Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Cptron43
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 aug 2017, 11:57
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Cptron43 »

Hoi,

Wij willen volgend jaar zomer het volgende rondje gaan maken in een T17-truckcamper.

Dag 01: Denver-Cheyenne
Dag 02: Cheyenne - Mount rushmore
dag 03: Mount rushmore - Ranchester
Dag 04: Ranchester - Cody
Dag 05: Cody
Dag 06: Cody - Yellowstone park ( Madison Campground )
Dag 07: Yellowstone - Anaconda
Dag 08: Anaconde - Glacier national park
Dag 09: Glacier national park
Dag 10: Glacier - St Mary
Dag 11: St Mary - Thowsend
Dag 12: Thowsend - Yellowstone ( Fishing bridge rv )
Dag 13: Yellowstone - Teton
Dag 14: Teton
Dag 15: Teton - Jackson
Dag 16 en 17: Jackson - Moab
Dag 18-19-20: Moab
Dag 21: Moab - Denver
Dag 22: Camper inleveren.

Wij gaan voor het eerst naar de USA, voorgaande reizen waren in Canada met grotere camper, Dus voor ons wat land betreft geheel nieuw.
Missen we echt iets in deze route?

Op en/of aanmerkingen van harte welkom.
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Felicitas »

Mooi vooruitzicht maar ik zou nog wat verder sleutelen aan de route. Je hebt heel erg weinig tijd voor Yellowstone. Vooral als dit jullie eerste keer wordt daar. Ik zou de volle dag Cody en een dag Moab laten schieten en deze dagen bij Yellowstone voegen. Willen jullie niet naar Rocky Mountain National Park? Dit is eigenlijk een logischer park om te bezoeken vanuit Denver dan Glacier NP. De tijd in South Dakota lijkt me aan de korte kant, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door PSVwally »

Met een 1e reis zou ik het eerlijk gezegd echt helemaal omgooien?

Zeker met een camper, met wat ik kan beoordelen, is het voor mij echt een race wat je de 1e week sowieso gaat doen. Het zijn eigenlijk minimaal 2 drieweekse reizen die je in 1 reis gaat doen op deze manier.

Ik zie ook wel dat je een keer terugkomt door Yellowstone, maar het is wel erg krap allemaal. Yellowstone eigenlijk een minimum van 3 volle dagen ter plekke.

Mount Rushmore... sja. Er is daar m.i. veel meer moois dan Mount Rushmore. Wind Cave NP, Custer SP, Crazy Horse memorial, Needles Loop, Deadwood, prachtige wandel en fietsroutes, Badlands NP... Hier moet je vanuit Cheyenne zeker 2 a 3 dagen voor uittrekken.

Ook tussen Moab en Denver is zoveel te beleven.

Waar liggen je eigen voorkeuren eigenlijk?
Lennartc
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 16 jun 2015, 08:36
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Lennartc »

Binnen dit tijdsbestek zou ik denk ik Glacier NP schrappen. Dit ligt weer 6 (minimaal) uur enkele reis vanaf Gardiner (-Kalispell).

Nu ken ik de route Madison campground - Anaconde niet, maar als die net zo spannend is als Gardiner - Anaconda dan is dat echt een verloren dag. Wat een saai stuk was dat. Als je Glacier skipt win je namelijk 5,5 dag.

Dan zou ik eerder meer tijd nemen rondom Yellowstone en de Black Hills.
09 - NYC
10 - NYC, Washington, Miami
11 - Miami
12 - Roadtrip Californië, Utah, Nevada, Arizona
15 - Denver - Seattle
17 - Kauai - Big Island - NYC
18 - Florida
20 - Roadtrip New England
Cptron43
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 aug 2017, 11:57
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Cptron43 »

thanks allemaal.

Onze bedoeling is een eerste indruk te krijgen van het land. We houden/kunnen niet veel wandelen, Dus zijn vooral aangewezen op de auto of excursies.
Natuur en wildlife is ons ding.

Zal de route nog eens onder de loup nemen.

Grt
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door PSVwally »

We houden/kunnen niet veel wandelen
Ook al is de natuur vanuit de auto elke (ongeveer) 300km compleet anders, toch zal je echt zo nu en dan je auto uitmoeten. Dit betekent niet dat je persé veel moet wandelen, maar bv wel een korte wandeling naar een viewpoint of bezienswaardigheid. Dit neemt ook gewoon tijd in beslag.
Je zou in de Black Hills ook bv de trein tussen keystone en hill city kunnen nemen (en terug)

Je hebt op diverse plaatsen ook gewoon kans dat je in een wildlife file terecht komt. Zo stond ik zowel in Yellowstone als in de Custer SP echt een hele tijd stil omdat er om mijn auto honderden bizons op de weg stonden.


Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Hans B »

Natuurlijk is het wel te rijden, maar ik vind het veel rijden en weinig 'zijn' op de plaatsen waar het te beleven is.
Verder zal je met een camper wat minder snel zijn.

Zet de mijlen eens bij je route en reken 50 mph.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Cptron43
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 aug 2017, 11:57
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Cptron43 »

In de route toch hier en daar wat aangepast. Nu iets minder kilometers en wat meer op dezelfde plaatsen.

Zal dit te doen zijn? Totaal 4200km

0 amsterdam-denver
1 denver-cheyenne ( early pickup )
2 cheyenne-Ranchester
3 Ranchester-Cody
4 cody
5 cody
6 cody-Yellowstone park
7 Yellowstone park-anaconda
8 anaconda-glacier nat park
9 glacier nat park
10 glacier nat park-st mary
11 st mary-Thowsend
12 Thowsend-Yellowstone park
13 Yellowstone park-Teton nat park
14 Teton nat park
15 Teton nat park-Jackson
16 en 17 Jackson-Moab
18 Moab
19 Moab
20 Moab
21 Moab-West denver
22 west denver-Denver/CA-Amsterdam ( camper terug brengen vóór 15:00 uur, vlucht terug 17:20 uur )
23 amsterdam
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind de keuzes toch wat apart.
Wat wil je overal doen? Waarom 2 volle dagen Cody? En waarom drie volle dagen Moab als je niet wilt wandelen? Is het niet wel zo rustig als je die laatste dag alvast richting Denver rijdt? Je zou nog langs Colorado NM kunnen rijden (bij Grand Junction). Je kunt daar ook mooi kamperen.
En waarom zo verschrikkelijk weinig tijd voor Yellowstone? Heb je al een idee waar je in Yellowstone gaat kamperen? Dat kan nu al gereserveerd worden, dus kijk daar alvast eens naar. Zie voor reserveringen www.yellowstonenationalparklodges.com.
Ranchester ligt eigenlijk niet echt op de route; je zou van Cheyenne ook direct naar Cody kunnen rijden. Het kan wel zo, maar ik kan me voorstellen dat je die dag ook ergens anders zou kunnen gebruiken.
De tijd voor Grand Teton is nu aardig ruim; je hebt er nu 2 volle dagen. Als je niet gaat wadnelen is da wel veel. Wat zijn jullie plannen daar?

Wíl je niet wandelen of kún je niet wandelen? Is een paar honderd meter over een boardwalk mogelijk?
Ik zou hoe dan ook zeggen: trek veel meer tijd uit voor Yellowstone. Daar kun je al rondrijdend al heel veel zien, en voor veel bezienswaardigheden is vaak slechts een korte wandeling nodig. Je rijdt er nu alleen maar doorheen.
Kijk voor Yellowstone en Grand Teton eens in ons 2015 en 2017-verslag, dan krijg je een indruk.

Marianne
trudy
Amerikafan
Berichten: 322
Lid geworden op: 23 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: h.i.ambacht
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door trudy »

Wij hebben in 2009 een rondje gedaan vanuit Denver per camper. We hebben toen wel wat tijd besteed in Custerpark en ook de Badlands bezocht. Glacier NP zat niet in ons rondje maar toch waren we op dag 18 en 19 in Moab en reden we op dag 20 verder. Dus ongeveer in de tijdspannen, dat jullie terug naar Denver zouden rijden. We waren wel enige dagen in Yellowstone. Je zou de Badlands kunnen schrappen en ook Salt Lake City overslaan, dan win je wat tijd, die dan wellicht is te gebruiken om naar Glacier NP te rijden en terug. Wij reisden ook per camper en echt, dat gaat niet snel.
Cptron43
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 aug 2017, 11:57
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Cptron43 »

Allereerst bedankt voor de reactie's.

De gedachte was om vanuit Ranchester via Devils canyon naar Cody te rijden. Las dat dit een mooie scenic route was, daarom niet rechtstreeks naar Cody. Optie was om vanuit Cody dit rondje te rijden. 2 volle dagen Cody hebben we ingepland om daar op ons gemak het museum te boeken, old town, horseback riding, rodeo bezoeken en eventueel indien tijd nog rondje via beartooth road te rijden (east Yellowstone loop)

In Yellowstone hebben we Madison junction campground en fishing bridge gereserveerd.(annuleren en/of wijzigen is nu nog mogelijk)
Wij verwachten dat als we vroeg vertrekken in Cody naar Madison campground ( 125km ), dit ons genoeg tijd geeft om onderweg regelmatig te stoppen en de bezienswaardigheden te bekijken. ( wandelingen tot ongeveer 1km is geen probleem)
vanaf Fishing bridge naar Teton is ongeveer 100km, wij rijden dan over andere wegen in Yellowstone en ook deze dag verwachten we veel te zien en diverse stops te kunnen maken zodat we toch een goede indruk krijgen van Yellowstone.
in totaal komen we dus 3x in Yellowstone en verwachten dus evenveel tijd te hebben voor de bezienswaardigheden als op 1 plaats kamperen en van daar uit Yellowstone te ontdekken.

3 dagen Moab hebben we nu gekozen ( 2 nachten red cliff lodge en 2 nachten Moab valley rv resort ) om op het einde van de reis wat rust te hebben. gehele dag aan het zwembad met een drankje of twee is ook niet verkeerd toch? Ook hier willen we een museum bezoeken en een wijngaard (proeverij).
Dit geeft ons nog 1 dag voor Arches en de andere dag voor Canyonland. voor beide dagen zitten we te denken om een tour te boeken of een 4x4 te huren.

In Teton willen we misschien een boottour maken en/of paardrijden. Anders met een stoeltje lekker genieten van een goed boek voor de camper.

we hebben een pickup camper gehuurd, deze lijkt ons iets wendbaarder als een "normale" camper en makkelijker in de nationale parken wat betreft parkeren. Op onze reis zullen we afwisselend op campings staan en in hotels verblijven.

onze interessen liggen vooral bij scenic routes rijden en van het uitzicht genieten, Grote steden zijn een No Go voor ons.

@Trudy, Badlands is in de aangepaste route geschrapt, en Salt lake city rijden we ruim langs op weg naar Moab vanuit Jackson
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6129
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Old Faithful »

De tijd voor Yellowstone - een heel groot park met veel bezienswaardigheden - is naar mijn mening erg weinig en valt op, omdat je op andere plekken juist wel veel tijd neemt. Ik zou daar minstens drie overnachtingen plannen.
In Yellowstone hebben we Madison junction campground en fishing bridge gereserveerd.(annuleren en/of wijzigen is nu nog mogelijk)
Je hebt in Yellowstone toch maar één overnachting -
Cptron43 schreef: 3 Ranchester-Cody
4 cody
5 cody
6 cody-Yellowstone park
7 Yellowstone park-anaconda
- of zie ik iets over het hoofd?
In plaats van het rondje Cody - Beartooth Pass - Cody zou je op dag 5 ook via de Beartooth Pass naar Yellowstone kunnen rijden en daar overnachten. Je rijdt dan sowieso het grootste en volgens mij mooiste gedeelte van de East Yellowstone loop. Je bespaart dan 4 à 5 uur heen en weer rijden.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Cptron43
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 aug 2017, 11:57
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Cptron43 »

Bedankt Old Faithful,

Op dag 12 staat op de planning om van Thowsend weer naar Yellowstone te rijden, dan hebben we Fishing bridge gereserveerd op dit moment.
We komen dan aan de Noord kant binnen en de volgende dag via de zuidkant naar Teton. Dit is ongeveer 100km volgens Googlemaps, dus verwachten ook op deze dag veel stops te kunnen maken.

We denken eerst om op dag 5 het rondje cody - bearthooth - cody te rijden. en op dag 6 te vertrekken vanaf cody naar Madison. Maar als we inderdaad dag 6 via Beartooth rijden, missen we het stuk weg van Cody naar Yellowstone lake.
Kan je misschien vertellen hoe deze weg is? is deze de moeite waard om te rijden of missen we dan niet veel?

Deze planning is gemaakt om niet al te veel dezelfde wegen te rijden, Daarom gaat onze voorkeur ook niet uit om b.v. 3 dagen in yellowstone te overnachten en van daar uit "rondjes" te rijden om Yellowstone te zien. nu zouden van oost naar west rijden en weekje later van noord naar zuid.
en in geval van die loop met beartooth pass op dag 5. Optie zou kunnen zijn om 1 dag Cody minder te doen en 1 overnachting op bv fishing bridge extra te boeken inderdaad

Grt
Ron
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door PSVwally »

Hou even rekening ermee dat een 'rondje' (eigenlijk een 8-tje) Yellowstone al ruim 250km is he. En in Yellowstone rij je op de meeste plekken niet voor het uitzicht, maar voor het wildlife. Heerlijk om daar juist met zonsopkomst en zonsondergang rond te rijden en te hopen op wildlife.

Ik zou echt een dag minder Cody doen. Afhankelijk van hoe je het museum vind zou ik daar hooguit een halve dag voor uit trekken. Ik was er in een uur of 3 doorheen, maar ik heb het kunstdeel overgeslagen en het geweerdeel vrij snel gedaan. Door noodweer was ik ook zowat alleen in het hele museum....

Ik begrijp je bedoeling van zeg dag 13, 14 en 15 en dan dag 16/17 niet helemaal.
Jackson ligt vlakbij Grand Teton NP? Ik zou al een paar dorpen verder rijden en Jackson een dagdeel (bv een keer eten) bezoeken tijdens je bezoek aan grand teton. En is dag 16 dan een tussenstop ergens tussen Jackson en Moab?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Martin & Marianne »

Als we aanraden om meer tijd in Yellowstone door te brengen betekent dat toch niet dat je dat vanuit dezelfde locatie zou moeten doen? Verschillende locaties is best handig.
Ik had je al naar onze laatste verslagen verwezen; heb je daar al eens naar gekeken? Wij reden ook de route van de oostingang naar Cody. Mooie route, de noordoostingang is anders maar minstens zo mooi.
Je hebt het over dingen zien; heb je al een idee wát je zou willen zien? Wil je geisers zien uitbarsten, pools bewonderen, mudpots horen/ruiken/zien? De grand Canyon of the Yellowstone bekijken? Wildlife spotten? Watervallen bekijken? Wij vinden een tour met een ranger ook altijd erg leuk en heel leerzaam. Een leuke manier om bijvoorbeeld West Thumb Geiser Basin te bekijken.

Je kunt een extra nacht Fishing Bridge doen, maar je kunt ook naar Madison kijken; dan heb je ook iets aan die kant van hert park. Ik ken Fishing Bridge niet maar Bridge ligt er aardig dichtbij en dat is een mooie, ruime camping.

Ik had ook al gezegd dat je voor Grand Teton redelijk veel tijd hebt - zeker als je niet gaat wandelen. Wat heb je daar gepland?

Marianne
Cptron43
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 aug 2017, 11:57
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Cptron43 »

Hoi nogmaals
PSVwally schreef:Ik begrijp je bedoeling van zeg dag 13, 14 en 15 en dan dag 16/17 niet helemaal.
Dag 13 hebben we gepland om van Fishing bridge naar Colterbay te rijden. Onderweg willen we diverse stops maken.
Dag 14 Hebben we als rustdag gepland, eventueel boottochtje of iets dergelijks.
Dag 15 willen we ook niet zo veel rijden en willen in Jackson gaan shoppen etc, ( verblijf in Hotel b.v. Anntler inn ) we wisselen campings af met motels, dus ipv extra nacht op bv colterbay rv, kiezen we voor een hotel in Jackson.
op dag 16 en 17 willen we naar Moab rijden, dit is ongeveer 850km en daar willen we dus 2 dagen over doen. We boeken hiervoor geen overnachting, we zien wel hoe ver we komen op de eerste dag.
Dat is eigenlijk de bedoeling van dag 13 t/m 17.
Martin & Marianne schreef:Ik had ook al gezegd dat je voor Grand Teton redelijk veel tijd hebt - zeker als je niet gaat wandelen. Wat heb je daar gepland?
eigenlijk niets, Wat we daar precies willen doen is op dit moment nog niet bekend, misschien alleen met een goed boek voor de camper of paardrijden. eventueel kleine wandelingen kan ook, als we daar de gehele dag voor hebben, is een iets grotere wandeling ook mogelijk. We hebben nog even de tijd om hier over na te denken, of we zien het ter plekken. Willen regelmatig extra rust in de reis creëren.
Martin & Marianne schreef:Ik had je al naar onze laatste verslagen verwezen; heb je daar al eens naar gekeken?
Ja, en nog meerdere. blijft altijd moeilijke keuzes.
De gedachte van ons is, als je maar 100km hoeft te rijden op 1 dag, heb je tijd genoeg om onderweg ruim te stoppen en bezienswaardigheden te bekijken. als je dan ook nog in 2 keer bijna het gehele "achtje" rijd, moet je toch een goede eerste indruk van Yellowstone hebben gekregen.

Gaat ons vooral om een eerste indruk van het gehele gebied te krijgen, eventueel een volgende reis plannen we dan zodanig in, dat we alleen naar de gebieden/parken teruggaan waar we ook echt van onder de indruk waren.
Cptron43
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 aug 2017, 11:57
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Cptron43 »

Na alle tips nog eens doorgenomen te hebben, en de diverse verslagen gelezen te hebben, zijn we tot de volgende aangepaste route gekomen. Nu veel meer dagen in Yellowstone park en minder kilometers.
Glacier national park zullen we in een volgende reis bezichtigen.

Totaal ongeveer 3200km excl kilometers ter plaatsen

0 amsterdam-denver
1 denver-Laramie ( early pickup ) (Laramie KOA) 238km
2 Laramie-Ranchester ( Lazy R campground ) 499km
3 Ranchester-Cody ( Ponderosa campground ) 262km
4 cody ( ponderosa campground )
5 cody ( ponderosa campground )
6 cody-Yellowstone park ( Madison Junction campground ) 216km
7 Yellowstone park (fishing bridge rv park) 66km
8 Yellowstone park - red lodge (Red lodge koa) 218km
9 red lodge (Red lodge koa)
10 red lodge - Shoshone lodge (Shoshone lodge guest ranch cody) 188km
11 Shoshone lodge (Shoshone lodge guest ranch cody) ( Horseback riding )
12 Shoshone lodge - yellowstone park (fishing bridge rv park) 48km
13 Yellowstone park-Teton nat park (Colter bay rv park) 69km
14 Teton nat park (Colter bay rv park)
15 Teton nat park-Jackson ( Anntler inn hotel ) 65km
16 en 17 Jackson-Moab ( onderweg ergens overnachten ) en in moab ( red cliff lodge ) 875km
18 Moab ( red cliff lodge )
19 Moab ( MOAB valley rv resort )
20 Moab ( MOAB valley rv resort )
21 Moab-West denver (west denver KOA) 519km
22 west denver-Denver/CA-Amsterdam ( camper terug brengen vóór 15:00 uur, vlucht terug 17:20 uur )
23 amsterdam

Deze route geeft nu veel meer dagen in Yellowstone park en méér rust. We hebben afwisselend hotels, cabins en campings.

Volgens ons zijn we nu niets vergeten, dus graag reactie's als dit wel zo is.
alvast bedankt.
grt
Ron
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Martin & Marianne »

Het is anders dan anders. De tijd voor Yellowstone is nog steeds erg kort, zeker in vergelijking met de tijd die je eromheen hebt gepland zoals twee volle dagen Cody, maar goed, dat is een keuze. (Maar wel jammer als je er toch bent...)
Mocht je in Laramie uit eten willen dan is Jeffrey's Bistro een goede keuze. Het is ook leuk om even door het centrum te wandelen.

Marianne
Cptron43
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 aug 2017, 11:57
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Cptron43 »

Bedankt Marianne, (en andere)

ipv 2 dagen Yellowstone nu 5 ( 6 incl paardrijden vanuit shoshone lodge ) hebben veel aan je tips en verslagen gehad.
en "anders dan anders" vinden wij helemaal niet erg. 2 volle dagen Cody hebben we nodig voor wat we daar gepland hebben.

Maar als je naar onze eerste opzet kijkt, nu bijna 2000km minder rijden. EN we moeten zeker een keer terug om ook andere parken te bekijken, maar dat zal niet erg zijn, toch? :D

grt
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Reis Cptron43: rondje Denver - Denver.

Bericht door Felicitas »

Wow dat is heel veel rustiger geworden dan de eerste opzet :thumbup: Wel veel overnachtingen aan de oostzijde van Yellowstone. Ik zou zelf in deze route denk ik de twee nachten Red Lodge gepland hebben direct na Ranchester. En dan van Red Lodge naar Cooke City (overnachting). En daarna ‘s morgens vroeg via Lamar Valley en Mammoth Hot Springs naar Madison Junction. En dan (via de geiser basins) de resterende overnachingen aan de oostzijde.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer