Ik en mijn vriendin zijn nu al 2 keer in Amerika geweest en 2 maal een stedentrip New York gedaan.
Al jaren hebben wij het idee om een rondreis door Amerika te maken maar het is er echter nooit van gekomen!
Nu moet het gaan gebeuren en hebben wij een opzetje gemaakt voor een reis door West Amerika. Aankomst in San Francisco en vertrek vanaf Salt Lake city in Juni
Het schema ziet er zo uit
1: Amsterdam – San Francisco.
2- San Francisco
3-San francisco
4- San francisco- Yosemite NP
5- Yosemite
6 Yosemite NP – Sequia national park
7 Sequia NP-Death valley
8- Death Valley-Las Vegas
9 Las Vegas
10 Las vegas-Grand Canyon
11 Grand Canyon
12 grand Canyon- Monument Valley
13 Monument Valley –Page (lake powell )
14 Lake Powell
15 Lake powell- Bryce Canyon
16 Bryce Canyon- Arches
17 Arches
18 Arches-Salt lake city
19 Salt lake city
20 Salt lake city-Amsterdam
21 Aankomst Amsterdam
We zitten nog te twijfelen of we ook niet Zion willen bezoeken samen met Bryce maar ik heb het idee dat het beide heel erg op elkaar lijkt, dus tips zijn van harte welkom.
Las Vegas willen we max op 1 dag houden want dat lijkt ons niet zo'n bijzondere stad.
San Francisco hebben we nu op 3 dagen gepland, is dat goed zo? wij willlen ook Alcatraz bezoeken als dat lukt qua tijd.
Verder twijfelen we nog tussen het bezoeken van EN monument valley en Arches. Arches trekt ons op een of andere manier meer aan op het moment vandaar dat er 1 dag vol voor staat gepland.
Er is nog niets geboekt dus alles kan nog worden gewijzigd, dus als jullie tips en trics hebben, shoot!