Maar waar ga je dan heen?
In eerste instantie had ik een mooie route door canada gemaakt maar de dingen die we daar willen gaan doen (kanoeën, paardrijden) vinden we eigenlijk nog iets te vroeg met onze kinderen. Orlando lijkt ons ook erg leuk vooral voor de kinderen die dan 5 en 6 jaar zullen zijn. De gedachte was om dit te combineren met een kleine rondreis maar na lang twijfelen zijn we toch weer in het zuidwesten terecht gekomen. Dit keer in combinatie met Yellowstone. Omdat we midden in het hoofdseizoen zitten kunnen we er helaas niet meer van maken dan 23 dagen. In grote lijnen heb ik nu een route gemaakt maar hier heb ik nog wat dagen over en kan nog van alles geschoven worden. Graag jullie mening

dag1 Amsterdam - Jackson
dag2 Grand Teton
dag3 Grand Teton- Yellowstone
dag4 Yellowstone
dag5 Yellowstone
dag6 Yellowstone - Zo ver mogelijk richting Moab
dag 7 ???? - Moab
dag8 Moab
dag9 Moab
dag10 Moab - Capitol reef
dag11 Capitol reef
dag12 Capitol Reef - Bryce
dag13 Bryce - Zion
dag14 Zion
dag15 Zion - Las Vegas
dag16 Las Vegas
dag17 Las Vegas
dag 18 Las Vegas - Los Angeles
dag19 Los Angeles
dag20
dag21
dag 22
dag23 Naar huis
Wat vinden jullie van het aantal dagen per locatie? Los Angeles is eigenlijk voor ons geen must maar heb hem er nu bijgezet omdat ik toch nog dagen over heb. Het begin en eind punt liggen nog niet vast al lijkt me Jackson wel een handig beginpunt.
We zijn al 2 keer eerder in het zuidwesten geweest namelijk:
San Francisco 2x Yosemite 2x Seki 1x Zion 1x Bryce 1x(maar door omstandigheden bijna niks gezien) Page 1x Grand Canyon 2x Sedona 1x Las Vegas 2x LA 1x Yellowstone 1x en san Diego 1x
Las Vegas is vooral omdat mijn man het hier geweldig vind en het ook lekker is om een paar dagen lekker te luieren. We zijn niet echt strand mensen maar vind het voor een dagje wel leuk daarom nu LA erin gezet. Waar zouden jullie de extra dagen plaatsen?
Graag wil ik nog een keertje naar Monument Valley maar kan niet echt een goede plek vinden om het in te stoppen zonder er teveel voor om te rijden of mis ik nog een leuke plek daar in de buurt?
Ik hoop dat jullie nog leuke ideeën of tips hebben om er weer mede dankzij jullie een onvergetelijke reis van te maken!

Gr Laura