Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
karin1969
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 nov 2017, 08:40

Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door karin1969 »

Hallo allemaal,

Mijn man en ik vliegen 25 augustus 2018 naar Denver voor 22 dagen. We gaan reizen met een auto.
Het doel van onze vakantie is vooral veel natuur, korte wandelingen max 10 km en vooral ook de tijd om van al het moois te genieten.

We komen niet uit de route, ik heb zoveel gelezen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Dus heb ik besloten, ook al zit ik nog in een vroeg stadium van het plannen, jullie hulp in te schakelen.

Tickets zijn geboekt, wij landen om 14.30 uur in Denver, auto halen en doorrijden naar Fort Collins of Cheyenne, wat raden jullie aan?
Volgende dag rijden we naar Cody, lange rijdag dat weten we, bewuste keuze.
Volgende dag rijden we naar Yellowstone, hier hebben we de accomodaties reeds geboekt (zie planning).
Graag krijg ik tips voor route van Cody naar Canyon Lodge Yellowstone.

Na Yellowstone is alles nog aan te passen.
Wel willen we 1 of 2 nachten Grand Teton doen en dan door naar .......

Het deel van dag 9 tm dag 18 krijg ik gewoon geen leuke route in elkaar gepast dus hier graag tips.
Even ter info: Bryce en Zion hebben we reeds bezocht.

Het eind van onze route willen we Aspen, Vail en Beckenridge bezoeken (wij houden van skiën en willen gewoon effe kijken).
Ook willen we echt afsluiten in Estes Park.

dag 1 Amsterdam - Denver - Fort Collins
dag 2 Fort Collins - Cody
dag 3 Cody - Yellowstone (Canyon Lodge)
dag 4 Yellowstone (Canyon Lodge)
dag 5 Yellowstone (Old Faithful Snow Lodge)
dag 6 Yellowstone (Old Faithful Snow Lodge)
dag 7 Yellowstone - Grand Teton
dag 8 Grand Teton
dag 9 Grand Teton - Capitol Reef (lange rijdag, tips voor tussenstop. Is het misschien beter om naar MOAB te rijden?)
dag 10 Capitol Reef
dag 11 Capitol Reef - Moab
dag 12 Moab
dag 13 Moab
dag 14 Moab - Monument Valley
dag 15 Monument Valley - Durango (We willen niet met de trein mee. is dit dan toch een leuke plaats om wat te hiken graag suggesties)
dag 16 Durango
dag 17 Durango - ??
dag 18 ?? - Aspen
dag 19 Aspen
dag 20 Aspen - Estes Park
dag 21 Estes Park
Dag 22 Estes Park - Denver - Amsterdam

Ik hoop dat jullie ons wat verder op weg kunnen helpen.

Groetjes
Karin
Gebruikersavatar
Mr. Patrick
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 aug 2016, 16:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door Mr. Patrick »

Ik ben er nog niet geweest, maar heb een soortgelijke ronde gepland (Zie hier).
Als je Capitol Reef er in wilt houden vind ik de volgorde die je nu hebt staan geografisch gezien wel de meest logische volgorde. Je kunt dan de Utah State 95 rijden, die als mooi wordt gezien. De Ut-12, die als nog mooie wordt gezien is dan wel niet logisch in te passen.

Tussen Durango en Aspen zou je een tussenstop in Montrose kunnen maken bij de Black Canyon of the Gunnison. Je rijdt dan ook over de mooie Million Dollar Highway.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door Martin & Marianne »

Wij reden dit jaar door Fort Collins. Dat leek me een erg leuke plaats om even te verblijven.
Als je Cheyenne niet te ver vindt is dat natuurlijk wel een prima stop, je hebt dan de volgende dag wat meer tijd voor de rit naar Cody. Aan de andere kant rijdt het wel lekker door. Wij reden dit jaar van Old Faithful via Cody naar Casper; dat was goed te doen in 1 dag. Je zou daarvoor en voor het stuk rond Aspen en RMNP eens in ons 2017-verslag kunnen kijken.

Van Cody via de oostingang naar Canyon is mooi, maar je kunt ook de Beartooth Hwy meenemen en dan via de noordoostingang het park binnen rijden. Of zonder de BTH naar de noordoostingang. Het is sowieso mooi om dat deel van het park mee te nemen en op deze manier hoef je daar niet voor heen en weer te rijden. Hoewel een bezoek in de vroege ochtend wel een aanrader is in verband met het spotten van wildlife.

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door IngridZw »

Wij zijn vanaf Cody via de Beartooth Highway en Lamar Valley het park binnengereden. Echt een schitterende route. Wij hadden ook de 1ste overnachting in Canyon Village.
Verder zou ik, zoals al eerder is aangegeven, vanuit Durango de prachtige Million Dollar Hwy rijden. En onderweg zeker het plaatsje Silverstone aandoen.
Wij hebben in Durango alleen het stadje zelf bezocht. Hadden er één overnachting. Het stadje zelf is heel leuk en karakteristiek trouwens. Voor hikes vanuit Durango zou je eens op deze site kunnen kijken: http://www.durango.travel/activities/durango-hiking.htm
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door PSVwally »

Ik zou moab en capitoo reef omdraaien. En dan daarna via de ut95 van capitol reef naar monument valley.

Grand Teton - Moab is een lange rijdag, maar het is doenbaar. Ik zou denk ik de volle dag Durango eruit halen om de rit te onderbreken en Flaming Gorges NRA en Dinosaur NM meepakken en overnachten rond Vernal. Interesseert je dat niet, dan idd doortrekken richting Moab, of Grand Junction en de volgende dag het laatste stuk naar Moab rijden en bv direct naar Canyonlands.
karin1969
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 nov 2017, 08:40

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door karin1969 »

Dank jullie wel voor de reacties.

Ik ben weer iets aan het schuiven geweest en heb nog wat vraagjes.
Ik twijfel heel erg of we in 1x naar Moab moeten gaan rijden vanaf Grand Teton.
Mijn vraag is, wanneer we deze rit in 1x doen, waar raden jullie dan aan die extra nacht te verblijven?
En ik twijfel ook over Aspen, is 2 nachten misschien genoeg en waar zouden jullie die overgebleven nacht verblijven?

dag 1 Amsterdam - Denver - Fort Collins
dag 2 Fort Collins - Cody
dag 3 Cody - Yellowstone (Canyon Lodge)
dag 4 Yellowstone (Canyon Lodge)
dag 5 Yellowstone (Old Faithful Snow Lodge)
dag 6 Yellowstone (Old Faithful Snow Lodge)
dag 7 Yellowstone - Grand Teton
dag 8 Grand Teton
dag 9 Grand Teton - ??? Flaming Gorges NRA is eventueel een optie om de nacht door te brengen. Dinosaur NM trekt ons niet.
dag 10 ??? - Moab
dag 11 Moab
dag 12 Moab
dag 13 Moab - Capitol Reef
dag 14 Capitol Reef
dag 15 Capitol Reef - Monument Valley
dag 16 Monument Valley - Durango
dag 17 Durango - Aspen
dag 18 Aspen
dag 19 Aspen
dag 20 Aspen - Estes Park
dag 21 Estes Park
Dag 22 Estes Park - Denver - Amsterdam

Groetjes
Karin
AnitaV
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 09 apr 2016, 15:04
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door AnitaV »

Wij zijn twee nachten in Aspen geweest. We reisden van Boulder via de mooie Independence Pass naar Aspen en zijn de dag erna naar Maroon Bells geweest.
Je zou na de tweede dag via de Independence Pass en Leadville richting Estes kunnen reizen. Je kan via Gran Lake naar Estes reizen. Dan pak je meteen de Trail Ridge Road mee. Dan gaan Vail en Breckenridge niet lukken maar dan pak je meer van de Rocky Mountains mee en daar is het zo mooi.
Je zou als wandeling Bear Lake, Nymph Lake, Dream Lake en Emerald Lake kunnen doen. Ik wandel nooit meer dan 10 kilometer en vond het helemaal geen probleem. Er is zoveel moois om te kijken dat het vanzelf gaat.
Hoe laat ga je vliegen? Als het late vlucht is heb je wellicht tijd om de Peak to Peak te rijden, dat is een van de scenic byways van Colorado. De weg van Aspen via de Independence Pass (Top of the Rockies) en Gran Lake (Colorado Rivers Headwaters) en de Trail Ridge Road zijn ook scenic byways en de byways zijn prachtig om te rijden.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door PSVwally »

Als je op tijd vertrekt uit Moab kan je bijna de hele dag in Capitol Reef doorbrengen (wel onderweg goblin sp meepakken). Wat zijn jullie plannen daar? Als je bv dirtroads gaat rijden ( i know, mag officieel niet met een huurauto) dan is de extra dag daar wel mooi. Maar anders zou ik daar maar 1 nacht plannen. Dan kan je nog makkelijker een nacht tussen GT en Moab zetten als je dat beter uitkomt.

Je kan eigenlijk niets mis doen, want overal waar je komt is het prachtig. Zo is op het einde een dag in en vooral ook om Denver ook heel leuk (red rock sp en amphitheater, coors brouwerij in golden, graf van Buffalo bill op de berg daar, je zou pikes peak kunnen doen) of golden gate canyon sp en denver heeft ook een aantal leuke plekken, vooral rond het state capitol (alleen jammer van veel rauw volk daar vond ik).

Maar ook rond de million dollar highway tussen grofweg Durango en Montrose is prachtig. De loveland pass is mooi. Maar ook net wat zuidelijker rond Colorado springs en the great sand dunes np
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind twee nachten Capitol Reef wel mooi. Wij zijn er nu ene paar keer 1 nacht geweest en dat is toch net wat te kort als je een aantal wandelingen wilt doen. Kijk bijvoorbeeld eens in ons 2013- en 2015-verslag daarvoor.
Op het laatste stuk zou je nog een extra dag voor RMNP uit kunnen trekken. Ik zou dan na Aspen een overnachting in Grand Lake doen. Wij deden het dit jaar andersom, zie daarvoor ons reisverslag. Wij sliepen in Kremmling en niet in Grand Lake.
Leadville vonden we ook een leuke plaats, misschien kun je dat ook nog opnemen.
Voor Great Sand Dunes, Durango en Silverton en bijvoorbeeld Garden of the Gods kun je eens in ons 2013-verslag kijken.

Marianne
Gebruikersavatar
Q-BiC
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2009, 11:17
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door Q-BiC »

Wij hebben een gelijkaardig rondje Denver gemaakt op 20 dagen: https://qbic66.wordpress.com/usa-2012-overzicht/
Wandelingen max 4 km ofzo.
Geen Rocky Mountain NP, maar dan wel nog tot aan de Grand Canyon afgezakt.

Grand Teton -> Moab in 1 dag zou ik eigenlijk niet doen...
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
karin1969
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 nov 2017, 08:40

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door karin1969 »

Iedereen heel hartelijk dank voor de reacties, ben er echt heel blij mee.

Ik heb de route weer ietsjepietsie aangepast en wil graag nog een kritische blik van jullie, ook heb ik geprobeerd de te rijden wegen erin te plaatsen, graag hoor ik van jullie of er nog meer mooie wegen zijn die we kunnen rijden:

dag 1 - Amsterdam - Denver
dag 2 - Denver - Cody
dag 3 - Cody – Beartooth Hwy - Yellowstone
dag 4 - Yellowstone
dag 5 - Yellowstone
dag 6 - Yellowstone
dag 7 - Yellowstone - Grand Teton
dag 8 - Grand Teton – Flaming Gorges - Vernal
dag 9 - Vernal – Grand Junction – Colorado NM – UT128 - Moab
dag 10 - Moab
dag 11 - Moab
dag 12 - Moab – Capitol Reef
dag 13 - Capitol Reef
dag 14 - Capitol Reef - Monument Valley – Canyon de Chelly
dag 15 - Canyon de Chelly - Durango – Million Dollar Hwy - Silverton
dag 16 - Silverton – Gunnisson – Independence Pass - Aspen
dag 17 - Aspen
dag 18 - Aspen – Loveland Pass – Trail Rigde Road - Estes Park
dag 19 - Estes Park
dag 20 - Estes Park - Peak to Peak Hwy - Denver
dag 21 - Denver - Amsterdam
Gebruikersavatar
Q-BiC
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2009, 11:17
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door Q-BiC »

Ben dit topic wat uit het oog verloren....

Denver - Cody is 800km. Ik vond op onze reis 700km als rijdag op een dag 2 al mooi genoeg :p (Denver-Sheridan, en dan pas Sheridan-Cody. Op die manier hadden we tijd voor het Buffalo Bill museum, wat jij nu niet hebt.)
Als je denkt nog energie te hebben, zou je mss toch na landing nog 100km verderop naar Fort Collins kunnen rijden zoals je eerst van plan was.

Tussen Grand Teton & Flaming Gorge kan je mss in Fossil Butte NM even je benen strekken (stelt niet veel voor hoor), afhankelijk van hoe je zou rijden. Wij reden via Hwy 89 op de grens met Idaho, en zo via het noordwesten (Mountain View & Manilla) Flaming Gorge binnen. Sowieso loont het dan wel nog de moeite in Flaming Gorge Hwy 191 nog even naar het noorden te nemen tot aan de dam. En iets verderop kan je ook nog afslaan naar een viewpoint over het meer en de dam.

Dag 14 is wel een behoorlijke dag. UT95 schijnt heel mooi te zijn; je rijdt ook nog langs Natural Bridges NM; Moki Dugway & Muley Point (aanrader!), Goosenecks SP (korte stop), Valley of the Gods, en Monument Valley zelf. Als je door die laatste wil gaan rijden (wat ik persoonlijk een must vind itt gewoon aan het viewpoint gaan staan) moet je toch op 2u extra rekenen.
Als ik alles behalve Natural Bridges & Valley of the Gods dan optel, kom ik al op 526 scenic kilometers tot in Chinle... Als je stopt in MonVal, scheer je daar toch al 150km af...

(Ter info: Monument Valley & Canyon de Chelly liggen in de Navajo Reservation, zij doen mee met het zomeruur, net zoals Utah, de rest van Arizona niet. Dus in Chinle waar je overnacht, moet je je uurwerk 1u terugdraaien.)

Bezoek je nog Mesa Verde NP?

Persoonlijk vond ik Canyon de Chelly & Mesa Verde geen superbestemmingen trouwens.

Vergeet Goblin Valley & Little Wild Horse Canyon op dag 12 niet... Reken maar een uur of 3 voor die 2 samen. In LWHC kan je denk ik een lus maken, maar dan kom je, kan mis zijn, op 8km. We liepen echter gewoon iets meer dan een uur in de canyon, en dan terug. Uiteraard enkel doen indien het droog is en droog is geweest (ook in de wijde omgeving). In Goblin Valley kan je zo veel of zo weinig tijd spenderen als je wil.

Op dag 16 heb je nog Black Canyon of The Gunnison NP. Hoeft niet zoveel tijd in te nemen.

In Capitol Reef kan je ook een daguitstap door Cathedral Valley maken (onverharde weg + river crossing aan het begin)

Naast de Peak to Peak Highway zou je ook naar de Mt Evans summit kunnen rijden.

Met regio Aspen heb ik geen ervaring, dus of je daar een volledige dag kan/wil vullen, geen idee, en Rocky Mountain NP ligt al te ver achter mij en dateert uit een pre-live-blog tijdperk...

Anders gezegd:
dag 1: al naar Fort Collins of in de buurt rijden.
dag 14: stoppen in Monument Valley & Canyon De Chelly overslaan
dag 15: vanuit MonVal vertrekken dus, en optioneel Mesa Verde bezoeken. Eventueel zou je al kunnen doorrijden naar Ouray ipv Silverton (+40km). Heel mooi stadje; ik denk mooier dan Silverton.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
karin1969
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 nov 2017, 08:40

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door karin1969 »

Thanks voor de uitgebreide info, onze route is inmiddels weer erg aangepast.
We blijven twijfelen en veranderen haha.
Volgende week zal ik de update nog eens plaatsen
karin1969
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 nov 2017, 08:40

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door karin1969 »

Zoals beloofd hier, denk ik, toch wel de laatste aanpassing van onze route.
We hebben er nu een goed gevoel over. Uiteraard wanneer jullie nog tips hebben horen we die wel heel graag :D

Amsterdam - Denver
Denver - Cody
Cody – Beartooth Hwy - Yellowstone (Canyon Lodge)
Yellowstone (Canyon Lodge)
Yellowstone (Old Faithful Snow Lodge)
Yellowstone (Old Faithful Snow Lodge)
Yellowstone - Grand Teton
Grand Teton – Flaming Gorges - Vernal
Vernal – Capitol Reef
Capitol Reef (Cathedral Valley)
Capitol Reef – UT12 - Bryce Canyon
Bryce - Page (Horseshoe Bend & Antelope Canyon)
Page – Monument Valley – Goosneck – Moki Dugway & Muley Point - Natural Bridges NM - Blanding
Blanding - Moab (Needles District)
Moab (Arches)
Moab (Canyonlands)
Moab – UT128 - Grand Junction – Colorado Monument – Aspen
Aspen (Maroon Bells)
Aspen – Independence Pass - Loveland Pass – Trail Rigde Road - Estes Park
Estes Park
Estes Park - Peak to Peak Hwy - Denver – Amsterdam

Zo nu de route voor 95% vast ligt gaan we nu op zoek naar de diverse leuke wandelingen in de gebieden, dus tips voor leuke wandelingen heel graag.
Aub niet langer dan een kilometer of 10 max 15

Groetjes
Karin
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door Hans B »

Als je je instelt op lange reisdagen en dan wat meer tijd op de plek om te wandelen is het wellicht te doen. Wel vind ik er enkele hele forse dagen tussen zitten. Zo kostte ons de 3 wandelingen naar de Bridges in Natural Bridges NM al meer dan 3u. En als ik dan de rest van jullie dagprogramma zie ... Evenzo bv Colorado NM over de hele rit met enkele korte stops op uitzichtpunten waren wij ook ruim 3u bezig.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door Mrvanilla »

Mooie route! Ik vind er niet zoveel mis mee. Het meeste kan prima.

Je hoeft natuurlijk niet alle drie de bruggen in Natural Bridges te bezoeken. Wij liepen enkel naar de Owachomo Bridge, erg mooi en lekker rustig.

De dag van Aspen naar Estes Park lijkt me echter wel wat teveel van het goede. Logistiek gezien zal het vast kunnen maar je zult niet al te veel kunnen doen.

Enkele leuke wandelingen:

Grand Teton: Phelps Lake (pas op voor beren hier), Taggert/Bradley Lake, Inspiration Point Trail

Capitol Reef: Cohab Canyon, Hickman Bridge, Fremont River Trail, Grand Wash Trail.

Bryce: Queens Garden/Navajo Loop

Arches: Delicate Arch, Broken Arch Trail, Devils Garden Trail en Devils Garden Primitive Loop Trail, Park Avenue Trail

Rocky Mountain NP: Bear Lake/Nymf Lake/Dream Lake/Emerald Lake Loop, Adams Falls.

Succes!
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door Martin & Marianne »

Wat aanvullingen op de hikes hierboven:
Grand Teton: Heron Point (zie ons 2015-verslag)
Bryce: Mossy Cave

Marianne
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door Hans B »

Een wandeling in Grand Teton die ik mooi vond, was met de boot over het Jenny Lake, daar de wandeling naar Hidden Falls en Observation Point.
http://www.tetonhikingtrails.com/hidden-falls.htm

De boottrip kostte destijds (2001) $2 retour.
Ik zie nu $9 voor enkel en retour $15.
Het kan ook zonder de boottrip, maar het scheelt je wel een stuk wandelen.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door Martin & Marianne »

Inspiration Point, Hans; Mrvanilla noemde hem al.
Wij deden het zonder boot; die wilden we op de terugweg wel nemen maar we hadden te weinig geld bij ons. :wink:

Marianne
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis karin1969: Hulp gevraagd rondje Denver

Bericht door Hans B »

:thumbup: voor de verbetering, Inspiration Point.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer