Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Stephan&Monique: routeplanning zuidwesten juli-aug 2017.
-
Stephan&Monique
- Amerika-newbie
Reis Stephan&Monique: routeplanning zuidwesten juli-aug 2017.
Hoi allemaal,
Wij zijn van plan om in juli-augustus een rondreis te maken. We gaan met onze dochters van dan 12 en 9 jaar.
Ik heb een route gepland en ben erg benieuwd of deze een beetje te doen is; zitten er onmogelijke dagen tussen of klopt het wel allemaal. Zouden jullie hier eens naar willen kijken en commentaar, tips en adviezen willen geven? Is het te doen in deze aantal dagen?
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Monique.
De route:
1. Amsterdam – New York
2. New York
3. New York
4. New York – Las Vegas
5. Las Vegas
6. Las Vegas – Zion National Park
7. Zion National Park – Bryce Canyon
8. Bryce Canyon – Page
9. Page – Monument Valley
10. Monument Valley – Grand Canyon
11. Grand Canyon – Kingman
12. Kingman – Las Vegas
13. Las Vegas
14. Las Vegas- Death Valley – Bishop
15. Bishop – Yosemite National Park
16. Yosemite National Park
17. Yosemite National Park – San Francisco
18. San Francisco
19. San Francisco – Monterey
20. Monterey – Santa Barbara (of Los Angeles, Venice Beach..?)
(21. (Santa Barbara)– Los Angeles)
22. Los Angeles - San Diego
23. San Diego
24. San Diego
25. San Diego
26. San Diego - Amsterdam
27. Thuiskomst
De laatste dagen willen we graag een aantal stranddagen, vandaar San Diego.
Wij zijn van plan om in juli-augustus een rondreis te maken. We gaan met onze dochters van dan 12 en 9 jaar.
Ik heb een route gepland en ben erg benieuwd of deze een beetje te doen is; zitten er onmogelijke dagen tussen of klopt het wel allemaal. Zouden jullie hier eens naar willen kijken en commentaar, tips en adviezen willen geven? Is het te doen in deze aantal dagen?
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Monique.
De route:
1. Amsterdam – New York
2. New York
3. New York
4. New York – Las Vegas
5. Las Vegas
6. Las Vegas – Zion National Park
8. Bryce Canyon – Page
12. Kingman – Las Vegas
13. Las Vegas
14. Las Vegas- Death Valley – Bishop
15. Bishop – Yosemite National Park
16. Yosemite National Park
17. Yosemite National Park – San Francisco
18. San Francisco
19. San Francisco – Monterey
20. Monterey – Santa Barbara (of Los Angeles, Venice Beach..?)
(21. (Santa Barbara)– Los Angeles)
22. Los Angeles - San Diego
23. San Diego
24. San Diego
25. San Diego
26. San Diego - Amsterdam
27. Thuiskomst
De laatste dagen willen we graag een aantal stranddagen, vandaar San Diego.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Routeplanning zuidwesten juli-aug 2017
Welkom op het forum
Ik zou het persoonlijk ietsje anders doen. Je hebt je bezoek aan Las Vegas opgesplitst in 2x. Persoonlijk zou ik die volle dag LV in het begin weglaten en bij Zion plaatsen. Mijn ervaring is dat als je een paar dagen New York hebt gehad het heerlijk is om dan lekker de natuur in te trekken.
Na San Francisco kun je misschien wat meer tijd spenderen aan highway 1 ten koste van een dagje San Diego? Ook LA komt er een beetje karig vanaf maar misschien trekt je dat minder.
Ik denk dat je nog wel opmerkingen gaat krijgen over de dagen New York in het begin
Ik zou het persoonlijk ietsje anders doen. Je hebt je bezoek aan Las Vegas opgesplitst in 2x. Persoonlijk zou ik die volle dag LV in het begin weglaten en bij Zion plaatsen. Mijn ervaring is dat als je een paar dagen New York hebt gehad het heerlijk is om dan lekker de natuur in te trekken.
Na San Francisco kun je misschien wat meer tijd spenderen aan highway 1 ten koste van een dagje San Diego? Ook LA komt er een beetje karig vanaf maar misschien trekt je dat minder.
Ik denk dat je nog wel opmerkingen gaat krijgen over de dagen New York in het begin
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
Stephan&Monique
- Amerika-newbie
Dank je Michelly, voor je snelle reactie!
New York zijn mijn man en ik (vaker) geweest en willen we graag onze kinderen laten zien. Ben benieuwd naar de opmerkingen hierover
. Het past misschien niet helemaal in het rijtje..
Daarom misschien Santa Barbara skippen en dagje langer LA?
Nog veel denk-, schuif en planwerk te doen, alleen maar leuk en voorpret
New York zijn mijn man en ik (vaker) geweest en willen we graag onze kinderen laten zien. Ben benieuwd naar de opmerkingen hierover
Daarom misschien Santa Barbara skippen en dagje langer LA?
Nog veel denk-, schuif en planwerk te doen, alleen maar leuk en voorpret
-
Stephan&Monique
- Amerika-newbie
LA leek ons een hele dag voldoende. Vandaar dat ik schreef 'Daarom misschien Santa Barbara skippen en dagje langer LA?'
Van kennissen hoorde ik dat LA niet super is, of we moeten nog een pretpark willen bezoeken
..
Van kennissen hoorde ik dat LA niet super is, of we moeten nog een pretpark willen bezoeken
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou die eerste dag Las Vegas ook anders doen. Die eerste 7 dagen in het zuidwesten ga je nu erg vlug door alle natuurparken heen. Ik zou of bij Zion of bij Page een extra dag plannen.
Monterey - Santa Barbara of LA op 1 dag kan ook wat veel zijn afhankelijk van wat je onderweg van plan bent
Plan LA ook goed in wat je (wanneer wilt doen), die stad is zo compleet anders dan alle andere steden. Niet compact zeg maar. Ik zou Venice Beach 's avonds niet aanraden voor kinderen. Dan zou ik eerder in santa monica wat gaan doen. Venice is meer een grote markt in de middag. Ik vind LA juist een geweldige stad, maar het mist wat gezelligheid of sfeer itt al je andere steden. Tel daarbij het slechte OV en de megafiles en het is al snel ruk voor velen. Maar er is genoeg te doen en te zien, inmiddels meer dan een week doorgebracht zonder pretparken, maar plan het en zie La niet als 1 stad.
Verder leuke trip hoor
Monterey - Santa Barbara of LA op 1 dag kan ook wat veel zijn afhankelijk van wat je onderweg van plan bent
Plan LA ook goed in wat je (wanneer wilt doen), die stad is zo compleet anders dan alle andere steden. Niet compact zeg maar. Ik zou Venice Beach 's avonds niet aanraden voor kinderen. Dan zou ik eerder in santa monica wat gaan doen. Venice is meer een grote markt in de middag. Ik vind LA juist een geweldige stad, maar het mist wat gezelligheid of sfeer itt al je andere steden. Tel daarbij het slechte OV en de megafiles en het is al snel ruk voor velen. Maar er is genoeg te doen en te zien, inmiddels meer dan een week doorgebracht zonder pretparken, maar plan het en zie La niet als 1 stad.
Verder leuke trip hoor
-
Stephan&Monique
- Amerika-newbie
Dank je Paul,
Bedankt voor de tip wat betreft Venice ook! Ga er nog eens goed aan puzzelen.
Bedankt voor de tip wat betreft Venice ook! Ga er nog eens goed aan puzzelen.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Als je vroeg aankomt in Las Vegas zou je zelfs al direct een verplaatsing kunnen doen die je een eidn op weg brengt naar de parken zodat je daar wat meer tijd hebt. Je maakt immers nog een 3 uur tijdwinst. De volle dagen Vegas kan je dan een week verder samen zetten, dat lijkt me handiger/interessanter.
Let wel op, als je vanuit Las Vegas Utah binnenrijdt verlies je opnieuw een uur.
Monterey - Santa Barbara is eigenlijk al te ver voor één dag als je wil genieten van alles wat er langs de kustroute mogelijk is. Laat staan uiteraard om direct naar LA te rijden.
Let wel op, als je vanuit Las Vegas Utah binnenrijdt verlies je opnieuw een uur.
Monterey - Santa Barbara is eigenlijk al te ver voor één dag als je wil genieten van alles wat er langs de kustroute mogelijk is. Laat staan uiteraard om direct naar LA te rijden.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
Stephan&Monique
- Amerika-newbie
Re: Reis Stephan&Monique: routeplanning zuidwesten juli-aug 2017.
Hallo allemaal,
we hebben de reis een beetje aangepast en zijn erg benieuwd of het beetje te doen is allemaal? Vooral dag 5 tot en met 12, is dit haalbaar? We komen vanuit New York in de avond aan in LV. Hier nemen we een overnachting om in de ochtend meteen te vertrekken naar Zion. Is de overnachting in Kingman nodig? Of vanuit Grand Canyon doorrijden naar Las Vegas?
1. Amsterdam – New York
2. New York
3. New York
4. New York – Las Vegas (avondvlucht)
5. Las Vegas – Zion National Park
6. Zion National Park
8. Bryce Canyon – Page
12. Kingman – Las Vegas
13. Las Vegas
14. Las Vegas
15. Las Vegas - Death Valley – Bishop
16. Bishop – Yosemite National Park
17. Yosemite National Park
18. Yosemite National Park – San Francisco
19. San Francisco
20. San Francisco – Monterey
21. Monterey – Santa Barbara
22. Santa Barbara – Los Angeles (strand)
23. Los Angeles (strand)
24. Los Angeles (strand)
25. Los Angeles (stad; Hollywood, China Town, Walk of fame etc)
26. Los Angeles – Amsterdam
27. Thuiskomst
Ben weer beneiuwd naar jullie meningen, tips en suggesties
,
Bedankt alvast,
Groetjes Monique
we hebben de reis een beetje aangepast en zijn erg benieuwd of het beetje te doen is allemaal? Vooral dag 5 tot en met 12, is dit haalbaar? We komen vanuit New York in de avond aan in LV. Hier nemen we een overnachting om in de ochtend meteen te vertrekken naar Zion. Is de overnachting in Kingman nodig? Of vanuit Grand Canyon doorrijden naar Las Vegas?
1. Amsterdam – New York
2. New York
3. New York
4. New York – Las Vegas (avondvlucht)
5. Las Vegas – Zion National Park
6. Zion National Park
8. Bryce Canyon – Page
12. Kingman – Las Vegas
13. Las Vegas
14. Las Vegas
15. Las Vegas - Death Valley – Bishop
16. Bishop – Yosemite National Park
17. Yosemite National Park
18. Yosemite National Park – San Francisco
19. San Francisco
20. San Francisco – Monterey
21. Monterey – Santa Barbara
22. Santa Barbara – Los Angeles (strand)
23. Los Angeles (strand)
24. Los Angeles (strand)
25. Los Angeles (stad; Hollywood, China Town, Walk of fame etc)
26. Los Angeles – Amsterdam
27. Thuiskomst
Ben weer beneiuwd naar jullie meningen, tips en suggesties
Bedankt alvast,
Groetjes Monique
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op zich is een stop in Kingman niet nodig. Voor wat meer rust op dat eerste stuk zou je 2 nachten GC kunnen doen. Of gebruik die nacht voor ene extra stop tussen Las Vegas en Yosemite; je hebt nu voor die route weinig tijd. Ook voor Yosemite is er weinig tijd zo. Kijk eens in onze verslagen (2002 tot 2008) voor onze bezoeken aan Yosemite met onze dochters.
Heb je al accommodatie vastgelegd? Zo nee, dan zou ik daar niet mee wachten.
Marianne
Heb je al accommodatie vastgelegd? Zo nee, dan zou ik daar niet mee wachten.
Marianne
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Mooie route
Ik zou persoonlijk niet in Kingman overnachten. Ik zou er dan voor kiezen om 2 nachten Grand Canyon te doen of de 2e dag alvast een klein stukje richting Las Vegas te gaan tot bijv. Williams. Dan heb je toch de tijd om de Grand Canyon te bezoeken. Als je meteen doorrijdt naar LV heb je vrij weinig tijd daarvoor.
Ik zou persoonlijk niet in Kingman overnachten. Ik zou er dan voor kiezen om 2 nachten Grand Canyon te doen of de 2e dag alvast een klein stukje richting Las Vegas te gaan tot bijv. Williams. Dan heb je toch de tijd om de Grand Canyon te bezoeken. Als je meteen doorrijdt naar LV heb je vrij weinig tijd daarvoor.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Indien jullie nog een ochtend in de GrC zijn, zou Kingman prima kunnen.
Dan heb je de volgende dag ook nog wat tijd om de Hooverdam te bekijken op weg naar LV.
Verder vind ik stranddagen altijd jammer, maar dat is mijn keuze.
Dan heb je de volgende dag ook nog wat tijd om de Hooverdam te bekijken op weg naar LV.
Verder vind ik stranddagen altijd jammer, maar dat is mijn keuze.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
-
Marcopstal
- Amerika-expert
Het hangt er een beetje vanaf wat je aan de Grand Canyon juist wil doen. Als je alleen voor de viewpoints gaat kan je gerust de dag erna direct tot Vegas, zelfs met een stukje route 66 en de Hooverdam. Wil je nog een wandeling doen op de ochtend of een helikoptervlucht dan is een overnachting in Kingman misschien geen slecht idee.
De tijd voor Death Valley blijft op deze wijze relatief beperkt.
De kustroute blijft toch wat moeilijk. Monterey - Santa Barbara is ver voor één dag. Je wil meestal ook niet vroeg vertrekken omdat er veel kans is op mist die tegen de middag weg is (opgebrand). Zonde om het mooie stuk highway 1 in de mist te moeten rijden.
De tijd voor Death Valley blijft op deze wijze relatief beperkt.
De kustroute blijft toch wat moeilijk. Monterey - Santa Barbara is ver voor één dag. Je wil meestal ook niet vroeg vertrekken omdat er veel kans is op mist die tegen de middag weg is (opgebrand). Zonde om het mooie stuk highway 1 in de mist te moeten rijden.
-
Stephan&Monique
- Amerika-newbie
Dank jullie allemaal voor jullie reactie
We hebben nog geen accommodaties vastgelegd omdat we eerst de route zeker willen hebben.
Toch een paar vraagjes nog:
* Is de rit Las Vegas- Death Valley- Bishop, dag 15, te doen in 1 dag, als we 's morgens heel vroeg vertrekken? Of raden jullie iets anders aan om te overnachten ipv Bishop. We willen graag via de Tiogapass naar Yosemite de volgende dag..
* Wat betreft de kustroute, dag 20; Kunnen we niet beter van uit San Francisco iets verder doorrijden dan Montery, tussen SF en Santa Barbara in, Tips?
* blijf twijfelen wat betreft Grand Canyon- Kingman, ben er nog niet aan uit..
Ik heb het gevoel dat ik de afstanden onderschat, zeker met kinderen op de achterbank..
We hebben nog geen accommodaties vastgelegd omdat we eerst de route zeker willen hebben.
Toch een paar vraagjes nog:
* Is de rit Las Vegas- Death Valley- Bishop, dag 15, te doen in 1 dag, als we 's morgens heel vroeg vertrekken? Of raden jullie iets anders aan om te overnachten ipv Bishop. We willen graag via de Tiogapass naar Yosemite de volgende dag..
* Wat betreft de kustroute, dag 20; Kunnen we niet beter van uit San Francisco iets verder doorrijden dan Montery, tussen SF en Santa Barbara in, Tips?
* blijf twijfelen wat betreft Grand Canyon- Kingman, ben er nog niet aan uit..
Ik heb het gevoel dat ik de afstanden onderschat, zeker met kinderen op de achterbank..
-
Marcopstal
- Amerika-expert
De rit Vegas - Death Valley - Bishop is haalbaar op één dag, voorwaarde is uiteraard vroeg te vertrekken en een duidelijke en strikte planning te hanteren voor de verschillende stops in Death Valley zelf. Voor zaken buiten de "standaard" zaken is er geen tijd.
Helaas is er niet iets wat "iets verder" is dan Monterey. De eerstvolgende plaats waar er iet of wat accomodaties zijn is San Simeon en dat ligt een 100 mijl verder. Die 100 mijl zijn dan net het mooiste stuk van de kustroute waar je met een aantal stops toch makkelijk een uur of 4 kan over doen (of zelfs langer) De ideale oplossing is een eerste nacht in Monterey en een tweede in de omgeving van Morro Bay/Pismo Beach.
Het GC / Kingman verhaal blijft iets wat afhankelijk is van wat je in de GC wil doen. Op zich is het heel goed haalbaar en op te delen met stops in Seligman, Kingman en de Hooverdam (+ eventueel Oatman) maar dat vereist natuurlijk dat je vroeg genoeg uit de GC vertrekt. Je wil in Vegas ook niet te laat aankomen, alhoewel je met twee volle dagen natuurlijk best wat tijd hebt. Houd er alleen rekening mee dat het 's avonds wat drukker verkeer is en de check-inn soms wel wat tijd neemt.
Helaas is er niet iets wat "iets verder" is dan Monterey. De eerstvolgende plaats waar er iet of wat accomodaties zijn is San Simeon en dat ligt een 100 mijl verder. Die 100 mijl zijn dan net het mooiste stuk van de kustroute waar je met een aantal stops toch makkelijk een uur of 4 kan over doen (of zelfs langer) De ideale oplossing is een eerste nacht in Monterey en een tweede in de omgeving van Morro Bay/Pismo Beach.
Het GC / Kingman verhaal blijft iets wat afhankelijk is van wat je in de GC wil doen. Op zich is het heel goed haalbaar en op te delen met stops in Seligman, Kingman en de Hooverdam (+ eventueel Oatman) maar dat vereist natuurlijk dat je vroeg genoeg uit de GC vertrekt. Je wil in Vegas ook niet te laat aankomen, alhoewel je met twee volle dagen natuurlijk best wat tijd hebt. Houd er alleen rekening mee dat het 's avonds wat drukker verkeer is en de check-inn soms wel wat tijd neemt.
Ik heb de rit van Bishop naar Las Vegas gedaan in 2015, misschien heb je iets aan dat verslag. Ik vond dat prima te doen. Je kunt inderdaad niet alles zien in DV, maar de highlights wel hoor.
De kustroute hangt af van wat je wilt doen aldaar: in principe volstaat 1 overnachting ook, zo rond San Simeon/Cambria. Ben je van plan veel te gaan doen, dan zou ik wel twee nachten aanhouden en dan is Monterey welde aangewezen plaats.
De kustroute hangt af van wat je wilt doen aldaar: in principe volstaat 1 overnachting ook, zo rond San Simeon/Cambria. Ben je van plan veel te gaan doen, dan zou ik wel twee nachten aanhouden en dan is Monterey welde aangewezen plaats.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou bij Big Sur kunnen kijken. Is erg leuk, maar als je niet kampeert wel prijzig. De cabins bij de Ripplewood Resort lijken mij erg leuk en nog redelijk betaalbaar.Stephan&Monique schreef: * Wat betreft de kustroute, dag 20; Kunnen we niet beter van uit San Francisco iets verder doorrijden dan Montery, tussen SF en Santa Barbara in, .
Marianne
-
Stephan&Monique
- Amerika-newbie
Page-Monument Valley-GC:goede route
Hallo allemaal,
In onze route voor juli-augustus gaan we na Page naar Monument Valley 1 nacht. Daarna door naar Grand Canyon.
Nu is het erg lastig om in Monument Valley een slaapplek te vinden voor ons 4en kom ik achter
Daarnaast lijkt het me ook een 'omweg' om het zo te doen?
Wat raden jullie kenners aan; na Page naar Grand Canyon of toch via Monument Valley?
Alvast bedankt,
Groetjes Monique
* Note mod (Marco): nieuwe berichten voor de duidelijkheid samengevoegd met het reeds bestaande routetopic, om vragen en dubbele antwoorden te voorkomen.
In onze route voor juli-augustus gaan we na Page naar Monument Valley 1 nacht. Daarna door naar Grand Canyon.
Nu is het erg lastig om in Monument Valley een slaapplek te vinden voor ons 4en kom ik achter
Daarnaast lijkt het me ook een 'omweg' om het zo te doen?
Wat raden jullie kenners aan; na Page naar Grand Canyon of toch via Monument Valley?
Alvast bedankt,
Groetjes Monique
* Note mod (Marco): nieuwe berichten voor de duidelijkheid samengevoegd met het reeds bestaande routetopic, om vragen en dubbele antwoorden te voorkomen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Page-Monument Valley-GC:goede route
Het is prima te doen. In MV is het een uur later dan in Page en de Grand Canyon, hou daar wel rekening mee. Als je rond 16u bij MV bent heb je er in principe tijd zat voor.
Waar kijk je voor MV? Goulding heeft cabins, the view is duur maar heeft ook 2 double of queen bed kamers. Kijk anders eens in Mexican Hat of anders in Kayenta. Reisorganisaties raden vaak Bluff aan, persoonlijk vind ik dat dan wel weer teveel de verkeerde kant op
Waar kijk je voor MV? Goulding heeft cabins, the view is duur maar heeft ook 2 double of queen bed kamers. Kijk anders eens in Mexican Hat of anders in Kayenta. Reisorganisaties raden vaak Bluff aan, persoonlijk vind ik dat dan wel weer teveel de verkeerde kant op
-
Marcopstal
- Amerika-expert
Er ontbreekt wel wat cruciale informatie:
Van waar kom je ?
Waar ga je daarna heen ?
In principe is er niets verkeerd met Page - MV - GC, dit is een route die velen nemen.
Overnachtingsmogelijkheden zijn er inderdaad niet bij de vleet. De beste zijn The view (cabins zijn er mogelijk) of Gouldings.
Maar... jullie zijn natuurlijk al zeer laat om te boeken.
Van waar kom je ?
Waar ga je daarna heen ?
In principe is er niets verkeerd met Page - MV - GC, dit is een route die velen nemen.
Overnachtingsmogelijkheden zijn er inderdaad niet bij de vleet. De beste zijn The view (cabins zijn er mogelijk) of Gouldings.
Maar... jullie zijn natuurlijk al zeer laat om te boeken.
-
Stephan&Monique
- Amerika-newbie
We kijken vooral op trivago. Zijn inderdaad laat kom ik achter, helaas!
Wordt nog even zoeken. Anders boeken we maar een extra nachtje bij in Page, daar is veel te zien begrijp ik uit de reisverhalen. En rijden dan door naar Grand Canyon. Maar ga toch nog even proberen voor Mexican Hat of Kayenta..
Wordt nog even zoeken. Anders boeken we maar een extra nachtje bij in Page, daar is veel te zien begrijp ik uit de reisverhalen. En rijden dan door naar Grand Canyon. Maar ga toch nog even proberen voor Mexican Hat of Kayenta..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 5832 Weergaves
-
Laatste bericht door Ancent
-
- 5 Reacties