Reis Jerome (Jansenco): oneway San Francisco - LA.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Jerome (Jansenco): oneway San Francisco - LA.

Bericht door PSVwally » 06 jun 2017, 19:57

Nu begin en eindig je in California dus denk ik van niet, maar vanuit een stadslocatie moet je soms ook een drop-off fee betalen wat bij een airportverhuur tussen californië, nevada en arizona niet is.

Jerome
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Jerome » 06 jun 2017, 20:06

Klopt Paul. Er is geen extra drop-off fee verschuldigd (wel dus de $150,-)

PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally » 06 jun 2017, 20:18

Behalve dat heb je bij stadslocaties ook kans dat je wel een oneway fee moet betalen als je de auto elders inleverd, wat bij airportlokaties tussen California, Nevada en Arizona niet is

monnie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door monnie » 07 jun 2017, 17:21

Ik heb toevallig vorige week mijn auto ingeleverd bij Alamo in San Francisco union square. Deze zit in een 'openbare' parkeergarage, en hij is helemaal niet groot, paar parkeerplaatsen. Ik zou op die locatie dus niet verwachten dat je mag kiezen. Mij heeft het niets extra gekost, opgehaald op LAX en ingeleverd dus op SF union square (gehuurd via alamo brits).
2014 Washington DC - New York - Boston
2015 New York
2016 Florida
2017 Zuid Westen
2017 West-Canada
2018 Mid westen
2019 NYC

Jerome
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Jerome » 09 jul 2017, 12:31

We rijden op 1 augustus (dinsdag) van Grant Grove Village naar El Portal. We vertrekken vroeg zodat we in de middag al het eea in Yosemite kunnen bekijken. Welke route adviseren jullie ivm drukte in het park? Via Oakhurst (de 41) Yosemite binnenrijden (we komen dan oa langs Mariposa Grove, maar de sequoia's hebben we natuurlijk al gezien) of "buitenom" via de 140 eerst naar El Portal en vanuit daar het park in. Ben bang dat als we de eerste route volgen dat we dan heel lang stil staan in de vallei?

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 09 jul 2017, 13:02

Ik zou de 41 nemen. De 140 zie je nog vaker als je van El Portal naar het park gaat. Je kunt een kijkje nemen bij Wawona of nog langs Glacier Point rijden. Of direct naar de vallei rijden.
Drukte bij de ingang heb je toch, welke ingang je ook neemt. Waarom zou je in het ene geval langer stilstaan in de vallei?

Wij reden dezelfde route in 2006 (zie ons verslag bij 3 augustus) en in 2013 (zie 5 juni).

Marianne

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer