Reis Natasjava: advies alsjeblieft!

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Reis Natasjava: advies alsjeblieft!

Bericht door roelb »

Het plan om naar Morro Bay te rijden hebben ze al lang laten varen, dat zou idd zonde zijn.

Een airport hotel nemen als je om 14.50u land lijkt me het andere uiterste: zonde van het geld en zonde van je dag. Wat ga je dan die dag doen? Slapen? Dan ben je om middernacht klaarwakker, niet heel handig. Ik zou me echt doodvervelen denk ik.

Het plan van de TS om naar de omgeving van Monterey te rijden lijkt me dan ook helemaal prima. Iets meer dan anderhalf uur snelweg rijden, meteen de drukte van de Bay area uit, de avond gebruiken om even wat boodschapjes te doen en wellicht even Monterey Bay te bekijken of daar wat te eten. En dan 's ochtends lekker fris beginnen aan het mooie stuk van de CA-1.
Ron Notenboom
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 01 feb 2015, 15:30
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Naaldwijk
Contacteer:

Re: Reis Natasjava: advies alsjeblieft!

Bericht door Ron Notenboom »

Eens met Roelb.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Gebruikersavatar
Marenko
Amerika-expert
Berichten: 3733
Lid geworden op: 04 jul 2006, 09:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Reis Natasjava: advies alsjeblieft!

Bericht door Marenko »

Het is me niet helemaal duidelijk of ze highway one nu wel of niet helemaal willen rijden, maar houd er rekening mee dat deze weg ook volgend jaar nog niet helemaal open zal zijn. De verwachting nu is dat deze weg late summer weer helemaal open is.
Mud Creek (PM 8.9)

Mud Creek had a major slide on Saturday, May 20, 2017, losing 5 million cubic yards of material. Caltrans continues with its plan to realign the existing terrain. The projected timeline to safely open to public traffic is late-summer 2018 at an estimated cost of $40 million.
Natasjava
Amerika-ontdekker
Berichten: 62
Lid geworden op: 20 sep 2017, 09:19
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Natasjava: advies alsjeblieft!

Bericht door Natasjava »

Oh sh*t! :(

Ik ben online wat aan het checken welke stukken we wel nog kunnen doen van highway one. Klopt het dat het van Monterey - iets boven Pfeiffer park wel nog gaat? En dan daarna zou je terug moeten rijden en via highway 68 op de 101 gaan naar het zuiden?
2015: 7/9 - 14/9 - New York City - NY
2018: 27/4 - 20/5 - West Coast - CA, NV, UT, AZ
2020: East Coast - NY, NJ, DE, MD, VA, PA -> cancelled due to COVID-19 :(
2022: West Coast - CA
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer