Hallo allen,
Goed, New York dus in het begin, wilde eigenlijk doen als afsluiting van de reis, maar goed als jullie dat met klem adviseren...
Ik vlieg dan waarschijnlijk eerst naar NY. Daar verblijf ik drie dagen, binnenlandse vlucht naar LV.
Hier wil ik dan 1-2 dagen blijven.
Ik heb Google map bestudeert, maar er gaan maar weinig wegen richting Grand Canyon....is het handig om een excursie te boeken vannuit LV?
Terug in LV. Auto oppikken op naar SF.
Via 160 naar Pahrump, door richting Death Valley junction via de Bell Vista road, via 190 naar Furnace Creek, verder naar Stovepipe Wells.
Naar Panamint Springs, via de 136 naar Lone Pine, via de 395 naar Big Pine.
Nog steeds de 395 naar BIschop en Mammoth Lakes.
Via June Lake junction naar Lee Vinnig.
Dan de 120 door Yosemite NP.
De 120 volgen tot Moccasin, Oakdale, Mantecca en San Francisco.
Onderweg dus vast motels reserveren, ik ben met m'n vrouw en zoon (11jaar) en houden zeker van natuur, maar het is niet zo dat we dagenlang gaan hiken, we zullen in Yosemite vaak zat uitstappen en van het natuurschoon genieten, maar in het dagelijks leven ben ik militair, dus ik sjouw al genoeg
Ik denk dat de rit van LV naar SF al avontuurlijk genoeg is...vooral Death Valley lijkt me prachtig.
Dus geen andere parken dan: Grand Caynon, Death Valley en Yosemite.
Iemand enig idee van de duur van de route? (LV-SF zoals boven beschreven)
Iemand nog de gouden tip of het een camper wordt (log, langzaam, en lastig in de stad-geen motels nodig, vrijheid)
Of een SUV/pick-up in combinatie met motels.
Bedankt alvast!