Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis tessa123: LA-SF-LV-Phoenix

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
tessa123
Amerika-newbie

Reis tessa123: LA-SF-LV-Phoenix

Bericht door tessa123 »

Hi,

Wij gaan over een aantal maanden een rondreis maken en we hebben hieronder een reisplanning gemaakt. Wij zijn benieuwd of dit haalbaar is of dat het een race tegen de klok wordt. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de volgende dingen:
- Waar kun je het beste in LA zitten?
- Hoeveel dagen heb je nodig voor LA?
- Wij willen graag veel parken zien, is dit te doen of kun je beter minder parken doen en dan meer tijd hebben per park?
- Zouden jullie van tevoren alle hotels boeken of dat daar pas doen? Wij zitten hier een beetje over te twijfelen, omdat leuke hotels misschien weg zijn als we daar boeken maar we aan de andere kant wel weer meer vrijheid hebben.

Dag 1 Amsterdam - Los Angeles
Dag 2 Los Angeles
Dag 3 Los Angeles – Morro bay
Dag 4 Morro bay – San Francisco
Dag 5 San Francisco
Dag 6 San Francisco
Dag 7 San Francisco – Yosemite Park
Dag 8 Yosemite Park
Dag 9 Yosemite Park
Dag 10 Yosemite Park-Mammoth Lakes
Dag 11 Mammoth Lakes-Death Valley
Dag 12 Death Valley-Las Vegas
Dag 13 Las Vegas
Dag 14 Las Vegas-Zion
Dag 15 Zion-Bryce Canyon
Dag 16 Bryce Canyon-Arches
Dag 17 Arches
Dag 18 Canyonland
Dag 19 Moab-Monument Valley
Dag 20 Monument Valley-Lake Powell
Dag 21 Grand Canyon
Dag 22 Grand Canyon
Dag 23 Grand Canyon - Phoenix
Dag 24 Phoenix – Amsterdam

Alvast bedankt!

Groetjes
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis LA-SF-LV-Phoenix

Bericht door PSVwally »

Mooie route hoor!
Wel even de kanttekening maken dat je even moet melden in welke maand je gaat. Dat is voor Yosemite nl. wel belangrijk. Ik zou als je in de parken wilt overnachten die zo snel mogelijk boeken. Anders zit het vol of betaal je de hoofdprijs. Als je een telefoon/tablet/laptop met wifi meeneemt zou je bv als je 's avonds je volgende dagroute bekijkt een hotel kunnen boeken.

Ik zou persoonlijk wel 2 dagen voor LA uittrekken. Dat is persoonlijk. Velen hier vinden er niets aan, maar ik zou voor een eerste bezoek dat er wel voor nemen. Afhankelijk van wat je allemaal wit zien natuurlijk. Ook misschien een dagje meer voor zion? Als je bij de GC niet naar beneden wilt wandelen, dan zou je daar een dag af kunnen halen.
tessa123
Amerika-newbie

Re: Reis tessa123: LA-SF-LV-Phoenix

Bericht door tessa123 »

Wij gaan in juni. We willen graag over de Tioga pas, omdat we daar zoveel mooie verhalen over horen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis tessa123: LA-SF-LV-Phoenix

Bericht door Martin & Marianne »

Heel mooi, zo ziet mijn ideale route er uit!(hoewel ik nog een dag Zion toe zou voegen)
Boeken is echt verstandig als je in de parken wilt zitten. Zeker voor Yosemite zou ik iets gaan vastleggen want het zal ook buiten het park moeilijk zijn om iets betaalbaars te vinden als je pas op het laatste moment iets gaat zoeken.
Annuleren kan vaak gratis tot 24 uur van te voren (of soms 48 uur en soms een week). Dat van die vrijheid valt ook wel mee denk ik, je hebt niet veel mogelijkheden om van je route af te wijken tenzij je besluit om bijvoorbeeld Moab te schrappen.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer