Hi Marianne, we willen inderdaad een stukje van de reis weer over doen. Vanwege de shut down hebben we niet veel in Yosemite kunnen zien. We hebben wel de Toiga Road kunnen rijden, maar geen wandeltochten kunnen maken en dat willen we toch wel heel graag. Death Valley hoeft van ons niet echt meer. Zijn we wel geweest en ook vanwege de shut down niet veel kunnen zien, maar wat we hebben gezien vonden we eigenlijk wel genoeg. We hebben wel kunnen overnachten in Furnance Creek omdat dit prive eigendom is. Daardoor hebben we wel wat kunnen wandelen enz.
LA en de route langs de West Coast hebben we gedaan en hoeven we niet zo nodig weer te doen. San Francisco was fantastisch dus willen we graag weer naar toe. Afgelopen keer hebben we nog overnacht in Oakhurst, Las Vegas, Grand Canyon en Palm Springs. Deze keer willen we vooral weer parken zien. We hebben verder vooral in hotels van Best Western en Holliday Inn overnacht. Las Vegas was leuk, maar hoeft niet per se nog een keer, tenzij het handig op de route ligt...We willen inderdaad een meerdaagse tocht door het park raften, lijkt ons geweldig! Volgens mij zijn wij niet langs Springdale gekomen....was volgens mij wel de bedoeling, maar we hebben ergens een wrong turn gemaakt, waardoor we denk ik Springdale hebben gemist

.
Dank voor je reactie en tips, ik ga eens kijken in jullie verslagen naar de accomodaties, lijkt me leuk om hier en daar ook in een park te overnachten. Zal ook googlemaps raadplegen.