Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis glennrani: 1ste keer Amerika
Reis glennrani: 1ste keer Amerika
Hallo,
Mijn vriendin(20) en ik(21) gaan in September voor de eerste keer naar Amerika.
Ik heb zelf een voorlopige route opgesteld.
SF => Lake Tahoe=> Yosemite NP=> Santa Cruz=> Monterey=> Santa Monica (LA) =>San diego=> Grand Canyon => Page => Zion => Las vegas.
We zouden in totaal 22 nachten gaan, maar zit momenteel nog maar aan 18 nachten.
Zijn er mensen die zeggen dat we dit of dat nog zeker moeten gezien hebben, dan hoor ik het graag.
We zouden graag alles laten reserven via een reisbureau(Tioga Tours, joker, Connections,...). Hebben jullie ervaring met 1 van deze reisbureau's?
Alvast bedankt.
Mijn vriendin(20) en ik(21) gaan in September voor de eerste keer naar Amerika.
Ik heb zelf een voorlopige route opgesteld.
SF => Lake Tahoe=> Yosemite NP=> Santa Cruz=> Monterey=> Santa Monica (LA) =>San diego=> Grand Canyon => Page => Zion => Las vegas.
We zouden in totaal 22 nachten gaan, maar zit momenteel nog maar aan 18 nachten.
Zijn er mensen die zeggen dat we dit of dat nog zeker moeten gezien hebben, dan hoor ik het graag.
We zouden graag alles laten reserven via een reisbureau(Tioga Tours, joker, Connections,...). Hebben jullie ervaring met 1 van deze reisbureau's?
Alvast bedankt.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: 1ste keer Amerika
Post eens je route wat je tot nu toe hebt. Dan kunnen we zien waar eventueel een overnachting kan toegevoegd worden.
Zelf heb ik geen ervaring met reisbureaus. Ik reserveer altijd alles zelf.
Gaat gemakkelijk via internet. Voordeel is dat je je hotels nog kan annuleren tot het laatste ogenblik. En dikwijls kost het minder als je het zelf doet.
Groetjes,
Ingrid
Zelf heb ik geen ervaring met reisbureaus. Ik reserveer altijd alles zelf.
Gaat gemakkelijk via internet. Voordeel is dat je je hotels nog kan annuleren tot het laatste ogenblik. En dikwijls kost het minder als je het zelf doet.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Hallo,
2n SF
1n Yosemite NP
1n Santa Cruz
2n Monterey
1n Santa Maria (gewoon tussenstop, want tussen Monterey en Santa Monica was wat ver om in 1 keer te doen.)
2n Santa Monica (LA bezoeken)
2n San Diego
1n Laughlin (ook gewoon een tussenstop)
1n Grand Canyon
2n Page (antilope canyon en Lake Powell)
3n Las Vegas
1n op vliegtuig => dus 19 nachten al
De prijzen die de reisorganisatie heeft gegeven zijn ongeveer : (in September)
700 Euro voor vliegtuigticket pp
1200 euro voor al de overnachtingen pp (redelijk duur , maar het zijn meestal Best Western hotels)
+-850 euro voor de auto (Toyota Corrolaa) dit is zo duur omdat ik u25 ben. 2p
Annulatie en reisbijstand +- 6 procent van het totale bedrag
Bedankt voor je reactie.
Groetjes
2n SF
1n Yosemite NP
1n Santa Cruz
2n Monterey
1n Santa Maria (gewoon tussenstop, want tussen Monterey en Santa Monica was wat ver om in 1 keer te doen.)
2n Santa Monica (LA bezoeken)
2n San Diego
1n Laughlin (ook gewoon een tussenstop)
1n Grand Canyon
2n Page (antilope canyon en Lake Powell)
3n Las Vegas
1n op vliegtuig => dus 19 nachten al
De prijzen die de reisorganisatie heeft gegeven zijn ongeveer : (in September)
700 Euro voor vliegtuigticket pp
1200 euro voor al de overnachtingen pp (redelijk duur , maar het zijn meestal Best Western hotels)
+-850 euro voor de auto (Toyota Corrolaa) dit is zo duur omdat ik u25 ben. 2p
Annulatie en reisbijstand +- 6 procent van het totale bedrag
Bedankt voor je reactie.
Groetjes
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In je eerste bericht noemde je ook Zion maar die zie ik nu niet terugkomen. En vergeet Bryce niet. Ligt er al iets vast of moet de vlucht ook nog geboekt worden? Ik vind de route niet echt handig, je maakt nu een rare lus naar Yosemite. Waarom niet van SF naar Yosemite en dan via de Tioga Pass en Death Valley naar Las Vegas?
Is die 1200 euro voor de overnachtingen voor deze 19 overnachtingen? Dat kan wel goedkoper, je kunt ook best in een Motel6 slapen. Of ga kamperen met een tent als je goedkoop wilt overnachten.
Eén nacht Yosemite is wel heel erg weinig. En waarom 2 nachten Monterey en 1 nacht Santa Cruz? Dat is wel erg ruim genomen.
Vraag even een moderator om je bericht naar het zuidwesten te verplaatsen, daar hoort het thuis, en daar zul je ook meer reacties krijgen.
Marianne
Is die 1200 euro voor de overnachtingen voor deze 19 overnachtingen? Dat kan wel goedkoper, je kunt ook best in een Motel6 slapen. Of ga kamperen met een tent als je goedkoop wilt overnachten.
Eén nacht Yosemite is wel heel erg weinig. En waarom 2 nachten Monterey en 1 nacht Santa Cruz? Dat is wel erg ruim genomen.
Vraag even een moderator om je bericht naar het zuidwesten te verplaatsen, daar hoort het thuis, en daar zul je ook meer reacties krijgen.
Marianne
Er staat nog niets vast, we hebben wel een voorlopige planning maar er kan nog veel veranderd worden.
Bryce canyon en death Valley dachten we niet te doen.
In Santa Cruz komen we pas in de namiddag aan en zouden dan naar West cliff Drive gaan en volgende dag Beach street.
In de voorlopige planning zouden we pas s'avonds in Monterey aankomen, volgende dag gaan we dan naar Aquarium Bay en Cannery Row ontdekken. De dag daarna willen we nog een boottocht doen (whale spotting
Als we van Page naar Las vegas gaan zouden we gewoon een stop houden in Zion. Las Vegas zouden we ook graag voor op het laatste houden.
Ik zal het proberen over te zetten, maar ben net nieuw hier. Ik zal eerst uitzoeken hoe dit moet.
Alvast bedankt
Glenn
Bryce canyon en death Valley dachten we niet te doen.
In Santa Cruz komen we pas in de namiddag aan en zouden dan naar West cliff Drive gaan en volgende dag Beach street.
In de voorlopige planning zouden we pas s'avonds in Monterey aankomen, volgende dag gaan we dan naar Aquarium Bay en Cannery Row ontdekken. De dag daarna willen we nog een boottocht doen (whale spotting
Als we van Page naar Las vegas gaan zouden we gewoon een stop houden in Zion. Las Vegas zouden we ook graag voor op het laatste houden.
Ik zal het proberen over te zetten, maar ben net nieuw hier. Ik zal eerst uitzoeken hoe dit moet.
Alvast bedankt
Glenn
Ik heb het in een van-naar schema uitgeschreven:
1) NL/België - SF
2) SF
3) SF
4) SF - Yosemite
5) Yosemite - Santa Cruz
6) Santa Cruz - Monterey
7) Monterey
8 ) Monterey - Santa Maria
9) Santa Maria - Santa Monica
10) Santa Monica
11) Santa Monica - San Diego
12) San Diego
12) San Diego - Laughlin
13) laughlin - Grand Canyon
14) Page
15) Page
16) Page - Las Vegas
17) Las Vegas
18) Las Vegas
19) Terugvlucht naar NL/België
waar overnacht je op dag 19?
Dag 8: niet doen. Santa Maria is een saaie plaats. Alleen reisbureau's sturen mensen daarheen. Kies voor Morro Bay, of Pismo Beach, of Solvang, of eventueel Santa Barbara.
En inderdaad, wat ga je 2 nachten in Monterey doen?
1) NL/België - SF
2) SF
3) SF
4) SF - Yosemite
5) Yosemite - Santa Cruz
6) Santa Cruz - Monterey
7) Monterey
8 ) Monterey - Santa Maria
9) Santa Maria - Santa Monica
10) Santa Monica
11) Santa Monica - San Diego
12) San Diego
12) San Diego - Laughlin
13) laughlin - Grand Canyon
14) Page
15) Page
16) Page - Las Vegas
17) Las Vegas
18) Las Vegas
19) Terugvlucht naar NL/België
waar overnacht je op dag 19?
Dag 8: niet doen. Santa Maria is een saaie plaats. Alleen reisbureau's sturen mensen daarheen. Kies voor Morro Bay, of Pismo Beach, of Solvang, of eventueel Santa Barbara.
En inderdaad, wat ga je 2 nachten in Monterey doen?
Lees nog eens wat Marianne zei. Vraag het aan een moderator. klik op het uitroeptekentje in het eerste bericht, en vraag het dan.glennrani schreef:Ik zal het proberen over te zetten, maar ben net nieuw hier. Ik zal eerst uitzoeken hoe dit moet.
Oke, bedankt
Santa Maria is eigelijk maar gewoon om te slapen, we komen daar pas laat aan en vertrekken vroeg.
De laatste nacht is in het hotel New York New York
Groetjes
Santa Maria is eigelijk maar gewoon om te slapen, we komen daar pas laat aan en vertrekken vroeg.
De laatste nacht is in het hotel New York New York
Groetjes
Niemand ervaring met reisbureau's zoals Tioga Tour, Joker, Thmoas cook, ...
De meeste mensen hier boeken alles zelf, van tickets, tot hotels tot auto. Vandaar dat weinig mensen ervaring zullen hebben met reisbureaus. En reisbureaus hebben meestal niet de dichtstbijzijnde locatie of de mooiste waar je overnacht. Santa Maria is zo'n plek waar reisbureaus mensen vaak laten overnachten terwijl (bijna) niemand hier die plaats zou aanraden.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je 1e post is rond 24u 's nachts en deze net na 2-en, de meeste mensen slapen dan.......even geduld!glennrani schreef:Niemand ervaring met reisbureau's zoals Tioga Tour, Joker, Thmoas cook, ...
Ik heb geen ervaring met die reisbureau's maar waarom niet alles zelf boeken? Het kost wel wat uitzoekwerk, maar je zult vaak in wat betere hotels zitten, iig dichter bij waar je moet zitten. Als je de reis zo doet heb je geen tijd voor Yosemite.
Die 4 nachten kustroute zou ik er zeker 2 afhalen en minimaal 1 ervan bij Yosemite zetten.
1 nacht Santa Cruz en dan 2 nachten Monterey? Dat ligt op een uur rijden van elkaar?
Mocht je via een reisorganisatie deze route boeken (wat ik niet zo zou doen, dat terzijde), zorg dan dat je niet in flagstaff, maar in Tusayan overnacht of in grand canyon national park. Voor 1 nacht is flagstaff in dit geval te ver weg.
En zorg dat je voor Zion niet in st.George word geplaatst, want ook dat ligt veel te ver weg.
Verder zou ik eerst nog eens wat reisverslagen en andere routetopics doornemen
P.s. In de route die hockey uitgeschreven heeft slaap je dag 19 in het vliegtuig en kom je dag 20 in Nederland/belgie terug....dan ben je dus al 20 dagen kwijt.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis glennrani: 1ste keer Amerika
Wij boeken tegenwoordig nooit meer bij reisbureaus. Vroeger deden we dat wel, maar alleen voor de tickets en autohuur. Als je dat prettig vindt en het is niet duurder dan zelf boeken kun je dat natuurlijk doen. Voor accommodaties raad ik altijd aan om het zelf te boeken. Op die manier kun je nog een tot 24 uur van te voren iets wijzigen. Als je via een reisbureau boekt zit je er aan vast. Zelf iets zoeken is ook leuker, je bent meer met je reis bezig, en je ziet wat de verschillende mogelijkheden zijn.
Marianne
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
In je eerste post sprak je van 22 nachten, dus heb ik de route wat aangepast.
De Best Western hotels zijn zeker goede hotels, alleen is de ligging vaak slecht tov de parken.
1) NL/België - SF
2) SF
3) SF
4) SF - Yosemite (overnachten in de vallei zelf of El Portal)
5) Yosemite
6) Yosemite - Santa Cruz
7) Santa Cruz - Monterey
8 ) Monterey
9 ) Monterey - Morro Bay
10) Morro Bay - Santa Monica
11) Santa Monica
12) Santa Monica - San Diego
13) San Diego
14) San Diego - Laughlin (via Joshua Tree)
15) Laughlin - Grand Canyon (overnachten in het park zelf vb Bright Angel Lodge of in Tusayan)
16) Grand Canyon - Page
17) Page
18) Page - Bryce
19) Bryce - Zion (overnachten in Springdale)
20) Zion
21) Zion - Las Vegas
22) Las Vegas
23) Terugvlucht naar NL/België
Groetjes,
Ingrid
De Best Western hotels zijn zeker goede hotels, alleen is de ligging vaak slecht tov de parken.
1) NL/België - SF
2) SF
3) SF
4) SF - Yosemite (overnachten in de vallei zelf of El Portal)
5) Yosemite
6) Yosemite - Santa Cruz
7) Santa Cruz - Monterey
8 ) Monterey
9 ) Monterey - Morro Bay
10) Morro Bay - Santa Monica
11) Santa Monica
12) Santa Monica - San Diego
13) San Diego
14) San Diego - Laughlin (via Joshua Tree)
15) Laughlin - Grand Canyon (overnachten in het park zelf vb Bright Angel Lodge of in Tusayan)
16) Grand Canyon - Page
17) Page
18) Page - Bryce
19) Bryce - Zion (overnachten in Springdale)
20) Zion
21) Zion - Las Vegas
22) Las Vegas
23) Terugvlucht naar NL/België
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
-
michael112
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Beste,
wij gaan in september 2014 voor het eerst naar de USA. Ik heb via dit forum veel geleerd en veel voorbereid (+-1,5 jaar) . Ik heb ook een aantal reisbureaus bezocht en gecontacteerd. Wij zelf hebben nu geboekt via Tioga Tours. gewoon omdat ze voor ons zeer behulpzaam waren in het zoeken naar de geschikte route (we hebben er zo'n 13 tal vergeleken)we zijn ook 3x veranderd van camper (verhuurder) zonder dat we een woord negatief hoorden.ze zijn blijven offerte's maken en vergelijken. We gaan met de camper en reizen met onze 4 jarige dochter. We bezochten tioga (vanuit belgie) en kregen er een zeer warm onthaal . hebben daar +-1,5 uur gezeten en gezocht en zijn tot een akkoord gekomen. Als je wat avontuurlijker ben , kan je alles ook zelf doen (geen verpichting gehad bij Tioga) en alles zelf bijeen zoeken. Wij hebben de vlucht, de camper en de hotel's geboekt. De rest van de reis (campings e.d.) gaan we zelf uitzoeken. Mijn persoonlijke ervaring met Tioga tours was zeer goed, nu nog afwachten of de reis ook zo verloopt. PS bij Tioga staat ook een c25 camper van cruise amerika, die geeft je een beeld van een camper in de USA (als je met een camper op reis gaat natuurlijk) .
Mvg
Michaël
wij gaan in september 2014 voor het eerst naar de USA. Ik heb via dit forum veel geleerd en veel voorbereid (+-1,5 jaar) . Ik heb ook een aantal reisbureaus bezocht en gecontacteerd. Wij zelf hebben nu geboekt via Tioga Tours. gewoon omdat ze voor ons zeer behulpzaam waren in het zoeken naar de geschikte route (we hebben er zo'n 13 tal vergeleken)we zijn ook 3x veranderd van camper (verhuurder) zonder dat we een woord negatief hoorden.ze zijn blijven offerte's maken en vergelijken. We gaan met de camper en reizen met onze 4 jarige dochter. We bezochten tioga (vanuit belgie) en kregen er een zeer warm onthaal . hebben daar +-1,5 uur gezeten en gezocht en zijn tot een akkoord gekomen. Als je wat avontuurlijker ben , kan je alles ook zelf doen (geen verpichting gehad bij Tioga) en alles zelf bijeen zoeken. Wij hebben de vlucht, de camper en de hotel's geboekt. De rest van de reis (campings e.d.) gaan we zelf uitzoeken. Mijn persoonlijke ervaring met Tioga tours was zeer goed, nu nog afwachten of de reis ook zo verloopt. PS bij Tioga staat ook een c25 camper van cruise amerika, die geeft je een beeld van een camper in de USA (als je met een camper op reis gaat natuurlijk) .
Mvg
Michaël
Oke, bedankt iedereen voor de informatie.
Wij gaan volgende week eens langs Tioga Tours passeren en zien dan wel verder.
Michaël, geniet van je reis en maak er het beste van!
Wij gaan volgende week eens langs Tioga Tours passeren en zien dan wel verder.
Michaël, geniet van je reis en maak er het beste van!
Met welk doel? Kan je niet beter eerst een "ideale" reis samenstellen en dan aan Tioga vragen om dit voor jullie te regelen?glennrani schreef:Wij gaan volgende week eens langs Tioga Tours passeren en zien dan wel verder.
Dit weekend hebben we beslist welke route we gaan maken. Deze staat nu zo goed als vast. volgende week gaan we dan normaal naar Tioga tours om alles te bespreken en boeken we onze reis.
Vorige week waren de vliegtuigtickets 700 euro, nu al 880 althans bij T.C. Dus we mogen het niet te lang uitstellen om te boeken.
Groetjes
Vorige week waren de vliegtuigtickets 700 euro, nu al 880 althans bij T.C. Dus we mogen het niet te lang uitstellen om te boeken.
Groetjes
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor september vind ik 880 niet goedkoop. Heb je zelf al eens naar tickets gekeken? Wat doen jullie met de accommodatie, gaan jullie die zelf boeken? Ik zou zeker de route hier nog eens voorleggen voordat je iets boekt wat niet meer geannuleerd kan worden.
Marianne
Marianne
Ja, ik vind dit ook veel, maar dit is via T.C. en niet via Tioga Tours dus hopelijk is het bij hun minder.
Ik heb nog niet zelf gekeken neen, misschien toch eens doen dan.
Wij gaan alles via het reisbureau laten boeken dat zijn dus de tickets, Overnachtingen en de huurwagen. Sommige activiteiten gaan we ook langs hun boeken zoals aquarium Bay in Monterey ,... .
Ik weet dat het waarschijnlijk wat goedkoper zal zijn moest ik de overnachtingen zelf boeken, maar het is onze eerste keer dat we naar Amerika gaan. We zijn ook nog maar 21j. Als we een 2de keer naar Amerika zouden gaan dan kunnen we wel overwegen om het zelf te doen, dan hebben we al wat ervaring.
De route :
- 2n San Francisco
- 2n Yosemite
- 1n Santa Cruz
- 2n Monterey
- 1n Solvang (daar komen we aan in de avond en vertrekken direct in de ochtend)
- 2n Santa Monica (LA)
- 1n San Diego
- 1n Barstow (komen we terug aan in de avond en vertrekken direct in de ochtend)
- 2n Grand Canyon
- 1n Page (lake powell, antilope Canyon, rijden richting St. George, dus eerst Zion ontdekken)
- 1n St.George (komen we dus ook aan in de avond en vertrekken vroeg)
- 3n Las Vegas
Groetjes
Ik heb nog niet zelf gekeken neen, misschien toch eens doen dan.
Wij gaan alles via het reisbureau laten boeken dat zijn dus de tickets, Overnachtingen en de huurwagen. Sommige activiteiten gaan we ook langs hun boeken zoals aquarium Bay in Monterey ,... .
Ik weet dat het waarschijnlijk wat goedkoper zal zijn moest ik de overnachtingen zelf boeken, maar het is onze eerste keer dat we naar Amerika gaan. We zijn ook nog maar 21j. Als we een 2de keer naar Amerika zouden gaan dan kunnen we wel overwegen om het zelf te doen, dan hebben we al wat ervaring.
De route :
- 2n San Francisco
- 2n Yosemite
- 1n Santa Cruz
- 2n Monterey
- 1n Solvang (daar komen we aan in de avond en vertrekken direct in de ochtend)
- 2n Santa Monica (LA)
- 1n San Diego
- 1n Barstow (komen we terug aan in de avond en vertrekken direct in de ochtend)
- 2n Grand Canyon
- 1n Page (lake powell, antilope Canyon, rijden richting St. George, dus eerst Zion ontdekken)
- 1n St.George (komen we dus ook aan in de avond en vertrekken vroeg)
- 3n Las Vegas
Groetjes
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, ik begrijp echt niet waarom je de hotels niet zelf zou kunnen boeken. Dat geeft je veel meer flexibiliteit want je kunt dan nog tot kort voor aankomst annuleren. Als je nu gaat boeken zit je overal aan vast. De vlucht is het enige wat je nu zou kunnen doen (maar zorg dan wel dat je echt een mooie route hebt), de rest heeft geen haast. Oriënteer je eerst eens wat beter. Ik vind de route nog niet geweldig. Zoals al eerder is aangegeven is het een korte afstand van Santa Cruz naar Monterey; jullie zitten nu heel lang aan de kust terwijl je voor een park als Zion nauwelijks tijd hebt. En waarom niet in Springdale overnachten in plaats van in St George? Dan heb je de ochtend ook nog voor het park. En waarom wel een volle dag voor de Grand Canyon en n iet voor Zion? wat willen jullie doen in die parken? Die ene nacht San Diego zou ik ook laten vallen.
Als je goedkoop wilt overnachten zou je ook kunnen overwegen om een tent aan te schaffen. Kamperen in de parken is erg leuk en je bespaart snel honderden dollars.
Kijk ook eens naar een rondje SF: je kunt dan ongeveer dezelfde route aanhouden, maar vanuit SF rij je meteen langs de kust. Op het laatst rij je van Las Vegas via Death Valley naar Yosemite. De route in omgekeerde volgorde doen zou dan mooier zijn. Je kunt dan ook in LA of Las Vegas beginnen, afhankelijk van de ticketprijs. Ook een route van Phoenix naar LA is een mogelijkheid. Bij die routes heb je niet die rare lus naar Yosemite en rij je wel via de Tioga Pass en Death Valley wat allebei zeer de moeite waard is.
En mocht je toch de accommodatie via Tioga Tours willen boeken leg dan eerst hun voorstel hier voor. Dit om te voorkomen dat je uren rijden van de parken en bezienswaardigheden af zit.
Marianne
Als je goedkoop wilt overnachten zou je ook kunnen overwegen om een tent aan te schaffen. Kamperen in de parken is erg leuk en je bespaart snel honderden dollars.
Kijk ook eens naar een rondje SF: je kunt dan ongeveer dezelfde route aanhouden, maar vanuit SF rij je meteen langs de kust. Op het laatst rij je van Las Vegas via Death Valley naar Yosemite. De route in omgekeerde volgorde doen zou dan mooier zijn. Je kunt dan ook in LA of Las Vegas beginnen, afhankelijk van de ticketprijs. Ook een route van Phoenix naar LA is een mogelijkheid. Bij die routes heb je niet die rare lus naar Yosemite en rij je wel via de Tioga Pass en Death Valley wat allebei zeer de moeite waard is.
En mocht je toch de accommodatie via Tioga Tours willen boeken leg dan eerst hun voorstel hier voor. Dit om te voorkomen dat je uren rijden van de parken en bezienswaardigheden af zit.
Marianne
We willen graag een zekerheid als we naar Amerika gaan, als dus alles op voorhand wordt geboekt is dit voor ons het beste.
Je zegt ook waarom we zolang aan de kust zitten, we gaan gewoon graag langs de kust. Hierdoor zien we inderdaad wat minder natuur zoals Zion enzo, maar wij willen van beide proeven. We doen ook niet veel Km op een dag, dat is natuurlijk bewust gekozen. Ik zie het niet zitten om 4 a 5 uur per dag in de auto te zitten.
In San Diego blijven we 1 nacht omdat we eerst naar Seaworld gaan en de volgende dag naar Safari park.
Springdale is misschien wel een betere optie, dan kunnen we langer in Zion blijven.
Eigenlijk hebben we bewust niet de weg :
Sf- heel de kust- Grand canyon- Zion- Las Vegas - Death Valley - Yosemite gepakt omdat we zoo aan veeel meer km kwamen.
Bedankt voor de feedback van onze route, alle suggesties zijn natuurlijk meegenomen he.
Je zegt ook waarom we zolang aan de kust zitten, we gaan gewoon graag langs de kust. Hierdoor zien we inderdaad wat minder natuur zoals Zion enzo, maar wij willen van beide proeven. We doen ook niet veel Km op een dag, dat is natuurlijk bewust gekozen. Ik zie het niet zitten om 4 a 5 uur per dag in de auto te zitten.
In San Diego blijven we 1 nacht omdat we eerst naar Seaworld gaan en de volgende dag naar Safari park.
Springdale is misschien wel een betere optie, dan kunnen we langer in Zion blijven.
Eigenlijk hebben we bewust niet de weg :
Sf- heel de kust- Grand canyon- Zion- Las Vegas - Death Valley - Yosemite gepakt omdat we zoo aan veeel meer km kwamen.
Bedankt voor de feedback van onze route, alle suggesties zijn natuurlijk meegenomen he.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1613 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 12 Reacties