Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis TeamLvdB: Rondreis West-Amerika - tips?
Reis TeamLvdB: Rondreis West-Amerika - tips?
Eind september gaan we met z'n tweeën vier weken naar West-Amerika, de tickets zijn geboekt! We vliegen naar Los Angeles en hebben (mede via het routevoorstel op allesamerika.com) ongeveer het volgende reisschema voor ogen:
Dag 1 - aankomst LA
Dag 2 - LA
Dag 3 - LA - Pismo Beach
Dag 4 - Pismo Beach - Monterey
Dag 5 - Monterey - San Francisco
Dag 6 - San Francisco
Dag 7 - San Francisco
Dag 8 - San Francisco - Yosemite
Dag 9 - Yosemite
Dag 10 - Yosemite - Mammoth Lakes
Dag 11 - Mammoth Lakes - Death Valley
Dag 12 - Death Valley - Las Vegas
Dag 13 - Las Vegas
Dag 14 - Las Vegas
Dag 15 - Las Vegas - Zion
Dag 16 - Zion
Dag 17 - Zion - Bryce Canyon
Dag 18 - Bryce Canyon - Page
Dag 19 - Page
Dag 20 - Page - Grand Canyon
Dag 21 - Grand Canyon - Kingman
Dag 22 - Kingman - LA
Dag 23 t/m 27 - (omgeving van) LA (o.a. bedoeld om nog een paar dagen te ontspannen aan de kust)
Dag 28 - terugvlucht vanuit LA
Nu zijn we benieuwd naar leuke tips / must sees / alternatieve routesuggesties etc! We horen het graag!
Dag 1 - aankomst LA
Dag 2 - LA
Dag 3 - LA - Pismo Beach
Dag 4 - Pismo Beach - Monterey
Dag 5 - Monterey - San Francisco
Dag 6 - San Francisco
Dag 7 - San Francisco
Dag 8 - San Francisco - Yosemite
Dag 9 - Yosemite
Dag 10 - Yosemite - Mammoth Lakes
Dag 11 - Mammoth Lakes - Death Valley
Dag 12 - Death Valley - Las Vegas
Dag 13 - Las Vegas
Dag 14 - Las Vegas
Dag 15 - Las Vegas - Zion
Dag 16 - Zion
Dag 17 - Zion - Bryce Canyon
Dag 18 - Bryce Canyon - Page
Dag 19 - Page
Dag 20 - Page - Grand Canyon
Dag 21 - Grand Canyon - Kingman
Dag 22 - Kingman - LA
Dag 23 t/m 27 - (omgeving van) LA (o.a. bedoeld om nog een paar dagen te ontspannen aan de kust)
Dag 28 - terugvlucht vanuit LA
Nu zijn we benieuwd naar leuke tips / must sees / alternatieve routesuggesties etc! We horen het graag!
Laatst gewijzigd door TeamLvdB op 28 feb 2016, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Rondreis West-Amerika - tips?
Welkom op het forum!
De route is prima zo, maar waarom al die dagen LA? Met iets minder tijd voor LA zou je Monument Valley toe kunnen voegen, en zelfs de parken bij Moab.
Wat voor tips zoek je precies? Voor informatie over de parken en andere bezienswaardigheden kun je eens op www.ontdek-amerika.nl kijken. Maar dat ken je wellicht al?
Marianne
De route is prima zo, maar waarom al die dagen LA? Met iets minder tijd voor LA zou je Monument Valley toe kunnen voegen, en zelfs de parken bij Moab.
Wat voor tips zoek je precies? Voor informatie over de parken en andere bezienswaardigheden kun je eens op www.ontdek-amerika.nl kijken. Maar dat ken je wellicht al?
Marianne
Bedankt voor je snelle reactie! De dagen (omgeving) LA aan het eind zijn ook vooral bedoeld om nog even te ontspannen aan de kust. Mocht je daar andere suggesties voor hebben, horen we ze graag!
Bedankt voor de website, die kenden we nog niet. Ziet er superhandig uit! Die gaan we eens even goed doorspitten
Verder zijn we benieuwd naar tips die nog niet in het routevoorstel op allesamerika.com staan. We zijn ook in het forum aan het spitten, maar soms zien we door de bomen het bos niet helemaal meer 
Bedankt voor de website, die kenden we nog niet. Ziet er superhandig uit! Die gaan we eens even goed doorspitten

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Prima route. Als je rustiger aan de kust wilt zitten zou ik in een dorp tussen LA en San Diego gaan zitten. Je geeft
duidelijk aan wat rust op het einde te willen, dan is het prima zo. Dan zou ik ook niet nog 1 nacht capitol reef,
2 of 3 nachten Moab en een nacht Monument Valley er tussen proppen. Je zou natuurlijk wel 1 of 2 dagen kust eraf kunnen halen. Maar alles toevoegen betekent geen 'rust'dagen langs de kust
duidelijk aan wat rust op het einde te willen, dan is het prima zo. Dan zou ik ook niet nog 1 nacht capitol reef,
2 of 3 nachten Moab en een nacht Monument Valley er tussen proppen. Je zou natuurlijk wel 1 of 2 dagen kust eraf kunnen halen. Maar alles toevoegen betekent geen 'rust'dagen langs de kust
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Prima route!
Jullie route is totaal niet gehaast, je hebt genoeg tijd om alles te zien
Vanaf Kingman is het leuk om langs Joshua Tree Park te rijden (op de route naar LA), was voor ons echt een verrassing.
En Monument Valley tussen Grand Canyon en Page toevoegen, is ook een aanrader (maar betekent natuurlijk wel 1 dag minder 'rust').
Onze route was eigenlijk gelijk aan die van jullie, maar dan andersom. Voor tips en must sees is het misschien leuk om bij ons reisverslagen te kijken, zie hieronder

Vanaf Kingman is het leuk om langs Joshua Tree Park te rijden (op de route naar LA), was voor ons echt een verrassing.
En Monument Valley tussen Grand Canyon en Page toevoegen, is ook een aanrader (maar betekent natuurlijk wel 1 dag minder 'rust').
Onze route was eigenlijk gelijk aan die van jullie, maar dan andersom. Voor tips en must sees is het misschien leuk om bij ons reisverslagen te kijken, zie hieronder

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Reis TeamLvdB: Rondreis West-Amerika - tips?
Waarom die eerste volle dag LA ? Je gaat toch beter direct op pad langsheen de kust. Voor LA heb je tijd genoeg op het einde.
Ik zou toch ook nog iets toevoegen zoals bvb Monument Valley. Nu heb je wel echt veel dagen in LA staan.
Overigens is het niet slecht te bekijken om enkele dagen te hebben om iets van LA te zien en enkele dagen om te rusten en te genieten van het strand. Beide combineren kan je misschien wel in een duurdere hotelomgeving plaatsen dan wanneer je wat verder van LA weg gaat.
Ik zou toch ook nog iets toevoegen zoals bvb Monument Valley. Nu heb je wel echt veel dagen in LA staan.
Overigens is het niet slecht te bekijken om enkele dagen te hebben om iets van LA te zien en enkele dagen om te rusten en te genieten van het strand. Beide combineren kan je misschien wel in een duurdere hotelomgeving plaatsen dan wanneer je wat verder van LA weg gaat.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik had bij het zien van de route precies hetzelfde idee.
Waarom die eerste dag LA?
Als je aan het einde nog zoveel dagen LA hebt zitten dan zou ik dat niet doen.
Overigens zou ik persoonlijk de route omdraaien.
Ik zou de route van SF naar LA rijden en niet andersom en ik denk ook dat via de Tioga pass Yosemite in rijden ook indrukwekkender is dan het gebruiken als uitgang.
Ik weet niet precies op welke dagen je vertrekt, maar als je de mogelijkheid hebt om Vegas buiten het weekend te doen, dan zou ik dat ook zeker doen (als dat niet al het geval is natuurlijk).
Het weekend in Vegas is veel drukker dan doordeweeks en de prijzen van de hotels zijn doordeweeks ook vele malen goedkoper.
Waarom die eerste dag LA?
Als je aan het einde nog zoveel dagen LA hebt zitten dan zou ik dat niet doen.
Overigens zou ik persoonlijk de route omdraaien.
Ik zou de route van SF naar LA rijden en niet andersom en ik denk ook dat via de Tioga pass Yosemite in rijden ook indrukwekkender is dan het gebruiken als uitgang.
Ik weet niet precies op welke dagen je vertrekt, maar als je de mogelijkheid hebt om Vegas buiten het weekend te doen, dan zou ik dat ook zeker doen (als dat niet al het geval is natuurlijk).
Het weekend in Vegas is veel drukker dan doordeweeks en de prijzen van de hotels zijn doordeweeks ook vele malen goedkoper.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Afhankelijk of hij de laatste dagen echt aan het strand wil liggen is er niets mis met die dag LA in het begin. Je zou ook bv bij Palm Springs een paar dagen in een resort kunnen verblijven als je echt wilt relaxen op het einde.
Of je de kustroute nou van LA naar SF of andersom doet, dat maakt echt geen een drol uit behalve dat je wat meer naae links of rechts moet kijken.
Of je de kustroute nou van LA naar SF of andersom doet, dat maakt echt geen een drol uit behalve dat je wat meer naae links of rechts moet kijken.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Zoals hierboven ook al vermeld, vind ik het jammer dat jullie zo veel tijd doorbrengen in stedelijk gebied.
Vooral voor een eerste VS-reis én, nog belangrijker, met zo'n zee van ruimte zou ik toch echt aanraden om veel meer van de schitterende natuur mee te pikken.
Voor een reis van een maand is Moab toch een absolute must. Ik zou er een rondje van maken en van Bryce doorrijden naar Moab, langs twee van de mooiste wegen (dé mooiste?) van het Zuidwesten, de UT-12 en de UT-24. Bovendien kom je dan ook nog langs Capitol Reef NP.
Van Moab rij je dan zuidwaarts via de Moki Dugway richting Mexican Hat en Monument Valley en vandaar naar de Grand Canyon.
Op onze index-pagina staan alle plaatsen die we de afgelopen jaren bezochten, alfabetisch en per staat gerangschikt. Er staan ook heel wat video's op, onder andere van de UT-12 en UT-24, Scenic Drives van Joshua Tree, Zion, Bryce, Arches, Canyonlands, Monument Valley enz.
Op die manier krijg je al een goed idee wat jullie meer (of minder) interesseert.
Vooral voor een eerste VS-reis én, nog belangrijker, met zo'n zee van ruimte zou ik toch echt aanraden om veel meer van de schitterende natuur mee te pikken.
Voor een reis van een maand is Moab toch een absolute must. Ik zou er een rondje van maken en van Bryce doorrijden naar Moab, langs twee van de mooiste wegen (dé mooiste?) van het Zuidwesten, de UT-12 en de UT-24. Bovendien kom je dan ook nog langs Capitol Reef NP.
Van Moab rij je dan zuidwaarts via de Moki Dugway richting Mexican Hat en Monument Valley en vandaar naar de Grand Canyon.
Op onze index-pagina staan alle plaatsen die we de afgelopen jaren bezochten, alfabetisch en per staat gerangschikt. Er staan ook heel wat video's op, onder andere van de UT-12 en UT-24, Scenic Drives van Joshua Tree, Zion, Bryce, Arches, Canyonlands, Monument Valley enz.
Op die manier krijg je al een goed idee wat jullie meer (of minder) interesseert.
- Thierry73
- Amerikakenner
Aan het eind relaxen aan een van de stranden is natuurlijk ook niet noodzakelijk stedelijk gebied 

- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ga je met auto??? tent hotel? (misschien plekken boeken mn Yosemite!)
Of met camper??
Relaxen aan het strand.. prima natuurlijk , maar het zeewater is niet erg warm. Vaak is het aan de kust bij LA wat fris, frisse wind en soms wat mist van zee. Het water is niet lekker om te zwemmen.
Ik zou zelf onderweg wat relaxen. Bij Moab zijn wat mooie plekjes met rivieren en watervallen waar je kunt zwemmen. Ook in Zion kun je heerlijk bijkomen aan de rivier een beetje klooien. Of halve dag kanoen ergens bij Page. Zelf zou ik liever een rustdag extra onderweg inbouwen dan 3-4 dagen in LA.
Er is natuurlijk ook wel wat te doen daar, want je kunt Long Beach opzoeken of san Pedro net wat naar het Zuiden of Venice Beach (hip).Getty Museum is ook leuk als relaxmoment in de LA buurt. San Diego is net wat warmer.
Al met al zou ik een enkele dag LA minder doen en die in het midden plaatsen.
EN ja ik zou zelf met 28 dagen ook naar Moab gaan. Maar ja ieder zijn keus.
Dit rondje hebben wij gedaan met camper in 2010 (zie onderin voor reisverslag) Zowel in 2010 en 2012 hebben we Moab bezocht.. bij 2012 moet nog een tip staan waar je leuk kunt zwemmen.
Of met camper??
Relaxen aan het strand.. prima natuurlijk , maar het zeewater is niet erg warm. Vaak is het aan de kust bij LA wat fris, frisse wind en soms wat mist van zee. Het water is niet lekker om te zwemmen.
Ik zou zelf onderweg wat relaxen. Bij Moab zijn wat mooie plekjes met rivieren en watervallen waar je kunt zwemmen. Ook in Zion kun je heerlijk bijkomen aan de rivier een beetje klooien. Of halve dag kanoen ergens bij Page. Zelf zou ik liever een rustdag extra onderweg inbouwen dan 3-4 dagen in LA.
Er is natuurlijk ook wel wat te doen daar, want je kunt Long Beach opzoeken of san Pedro net wat naar het Zuiden of Venice Beach (hip).Getty Museum is ook leuk als relaxmoment in de LA buurt. San Diego is net wat warmer.
Al met al zou ik een enkele dag LA minder doen en die in het midden plaatsen.
EN ja ik zou zelf met 28 dagen ook naar Moab gaan. Maar ja ieder zijn keus.
Dit rondje hebben wij gedaan met camper in 2010 (zie onderin voor reisverslag) Zowel in 2010 en 2012 hebben we Moab bezocht.. bij 2012 moet nog een tip staan waar je leuk kunt zwemmen.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad. En aangezien TS het zelf aangeeft te willen ontspannen aan de kust had ik ook niet het idee om hem/haar veel verder de natuurkant op te willen sturen, omdat de route verder prima is. Maar ik zou ook naar de omgeving Moab trekken. Al is een aantal dagen LA (meer dan 2 nachten) ook wel een aanrader hoorEN ja ik zou zelf met 28 dagen ook naar Moab gaan. Maar ja ieder zijn keus.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als die dagen LA bedoeld zijn om uit te rusten is dat toch wat jammer; die rustdagen kun je beter onderweg inbouwen, dan geniet je meer van je reis.
Voor alleen het strand is het eigenlijk ook jammer, stand heb je overal wel. Maar inderdaad ieder zijn keus.
Marianne
Voor alleen het strand is het eigenlijk ook jammer, stand heb je overal wel. Maar inderdaad ieder zijn keus.
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik vind het een hele mooie route en een super goed plan om af te sluiten aan de kust
Ook wij sluiten altijd af met een paar dagen ontspanning en niet rondreizen om bij te komen van alle indrukken die je hebt opgedaan.
Ook maken wij de eerste dag niet veel kilometers maar blijven ter plekke om bij te komen van de reis. Gaan lekker shoppen en even bij het zwembad liggen. Voor iedereen is dat weer anders, je zult zelf ervaren wat jullie fijn vinden.

Ook wij sluiten altijd af met een paar dagen ontspanning en niet rondreizen om bij te komen van alle indrukken die je hebt opgedaan.
Ook maken wij de eerste dag niet veel kilometers maar blijven ter plekke om bij te komen van de reis. Gaan lekker shoppen en even bij het zwembad liggen. Voor iedereen is dat weer anders, je zult zelf ervaren wat jullie fijn vinden.
Bedankt voor jullie reacties! Zeker weer een aantal tips waar we mee verder kunnen. Zo denken we in ieder geval Monument Valley en Joshua Three in te gaan passen en dat we tijdens de route kijken of we ergens anders nog wat langer blijven o.i.d. Verder kijken we dan ook nog even waar we aan het eind aan het strand gaan zijn, misschien inderdaad wel wat meer richting San Diego.
We gaan overigens met de auto, Isis!
Dan nog een vraagje. Via de TripAdvisor-app kunnen we per plaats gaan bekijken waar we willen overnachten, maar hebben jullie misschien nog andere tips? Concrete tips voor hotels in bepaalde plaatsen of een andere app/website waarmee we leuke en goede (qua prijs/kwaliteit) hotels kunnen vinden?
We gaan overigens met de auto, Isis!
Dan nog een vraagje. Via de TripAdvisor-app kunnen we per plaats gaan bekijken waar we willen overnachten, maar hebben jullie misschien nog andere tips? Concrete tips voor hotels in bepaalde plaatsen of een andere app/website waarmee we leuke en goede (qua prijs/kwaliteit) hotels kunnen vinden?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Bovenaan het forum vind je een link naar de hotelbeoordelingen, die gegeven zijn door de forumleden.
Voor het gemak plaats ik de link hier ook even: http://beoordelingen.allesamerika.com/
Voor het gemak plaats ik de link hier ook even: http://beoordelingen.allesamerika.com/
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij reserveren hotels vaak op de site van de (keten)hotels zelf. Wij kiezen meestal voor het tarief met seniorenkorting dat eventueel kosteloos te annuleren is. Een andere optie is het tarief met AAA-korting. Voor dat laatste heb je een ANWB pas (v.a. €15) nodig, waar overigens zelden naar gevraagd wordt. Er is vaak een iets goedkoper prepaid tarief dat echter niet zonder kosten geannuleerd kan worden.
Enkele redelijk geprijsde hotelketens:
http://www.choicehotels.com/
http://www.motel6.com/
https://www.wyndhamrewards.com/
http://www.bestwestern.com/
Voor accommodatie in Yosemite N.P.: http://www.yosemitepark.com/Accommodations.aspx
Voor de Grand Canyon : http://www.grandcanyonlodges.com/
Voor Death Valley : http://www.nps.gov/deva/planyourvisit/lodging.htm
Voor enkele andere Nationale Parken : http://www.xanterra.com/
Je zou ook aan Priceline en /of Hotwire kunnen denken. Met name Priceline vergt echter nog wel wat "behendigheid" en je kunt vaak niet kosteloos annuleren.
Veel forumleden gebruiken een reserveringssite als booking.com of expedia.com. Je vindt daar een compleet aanbod. Je mist echter de senioren- of A.A.A.-korting. Let ook op of je eventueel kosteloos kunt annuleren.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Enkele redelijk geprijsde hotelketens:
http://www.choicehotels.com/
http://www.motel6.com/
https://www.wyndhamrewards.com/
http://www.bestwestern.com/
Voor accommodatie in Yosemite N.P.: http://www.yosemitepark.com/Accommodations.aspx
Voor de Grand Canyon : http://www.grandcanyonlodges.com/
Voor Death Valley : http://www.nps.gov/deva/planyourvisit/lodging.htm
Voor enkele andere Nationale Parken : http://www.xanterra.com/
Je zou ook aan Priceline en /of Hotwire kunnen denken. Met name Priceline vergt echter nog wel wat "behendigheid" en je kunt vaak niet kosteloos annuleren.
Veel forumleden gebruiken een reserveringssite als booking.com of expedia.com. Je vindt daar een compleet aanbod. Je mist echter de senioren- of A.A.A.-korting. Let ook op of je eventueel kosteloos kunt annuleren.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb voor onze hele reis alle prijzen van Booking.com vergeleken met de hotels zelf en ook met AAA-korting kom ik nergens beter uit. Booking lijkt gewoon vaak toch de laagste prijzen te hanteren. Alleen bij Furnace Creek Ranch (niet boekbaar via Booking) hebben we gebruik gemaakt van het seniorentarief. We hebben ook nog een Route66-motel geboekt wat niet op de site van Booking.com staat. Ik check altijd ook TripAdvisor om te zien of er wat bijzonders is.
Als Booking.com toch het goedkoopst is, boek ik liefst alles via dezelfde site.
Wij boeken alles annuleerbaar, maar als de reis dichterbij komt, kijken we wat we eventueel nog kunnen aanpassen. Zo vond ik vorige week een al geboekt appartement in Palm Springs voor 120 dollar minder (3 nachten) op Booking.com dan wat wij ervoor betaald hebben. Dus nieuwe boeking gemaakt, oude geannuleerd. En elders nog een keer 40 dollar terug gepakt op die manier.
En een hele belangrijke: boek zo vroeg als je kan, annuleerbaar en check af en toe je prijzen. Zo zag ik net dat wij in juli al ons hotel bij SFO hebben geboekt voor 266 dollar, twee nachten executive room (Hilton) voor eind april. Dezelfde kamer zou nu 478 dollar kosten!
Als Booking.com toch het goedkoopst is, boek ik liefst alles via dezelfde site.
Wij boeken alles annuleerbaar, maar als de reis dichterbij komt, kijken we wat we eventueel nog kunnen aanpassen. Zo vond ik vorige week een al geboekt appartement in Palm Springs voor 120 dollar minder (3 nachten) op Booking.com dan wat wij ervoor betaald hebben. Dus nieuwe boeking gemaakt, oude geannuleerd. En elders nog een keer 40 dollar terug gepakt op die manier.
En een hele belangrijke: boek zo vroeg als je kan, annuleerbaar en check af en toe je prijzen. Zo zag ik net dat wij in juli al ons hotel bij SFO hebben geboekt voor 266 dollar, twee nachten executive room (Hilton) voor eind april. Dezelfde kamer zou nu 478 dollar kosten!
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Ik boek zoveel mogelijk via Hotels.com. Zo goed als altijd goedkoper dan Booking.com, want bij deze laatste zijn de taksen nooit inbegrepen. Bovendien krijg je bij Hotels.com een gratis nacht na 10 overnachtingen, wat ze dus zelfs bij dezelfde prijs als Booking.com toch 10% goedkoper maakt.
Enkel Best Western boek ik soms rechtstreeks, maar enkel als ze met AAA-korting meer dan 10% goedkoper zijn dan bij Hotels.com.
Enkel Best Western boek ik soms rechtstreeks, maar enkel als ze met AAA-korting meer dan 10% goedkoper zijn dan bij Hotels.com.
- Thierry73
- Amerikakenner
Grappig,
Ik heb voor onze reis ook meerdere sites naast elkaar gelegd en 8 van de 10 hotels zijn via hotels.com voor ons goedkoper dan via Booking.com
Een hotel (in LA) lukte het reserveren via hotels niet en moest ik het via booking doen war het dan weer zonder problemen ging.
Vreemd, maar ach, dat scheelde me 10 euro of zo.
Alleen de Bright Angel lodge heb ik direct op de GC site geboekt en het hotel in Vegas zat in het pakket.
Ik heb voor onze reis ook meerdere sites naast elkaar gelegd en 8 van de 10 hotels zijn via hotels.com voor ons goedkoper dan via Booking.com
Een hotel (in LA) lukte het reserveren via hotels niet en moest ik het via booking doen war het dan weer zonder problemen ging.
Vreemd, maar ach, dat scheelde me 10 euro of zo.
Alleen de Bright Angel lodge heb ik direct op de GC site geboekt en het hotel in Vegas zat in het pakket.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 2769 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 27 Reacties