Enkele jaren geleden opende ik hier reeds een topic om voorstellen voor een (logisch
Dag 1: Brussel - San Francisco
Dag 2: San Francisco
Dag 2: San Francisco
Dag 3: San Francisco - vertrek naar Yosemite
Dag 4: Yosemite (park)
Dag 5: Yosemite - Monterey
Dag 6: Monterey - Santa Barbara/ tussenstop in San Luis Obispo
Dag 7: San Luis Obispo - LA
Dag 8: LA (of rustdag)
Dag 9: Anaheim (Disneyland)
Dag 10: Anaheim (Disneyland)
Dag 11: Anaheim (Disneyland)
Dag 12: San Diego
Dag 13: San Diego
Dag 14: San Diego - Joshua Tree - Twentynine Palms
Dag 15: Twentynine Palms - Grand Canyon
Dag 16: Grand Canyon
Dag 17: Grand Canyon - Las Vegas
Dag 19: Las Vegas
Dag 20: Las Vegas
Dag 21: Las Vegas- vertrek naar Brussel
Na rijp beraad wordt het dus deze route. De route bevat alle elementen die we zeker willen zien. Ik heb inmiddels ook de reistijd al een keer bekeken en ik denk dat we hier niet meer te veel in hoeven of kunnen schipperen... Het enige waar we nog niet helemaal over uit zijn, is of we effectief beginnen in San Francisco, of toch in Vegas... Hopelijk geraken we hier wel uit op het moment dat we onze vliegtickets bestellen
Inmiddels ligt ook de reisperiode eindelijk vast: van 1 tot en met 21 september 2016. Het is nog een beetje vroeg om alles al te boeken, maar ik had toch nog een paar vraagjes, enerzijds over de route, anderzijds over een aantal praktische zaken:
- Waar kan ik Death Valley eventueel nog 'inpassen'?
- Kan je in drie dagen Vegas ook de Hoover Dam nog doen? Of zou je hier in principe een dag extra voor moeten inlassen?
- We zouden graag een stukje Route 66 (enorm cliché, weet ik
En dan de hamvraag: ik zou de reis graag min of meer helemaal zelf plannen. Is dit te doen? Als groentje?
Alvast bedankt voor de tips! Ik weet zeker dat jullie als doorgewinterde Amerikakenners en globetrotters ons zeker kunnen helpen!
Groetjes,
Sylvia.