Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Bob&Lisan

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
bobklein
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis Bob&Lisan

Bericht door bobklein »

Hallo Allemaal,

Wij zijn nog nieuw op dit forum maar hebben al een hoop leuke intressante dingen gelezen.
Wij hebben eindelijk geboekt en gaan de volgende reis maken

Dag 1+2, San Francisco
Dag 3, El Portal
Dag 4, Visalia
Dag 5+6, Los Angeles
Dag 7, Flagstaff
Dag 8, Lake Powell
Dag 9 , Bryce Canyon
Dag 10+11, Las Vegas

Als iemand nog leuke ideen of tips heeft voor ons zijn deze altijd welkom !

Groetjes,
Bob & Lisanne
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Bob&Lisan

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Bob & Lisanne, welkom op het forum!
Wanneer gaan jullie? Voor de parken en andere bezienswaardigheden kun je eens op http://www.ontdek-amerika.nl kijken. Veel tijd overal hebben jullie niet. Ik vermoed dat de overnachtingen vastliggen en niet meer aangepast kunnen worden?

Marianne
bobklein
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door bobklein »

Hi Marianne,

We gaan halverwege september (bijna al dus :D )
Alle hotels staan inderdaad al wel vast, wel hebben we voor hotels gekozen welke op de juiste plek zitten dus niet de hotels die ver van de bezienswaardigheden afliggen.

Groetjes
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Schrijf even je route uit, zodat je een beter beeld hebt van de kilometers en de eijtijden, veel tijd om ergens echtte blijven heb je niet in het schema zoals het nu lijkt, geboekt via reisbureau?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Voor Yosemite zit je in El Portal wel goed als je niet in het park wilt overnachten, maar met 1 nacht kun je niet echt veel doen daar. Wat is het idee bij Visalia? Ik zou liever 2 nachten El Portal doen en dan in 1 keer door naar LA, dan heb je je tijd niet zo versnipperd.
Ik neem aan dat Flagstaff bedoeld is voor een bezoek aan de grand Canyon? Dat is 1,5 uur rijden vanaf Flagstaff, dat vind ik toch aardig ver van de GC.
Op weg van Bryce naar Las Vegas zou je door Zion kunnen rijden. Als je tijd hebt zou ik daar met de bus het park ingaan en een van de korte wandelingen daar doen. Bij Bryce is een bezoek aan de rim tegen zonsondergang en must. Kijk eens in mijn 2011-verslag voor mijn septemberreis.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer