Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tips voor ten noorden van SF

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Patmanzzz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

tips voor ten noorden van SF

Bericht door Patmanzzz »

za 12/07:Yosemite - ergens ten N van San Francisco
zo 13/07: ergens ten N van San Francisco
ma 14/07: ergens ten N van San Francisco - San Francisco
di 15/07: San Francisco
wo 16/07: San Francisco - Brussel

voor het laatste deel van mijn reis had ik graag enkele tips gekregen om nog 2 of 3 dagen te kunnen vullen... op zaterdag zou ik vanuit Yosemite vertrekken en aangezien ik vorig jaar het zuiden van SF gedaan (van San Luis Obispo tot SF) dacht ik nu wat van de streek ten Noorden mee te pikken ... heeft er iemand nuttige tips om 2 of 3 dagen te vullen? (de highlights van SF deden we vorig jaar reeds dus een dag SF is geen absolute must - verblijven we er wel nog een dag: ook geen probleem) ... een link naar een blog met een dergelijk reisschema is uiteraard ook prima
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: tips voor ten noorden van SF

Bericht door markro »

Lees even mee in een ander topic, want daar heb ik een bericht geplaatst met bezienswaardigheden/dingen om te doen ten noorden van San Francisco.
Zie: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 51#p889033
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Patmanzzz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Patmanzzz »

top!
precies waar ik op zoek naar was! :clap:
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Wij hebben gelogeerd in Fort Bragg waar je een wandeling(etje) kan maken naar Glass beach. Een stuk strand waar ze vroeger al hun afval van flessen dumpten en dat ze nooit opgeruimd hebben. In de loop der jaren zijn dat door de erosie allemaal glasschilfers geworden en als de zon erop schijnt moet dat een prachtig zicht zijn. Wij hadden alleen de pech dat het een bewolkte, regenachtige dag was tijdens ons bezoek :cry: maar toch bleef het een speciale plaats.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer