Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
AlidaDK
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:31
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door AlidaDK »

Aangezien er op dit forum zeker reizigers zijn die Amerika al verschillende malen hebben gedaan (dus mensen met veel ervaring), vond ik het een goed idee om hier even mijn vraag te stellen.

Wat denken jullie van de volgende route die ik heb samen gesteld ?
Ik vermoed dat het hier en daar misschien iets te veel van het goede is, maar dit is maar een planning, alles zal afhangen van de plaatsgesteldheid zelf. Als je rond trekt moet je toch een beetje flexibel zijn he.
Geraken we ergens niet, dan zal dat gewoon vervallen en voor een volgende reis zijn.
Wij reizen per auto.

Amsterdam → Dublin → San Fransisco
San Fransisco → Stockton → South Lake Tahoe
South Lake Tahoe → Bodie State Historical Park → Mono Lake → Lone Pine
Lone Pine → Death Valley Nationale Park → Las Vegas (via Mountain Springs)
Las Vegas
Las Vegas → Hooverdam → Valley of Fire State Park → Zion Nationale Park
St George → Zion Nationale Park → St George
St George → Zion Mount Carmel → Cedar Breaks nat. Park → Panguitch
Panguitch →Bryce Canyon Nationale Park → Panguitch
Panguitch → Kodachrome Nat. Park → Bryce Canyon Nationale Park → Capitol Reef Nationale Park → Torrey
Torrey → Capitol Reef Nationale Park → Torrey
Torrey → Canyonlands Nat. Park → Moab
Moab →Arches → Moab
Moab →Arches → Moab
Moab → Naturel Bridges →Monument Valley → Canyon de Chelly → Chinle
Chinle → Canyon de Chelly (Whitehouse overlook) → Big Water
Big Water → Page → Big Water
Big Water → Page → Big Water
Big Water → Grand Canyon → Bedrock → Williams
Williams → Grand Canyon → Williams
Williams → Grand Canyon → Williams
Williams → Flagstaff → Sedona → Prescott → Phoenix
Phoenix → Apache Trail → Blythe
Blythe → Joshua Tree Nationale Park → Yucca Valley
Yucca Valley → Los Angeles
Los Angeles → Venice Beach → Lindsay
Lindsay → Sequoia Nationale Park → Lindsay
Lindsay → Oakland
Oakland → San Fransisco → Oakland
Oakland → San Fransisco airport → Londen
Londen → Amsterdam

Uiteraard zijn alle tips welkom.
Ook al heb ik er al heel veel gehaald uit dit forum :thumbup: .
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo, welkom op het forum!
Wanneer gaan jullie? In het hoogseizoen (en dat is ruim, reken van mei tot en met september) kan het erg druk zijn, dus ik zou toch zo hier en daar iets vastleggen. Jullie hebben wel plaatsen uitgezocht waar je vermoedelijk nog wel iets kunt vinden, maar dat betekent ook lange reistijden. Kijk voor de GC bijvoorbeeld eens op http://www.grandcanyonlodges.com. Je kunt iets vastleggen en later weer annuleren. Wat zijn de plannen daar? Twee volle dagen is aardig veel, de meeste mensen vinden één nacht al voldoende.
Je weet van de werkzaamheden in Arches? Zie voor meer informatie http://www.nps.gov/arch.
Voor Sequoia heb je nauwelijks tijd zo; zeker in vergelijking met het kleine Bryce en de tijd die je voor de GC uittrekt. Ook hier zou ik proberen iets dichterbij het park te vinden. Kijk bijvoorbeeld eens naar de cabins in Grant Grove (Kings Canyon).
Slaan jullie Yosemite en de kust bewust over?

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door IngridZw »

AlidaDK schreef:Uiteraard zijn alle tips welkom. Ook al heb ik er al heel veel gehaald uit dit forum :thumbup: .
Dan heb je vast ook wel gelezen dat over het algemeen aangeraden wordt om de accommodaties dichter bij de parken te zoeken. Die van jullie zijn niet ideaal want je rijdt op die manier veel heen en weer en dat kost veel tijd. Er zijn echt wel accommodaties te vinden die dichterbij liggen en ook financieel aantrekkelijk zijn. Kijk bv eens in Springdale (Zion park motel). Voor Bryce naar Tropic (Bryce Pionier Lodge. Je zit dan al op de route naar Torrey). Grand Canyon (Maswik Lodge). Voor Sequoia in Three Rivers of Grant Grove.

Voor Grand Canyon besteden jullie inderdaad veel tijd. Als jullie niet van plan zijn om naar beneden te lopen zou ik daar 1 of 2 nachten afhalen. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Page. Wat willen jullie daar doen ?
Voor Los Angeles heb je weer heel weinig tijd. Ik zou daar een dag toevoegen en anders kun je LA misschien beter overslaan want met 1 nacht heeft het zo weinig zin. Een overnachting bij Monument Valley en/of Sedona is ook geen gek idee.
Qua verdeling zou ik er toch nog eens goed over nadenken.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Anonymous123

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Anonymous123 »

Locaties zijn duidelijk meer uitgezocht op prijs dan op gemak in kilometers.
Vind je het niet zonde om ver van de locaties af te zitten op de plekken dat je daar voor gekozen hebt?
Heb je zelf geboekt of een via reisbureau ?
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door PSVwally »

Zo is de tijd voor Lake Tahoe ook erg gering in deze route
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik kreeg niet het idee dat alles vast lag.
Iets meer uitleg zou wel mooi zijn.

Marianne
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Hans B »

In Las Vegas wil je in de zomer alleen 's avonds op pad.
Gebruik de volle dag Las Vegas om het ritje naar de Hooverdam te maken.
Dan scheelt het je de volgende dag, want VoF en Zion liggen precies de andere kant op dan de Hooverdam.

Op sommige dagen wil je wel erg veel.
Iets zien betekent uit de auto en wandelen, dat kost tijd.
BV. Moab → Naturel Bridges →Monument Valley → Canyon de Chelly → Chinle
Geen idee hoe je dit allemaal op één dag wilt realiseren.
IDEM Williams → Flagstaff → Sedona → Prescott → Phoenix
IDEM Phoenix → Apache Trail → Blythe

Verder zijn volgens mij diverse locaties gekozen voor de goedkoopte, prima, maar dat betekent nog weer eens enorme afstanden rijden.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
AlidaDK
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:31
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door AlidaDK »

- Sorry door omstandigheden kon ik niet meer reageren en verder opzoekingswerk verrichten :dontknow: .
- Wij vertrekken half september en gaan voor een maand rondtrekken. We reizen met een auto.
- Wat betreft de afstanden, ik kreeg steeds reacties dat een uurtje van een park slapen goed te doen is in de VS, ook al heb ik daar zelf mijn twijfels over :( .
- Lake Tahoe is ondertussen reeds geschrapt (te weinig tijd). We reizen via de Tioga Pas (yosemite) richting Bischop.
- Wat betreft de Grand Canyon en Page, dat gaan we zeker nog eens herbekijken.
- We hebben alles zelf geboekt, niets via een reisbureau. Amerika is voor de ons de eerste keer. De ene zegt alles vantevoren te boeken, en andere zeggen dat je hotels genoeg kan vinden. We hebben al rondgetrokken in Australie en daar moesten we niets boeken omdat we reisden met een camper.
- Misschien moeten we arches ook nog eens bekijken, ik heb inderdaad gelezen dat er werkzaamheden zijn, waarbij 2 routes volledig afgesloten zijn.
- De kust heb ik inderdaad bewust overgeslagen omdat ik graag Sequoia wilde doen, maar dat is pas half oktober en ik weet niet of het dan nog te doen is.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Marcopstal »

Een uurtje van het park slapen is altijd te doen, alleen, heen en terug speel je op die manier 2 uur kwijt van je dag die in september/oktober ook al wat korter wordt. Verder moet je dan natuurlijk ook zien dat je de drukte voor bent (mbt parkeerplaatsen e.d.)

Er zijn locaties waar je altijd wel iets gaat vinden, maar op sommige toplocaties en plaatsen waar het aanbod beperkt is is vooraf reserveren toch bijna een must. Je wil toch ook niet 100 km verder moeten rijden omdat er niets te vinden is. Ook moet je opletten met evenementen. We hebben hier geen zicht op, maar dat heeft soms grote gevolgen mbt het aanbod in de hotels.

Post eens je nieuwe route, dat lijkt me handiger.

Op de eerste zijn tal van opmerkingen te maken.

- als je vanuit SF vertrekt kan je eerst Sequoia doen en dan Yosemite.
- de Hooverdam ligt niet echt op de route naar VOF en Zion
- St George is toch al relatief ver voor Zion. Zeker als je dan ook 2 maal erheen moet.
- Williams voor de GC als je dan 3 x heen en weer rijdt ? Dat is 6 uur extra rijden !!
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Hans B »

Zou je je route nog eens willen plaatsen.
Het liefst met dag en datum, want dat kan voor sommige plekken heel veel in kosten schelen.
Ook met een camper reizen in Amerika is soms juist wel campings boeken, want in de nationale parken zit het heel gauw vol.
Met een auto een keer een extra uurtje rijden is best oké.
Maar zoals Marcopstal al aangeeft dit op vele dagen doen (Zion), kost wel erg veel tijd.

ZA 01-01 AMS - SFO
ZO 02-01 San Francisco - Yosemite 200 mile - 4 uur
MA 03-01 etc..
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
AlidaDK
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:31
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door AlidaDK »

Veel is er nog niet veranderd, dit is bijna de route zoals eerder vernoemd, maar met datum er bij. Wat betreft de GC moet er nog een dag af, en waarschijnlijk nog op andere plaatsen.
Het begin is misschien raar voorzien, maar anders viel Las Vegas in het weekend, en dan gingen de prijzen pijlsnel de hoogte in. Niet dat ik op dergelijke reizen op mijn geld wil zitten, want reizen kost nu eenmaal geld, maar wij vonden dat precies toch wel echt veel (ik spreek dan over minstens een verdubbeling en meer). In eerste instantie wilden we wel via de kust terug naar SF, maar een maand is duidelijk te kort :wink: blijkbaar. Ik had gedacht (naar aanleiding van de vele tips die ik heb gekregen) bij monument Valley een nachtje te blijven en evt in Sedona.
Makkelijk is het blijkbaar niet :lol:

1 Amsterdam → Dublin → San Fransisco (Palo Alto)
2 San Fransisco (Palo Alto) → Tioga Pass (Yosemite Nationale Park) → Bridgeport
3 Bridgeport → Bodie State Historical Park → Mono Lake → Bishop
4 Bishop → Death Valley Nationale Park → Las Vegas (via Mountain Springs ???)
5 Las Vegas
6 Las Vegas → Hooverdam → Valley of Fire State Park → Zion Nationale Park
7 St George → Zion Nationale Park → St George
8 St George → Zion Mount Carmel → Cedar Breaks nat. Park → Panguitch
9 Panguitch →Bryce Canyon Nationale Park → Panguitch
10 Panguitch → Kodachrome Nat. Park → Bryce Canyon Nationale Park → Capitol Reef Nationale Park → Bicknell
11 Bicknell → Capitol Reef Nationale Park → Bicknell
12 Bicknell → Canyonlands Nat. Park → Moab
13 Moab →Arches → Moab
14 Moab →Arches → Moab
15 Moab → Naturel Bridges →Monument Valley → Canyon de Chelly → Chinle
16 Chinle → Canyon de Chelly (Whitehouse overlook) → Big Water
17 Big Water → Page → Big Water
18 Big Water → Page → Big Water
19 Big Water → Grand Canyon → Williams
20 Williams → Grand Canyon → Williams
21 Williams → Grand Canyon → Williams
22 Williams → Sedona → Phoenix
23 Phoenix → Apache Trail → Phoenix
24 Phoenix → Joshua Tree Nationale Park → Yucca Valley
25 Yucca Valley → Joshua Tree Nationale Park → Yucca Valley
26 Yucca Valley → LA (Via Big Bear Lake)
27 LA → Sequoia Nationale Park → Lindsay
28 Lindsay → Sequoia Nationale Park → Redwood City
29 Redwood City → San Fransisco → Redwood City
30 Redwood City → San Fransisco airport → Londen
31 Londen → Amsterdam
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Marcopstal »

Weekend in Vegas is altijd een stuk duurder, soms tot 3x de prijs van in de week.

19/09 zou ik eerder tot Lone Pine gaan dan Bishop, geeft iets meer tijd voor Death Valley + je komt er ook wat vroeger toe.
20/09: via de 160 naar Vegas is prima
22/09: Hooverdam ligt niet op de route + vergeet niet dat het in Utah een uur later is. Als je dan ook nog in St George overnacht is het de vraag of het wel zin heeft die dag nog naar Zion te gaan. Zion is een mooi voorbeeld van een park waar je beter vlakbij overnacht (Springdale). Van in het dorpje kan je immers dan direct de shuttlebus nemen. Kom je nog van St George dan is het een uur rijden en moet je ter plaatse parking zoeken.
26/09: Capitol Reef heeft die dag geen zin, je hebt daar de volgende dag de tijd voor
29/09: twee dagen Arches is wel veel, vergeet ook Dead Horsepoint SP niet
1/10: waarom geen overnachting in of nabij MV ?
5-7/10: dit vind ik het meest onzinnige. je rijdt maar heen en weer naar Williams.... enkele rit een uur, richting GC kan je telkens ook nog moeten aanschuiven aan de ingang.
14-15/10: Sequoia heeft op deze wijze weinig zin. Het is meer dan een uur vanaf Lindsay (4 uur vanaf LA) tot de ingang van het park, maar dan ben je nog nergens. Dan nog terug en de volgende dag opnieuw die rit erheen, maar dan moet je nog naar Redwood City wat toch ook een 4 uur rijden is.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Hans B »

18-09 het is een rit door Yosemite, je gaat dus niks in de valley bekijken. Normaal spendeert men daar minimaal 1 dag en trekt dan de TIOGA pass over.
19-09 met Bodie en Mono Lake zou ik ook wat verder doorrijden naar Lone Pine bv als Marcopstal ook al aangeeft.
22-09 Hooverdam is precies de andere kant op dan VoF en Zion, maar zou eventueel wel kunnen, gaat ten koste van VoF. Overnachten in St.George prima.
23-09 ik zou niet teruggaan naar St.George, kost veel te veel reistijd die je in ZION hard kunt gebruiken. Springdale is de beste optie. Ik heb geen idee van prijzen.
26-09 haal daar Bryce eruit. Overnacht in Torrey vóór Capitol Reef.
27-09 Torrey – Capitol Reef en rij verder naar Green River.
28-09 Green River – Moab bezoek Canyonlands.

NB: Houdt rekening met het feit dat in Arches aan de weg gewerkt wordt en dat je een deel niet kunt bezoeken, dus mogelijk is hier 1 dag voldoende.

01-10 haal daar Canyon de Chelly weg.
02-10 bezoek Canyon de Chelly en waarom in hemelsnaam een overnachting in Big Water, is daar úberhaupt wel een motel of camping ... rij gewoon door naar Page.
03-10 en 04-10 wat is je invulling voor Page ???
05-10 06-10 en 07-10 wat is je invulling voor de Grand Canyon ?? Wandel je naar beneden en de volgende dag weer omhoog ???? Anders is 1 overnachting minder ook prima.
De laatste dag komende uit Gr.C. is Williams prima. Maar niet om te heen en weren.

Dan is Sedona een hele prima plek voor een dag extra om daar ook te gaan wandelen.

Heb je een 4-wheel drive auto, dat lijkt me wel zo prettig op de Apache road, anders zit je 3 uur heen en weer te schudden. En ga je dezelfde weg terug ?? Phoenix-Apache-Phoenix ?? Blijf dan in Globe of zo.

Waarom vanaf Joshua via LA naar Sequoia, dat is toch ver om, terwijl je in LA niks doet anders dan slapen.

Over Sequoia heeft Marcopstal ook al geschreven.

Veel is zo onlogisch.
Ondanks een hoop al eerder aangereikte tips doe je er eigenlijk niks mee.
Toch succes.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
AlidaDK
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:31
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door AlidaDK »

Dank voor de tips. Ben hier echt blij mee. Hans je hebt het echt fout dat ik er niets mee doe.
Ik ben vollop de route aan het veranderen maar door een ziekhuisopname is er de laatste maanden niets kunnen gebeuren. Ondanks de korte tijd ben ik er nog alles aan het doen om mijn route aan te passen. Ik probeer Seq alsnog helemaal naar voor te schuiven. Zoals in een tip gezegd is. Dus heel de route zal veranderen. Ook gaat er hier en daar een dag af. In neem de tips zeker ter harte.
Bedankt allemaal.
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Hans B »

Sorry indien ik iets te hard ben in mijn oordeel, maar ik kan alleen maar afgaan op wat gepost wordt.
Sterkte met je herstel.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
AlidaDK
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:31
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door AlidaDK »

Hans , geen probleem :wink: .
Woorden worden vaak begrepen , dat is nu eenmaal zo he . Verleden jaar hebben we alles moeten afzeggen , en ik ben inderdaad blij dat we dit jaar kunnen gaan . Alleen is het nu natuurlijk wat hectisch , want ik heb graag alles in orde .
Ondertussen heb ik al een beetje een andere route in gedachten, alleen alles nog kunnen regelen wat betreft slapen 8)

Ik heb voorlopig het volgende staan :

Vlucht
SF - Yosemite
Yosemite
Yosemite - Sequoia
Sequoia
Sequoia - death Valley
Death Valley (Voorlopig hele dag, aangezien we anders volledig in het weekend vallen voor LV)
DV - Las Vegas
La Vegas
LV - Valley of Fire - Springdale
Zion
Zion - Cedar Breaks - Panguitch
Bryce Canyon
Panguitch - Kodachrome - Bickenell / Torrey
Capitol Reef
Biknell / Torrey - Canyonlands - Moab
Moab
Moab - Monument VAlley
Monument Valley - Page
Page
Page - Grand Canyon$
GC
Gc - Sedona - Phoenix
Apache trail (misschien laten we dit nog vallen - we hebben een SUV auto gehuurd / geen 4x4 :roll: )
Phoenix - Hayfield
Hayfield - via Joshua - LOS ANgelas
LA
LA - Redwood (SF)
San Fransisco
Auto inleveren en terugvucht

Nu ga ik dit eens goed nakijken , samen met alle tips.
Ik heb wel de indruk dat we hier al minder km rijden dan bij de allereerste route .
Alleen LA / Redwood (SF) vrees ik een beetje voor. Bijna 600 km, is dat te doen ?
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Hans B »

Volgens mij had ik al eerder gevraagd waarom Redwood, wat is de fascinatie. Yosemite en Sequoia met de reuzenbomen heb je toch .....

Ik ga er even vanuit dat je Redwood State Park 600km ten noorden van SF bedoeld.

Dan is dat vanuit LA geen optie.
Laatst gewijzigd door Hans B op 03 aug 2017, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Hans B »

Met SUF zal Apache trail ook wel willen.
Ik heb een deel gereden in april, ik vond het wel leuk, maar heb wel mooiere routes gereden.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door Marcopstal »

Het gaat gewoon om het stadje Redwood nabij SF denk ik hoor.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
AlidaDK
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:31
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis AlidaDK: tips gevraagd voor route.

Bericht door AlidaDK »

Inderdaad Redwood nabij SF. Dat zijn onze laatste dagen en van daaruit zouden we dan een dagje met de trein of iets anders naar SF gaan.
Ik heb spijtig genoeg op het einde net een 1 dagje te kort denk ik . Anders kon ik nog ergens een tussenstop maken, maar de vliegtickets kunnen we niet meer veranderen.
Of is er ergens nog een dagje in te korten. Of laat ik beter iets anders.
Is deze route al wat logischer dan de eerste ?
Ik ben wel van mening dat het niet bij één keer zal blijven in de toekomst :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer