Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41972
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door Martin & Marianne »

Leggen julie de campings vast of is dat niet nodig in die periode? Er zullen niet overal veel campings open zijn, dus misschien toch eens kijken hoe snel de campings vollopen? Watchman in Zion is al een probleem.

In je eerste route heb je een stop tussen de GC en Las Vegas; je zou er echter ook voor kunnen kiezen om 2 nachten GC te doen, en dan in een keer naar LV te rijden, dat kan makkelijk in 1 dag. Of je rijdt na 1 nacht door en pakt Valley of Fire nog mee. Je zou dat van het weer af kunnen laten hangen.

Marianne

PS je mag bovenstaande berichten niet quoten, is ook helemaal niet nodig.
henk_jan
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 mei 2017, 10:10
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door henk_jan »

Dat van de campings is wel een dingetje ja...
We zijn al een tijdje aan het proberen om de camping in Zion vast te leggen, en gisteren waren er ineens een aatal plaatsen beschikbaar!
Direct geboekt dus....17, 18 en 19 maart :clap:

Verder al wat speur werk gedaan, en wat je zegt de meeste campings zijn dan nog niet open.
Vandaag even kijken hoe dat langs de route 66 is.
Afbeelding
henk_jan
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 mei 2017, 10:10
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door henk_jan »

De laatste dagen van onze reis in USA eindigen we in LA.
Nu heb ik voor die dagen een globale planning gemaakt, en ik ben benieuwd of dit haalbaar is.

Di 28-03-2018 rond 10:00 RV inleveren bij Roadbear, daar vandaan transfer naar LAX en de huur auto ophalen, vervolgens naar het hotel inchecken en koffers dumpen. rond 15:00 richting Venice daar fietsen huren en dan een leuke tocht maken naar Santa Monica en misschien Venice canals mee pakken.

Wo 29-03-2018 rond 10:00 ontbijten en dan via Santa Monnica boulevard naar Rodeo drive, door naar Hollywood boulevard. Voor zonsondergang bij het griffith observatory om te genieten van het uitzicht.

Do 30-03-2018 Voor 10:00 uitchecken, vervolgens richting Downtown LA, daar misschien wat shoppen en lunchen. na de middag richting LAX inleveren auto en inchecken voor de vlucht naar AMS om 17:00

Nu zat ik nog te denken om ergens de Mulholland drive (gedeeltelijk) te rijden, hebben jullie een idee waar dit in te passen is?

Dan nog een vraag over het hotel, Tioga heeft voor ons Best Western Plus Suites Hotel, Inglewood geboekt. Zijn er forumleden die ervaring hebben met dit hotel? En wie kan mij info geven over de wijk Inglewood, want bij het lezen van meerdere reviews kwam ik telkens tegen dat mensen het beslist niet aan raden om in die wijk te verblijven ivm de veiligheid.
Nu ben ik niet heel bang aangelegd, maar als ik voor een paar tientjes pp meer in een leukere en veiligere wijk kan verblijven heb ik dat er wel voor over.
Laatst gewijzigd door henk_jan op 17 okt 2017, 11:46, 4 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9250
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door markro »

Genoemde Best Western ligt aan de West Century Boulevard in Inglewood en behoort daarmee tot de Airport Hotels van LAX.
Aan deze weg liggen heel veel hotels vlakbij het vliegveld. Als je gewoon oplet, zoals je gebruikelijk bent te doen, dan lijkt het mij niet direct een onveilig gebied.
Ik zou alleen niet gaan zwerven door de achterliggende straten, zeker niet in het donker, maar ook dat doe je normaal gesproken al niet in een grote stad, neem ik aan.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door PSVwally »

28-03-2018 rond 10:00 RV inleveren bij Roadbear, daar vandaan transfer naar LAX en de huur auto ophalen, vervolgens naar het hotel inchecken en koffers dumpen. rond 15:00 richting Venice daar fietsen huren en dan een leuke tocht maken naar Santa Monica en misschien Venice canals mee pakken.
Meestal kan je inderdaad pas rond 15u inchecken bij je hotel. Maar wat ga je tussen het ophalen vd auto en het inchecken doen?? Ik zou dan je hotel even mailen of je evt. de koffers daar al kan neerzetten en dan pas 's avonds als je terugkomt in kan checken? Anders de koffers gewoon in de auto zou ik zeggen en al wat zaken gaan doen. Zet je auto dan wel op een bewaakte parkeerplaats. Bv bij de Santa Monica pier.
Fietsen van SM naar Venice is hooguit 15min he. Vergis je daar niet in. Sloten meenemen, fietsen bij Venice neerzetten en even rondlopen en vooral rondkijken naar alle pluimages volk wat daar rondloopt zou ik zeggen. Hou er even rekening mee dat het fietspad bij de surfschool stopt. Dan wordt je eigenlijk Washington Boulevard op gestuurd. Je kan dan richting via Marina en Admiralty Way om om Marina de Rey te fietsen. Dan terug weer richting Venice Beach naar Washington Blv en dan Dell avenue doorfietsen, dan kom je over de kanalen. Stel je er nou ook weer niet teveel van voor overigens :wink: Dan kom je op Venice blv, deze weg naar rechts en dan op Abbot Kinney terug naar de Venice Boardwalk en daar weer het fietspad terug naar Santa Monica.
Wo 29-03-2018 rond 10:00 ontbijten en dan via Santa Monnica boulevard naar Rodeo drive, door naar Hollywood boulevard. Voor zonsondergang bij het griffith observatory om te genieten van het uitzicht.
Wat ga je de rest vd dag doen? Hollywood boulevard hebben de meeste na hooguit een uur echt al wel gezien. Wat opties?
- doe een startour met de jeep. Vaak doet deze tour overigens ook een stop op rodeo drive waar je dan 15/30 min even rond kunt kijken.
- Kijk rond bij de walk of fame (je kan er ook diverse theatertours boeken) en rij dan de mulholland drive, evt het getty center bezoeken.
- rij na de walk of fame naar downtown LA ipv de laatste dag en 's avonds naar Griffith park.
Let bij Griffith wel op. Ik begreep hier laatst dat het sinds kort (ik ben er vorig jaar oktober voor het laatst geweest) geen gratis parkeren meer is en je moet de auto op de heuvel langs de kant vd weg zetten. Bij drukte kan het zomaar zijn dat je nog een minuut of 10/20 omhoog (en daarna ook weer terug) moet lopen. Zeker als er beneden bij het theater ook nog iets te doen is kan het enorm druk zijn hier, dus ben op tijd!
Do 30-03-2018 Voor 10:00 uitchecken, vervolgens richting Downtown LA, daar misschien wat shoppen en lunchen. na de middag richting LAX inleveren auto en inchecken voor de vlucht naar AMS om 17:00
Ik vind het altijd lastig te bepalen hoe laat je naar het vliegveld moet rijden vanaf downtown. Vanaf Venice of Santa Monica is het, als je niet de snelweg neemt) vaak een minuut of 30, maar vanaf downtown weet ik het niet. Je hotel zit vlakbij het vliegveld, dan is downtown erg de verkeerde kant op. Je kan ook naar de farmers market in combi met bv de labrea tarpits gaan? Ga je wel naar downtown zorg echt dat je optijd naar het vliegveld gaat. LA verkeer kan echt dramatisch zijn.
Nu zat ik nog te denken om ergens de Mulholland drive (gedeeltelijk) te rijden, hebben jullie een idee waar dit in te passen is?
tussen hollywood en Griffith zoals aangegeven.
Dan nog een vraag over het hotel, Tioga heeft voor ons Best Western Plus Suites Hotel, Inglewood geboekt. Zijn er forumleden die ervaring hebben met dit hotel? En wie kan mij info geven over de wijk Inglewood, want bij het lezen van meerdere reviews kwam ik telkens tegen dat mensen het beslist niet aan raden om in die wijk te verblijven ivm de veiligheid.
Nu ben ik niet heel bang aangelegd, maar als ik voor een paar tientjes pp meer in een leukere en veiligere wijk kan verblijven heb ik dat er wel voor over.
LA heeft veel 'ruige' buurten waar je vooral 's avonds niet overal moet komen. Ga bv 's avonds ook niet zomaar overal in Hollywood of Downtown lopen en ook de boardwalk van Venice is 's avonds uitgestorven. Niet dat het direct onveilig is, maar dan zie je vaak pas hoeveel armoede er toch heerst in de grote steden van Amerika en daar voelt met zich vaak onveilig bij. En vaak zijn de zwervers ook nog eens goed beschonken.
Nu ben ik vooral in het hotel om te slapen en verder niet. En je hebt een auto en kan dus in principe overal heen. Dus wat dat betreft is er misschien niets mis met het hotel. Met hoeveel mensen gaan jullie op vakantie? Ik zat in een airbnb in Venice op greyson avenue wat prima te doen was. Alleen 's avonds je rond Marina del Rey, Washington Blvb en Abott Kinney begeven (wandelend dan bedoel ik) en niet over de boardwalk lopen. Er is daar dan toch niets te doen op een enkel duur restaurantje na of je moet van de wiet houden.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41972
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zaten in 2013 in dat hotel. Het hotel is prima, het enige wat ik jammer vond was dat er weinig tot geen restaurants op loopafstand zaten.
Als je de laatste dag toch nog ergens naar toe gaat voordat je vliegt is een hotel bij LAX ook geen noodzaak. Misschien is Santa Monica leuker (zie ons 2017-verslag), of Hollywood. Wij hebben ook een aantal keren in Marina del Rey gezeten, maar ik denk dat dat wel een stuk duurder is. Wel een prima uitvalbasis voor een fietstocht.

Marianne
henk_jan
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 mei 2017, 10:10
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door henk_jan »

Even een update;

We hebben contact gehad met Tioga en ze kunnen een hotel aanbieden in Santa Monica, meer prijs is €100,- p.p.p.n. ....dat gaan we dus niet doen :shock:
We houden nu gewoon het Best Western aan, tenslotte hebben we een auto.
Volgende keer gaan we lekker zelf boeken haha :clap:

Inmiddels hebben we ook een plekje kunnen reserveren op de campings van Arches en Grand Canyon (mather).

Heeft er nog iemand suggesties voor een camping in Las Vegas? We dachten aan Oasis RV Resort, Las Vegas RV Resort of Circus Circus ivm de ligging. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen. En raden jullie aan om de camping in LV ook te reserveren, of zal daar nog wel plaats zijn als wij er zijn 22-24 maart?

Edit: Op de camping van DVNP (Furnace Creek) waren gisteren ineens nog enkele plaatsen vrij gekomen, direct geboekt dus :thumbup:
Afbeelding
mirjamenjasper
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 jul 2011, 10:30
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: randstad

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door mirjamenjasper »

Goedendag,

voor de camping in las vegas kan ik de camping naast circus circus aanbevelen,
wij hebben daar in 2012 gestaan, de camping zelf is niet zo veel bijzonders, (wel prima, veel asvalt:)
maar de ligging is handig, je loopt zo de strip op!
trudy
Amerikafan
Berichten: 322
Lid geworden op: 23 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: h.i.ambacht
Contacteer:

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door trudy »

Kijk bij circuscircus wel even naar de prijs. In oktober jl. zou bij de campingprijs nog 30 euro resortfee komen, waardoor heen nachtje staan op niet meer dan een betonnen parkeerplaats op 80 dollar zou komen. Dat hebben wij niet gedaan en we zijn uitgeweken naar Sams Town. Dat is tegenwoordig een KOA. We betaalden 30 dollar en konden met de shuttle naar de strip. 's Avonds om 9.00 uur geloof ik kun je dan nog terug. Als je dat te vroeg vindt, is een Uber-taxi ook nog een mogelijkheid.

Wat betreft het begin van de reis, houd er rekening mee dat het uitgeven van de campers echt heel veel tijd kost, althans zo was het in 2013 http://route66percamper.blogspot.nl/201 ... ij-de.html. Wij konden voor donker de beoogde camping niet halen en wellicht wordt Springfield halen ook lastig. Ik zou in ieder geval van te voren goed uitzoeken waar en welke campings open zijn tussen Middlebury en Springfield.
Coolblue
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 okt 2017, 08:12
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door Coolblue »

Hallo Henk-Jan,

Wij gaan ook op 7 maart 2018 een wegbrengcamper ophalen in Middleburry.
Dit is onze eerste Amerikareis.We vliegen terug op 28 maart.


* Note mod: het hieronder geplaatste reisschema van Coolblue heeft een eigen topic gekregen en is te vinden op: viewtopic.php?f=36&t=69503
henk_jan
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 mei 2017, 10:10
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door henk_jan »

Hoi Coolbleu

Wat leuk zeg!
Wanneer vertrekken jullie uit NL, wij maandag 05 maart.

Dan zullen we elkaar waarschijnlijk wel tegen komen haha!
Afbeelding
henk van megen
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2017, 19:51
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door henk van megen »

Martin & Marianne schreef:Hallo Henk, welkom op het forum!
Misschien geen gek idee om een eigen routetopic aan te maken. :thumbup:
Wanneer gaan jullie? En hoeveel tijd heb je?
Het is verstandig om campings op drukke plaatsen - als de omgeving van Moab - op tijd te boeken. Ook Zion zul je op tijd moeten boeken. Ik denk dat dat 6 maanden van te voren kan als je in het park wilt kamperen. Kijk eens hier voor meer informatie over Zion-campings.

Marianne
Ha Marianne

we hebben niet zoveel dagen 17 maar en dan van Chicago naar Los Angeles
Wij gaan in maart
Heb jij nog tips. weet eigenlijk niet goed hoe te beginnen
En ook of bovenlangs of onder

hoor graag van je

groetjes
Henk
henk van megen
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2017, 19:51
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door henk van megen »

Coolblue schreef:Hallo Henk-Jan,

Wij gaan ook op 7 maart 2018 een wegbrengcamper ophalen in Middleburry.
Dit is onze eerste Amerikareis.We vliegen terug op 28 maart.


* Note mod: het hieronder geplaatste reisschema van Coolblue heeft een eigen topic gekregen en is te vinden op: viewtopic.php?f=36&t=69503
Ha Henk-jan en Coolblue,

Voor ons ons eerste keer, weet niet goed hoe te beginnen.
Hebben jullie tips

hoor graag

Henk
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41972
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door Martin & Marianne »

Henk, ik had het op 31 augustus al geadviseerd: maak een eigen topic aan. Daar kun je al je vragen stellen, en dan zul je ongetwijfeld tips krijgen.
En lees eens andere topics door zoals die van coolblue.

Marianne
Gerdaopreis
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2018, 21:43
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door Gerdaopreis »

Hallo Henk Jan. Mijn naam is Gerda. Wij hebbben dezelfde reis als jullie geboekt, maar dan in april. We vertrekken 2 april. Dus ik zit met interesse je voorgestelde route te lezen. Heb zelf nog weinig voorbereid. Het is voor ons de eerste keer. Ik ga nog wat adviezen en verslagen lezen. We hebben er veel zin in.
henk_jan
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 mei 2017, 10:10
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door henk_jan »

Een MEGA bumb van dit topic, maar ik vind het toch de moeite waard om hier onze ervaringen en de uiteindelijke route te delen.
Voor toekomstige reizigers, doe er je voordeel mee :)

Tot aan de aankomst in Chicago heb ik globaal twee routes aangehouden, de eerste route "Bovenlangs" via Davenport en Denver en dan het rondje natuurparken. De andere route via de Mother Road Route 66. Uiteindelijk heeft het weer de doorslag gegeven en hebben we Route 66 gedaan, dit was werkelijk fantastisch. De vooruitizichten voor de noordelijke route waren dusdanig (minimum temperatuur van -16 snachts, sneeuw etc.) dat het onverantwoord was.

Blijf ook altijd voorbereid op extreme weersomstandigheden, zo hadden wij de eerste nacht in de camper een temperatuur van -5 graden, vorst aan de binnenkant op de ramen. Ook hadden we in de Grand Canyon de ene dag +21 graden en de dag erna een ware sneeuwstorm, en viel er 25 cm sneeuw in een kleine 15 minuten, dit zorge ervoor dat we pas laat op onze volgende bestemming kwamen.

Verder is Route 66 werkelijk geweldig, leuke steden, veel variatie in natuur en bezienswaardigheden. We hebben ons geen moment verveeld.
En het weer? Globaal genomen hoe zuidelijker hoe mooier, in Oklahoma hebben we op de camping heerlijk in de zon gezeten met 25 graden!

Anyway, het was al met al een hele mooie reis en een fantastische ervaring!
Hieronder de uiteindelijke route met de campings waarop we hebben overnacht.

Dag 1: ma 05-03-2018 AMS - Chicago
Dag 2: di 06-03-2018 Chicago
Dag 3: wo 07-03-2018 Chicago - Midllebury (ophalen RV) - Springfield Illinois, Double J Campground (aanrader, mooie camping en goede voorzieningen)
Dag 4: do 08-03-2018 Springfield Illinois - Springfield Missouri, camping KOA Springfield / Route 66(leuke knusse camping, 1 groot nadeel het spoor en de trein die op 50 meter van de camping langs denderen. Ook in de nacht, en ze laten de toeter flink brullen vlak bij de camping...)
Dag 5: vr 09-03-2018 Springfield Missouri - Oklahoma City, camping KOA Oklahoma City East (mooie rustige camping, goede faciliteiten. aanrader)
Dag 6: za 10-03-2018 Oklahoma City - Amarillo, camping Amarillo Ranch RV Park (Camping met goede voorzieingen, en alles in Texas style, leuk!)
Dag 7: zo 11-03-2018 Amarillo - Albuquerque, camping Enchanted Trails RV Park (niet heel spectaculair, verder is prijs kwaliteit dik in orde)
Dag 8: ma 12-03-2018 Albuquerque
Dag 9: di 13-03-2018 Albuquerque - Holbrook, camping KOA Holbrook / Petrified Forest (mooie ruime camping, goede voorzieningen en uitstekende uitval basis voor een bezoek aan Petrified Forest NP)
Dag 10: wo 14-03-2018 Holbrook - Grand Canyon NP, camping KOA Grand Canyon / Williams (Ook deze KOA is weer prima, goede voorzieningen en service. Camping ligt misschien wat uit de richting voor de GC, maar de weg ernaar toe is wel leuk om te rijden)
Dag 11: do 15-03-2018 Grand Canyon NP - Page, camping Page Lake Powell campground (fijne camping met een nog veel fijner zwembad!)
Dag 12: vr 16-03-2018 Page - Zion NP, camping Watchman campground (TOP TOP TOP, kom je in Zion, reserveer dan ver van te voren een plaats op deze camping. Plekken zijn voorzien van stroom aansluiting. Douche en toilet gebouwen zijn schoon en ruim. en je verblijft midden in de natuur met uitzicht op de mooie bergen van Zion.)
Dag 13: za 17-03-2018 Zion NP
Dag 14: zo 18-03-2018 Zion NP
Dag 15: ma 19-03-2018 Zion NP - Valley of Fire SP, camping Arch Rock campground (park camping, first come first serve. geweldige plek, midden in de natuur, geniet van de sterren hemel snachts! geen voorzieiningen)
Dag 16: di 20-03-2018 Valley of Fire SP - Las Vegas, camping KOA Las Vegas at Sam's Town (goede camping met mooi zwembad en ruime plekken. Gratis shuttle service naar the strip en down town Las Vegas)
Dag 17: wo 21-03-2018 Las Vegas
Dag 18: do 22-03-2018 Las Vegas - Shoshone, camping Shoshone Trailer RV Park (mooie groene camping, hele ruime plekken met veel schaduw, en heerlijk verwarmd buiten zwembad)
Dag 19: vr 23-03-2018 Shoshone - Barstow, camping KOA Barstow / Calico (prima camping, in de omgeving genoeg te beleven, gratis shuttle service naar "Ghost Town"Calico.)
Dag 20: za 24-03-2018 Barstow - Joshua Tree NP, camping KOA Banning Stagecoach (tja wat zal ik zeggen, slecht, veel te duur, waardeloze service. nee gewoon niet doen)
Dag 21: zo 25-03-2018 Joshua Tree NP - Malibu, camping Malibu beach RV park (schitterende camping met geweldig uitzicht over de Pacific! zeker een aanrader)
Dag 22: ma 26-03-2018 Malibu
Dag 23: di 27-03-2018 Malibu - Agoura Hills (inleveren RV) - LA
Dag 24: wo 28-03-2018 Los Angeles
Dag 25: do 29-03-2018 Los Angeles - Amsterdam
Dag 26: vr 30-03-2018 Amsterdam aankomst

Voor toekomstige reizigers nogmaals de tip om campings in da nationale parken zover als mogelijk van te voren vast te leggen. Verblijven op deze campings is echt fantastisch en voegt veel toe aan de ervaring en beleving. Daarbij zijn deze parken vaak goedkoper dan de commerciele campings, win-win dus.

als afsluiter hieronder nog ons volledige reisverslag,

https://tiogatours.nl/voorpret/reisvers ... laurentia/
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door Aricon »

Bedankt dat je je ervaringen hier post. Daar kunnen toekomstige 'wegbrengers' veel aan hebben. Leuk reisverslag!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41972
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door Martin & Marianne »

Leuk om een terugkoppeling te krijgen!

Marianne
animo
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jan 2019, 14:35

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door animo »

Goede middag
Wij gaan maart 2019 een El Monte camper naar San Francisco brengen.
Hoe is jullie reis uiteindelijk verlopen.
Graag ontvang ik tips
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41972
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Henk-Jan: maart 2018 wegbrengactie.

Bericht door Martin & Marianne »

Beste animo, een paar berichten hierboven heeft Henk-Jan een terugkoppeling gegeven.
Kijk ook eens in het overige regio's forum, daar staan ook wel ervaringen met wegbrengcampers.
Voor tips kun je het beste een eigen topic aanmaken.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer