Hollywood ( universal)
Dag 8 Kingman
Dag 9 grand canyon
Dag 10 page
Dag 11 page
Dag 12 Monument Valley
Dag 13 bryce
Dag 14 bryce
Dag 15 Zion
Dag 16 las Vegas
Dag 17 las Vegas
Dag 18 Lee Vining via death Valley
Dag 19 Yosemite
Dag 20 Yosemite
Dag 22 SF en terugvlucht

Paar vragen:
2 overnachtingen Highway one noodzakelijk? Willen walvistour tour doen en verder gewoon van de uitzichten genieten. Misschien volstaat 1 nacht halverwege?

Hollywood: 2 nachten voldoende? Willen Beverly Hills, Hollywood sign, walk of Fame, santa Monica of venice beach zien en 1 dag universal.

Omweg om Monument Valley te zien de moeite waard? Is dan nog een hele ruk naar bryce (450 km). Is dus best een omweg , doen of niet? Indien niet , dan vanuit page direct naar Bryce.

Van Las Vegas naar Lee Vining, zien we dan iets van death Valley? Mooie uitzichtpunten?

In Bryce, Zion, Grand Canyon en Yosemite willen we kamperen met eigen tent. Rest in hotels.

Toevoeging: startpunt is afhankelijk van vliegtickets en rondje kan ook andersom: wat weegt zwaarder? Yosemite zo vroeg mogelijk in juli doen vanwege de watervallen of de kustlijn van SF naar LA ipv andersom?
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42028
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou twee nachten Zion doen en 1 nacht Bryce. Vooral Zion is druk; als je daar 2 nachten hebt, ben je de gelegenheid om de drukte wat te ontwijken in de vroege en late uren van de dag.

Schrijf voor de duidelijkheid de route uit in een van/naar schema. dan zie je ook beter wat een reisdag is, en waar je een volle dag hebt. De tijd voor Yosemite is erg kort zo, dat zie je nu niet echt.
Een spreadsheet-overzicht met een van/naar schema is ook heel handig om straks de reserveringen etc neer te zetten.

Ik zou de route andersom doen zodat je eerder in Yosemite bent (vanwege de watervallen). En de dagen San Francisco (met een c) op het laatst zodat je wat ruimte hebt voor onvoorziene zaken. Maar je kunt het ook laten afhnagen van hoe de weekeinden vallen.
Van Las Vegas naar Lee Vining is wel ver voor 1 dag.
Je zou de laatste nacht SF al naar Monterey kunnen rijden. Scheelt in de kosten, en je hebt een extra dag voor bijvoorbeeld Yosemite of een stop in bijvoorbeeld Lone Pine (mooi kamperen bij Whitney Portal).

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door jill1234 »

Bedankt weer Marianne! We ontkomen niet aan af en toe een lange reisdag, dat zij zo. Heb nu het volgende, hopelijk duidelijkere schema. Zion toch maar 1 nacht omdat we daar al in de ochtend vanuit Bryce aankomen en de volgende dag pas in de middag weg hoeven. Ik twijfel wel echt over Monument Valley, dat zorgt voor veel extra kilometers. Iemand advies? Er in laten of vanuit Page direct naar Bryce?

Route andersom kan natuurlijk ook.

Dag 1 AMS -SF
Dag 2 SF
Dag 3 in de middag van SF naar Monterrey ( goed idee Marianne)
Dag 4 van Monterey naar Pismo Beach
Dag 5 van Pismo Beach naar LA ( Hollywood)
Dag 6 LA ( universal)
Dag 7 van LA naar Kingman
Dag 8 van Kingman naar Grand Canyon
Dag 9 van Grand Canyon naar Page
Dag 10 page
Dag 11 van page naar Monument Valley
Dag 12 van Monument Valley naar Bryce
Dag 13 Bryce
Dag 14 van Bryce naar Zion
Dag 15 van Zion naar Las Vegas
Dag 16 las Vegas
Dag 17 van Las Vegas naar Lone Pine ( death Valley)
Dag 18 van Lone Pine via Bodie naar Yosemite
Dag 19 Yosemite
Dag 20 yosemite
Dag 21 yosemite-SF
Dag 22 SF - AMS
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door Marcopstal »

SF zou ik bij voorkeur op het einde zetten. Als je vroeg aankomt kan je misschien de dag zelf nog naar Monterey rijden. De luchthaven ligt in ieder geval langs de goede kant hiervoor. Het is een dikke 1,5 uur rijden. Of je kiest bvb voor Santa Cruz, dat is slechts een uur vanaf SFO.

Met de walvistocht zou ik zeker de twee overnachtingen aan de kust zo plannen.

Als je van Pismo Beach naar LA rijdt heb je niet echt vel tijd voor de bezienswaardigheden daar. Met Universal in het vooruitzicht kan je uiteraard wel Hollywood die dag (en avond) nog doen. Eventueel via Beverly Hills nog rijden ?

Santa Monica en Venice zou je dan op de dag dat je naar Kingman rijdt kunnen plannen. Natuurlijk als je al na de lunch vertrekt ben je wel al laat voor Oatman. Rechtstreeks naar Kingman is een 5 uur rijden.

Het is allemaal net een beetje gehaast.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door PSVwally »

Als je Monument Valley er al bij doet zou ik de route sowieso Grand Canyon - Monument Valley - Page maken en niet van Page naar Monument Valley en dan naar Bryce. Want dan is de rit naar Bryce een hele lange.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door jill1234 »

Dat is een goede tip PSVwally!
Ik vind het zo lastig , zoveel te zien.
Na aankomst meteen de stad uit ( indien gevlogen op SF) zie ik eigenlijk niet zitten, dan hebben we er al een lange reis op zitten.
Ik denk dat dit de globale route blijft ( aangepast aan tip PSV Wally) en we pas echt concreet verder kunnen als we in augustus of september de tickets hebben en ook weten waar we op vliegen.
Concreet: Yosemite mijden in de weekenden. Las Vegas ook mijden in het weekend?
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
BobvdMeij
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 jan 2018, 16:43
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door BobvdMeij »

Wij zijn net terug van een 2.5 weekse reis die qua route veel overeenkomt met jullie plannen! Een aantal belangrijke verschillen zijn dat wij met z'n tweeën waren (zónder kinderen), toch voor een camper i.p.v. auto hebben gekozen (toch iets langzamer), liefst drie dagen minder hadden, de dag in SF op het eind i.p.v. het begin hadden gepland maar, niet geheel onbelangrijk, wel in April i.p.v. het absolute hoogseizoen waren. Onze route zag er als volgt uit:

Dag 1 AMS -SF
Dag 2 Camper ophalen en in middag van SF naar Monterey
Dag 3 Whale Watching (ochtend) en naar LA (overnachting bij Pyramid Lake, net ten noorden van LA)
Dag 4 Universal Studios (overnachting t.h.v. San Bernardino, net ten oosten van LA)
Dag 5 LA naar Bullhead City (vlakbij Kingman) via Joshua Tree NP
Dag 6 van Bullhead City naar Grand Canyon via Oatman, Historic Route 66 én Bearizona
Dag 7 van Grand Canyon naar Page via MV (althans, dat was het plan..) én Horseshoe Bend
Dag 8 van Page naar Bryce
Dag 9 van Bryce naar Zion
Dag 10 hele dag in Zion
Dag 11 van Zion naar Las Vegas ('s avonds naar Fremont Street Experience)
Dag 12 hele dag in Las Vegas
Dag 13 van Las Vegas naar Lone Pine/Olancha (dóór Death Valley)
Dag 14 van Olancha naar Yosemite via Bakersfield (ruim 200km omrijden i.v.m. nog dicht zijn van Tioga Pass)
Dag 15 hele dag in Yosemite
Dag 16 hele dag in Yosemite
Dag 17 van Yosemite naar SF
Dag 18 hele dag in SF
Dag 19 SF - AMS

Omdat LA ook voor ons weinig meerwaarde had en de Studios volstonden hebben wij bewust gekozen voor een camping net boven LA op de dag vóór de Studios en een camping iets richting het oosten voor de avond ná de Studios. Op die manier gebruik je de dag van de Studios meteen om alvast een stukje in de volgende richting te rijden en aan het drukke verkeer van LA te ontkomen voor de volgende dag.

Wij hebben evenwel met Monument Valley in onze maag gezeten. Wel of niet doen? En is het haalbaar qua afstand? Uiteindelijk hebben wij besloten om wél voor MV te gaan, totdat wij op die bewuste dag een lekke band kregen en de halve dag bij de garage hebben gestaan en noodgedwongen direct naar Page zijn doorgereden. Qua afstand is het m.i. prima te doen, maar doe dan zoals PSVwally al aangeeft dit wel via GC > MV > Page. Wij zijn op die bewuste dag zelfs nog extra vroeg opgestaan om een ruim 2u durende hike in de Grand Canyon te doen en reden al rond 10:00 weg bij de GC richting MV (tot die lekke band dus..).

Groot voordeel voor jullie is dat de Tioga Pass in de zomer gewoon weer open is, dat scheelt een aanzienlijk stuk richting Yosemite!!

Toegegeven, ons programma was redelijk vol. Uiteindelijk hebben we 4.420 kilometer afgelegd in 17 dagen (de dag van de heen- en terugreis niet meegerekend). We hebben daarnaast op aardig wat stukken niet de kortste of snelste weg genomen, maar hebben vaak een toeristische route gepakt om nóg meer bezienswaardigheden mee te pikken onderweg. Op zich prima als je met z'n tweeën bent en niet vies bent van enkele langere reisdagen, maar met twee kinderen en een auto (minder van alle gemakken voorzien) misschien toch wat minder fijn. Idem geldt voor de periode, ik kan mij voorstellen dat het in de zomer (ook buiten de parken zelf om) drukker is op de doorgaande wegen dan in April. Zeker in onze eerste week (odz. 'dan zijn we toch nog fris en fruitig) zijn we praktisch elke dag onderweg geweest en hadden we vaak maar een dagdeel over om een park o.i.d. te bezoeken, m.u.v. Universal waar we een hele dag hadden.

We hebben in de tweede week dan ook bewust het tempo wat omlaag geschroefd en na elke reisdag een rustdag ingepland met een volle dag om de stad/park te bezoeken. Jullie hebben gelukkig drie meer dagen dan wij, waardoor je ook in die eerste week/ helft van de route wat van deze dagen kunt inplannen. Denk dan bijvoorbeeld aan een extra dagje Bryce (i.p.v. alleen een middag) en/ of een volle dag Grand Canyon. Ook zou je, zoals je nu al eigenlijk hebt gedaan, het stuk tussen Monterey en LA in twee i.p.v. één reisdag kunnen indelen zodat je op dag de tweede reisdag nog tijd over houdt om Hollywood in te duiken. Je kunt er net zo goed voor kiezen om het stuk tussen de GC en Page in twee dagen in te delen en van zowel GC > MV als MV > Page een aparte reisdag te maken als je toch met de afstand in de knoei denkt te komen.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door jill1234 »

Bedankt Bob voor je uitgebreide verhaal!
Inmiddels weer een paar maanden verder en weer gestoeid met de route. Ik wilde wat meer rust in bouwen, denk aan een dag strand rondom LA, een dagje aan het meer rondom Page etc. Om dit te kunnen moesten we snoeien in de route, keuzes maken.....Yosemite is daardoor komen te vervallen , op de highlights na.
We kunnen niet alles en alleen maar doorjakkeren is niet wat we willen, zeker ook niet voor de kinderen.
We zouden dan bijvoorbeeld op dit rondje komen: startpunt willekeurig.
Dag 1 AMS -SF
Dag 2 SF
Dag 3 camper ophalen en richting Monterey/Carmel
Dag 4 verder op Highway one richting LA, overnachting omgeving Pismo Beach of nog iets zuidelijker
Dag 5 LA , highlights, Hollywood Sign, Beverly Hills, Walk of Fame
Dag 6 LA universal studio’s
Dag 7 LA dagje strand ( santa Monica bijvoorbeeld)
Dag 8 LA> Kingman
Dag 9 Kingman> Grand Canyon
Dag 10 Grand Canyon >Page, horseshoe bend
Dag 11 page ( Antylope canyon)
Dag 12 page (relaxen)
Dag 13 bryce
Dag 14 Zion
Dag 15 Zion
Dag 16 las Vegas
Dag 17 las Vegas
Dag 18 las vegas > Lee Vining
Dag 19 via tioga road highlights Yosemite, 1 overnachting Yosemite
Dag 20 terug naar SF
Dag 21 SF >AMS

Is dit een goede route?
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
UitHolland
Amerikafan
Berichten: 213
Lid geworden op: 30 aug 2014, 18:38
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: the Netherlands, Planet Earth, Earth-Moon System, Solar System, Milky Way Galaxy, Local Group, Virgo

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door UitHolland »

Ik snap je idee van rust in bouwen en ik weet dat het echt moeilijk is consessies te doen. Iedere dag verkassen of zelfs om de dag kan je opbreken.
Je gaf eerder aan:
tijd voor las Vegas is bewust beperkt, ben er al eens geweest en man en kinderen willen het alleen maar even gezien hebben
Wellicht heb je een hotel met zwembad op het oog om daar te relaxen. Bedenk dat je in Yosemite ook heerlijk aan de Merced kan liggen in het zand terwijl de rivier zachtjes voorbij kabbelt. Zelfs in het hoogseizoen zijn er plekjes te vinden langs de Rivier waar het niet al te druk is.
elles
Amerika-ontdekker
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 aug 2014, 11:56

Re: Reis jill1234: zomer 2019.

Bericht door elles »

Wij hebben een soortgelijke reis gemaakt 3 jaar geleden toen de kinderen 8 waren.
Ik zou zelf 1 dag Page inleveren en ruilen voor Yosemite. Als je s ochtends naar Antelope Canyon gaat, heb je nog de hele dag over om te relaxen. Het plaatsje zelf vonden wij het minste van alle plaatsen waar we geweest zijn.
LA vonden onze kids te druk, terwijl ze SF wel heel leuk vonden. Wij hebben tijdens de kustroute wat middagen strand gehad. O.a. In de buurt van Carmel en Oxnard (daar woont familie van ons in de buurt).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer