Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Wendy101: Tips voor reis juni SF-SF
Reis Wendy101: Tips voor reis juni SF-SF
Hoi allemaal,
Mijn vriend en ik gaan juni/juli 3 weken door het zuidwesten reizen.
De vluchten liggen al vast: 12 juni landen in San Francisco vanwaar we op 3 juli weer terug vliegen.
We hebben al een auto geboekt maar voor de rest ligt er nog niets vast.
Ons doel is om zoveel mogelijk te zien maar niet dat we hele dagen in de auto zitten.
Hieronder ons concept schema
Dag 1 SFO airport richting yosemite ( overnachting in Oakdale)
Dag 2 Yosemite over tioga pass & overnachting in Lee vining of omstreken
Dag 3 Lee vining – Furnace creek death valley
Dag 4 Death valley (hele dag en richting avonds door naar las vegas)
Dag 5 Las vegas
Dag 6 Las vegas naar Zion park
Dag 7 Bryce
Dag 8 van Bryce naar Moab (binnendoor)
Dag 9 Moab (arches)
Dag 10 Moab (raften)
Dag 11 Moab – door monument valley naar Page
Dag 12 Page – Grand Canyon
Dag 13 Grand Canyon
Dag 14 Grand canyon – prescott
Dag 15 Prescott- Joshua tree
Dag 16 Joshua tree- Palm springs – La
Dag 17 La
Dag 18 La naar Cambria
Dag 19 Cambria – SF
Dag 20 SF
Dag 21 SF
Dag 22 SF-AMS
Hoor graag van jullie of jullie nog tips hebben voor de route.
Groetjes Wendy
Mijn vriend en ik gaan juni/juli 3 weken door het zuidwesten reizen.
De vluchten liggen al vast: 12 juni landen in San Francisco vanwaar we op 3 juli weer terug vliegen.
We hebben al een auto geboekt maar voor de rest ligt er nog niets vast.
Ons doel is om zoveel mogelijk te zien maar niet dat we hele dagen in de auto zitten.
Hieronder ons concept schema
Dag 2 Yosemite over tioga pass & overnachting in Lee vining of omstreken
Dag 3 Lee vining – Furnace creek death valley
Dag 4 Death valley (hele dag en richting avonds door naar las vegas)
Dag 5 Las vegas
Dag 6 Las vegas naar Zion park
Dag 7 Bryce
Dag 8 van Bryce naar Moab (binnendoor)
Dag 9 Moab (arches)
Dag 10 Moab (raften)
Dag 11 Moab – door monument valley naar Page
Dag 12 Page – Grand Canyon
Dag 13 Grand Canyon
Dag 14 Grand canyon – prescott
Dag 15 Prescott- Joshua tree
Dag 16 Joshua tree- Palm springs – La
Dag 17 La
Dag 18 La naar Cambria
Dag 19 Cambria – SF
Dag 20 SF
Dag 21 SF
Dag 22 SF-AMS
Hoor graag van jullie of jullie nog tips hebben voor de route.
Groetjes Wendy
Re: Tips voor reis juni SF-SF
Hoi Wendy,
Ik ben net klaar met mijn schema (iets langer, maar scheelt maar een paar dagen), leuk om te zien dat iemand anders toch vergelijkbare dingen ziet, maar een totaal andere planning heeft...
Zie ook: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 36&t=58466" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat me bij jou opvalt:
1) Zeer weinig tijd in zowel Yosemite als Zion, ik heb hier behoorlijk tijd gepland omdat er veel te zien is, bijvoorbeeld: http://www.zionnational-park.com/zion-a ... -trail.htm" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.yosemitehikes.com/glacier-po ... -trail.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Als je niet van lopen houdt zijn er volgens mij ook voldoende andere activiteiten (in Zion schijn je ook goed de scenic drive way te kunnen fietsen bijv.)
2) Moab is best ambitieus gezien de tijd die je hebt. Ik heb het ook overwogen, maar vond het te ver om. Ik doe zelf liever iets minder en heb daar wat meer tijd voor.
3) Voor de GC schijn je prima een dag minder te kunnen doen aangezien je langs de rim rijdt. Ik heb wel voor een verblijf in GC village gekozen en niet daarbuiten, kunnen we 's avonds ook nog van het uitzicht genieten.
4) Van GC naar LA 2 tussenstops, van LA naar SF 1, ik zou het andersom doen. Heb je een speciale reden om Joshua tree aan te doen?
Ik ben net klaar met mijn schema (iets langer, maar scheelt maar een paar dagen), leuk om te zien dat iemand anders toch vergelijkbare dingen ziet, maar een totaal andere planning heeft...
Wat me bij jou opvalt:
1) Zeer weinig tijd in zowel Yosemite als Zion, ik heb hier behoorlijk tijd gepland omdat er veel te zien is, bijvoorbeeld: http://www.zionnational-park.com/zion-a ... -trail.htm" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.yosemitehikes.com/glacier-po ... -trail.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Als je niet van lopen houdt zijn er volgens mij ook voldoende andere activiteiten (in Zion schijn je ook goed de scenic drive way te kunnen fietsen bijv.)
2) Moab is best ambitieus gezien de tijd die je hebt. Ik heb het ook overwogen, maar vond het te ver om. Ik doe zelf liever iets minder en heb daar wat meer tijd voor.
3) Voor de GC schijn je prima een dag minder te kunnen doen aangezien je langs de rim rijdt. Ik heb wel voor een verblijf in GC village gekozen en niet daarbuiten, kunnen we 's avonds ook nog van het uitzicht genieten.
4) Van GC naar LA 2 tussenstops, van LA naar SF 1, ik zou het andersom doen. Heb je een speciale reden om Joshua tree aan te doen?
Re: Reis Wendy101: Tips voor reis juni SF-SF
Hoe laat kom je die eerste dag aan in SFO? Immigration en het ophalen van de huurauto kan uren duren en dan wil je nog gaan rijden. En je tijd voor Yosemite is echt veel te kort. Waarom wil je naar Prescott?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hallo Wendy,
Ik kan alleen maar instemmen met bovenstaande opmerkingen. Maar het hangt af wat je natuurlijk allemaal wilt doen.
Je hebt nu echt te weinig tijd voor Yosemite. Ik zou daarvoor de nacht Prescott laten zitten.
Verder heb je opzich wel genoeg tijd voor Moab, maar als je gaat raften eigenlijk weer net te weinig om en Arches en Canyonlands goed te bekijken. Maar dit hangt compleet af vd rafttrip. Je kan, als je geen stop maakt in Capitol Reef op de dag van Bryce naar Moab ook nog wat van één vd parken meepakken.
Verder de tijd in Zion. Sja. Daar zou je m.i. ook een dag extra moeten nemen. Angels Landing of Observation point lopen en de dag erna de narrows doen bijvoorbeeld. Maar waar haal je die dag vandaan?
Dag 11 is er eigenlijk best nog wel wat te zien tussen Moab en Monument Valley. Dus dag 12 zal je een groot deel van de dag misschien nog voor Page nodig hebben. Dus dan heb je die volle dag voor de GC ook wel nodig.
Ik zou echt een keuze maken tussen Zion en Joshua Tree NP. Mijn keuze zou dan overigens naar Zion gaan, maargoed dat is aan jullie. Nog beter, om toch ook wat meer tijd te nemen om ook daadwerkelijk wat te gaan ondernemen zou je ook Moab compleet kunnen schrappen. Ik vind het wel de mooiste parken, maar het ligt vooral als je een rondje maakt met zo weinig tijd gewoon niet gunstig. Je kan ook raften in Yosemite bijvoorbeeld.
Verder zou ik alleen naar Oakdale rijden als je 's middags vroeg in San Francisco aankomt. Kom je pas laat aan, dan zou ik dat niet meer doen.
Met Moab.Maar dan kom je eigenlijk nog 1 of 2 dagen te kort om het lekker te laten lopen.
Dag 2 Yosemite
Dag 3 Yosemite - Lee Vining/Mammoth Lakes/Bishop
Dag 4 Lee Vining/Mammoth Lakes/Bishop - Death valley Furnace Creek
Dag 5 Furnace Creek - Las vegas
Dag 6 Las vegas
Dag 7 Las Vegas - Zion
Dag 8 Zion
Dag 9 Zion - Bryce
Dag 10 Bryce - Moab via Ut12
Dag 11 Moab
Dag 12 Moab
Dag 13 Moab - Monument Valley - Page
Dag 14 Page - Grand Canyon
Dag 15 Grand Canyon
Dag 16 Grand Canyon – LA (lange rit)
Dag 17 LA
Dag 18 LA naar Cambria
Dag 19 Cambria – SF
Dag 20 SF
Dag 21 SF
Dag 22 SF-AMS
Ik kan alleen maar instemmen met bovenstaande opmerkingen. Maar het hangt af wat je natuurlijk allemaal wilt doen.
Je hebt nu echt te weinig tijd voor Yosemite. Ik zou daarvoor de nacht Prescott laten zitten.
Verder heb je opzich wel genoeg tijd voor Moab, maar als je gaat raften eigenlijk weer net te weinig om en Arches en Canyonlands goed te bekijken. Maar dit hangt compleet af vd rafttrip. Je kan, als je geen stop maakt in Capitol Reef op de dag van Bryce naar Moab ook nog wat van één vd parken meepakken.
Verder de tijd in Zion. Sja. Daar zou je m.i. ook een dag extra moeten nemen. Angels Landing of Observation point lopen en de dag erna de narrows doen bijvoorbeeld. Maar waar haal je die dag vandaan?
Dag 11 is er eigenlijk best nog wel wat te zien tussen Moab en Monument Valley. Dus dag 12 zal je een groot deel van de dag misschien nog voor Page nodig hebben. Dus dan heb je die volle dag voor de GC ook wel nodig.
Ik zou echt een keuze maken tussen Zion en Joshua Tree NP. Mijn keuze zou dan overigens naar Zion gaan, maargoed dat is aan jullie. Nog beter, om toch ook wat meer tijd te nemen om ook daadwerkelijk wat te gaan ondernemen zou je ook Moab compleet kunnen schrappen. Ik vind het wel de mooiste parken, maar het ligt vooral als je een rondje maakt met zo weinig tijd gewoon niet gunstig. Je kan ook raften in Yosemite bijvoorbeeld.
Verder zou ik alleen naar Oakdale rijden als je 's middags vroeg in San Francisco aankomt. Kom je pas laat aan, dan zou ik dat niet meer doen.
Met Moab.Maar dan kom je eigenlijk nog 1 of 2 dagen te kort om het lekker te laten lopen.
Dag 2 Yosemite
Dag 3 Yosemite - Lee Vining/Mammoth Lakes/Bishop
Dag 4 Lee Vining/Mammoth Lakes/Bishop - Death valley Furnace Creek
Dag 5 Furnace Creek - Las vegas
Dag 6 Las vegas
Dag 7 Las Vegas - Zion
Dag 8 Zion
Dag 9 Zion - Bryce
Dag 10 Bryce - Moab via Ut12
Dag 11 Moab
Dag 12 Moab
Dag 13 Moab - Monument Valley - Page
Dag 14 Page - Grand Canyon
Dag 15 Grand Canyon
Dag 16 Grand Canyon – LA (lange rit)
Dag 17 LA
Dag 18 LA naar Cambria
Dag 19 Cambria – SF
Dag 20 SF
Dag 21 SF
Dag 22 SF-AMS
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Er zit echt te veel in jullie route.
Je kan of Prescott - Joshua Tree - Palm Springs schrappen zoals in het voorstel van PSVwally of je schrapt Moab.
Het hangt ervan af wat jullie het meest aantrekt.
Aan het begin zou er best nog een dag bijkomen voor Yosemite.
In jouw route is er zeker te weinig tijd voor maar ook in de route van PSVwally is er niet erg veel tijd. Op dag 2 moet je nog van Oakdale naar Yosemite rijden. Dus daar heb je ook geen volle dag.
Beste zou zijn in mijn ogen:
Dag 1 naar SF
Dag 2 SF - Yosemite
Dag 3 Yosemite
Dag 4 Yosemite - vb Mammoth Lakes
Groetjes,
Ingrid
Je kan of Prescott - Joshua Tree - Palm Springs schrappen zoals in het voorstel van PSVwally of je schrapt Moab.
Het hangt ervan af wat jullie het meest aantrekt.
Aan het begin zou er best nog een dag bijkomen voor Yosemite.
In jouw route is er zeker te weinig tijd voor maar ook in de route van PSVwally is er niet erg veel tijd. Op dag 2 moet je nog van Oakdale naar Yosemite rijden. Dus daar heb je ook geen volle dag.
Beste zou zijn in mijn ogen:
Dag 1 naar SF
Dag 2 SF - Yosemite
Dag 3 Yosemite
Dag 4 Yosemite - vb Mammoth Lakes
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Dankjewel voor jullie reacties & tips!
We hadden Prescott als overnachtingsplek erin gezet omdat het anders een lange reis naar LA zou worden.
Aankomst in SF is om 11.40 in de ochtend dus we wilden toch al een stuk richting Yosemite gaan rijden.
Na jullie tips ga ik zeker een nacht meer in Yosemite doorbrengen.
Ik dacht aan curry village, is dat iets?
Ook Zion gaan we langer de tijd voor nemen.
Ga verder even brainstormen wat we met Moab doen, omdat jullie allemaal aangeven dat het te ver en ambitieus is.
Denk dat we het maar moeten gaan schrappen...is natuurlijk jammer om overal maar even te zijn geweest en niet echt iets te kunnen bekijken.
nogmaals bedankt
We hadden Prescott als overnachtingsplek erin gezet omdat het anders een lange reis naar LA zou worden.
Aankomst in SF is om 11.40 in de ochtend dus we wilden toch al een stuk richting Yosemite gaan rijden.
Na jullie tips ga ik zeker een nacht meer in Yosemite doorbrengen.
Ook Zion gaan we langer de tijd voor nemen.
Ga verder even brainstormen wat we met Moab doen, omdat jullie allemaal aangeven dat het te ver en ambitieus is.
Denk dat we het maar moeten gaan schrappen...is natuurlijk jammer om overal maar even te zijn geweest en niet echt iets te kunnen bekijken.
nogmaals bedankt
-
Louise vo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Jullie hebben een mooie reis in het vooruitzicht maar net wat de anderen ook zeggen ik zou er wat rust in brengen. Dus keuzes maken.
Ik zou persoonlijk Moab eruit laten. En die dagen verspreiden over Yosemite en Zion. Dit zijn beide hele mooie parken waar je zoveel kunt zien.
En anders zit je wel meer in de auto dan dat je wat ziet.
Wij hebben in 2012 een heel stuk gedaan van de reis die jullie gaan maken. Misschien heb je iets aan ons weblog.
Ik zou persoonlijk Moab eruit laten. En die dagen verspreiden over Yosemite en Zion. Dit zijn beide hele mooie parken waar je zoveel kunt zien.
En anders zit je wel meer in de auto dan dat je wat ziet.
Wij hebben in 2012 een heel stuk gedaan van de reis die jullie gaan maken. Misschien heb je iets aan ons weblog.

2015Camperreis Chicago naar Las Vegas http://janwillemenlouise2015.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 Florida
2012 Westen USA http://janwillemenlouise.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je bij Yosemite en Zion een extra dag neemt moet je Moab eigenlijk wel laten vallen, ik zou anders niet weten waar je die dagen vandaan moet halen.
Marianne
Curry Village is waarschijnlijk de enige nog betaalbare locatie in de vallei waar nog iets vrij is. Er zijn tenten, kamers en cabins, maar meestal is er alleen nog wat vrij in de tenten. Mocht er iets vrij zijn dan is een tent in Housekeeping Camp ook leuk. Zie http://www.yosemitepark.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer informatie (onder STAY) en voor reserveringen,Wendy101 schreef: Na jullie tips ga ik zeker een nacht meer in Yosemite doorbrengen.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Prescott ligt eigenlijk helemaal niet gunstig tussen de Grand Canyon en LA. Als je die volle dag GC in je planning houdt dan zou ik naar twentynine palms rijden. Dat is wel een wat langere rit, maar dan zit je voor de volgende dag iig een stuk dichter bij Joshua Tree NP.
Pak dan vanaf Seligman route 66 en dan via Kingman, Oatman, Topock, dan highway 40 op. Ongeveer een uur verder kun je besluiten om route66 (heet daar national trails highway, bedankt yeehaw) weer te gaan volgen en dan via Chambless en Amboy naar Twentynine Palms te rijden. Of rij de 40 na Topock wat verder door en pak dan de afslag naar 29Palms.
Pak dan vanaf Seligman route 66 en dan via Kingman, Oatman, Topock, dan highway 40 op. Ongeveer een uur verder kun je besluiten om route66 (heet daar national trails highway, bedankt yeehaw) weer te gaan volgen en dan via Chambless en Amboy naar Twentynine Palms te rijden. Of rij de 40 na Topock wat verder door en pak dan de afslag naar 29Palms.
In het kader van keuzes maken zou ik Joshua Tree ook laten vallen als je Zion, Bryce en Yosemite al aandoet (en lang genoeg om ook echt iets te zien
), je wint er een dag mee door een tussenstop in Kingman of Needles te doen en dan door naar LA...
Hoi,
Bedankt voor jullie tips!
Ik heb de laatste week nog eens goed gekeken naar onze reis en Moab eruit geschrapt.
Het is inderdaad te veel van het goede.
Naar aanleiding van jullie tips en nog eens goed rond te kijken op de site zijn we tot het volgende schema gekomen:
Dag 1 vrij 12 juni AMS-SFO (rechtstreekse vlucht met landing om 11.40) daarna richting Oakdale voor overnachting (onderweg boodschappen)
Dag 2 zat 13 juni Yosemite met overnachting in Curry village
Dag 3 zon 14 juni Yosemite en richting de avond over tioga pas richting overnachting, nog geen overnachting geboekt maar dacht aan Mammoth lakes of Bischop en ter plaatse boeken
Dag 4 ma 15 juni door naar Death valley, overnachting geboekt in Furnace creek
Dag 5 di 16 juni van Death valley naar Las vegas, overnachting Flamingos
Dag 6 woe 17 juni Las vegas, overnachting Flamingos
Dag 7 do 18 juni Vegas naar Zion, overnachting Hurricane (dichterbij helaas geen plaats of heel duur)
Dag 8 vrij 19 juni Zion en richting de avond door richting Bryce Canyon, Bryce valley lodging geboekt in Tropic
Dag 9 zat 20 juni Bryce canyon en in de avond door naar Page, overnachting geboekt in Motel 6 in page
Dag 10 zon 21 juni Page, overnachting Motel 6 page
Dag 11 ma 22 juni richting monument valley, overnachting Hat rock inn in Mexican hat
Dag 12 di 23 juni van monument valley naar Grand canyon, overnachting in Williams, dichterbij geen plaats
Dag 13 woe 24 Grand Canyon, overnachting in Williams
Dag 14 Do 25 juni Grand Canyon richting twentyninepalms over route 66 ( route van PSVWally) en overnachting nog niet geboekt, doen we ter plaatse
Dag 15 vrij 26 juni Twentynine palms richting LA, overnachting nog niet geboekt
Dag 16 zat 27 juni LA, overnachting nog niet geboekt
Dag 17 zon 28 juni LA richting SF naar stop ergens langs kustweg, overnachting nog niet geboekt
Dag 18 ma 29 juni richting SF kustweg en overnachting in?? nog niet geboekt
Dag 19 di 30 juni aankomst San Fransisco, overnachtingen in San Fransisco nog niet geboekt
Dag 20 woe 1 juli San Fransisco
Dag 21 Do 2 juli San Fransisco
Dag 22 vrij 3 juli SFO- AMS om 13.40
Alle hotels zijn nog te annuleren tot enkele dagen van te voren.
Goede en betaalbare Hotels vinden in LA en SF is nog niet zo makkelijk hebben we ondervonden.
Misschien nog tips? ( In LA willen we Disney waarschijnlijk gaan bezoeken)
Ook de plaatsen aan de kust zijn we nog niet uit welke we het beste als overnachting kunnen doen.
Het is een hele planning die reis, maar wel ontzettend leuk al die voorpret!
Hoor graag als jullie nog op en/of aanmerkingen hebben
Groetjes Wendy
Bedankt voor jullie tips!
Ik heb de laatste week nog eens goed gekeken naar onze reis en Moab eruit geschrapt.
Het is inderdaad te veel van het goede.
Naar aanleiding van jullie tips en nog eens goed rond te kijken op de site zijn we tot het volgende schema gekomen:
Dag 1 vrij 12 juni AMS-SFO (rechtstreekse vlucht met landing om 11.40) daarna richting Oakdale voor overnachting (onderweg boodschappen)
Dag 2 zat 13 juni Yosemite met overnachting in Curry village
Dag 3 zon 14 juni Yosemite en richting de avond over tioga pas richting overnachting, nog geen overnachting geboekt maar dacht aan Mammoth lakes of Bischop en ter plaatse boeken
Dag 4 ma 15 juni door naar Death valley, overnachting geboekt in Furnace creek
Dag 5 di 16 juni van Death valley naar Las vegas, overnachting Flamingos
Dag 6 woe 17 juni Las vegas, overnachting Flamingos
Dag 7 do 18 juni Vegas naar Zion, overnachting Hurricane (dichterbij helaas geen plaats of heel duur)
Dag 8 vrij 19 juni Zion en richting de avond door richting Bryce Canyon, Bryce valley lodging geboekt in Tropic
Dag 9 zat 20 juni Bryce canyon en in de avond door naar Page, overnachting geboekt in Motel 6 in page
Dag 10 zon 21 juni Page, overnachting Motel 6 page
Dag 11 ma 22 juni richting monument valley, overnachting Hat rock inn in Mexican hat
Dag 12 di 23 juni van monument valley naar Grand canyon, overnachting in Williams, dichterbij geen plaats
Dag 13 woe 24 Grand Canyon, overnachting in Williams
Dag 14 Do 25 juni Grand Canyon richting twentyninepalms over route 66 ( route van PSVWally) en overnachting nog niet geboekt, doen we ter plaatse
Dag 15 vrij 26 juni Twentynine palms richting LA, overnachting nog niet geboekt
Dag 16 zat 27 juni LA, overnachting nog niet geboekt
Dag 17 zon 28 juni LA richting SF naar stop ergens langs kustweg, overnachting nog niet geboekt
Dag 18 ma 29 juni richting SF kustweg en overnachting in?? nog niet geboekt
Dag 19 di 30 juni aankomst San Fransisco, overnachtingen in San Fransisco nog niet geboekt
Dag 20 woe 1 juli San Fransisco
Dag 21 Do 2 juli San Fransisco
Dag 22 vrij 3 juli SFO- AMS om 13.40
Alle hotels zijn nog te annuleren tot enkele dagen van te voren.
Goede en betaalbare Hotels vinden in LA en SF is nog niet zo makkelijk hebben we ondervonden.
Ook de plaatsen aan de kust zijn we nog niet uit welke we het beste als overnachting kunnen doen.
Het is een hele planning die reis, maar wel ontzettend leuk al die voorpret!
Hoor graag als jullie nog op en/of aanmerkingen hebben
Groetjes Wendy
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat Moab laten vallen een goede beslissing is. De route is heel mooi zo.
Heb je in SF nog een auto? Kijk dan naar hotels met gratis parking, zoals de Coventry Motor Inn. Of ga verder van de stad zitten. Hou dan wel rekening met de kosten voor het ov of een parkeergarage.
Marianne
Heb je ook gekeken bij bijvoorbeeld Zion Park Motel of de Canyon Ranch Motel? Springdale is wel prettig; je kunt dan de auto laten staan en met de shuttlebus naar Zion.Wendy101 schreef: Dag 7 do 18 juni Vegas naar Zion, overnachting Hurricane (dichterbij helaas geen plaats of heel duur)
Hou regelmatig http://www.grandcanyonlodges.com" onclick="window.open(this.href);return false; in de gaten. Er zijn vaak annuleringen.Wendy101 schreef: Dag 12 di 23 juni van monument valley naar Grand canyon, overnachting in Williams, dichterbij geen plaats
Voor Disney is een hotel in Anaheim aan te raden; deze zijn ook redelijk betaalbaar. Je kunt dan ook parkeerkosten bij DL uitsparen.Wendy101 schreef: Goede en betaalbare Hotels vinden in LA en SF is nog niet zo makkelijk hebben we ondervonden.
Heb je in SF nog een auto? Kijk dan naar hotels met gratis parking, zoals de Coventry Motor Inn. Of ga verder van de stad zitten. Hou dan wel rekening met de kosten voor het ov of een parkeergarage.
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Fijne route zo.
Je zal zien uiteindelijk is minder meer.
En ja als je Disney wilt doen in LA dan zou ik ook in Anaheim overnachten.
(als je op tijd vertrekt uit Joshua Tree zou je Disney nog kunnen bezoeken op die dag, 's avonds overnachten in Anaheim en volgende dag naar LA)
Ideale verdeling van de kustroute is:
LA - Pismo Beach of Morro Bay
Pismo Beach of Morro Bay - Monterey
Monterey - SF
Groetjes,
Ingrid
Je zal zien uiteindelijk is minder meer.
En ja als je Disney wilt doen in LA dan zou ik ook in Anaheim overnachten.
(als je op tijd vertrekt uit Joshua Tree zou je Disney nog kunnen bezoeken op die dag, 's avonds overnachten in Anaheim en volgende dag naar LA)
Ideale verdeling van de kustroute is:
LA - Pismo Beach of Morro Bay
Pismo Beach of Morro Bay - Monterey
Monterey - SF
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
@Marianne; dankjewel voor je tip! We hebben in Springdale het Zion park motel geboekt. En voor SF hebben we Lombard motor inn geboekt (zusterhotel van Coventry inn en is ook gratis parkeren en betaalbaar)
Nu nog hopen dat er iets vrij komt in GC village. We vinden het zo jammer dat we 2 nachten zo ver van de canyon af moeten overnachten.
@Ingrid; dankjewel wij zaten ook aan Morro Bay + Monterey te denken.
Is het nodig om daar al overnachtingen vast te leggen (eind juni)?
Nu nog hopen dat er iets vrij komt in GC village. We vinden het zo jammer dat we 2 nachten zo ver van de canyon af moeten overnachten.
@Ingrid; dankjewel wij zaten ook aan Morro Bay + Monterey te denken.
Is het nodig om daar al overnachtingen vast te leggen (eind juni)?
Misschien kan je een telefoontje wagen aan een van de Xanterra lodges in GCNP 001 303 297 2757 voor cancellations.
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Je 2e route ziet er al een stuk beter uit!
Ik zou zelf een extra nacht in Zion doen en die weghalen bij de GC (tenzij je daar echt ver de canyon in wil dalen).
grtjes, Nici
Ik zou zelf een extra nacht in Zion doen en die weghalen bij de GC (tenzij je daar echt ver de canyon in wil dalen).
grtjes, Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
-
Louise vo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Wij hebben ook in Anaheim overnacht toen we naar Disney gingen.
Zaten in het Double tree suites bij Hilton Anaheim Resort, erg fijn hotel.
Alleen toen wij er waren moest je betalen voor het ontbijt, dat was niet erg goedkoop. Maar je
zou ook buiten de deur kunnen ontbijten of bij de supermarkt wat ophalen.
Zaten in het Double tree suites bij Hilton Anaheim Resort, erg fijn hotel.
Alleen toen wij er waren moest je betalen voor het ontbijt, dat was niet erg goedkoop. Maar je
zou ook buiten de deur kunnen ontbijten of bij de supermarkt wat ophalen.

2015Camperreis Chicago naar Las Vegas http://janwillemenlouise2015.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 Florida
2012 Westen USA http://janwillemenlouise.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2164 Weergaves
-
Laatste bericht door dati
-
- 16 Reacties