Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis germenanne: Houston - Houston tips gevraagd
-
germenanne
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Reis germenanne: Houston - Houston tips gevraagd
Hoi,
We gaan over een paar weekjes voor de tweede keer naar de USA. Deze keer willen we graag een deel van Texas en een stukje van de Mississippi zien. We landen in Houston en hebben dan 3 weken om weer in Houston terug te komen voor de terugreis. We hebben het plan om eerst richting de Mississippi te gaan. Grofweg zal de route er zo uit zien.
Houston
Vicksburg
Dallas
Austin
San Antonio
Corpus Christi
Houston
Graag tips en wat we echt gezien en of gedaan moeten hebben.
Groet, Anne
We gaan over een paar weekjes voor de tweede keer naar de USA. Deze keer willen we graag een deel van Texas en een stukje van de Mississippi zien. We landen in Houston en hebben dan 3 weken om weer in Houston terug te komen voor de terugreis. We hebben het plan om eerst richting de Mississippi te gaan. Grofweg zal de route er zo uit zien.
Houston
Vicksburg
Dallas
Austin
San Antonio
Corpus Christi
Houston
Graag tips en wat we echt gezien en of gedaan moeten hebben.
Groet, Anne
-
Gast
Re: Reis germenanne: Houston - Houston tips gevraagd
Dit kun je denk ik beter in het zuidelijke staten subforum vragen 
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
In 3 weken kun je een leuke reis maken in dat gebied.
Zomaar wat dingen die me te binnen schieten:
*Swamptour in de buurt van Lafayette
*Het bezoeken van een plantation
*Natchez met zijn mooie mansions
*Vicksburg Military Park
*Een shootingrange in Forth Worth
*Een bezoekje aan de Southfork ranch in Dallas (ik weet niet hoe oud je bent maar voor mij waren dat heerlijke jeugdherinneringen
)
*Een rit door Texas Hill Country met een bezoekje aan Luckenbach
*Het uitvliegen van de vleermuizen en een bezoek aan het State Capitol in Austin
*De riverwalk en missions (o.a. The Alamo) in San Antonio
*Nasa in Houston.
Wij hebben dit gebied afgelopen maart bezocht en in de zomer van 2014. Hier vind je onze verslagen: 2016 en 2014
Zomaar wat dingen die me te binnen schieten:
*Swamptour in de buurt van Lafayette
*Het bezoeken van een plantation
*Natchez met zijn mooie mansions
*Vicksburg Military Park
*Een shootingrange in Forth Worth
*Een bezoekje aan de Southfork ranch in Dallas (ik weet niet hoe oud je bent maar voor mij waren dat heerlijke jeugdherinneringen
*Een rit door Texas Hill Country met een bezoekje aan Luckenbach
*Het uitvliegen van de vleermuizen en een bezoek aan het State Capitol in Austin
*De riverwalk en missions (o.a. The Alamo) in San Antonio
*Nasa in Houston.
Wij hebben dit gebied afgelopen maart bezocht en in de zomer van 2014. Hier vind je onze verslagen: 2016 en 2014
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
germenanne
- Amerika-newbie
Dank je wel voor de tips. Qua leeftijd, 45 zit dat wel goed met Southfork ranch
. Hier hebben we echt wat aan !
-
germenanne
- Amerika-newbie
Hoi, Dank je . Vond het een beetje lastig om te bepalen waar het onder zou vallen. IK zal het daar ook nog een keer vragen.eoms schreef:Dit kun je denk ik beter in het zuidelijke staten subforum vragen
Als je naar Corpus Christi wil, zou ik Port Aransas overwegen. Is een heel leuk kustplaatsje, met natuurgebieden met veel vogels in de buurt. Je kunt er een boottochtje maken om dolfijnen te zien, heel leuk. Wij zijn vanuit daar wel op en neer naar Corpus Christi gereden om de USS Lexington te bekijken, maar meer heb ik niet gezien van de stad.
Houston zelf is niet heel boeiend, alleen NASA is wel speciaal om te zien. Iets buiten de stad is Brazos Bend SP de moeite waard, je kunt er vaak veel alligators zien (en veel vogels), maar het park is op dit moment nog dicht vanwege recente overstromingen. Het zou volgende week weer open moeten gaan.
Ik mis in je opsomming nog wel wat meer aandacht voor de Hill Country, als je tijd het zijn daar ook wat leuke stadjes te bezoeken, en wat State parks. Enchanted Rock SP is zeker een bezoekje waard.
Houston zelf is niet heel boeiend, alleen NASA is wel speciaal om te zien. Iets buiten de stad is Brazos Bend SP de moeite waard, je kunt er vaak veel alligators zien (en veel vogels), maar het park is op dit moment nog dicht vanwege recente overstromingen. Het zou volgende week weer open moeten gaan.
Ik mis in je opsomming nog wel wat meer aandacht voor de Hill Country, als je tijd het zijn daar ook wat leuke stadjes te bezoeken, en wat State parks. Enchanted Rock SP is zeker een bezoekje waard.
Terug in Texas!
-
germenanne
- Amerika-newbie
Dank je voor de tip! We zullen ons eens meer verdiepen in Hill Country. Wat ik zo in een oogopslag zag gaan we zeker die kant ook op. Kan niet wachten 
-
germenanne
- Amerika-newbie
hoi, we slaan Louisiana niet helemaal over. We hadden het plan om naar Texas te gaan, maar aangezien we aardig in de buurt zijn willen we graag naar de rivier de Mississippi en volgens mij kom je dan automatisch deels door Louisiana. We gaan tot ongeveer Vicksburg of Jackson. Texas zal de overhand hebben.
Anne
Anne
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Dat is zowat ons rondje van vorig jaar.
Zie mijn reisverslag 2015
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
-
Gast
Zie ook dit draadje voor wat tips: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 15&t=63861
Laatst gewijzigd door Gast op 13 mei 2016, 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
germenanne
- Amerika-newbie
Heel erg leuk om te lezen waar jullie geweest zijn. Het rondje is zeker bijna het zelfde, alleen wij beginnen andersom en gaan niet bij Elvis op de koffie.Pipo Chris schreef:Dat is zowat ons rondje van vorig jaar.
Anne
-
Gast
Misschien wil een mod dan even dit draadje verplaatsen, die heeft namelijk de andere post (in het juiste subforum) als dubbelpost geslotengermenanne schreef:Hoi, Dank je . Vond het een beetje lastig om te bepalen waar het onder zou vallen. IK zal het daar ook nog een keer vragen.eoms schreef:Dit kun je denk ik beter in het zuidelijke staten subforum vragen
Ik heb je topic in het zuidwesten deel laten staan omdat je oa begint in Texas, wat volgens dit forum bij het het zuidwest hoort, en je nog wat redelijk veel plaatsen in Texas bezoekt.
Het bericht van eoms was ook volgens mij bedoeld omdat dit topic oorspronkelijk in zuidwesten (algemene vragen) subforum stond. Ik heb het vanuit daar naar het zuidwesten (reisschema's en routeplanning) subforum verplaatst.
Het bericht van eoms was ook volgens mij bedoeld omdat dit topic oorspronkelijk in zuidwesten (algemene vragen) subforum stond. Ik heb het vanuit daar naar het zuidwesten (reisschema's en routeplanning) subforum verplaatst.
-
Gast
Ik vind het maar vreemd, een reis in oost-Texas, Louisiana en Mississippi hoort volgens mij in het zuidelijke staten.
Maar goed, er zijn wel meer vreemde dingen hier op het forum
Maar goed, er zijn wel meer vreemde dingen hier op het forum
Texas staat toch echt bij het zuid-westen!
Wij zijn in 2014 in Texas geweest, heerlijke staat voor een vakantie en uiteraard ook de south fork ranch bezocht
Misschien kan je nog wat uit ons reisverslag halen, zie mijn onderschrift!
Wij zijn in 2014 in Texas geweest, heerlijke staat voor een vakantie en uiteraard ook de south fork ranch bezocht
Misschien kan je nog wat uit ons reisverslag halen, zie mijn onderschrift!
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
-
germenanne
- Amerika-newbie
Hoi Paula,
Heel leuk verslag van jullie reis en de de reis er naartoe.
Groet, Anne
Heel leuk verslag van jullie reis en de de reis er naartoe.
Groet, Anne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 10386 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-