Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Koenride: Hulp/tips bij reis van LA-LA
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Reis Koenride: Hulp/tips bij reis van LA-LA
Wij zijn een jong stel en zijn nieuw hier op het forum. Ten eerste mag ik zeggen dat ik het forum helemaal super vindt, wat een info kan je hier vinden.
We gaan op 16 mei naar Los Angeles en keren op 02 juni weer vanuit Los Angeles richting huis. Deze tickets heb ik reeds voor een mooie prijs kunnen bemachtigen.
Mijn vraag aan jullie is om eens naar het onderstaande reisschema te kijken en deze eventueel aan te vullen/aanpassen. Onderstaand schema kunnen we evt. ook nog omdraaien.
Mocht je een mooi hoteltje of verblijf weten, zouden wij dit graag willen weten.
Reisschema:
dag 1: aankomst LA
dag 2: LA - San Diego
dag 3: San Diego - Palm Spring
dag 4: Palm Spring - Phoenix
dag 5: Phoenix - Flagstaff
dag 6: Flagstaff - LV
dag 7: LV
dag 8: LV -death valley
dag 9: Death Valley - Mammoth Lakes
dag 10: Mammoth Lakes- Yosemit N.P.
dag 11: Yosemit N.P. -SF
dag 12: SF
dag 13: SF
dag 14: SF- Montery
dag 15: Montery- Sante Barbara
dag 16: Sante Barbara LA
dag 17: LA
dag 18: LA - Vertrek
Wat is jullie ervaring met hotels vooraf allemaal te boeken of alleen aankomst en vertrek dag en de rest ter plekke?
Alvast bedankt voor de tips!
We gaan op 16 mei naar Los Angeles en keren op 02 juni weer vanuit Los Angeles richting huis. Deze tickets heb ik reeds voor een mooie prijs kunnen bemachtigen.
Mijn vraag aan jullie is om eens naar het onderstaande reisschema te kijken en deze eventueel aan te vullen/aanpassen. Onderstaand schema kunnen we evt. ook nog omdraaien.
Mocht je een mooi hoteltje of verblijf weten, zouden wij dit graag willen weten.
Reisschema:
dag 2: LA - San Diego
dag 3: San Diego - Palm Spring
dag 4: Palm Spring - Phoenix
dag 5: Phoenix - Flagstaff
dag 6: Flagstaff - LV
dag 7: LV
dag 8: LV -death valley
dag 9: Death Valley - Mammoth Lakes
dag 10: Mammoth Lakes- Yosemit N.P.
dag 11: Yosemit N.P. -SF
dag 12: SF
dag 13: SF
dag 14: SF- Montery
dag 15: Montery- Sante Barbara
dag 16: Sante Barbara LA
Wat is jullie ervaring met hotels vooraf allemaal te boeken of alleen aankomst en vertrek dag en de rest ter plekke?
Alvast bedankt voor de tips!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Koenride: Hulp/tips bij reis van LA-LA
Hallo, welkom op het forum!
Het is goed om eerst aan te geven waar jullie van houden. Hebben jullie al wat andere routes hier bekeken? En reisverslagen gelezen? De meeste mensen doen een vergelijkbaar rondje en je kunt veel leren van andere topics.
Het valt me op dat jullie vrijwel geen tijd voor de nationale parken uittrekken. De Grand Canyon mis ik helemaal. Waarom met zo weinig tijd ook nog een overnachting in Palm Springs en Phoenix? En waarom die ene overnachting in San Diego?
Als je wel naar de Grand Canyon wilt is een overnachting daar of in Tusayan aan te bevelen. reserveren daar en in Yosemite is zeer aan te raden.
Mammoth Lakes - Yosemite kan een probleem worden als de Tioga Pass nog gesloten is.
Marianne
Het is goed om eerst aan te geven waar jullie van houden. Hebben jullie al wat andere routes hier bekeken? En reisverslagen gelezen? De meeste mensen doen een vergelijkbaar rondje en je kunt veel leren van andere topics.
Het valt me op dat jullie vrijwel geen tijd voor de nationale parken uittrekken. De Grand Canyon mis ik helemaal. Waarom met zo weinig tijd ook nog een overnachting in Palm Springs en Phoenix? En waarom die ene overnachting in San Diego?
Als je wel naar de Grand Canyon wilt is een overnachting daar of in Tusayan aan te bevelen. reserveren daar en in Yosemite is zeer aan te raden.
Mammoth Lakes - Yosemite kan een probleem worden als de Tioga Pass nog gesloten is.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik denk dat hij van Phoenix naar de Grand Canyon wil en dan terug naar Flagstaff om te overnachten?
Ik denk dat je zelf even moet verduidelijken wat je onderweg precies wil gaan doen, want ik heb het idee dat je meer op 'namen' als op attracties gekeken hebt. T/m dag 6 is het niet echt rustig, omdat je elke dag maar beperkte tijd hebt om iets te bekijken. Het is vroeg donker en vooral buiten de steden is het echt pikkedonker. Wij zaten buiten Yosemite in Oakhurst en we liepen van ons hotel naar een Starbucks, maar je zag vanwege het ontbreken van straatverlichting of reflectoren amper iets.
Je neemt amper tijd voor de Grand Canyon, amper tijd voor Yosemite.
Misschien heb je iets aan mijn reisverslag van vorig jaar, ongeveer evenveel dagen, al vlogen wij wel terug vanaf Las Vegas. Wij moesten onderlangs de Sierra Nevada, omdat de Tioga en Sonora Pass nog gesloten waren via Lake Isabella naar Death valley. Dat is eigenlijk net te lang voor in 1 dag te rijden.
Ik zou yosemite en death valley zeker van te voren boeken. Ook het beginhotel in LA en evt aanbiedingen zoeken voor San Francisco. Je zit in je eigen schema op memorial day in San Francisco, dus het zal daar dan wel druk zijn. Als je die vooraf ziet gelijk doen, want dat is echt een dure stad. Ook Las Vegas goed speuren voor aanbiedingen. Verder een telefoon of laptop of tablet meenemen om evt onderweg of een dag van te voren voor de volgende dag te zoeken.
Ik denk dat je zelf even moet verduidelijken wat je onderweg precies wil gaan doen, want ik heb het idee dat je meer op 'namen' als op attracties gekeken hebt. T/m dag 6 is het niet echt rustig, omdat je elke dag maar beperkte tijd hebt om iets te bekijken. Het is vroeg donker en vooral buiten de steden is het echt pikkedonker. Wij zaten buiten Yosemite in Oakhurst en we liepen van ons hotel naar een Starbucks, maar je zag vanwege het ontbreken van straatverlichting of reflectoren amper iets.
Je neemt amper tijd voor de Grand Canyon, amper tijd voor Yosemite.
Misschien heb je iets aan mijn reisverslag van vorig jaar, ongeveer evenveel dagen, al vlogen wij wel terug vanaf Las Vegas. Wij moesten onderlangs de Sierra Nevada, omdat de Tioga en Sonora Pass nog gesloten waren via Lake Isabella naar Death valley. Dat is eigenlijk net te lang voor in 1 dag te rijden.
Ik zou yosemite en death valley zeker van te voren boeken. Ook het beginhotel in LA en evt aanbiedingen zoeken voor San Francisco. Je zit in je eigen schema op memorial day in San Francisco, dus het zal daar dan wel druk zijn. Als je die vooraf ziet gelijk doen, want dat is echt een dure stad. Ook Las Vegas goed speuren voor aanbiedingen. Verder een telefoon of laptop of tablet meenemen om evt onderweg of een dag van te voren voor de volgende dag te zoeken.
-
- Amerika-ontdekker
PSVwally en M en M, hartelijk dank voor jullie reacties.
Het is inderdaad de bedoeling dat we naar grand canyon gaan en vandaar in Flagstaff overnachten.
Erg mooi verslag PSVwally. Zou het een idee zijn om de route andersom te gaan doen? Dus richting SF.
Ik zal dan route andersom een op het forum zetten.
Alvast bedankt voor de reacties
Het is inderdaad de bedoeling dat we naar grand canyon gaan en vandaar in Flagstaff overnachten.
Erg mooi verslag PSVwally. Zou het een idee zijn om de route andersom te gaan doen? Dus richting SF.
Ik zal dan route andersom een op het forum zetten.
Alvast bedankt voor de reacties
Slecht idee om GC te bezoeken en dan in Flag te overnachten. Je wil die weg niet in het donker rijden en hij is ook nog een omweg later naar Las vegas. Waarom logeer je niet in GCNP? Als dat te duur zou zijn is Williams nog altijd beter dan Flagstaff.
En als je de geplande route zo wil volgen zou ik van Palm Springs naar Sedona rijden ipv Phoenix voor een overnachting.
Monterey naar Santa Barbara is al 6 uur rijden zonder te stoppen en er erg veel te zien onderweg. Misschien overnachten in bv Cambria of Pismo Beach.
En als je de geplande route zo wil volgen zou ik van Palm Springs naar Sedona rijden ipv Phoenix voor een overnachting.
Monterey naar Santa Barbara is al 6 uur rijden zonder te stoppen en er erg veel te zien onderweg. Misschien overnachten in bv Cambria of Pismo Beach.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je het omdraait kom je op ongeveer onze route uit, al vertrokken wij dus uit Las Vegas. Je zou ervoor kunnen kiezen om je volle dag LA dan op het einde te doen. De dag nadat je aankomt ben je wrs optijd wakker en dan kun je vroeg op pad.
Ik zou eerlijk gezegd San Diego overslaan en ook niet richting Phoenix rijden. Dan zou je evt zoiets kunnen doen?
dag 2: LA - Santa Barbara - Pismo Beach/Cambria (in santa barbara bepalen tot waar je rijdt en dan via wifi ergens in een mac ofzo boeken)
dag 3: Pismo Beach/Cambria - Monterey (zijn er in Monterey speciale dingen die je wilt doen, anders evt een dag winnen door gelijk naar SF door te rijden. Wil je dag 4 bv een whalewatchtour doen dan zou je dit hotel hier al kunnen boeken)
dag 4: Monterey - San Francisco (aanbiedingen scannen en boeken als je er een vind..hier hadden wij het meeste moeite mee om voor een normale prijs een goed hotel te vinden namelijk)
dag 5: San Francisco
dag 6: San Francisco
dag 7: SF - Yosemite
dag 8: Yosemite
dag 9: Yosemite - lone Pine *
Als de Tioga Pass gesloten is, moet je een keuze maken. Kijken of je bovenlangs wel kunt en dan bv naar Mammoth Lakes of Bishop rijden. Of onderlangs via Lake Isabella. Wij zijn deze dag 's ochtends nog naar Glacier Point gegaan en pas rond 13u waren we Yosemite uit. Wij zijn via Earlymart en door een stuk Sequoia Forest (dus niet het nationale park) naar Woffort Heights en lake Isabella naar Ridgecrest gereden waar we tegen de avond aankwamen. Als je niet eerst nog in Yosemite blijft is Lone Pine onderlangs ook wel te halen, maar dan zit je wel een heel groot deel van de dag in de auto.
dag 10: Lone Pine - Death Valley ('s ochtends eerst nog bij Lone Pine rondkijken)
dag 11: Death Valley - Las Vegas
dag 12: Las Vegas
dag 13: Las Vegas - Grand Canyon
dag 14: Grand Canyon - Kingman/Twentynine palm
dag 15: KingmanTwentynine Palms - LA
dag 16: LA
zoiets?
EDIT: ik kijk nu naar je dagen en zie dat je zo in het weekend in las Vegas zit....dan zijn de kamers een stuk duurder dan door de weeks. Ook zit je een beetje met Memorial Day, dat valt in het stukje Vegas Grand Canyon, ik weet eerlijk gezegd niet of dat ook nog ergens invloed op kan hebben.
Ik zou eerlijk gezegd San Diego overslaan en ook niet richting Phoenix rijden. Dan zou je evt zoiets kunnen doen?
dag 2: LA - Santa Barbara - Pismo Beach/Cambria (in santa barbara bepalen tot waar je rijdt en dan via wifi ergens in een mac ofzo boeken)
dag 3: Pismo Beach/Cambria - Monterey (zijn er in Monterey speciale dingen die je wilt doen, anders evt een dag winnen door gelijk naar SF door te rijden. Wil je dag 4 bv een whalewatchtour doen dan zou je dit hotel hier al kunnen boeken)
dag 4: Monterey - San Francisco (aanbiedingen scannen en boeken als je er een vind..hier hadden wij het meeste moeite mee om voor een normale prijs een goed hotel te vinden namelijk)
dag 5: San Francisco
dag 6: San Francisco
dag 7: SF - Yosemite
dag 8: Yosemite
dag 9: Yosemite - lone Pine *
Als de Tioga Pass gesloten is, moet je een keuze maken. Kijken of je bovenlangs wel kunt en dan bv naar Mammoth Lakes of Bishop rijden. Of onderlangs via Lake Isabella. Wij zijn deze dag 's ochtends nog naar Glacier Point gegaan en pas rond 13u waren we Yosemite uit. Wij zijn via Earlymart en door een stuk Sequoia Forest (dus niet het nationale park) naar Woffort Heights en lake Isabella naar Ridgecrest gereden waar we tegen de avond aankwamen. Als je niet eerst nog in Yosemite blijft is Lone Pine onderlangs ook wel te halen, maar dan zit je wel een heel groot deel van de dag in de auto.
dag 10: Lone Pine - Death Valley ('s ochtends eerst nog bij Lone Pine rondkijken)
dag 11: Death Valley - Las Vegas
dag 12: Las Vegas
dag 13: Las Vegas - Grand Canyon
dag 14: Grand Canyon - Kingman/Twentynine palm
dag 15: KingmanTwentynine Palms - LA
zoiets?
EDIT: ik kijk nu naar je dagen en zie dat je zo in het weekend in las Vegas zit....dan zijn de kamers een stuk duurder dan door de weeks. Ook zit je een beetje met Memorial Day, dat valt in het stukje Vegas Grand Canyon, ik weet eerlijk gezegd niet of dat ook nog ergens invloed op kan hebben.
-
- Amerika-ontdekker
PSVwally, wederom heel hartelijk dank!
Dit is inderdaad een de omgekeerde reis.
Zoals jij hem nu hebt beschreven komen we zondag in Las Vegas aan, dus dat is financieel redelijk aantrekkelijk.
Verder ter info zijn wij een stel wat het leuk vind om in de auto te rijden (gelukkig maar) en van steden houdt.
Natuurlijk lijkt het ons prachtig om door de parken te rijden, maar om hier ook echt te overnachten hoeft van ons niet.
Mochten we dit achteraf een gemis hebben gevonden hebben natuurlijk een goede reden om in 2014 terug te komen
Ik zal eens voor mezelf een trip uitzetten en deze later hier plaatsen.
Iedereen alvast van bedankt voor de tips en het advies, mocht je natuurlijk nog wat tips kwijt, schroom je niet!

Dit is inderdaad een de omgekeerde reis.
Zoals jij hem nu hebt beschreven komen we zondag in Las Vegas aan, dus dat is financieel redelijk aantrekkelijk.
Verder ter info zijn wij een stel wat het leuk vind om in de auto te rijden (gelukkig maar) en van steden houdt.
Natuurlijk lijkt het ons prachtig om door de parken te rijden, maar om hier ook echt te overnachten hoeft van ons niet.
Mochten we dit achteraf een gemis hebben gevonden hebben natuurlijk een goede reden om in 2014 terug te komen

Ik zal eens voor mezelf een trip uitzetten en deze later hier plaatsen.
Iedereen alvast van bedankt voor de tips en het advies, mocht je natuurlijk nog wat tips kwijt, schroom je niet!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat niet, maar voor de parken waar jij doorheen gaat rijden zul je echt je auto uitmoeten om wat te zienNatuurlijk lijkt het ons prachtig om door de parken te rijden, maar om hier ook echt te overnachten hoeft van ons niet.

Voor Yosemite moet je gewoon snel wezen, want de goede prijzen zijn snel weg (misschien nu al wel). Daarom hebben wij gekozen voor een overnachting in Oakhurst. Daar $100 voor 2 nachten betaald die ik voor een tent in het park per nacht kwijt was. Doordat wij zo dom waren om Alcatraz niet thuis al te boeken konden wij gelukkig de ochtend die eigenlijk voor vertrek naar Yosemite gepland stond daar nog heen, maar dit heeft ons eigenlijk wel een halve dag Yosemite gekost.
Ons plan was, omdat wij sowieso via de zuidkant moesten om via de westingang naar de vallei te rijden en daar rond te kijken. Dan naar Oakhurst en de volgende dag via Oakhurst naar de mariposa Grove en Glacier Point en dan weer naar de vallei. Door een ongeluk op de 41 ging ook dat niet en hebben we Glacier Point de ochtend erna toen we richting death valley wilde toch nog maar gedaan (en gelukkig maar, wat een mooi punt zeg).
Bright Angel Lodge heeft ons niet meer gekost dan een hotel in Tusayan trouwens. We hebben wel gekeken naar prijzen in Flagstaff en Williams, maar het verschil was zo klein dat het op en neer rijden daar niet tegenop woog.
Furnace Creek kost wat meer, maar qua hotel/kamer vond ik dat zeker een van de beste die we hadden.
-
- Amerika-ontdekker
Weer hartelijk bedankt voor de reacties.
PSVwally volgens mij kan ik de reis beter bij jou boeken.
Ik heb samen met mijn vrouwtje de trip een bekeken zoasl PSVwally hem heeft gepost.
Helemaal top, we komen zo op zondag aan in LA en zijn voor het weekend in Yosemite park.
De reis ziet er nu als volgt uit:
dag 2: LA - Prismo Beach (rijdend langs de kust)
dag 3: Prismo Beach - Monterey (rijdend langs de kust)
dag 4: Monterey - SF
dag 5: SF (Alcatraz / Golden Gate Bridge)
dag 6: SF ( alles staat nog open)
dag 7: SF- Yosemite NP
dag 8: Yosemite NP (tocht wandelen)
dag 9: Yosemite NP - Lone Pine (of andere leuke bestemming)
dag 10: Lone Pine - Death valley
dag 11: Death valley - LV
dag 12: LV (LV bezichtige)
dag 13: LV - Grand Canyon
dag 14: Gr C - twentignine palms
dag 15: 29 palms - LA
dag 18: LA -Huiswaarts
Mochten iemand een leuk hotelletje weten of zegt je kan beter naar die plaats ipv ....
Laat het ons weten. We hebben nog niets geboekt.
Allemaal alvast bedankt (vooral PSVwally), wij gaan verder met jullie mooie verslagen te lezen.
PSVwally volgens mij kan ik de reis beter bij jou boeken.

Ik heb samen met mijn vrouwtje de trip een bekeken zoasl PSVwally hem heeft gepost.
Helemaal top, we komen zo op zondag aan in LA en zijn voor het weekend in Yosemite park.
De reis ziet er nu als volgt uit:
dag 2: LA - Prismo Beach (rijdend langs de kust)
dag 3: Prismo Beach - Monterey (rijdend langs de kust)
dag 4: Monterey - SF
dag 5: SF (Alcatraz / Golden Gate Bridge)
dag 6: SF ( alles staat nog open)
dag 7: SF- Yosemite NP
dag 8: Yosemite NP (tocht wandelen)
dag 9: Yosemite NP - Lone Pine (of andere leuke bestemming)
dag 10: Lone Pine - Death valley
dag 11: Death valley - LV
dag 12: LV (LV bezichtige)
dag 13: LV - Grand Canyon
dag 14: Gr C - twentignine palms
dag 15: 29 palms - LA
dag 18: LA -Huiswaarts
Mochten iemand een leuk hotelletje weten of zegt je kan beter naar die plaats ipv ....
Laat het ons weten. We hebben nog niets geboekt.
Allemaal alvast bedankt (vooral PSVwally), wij gaan verder met jullie mooie verslagen te lezen.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Zo is het een mooi rondje geworden. Voor San Francisco zou ik zeker de Alcatraz Tour van thuis uit al van tevoren boeken.
Voor de Golden Gate Bridge kan ik je de tip geven, wanneer de brug overgaat vanuit San Francisco naar de noordkant kun daar
naar Point Bonita Lighthouse gaan in het Golden Gate NRA. Vanaf dit punt heb je een geweldig zicht op de Golden Gate Bridge,
San Francisco Bay en de stad. Zorg dat je er na het middaguur bent dan heb je het beste licht voor foto's als er geen mist hangt in
de Bay tenminste. Tip voor een mooi hotel in San Francisco is Columbus Motor Inn op Columbus Ave. Hotel met gratis parkeren en
je kunt vanaf hier veel te voet doen. Naar Fishermen's Wharf, Hop on/Hop off bus tour.
Voor de Golden Gate Bridge kan ik je de tip geven, wanneer de brug overgaat vanuit San Francisco naar de noordkant kun daar
naar Point Bonita Lighthouse gaan in het Golden Gate NRA. Vanaf dit punt heb je een geweldig zicht op de Golden Gate Bridge,
San Francisco Bay en de stad. Zorg dat je er na het middaguur bent dan heb je het beste licht voor foto's als er geen mist hangt in
de Bay tenminste. Tip voor een mooi hotel in San Francisco is Columbus Motor Inn op Columbus Ave. Hotel met gratis parkeren en
je kunt vanaf hier veel te voet doen. Naar Fishermen's Wharf, Hop on/Hop off bus tour.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

-
- Amerika-ontdekker
tcoppers hartelijk bedankt voor het advies. We wilden inderdaad de kaartjes voor alcatraz al in NL reserveren.
Het hotel waar jij het over hebt "Columbus Motor Inn " kan ik wel vinden op internet, maar boeken gaat nergens meer.
Kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Het hotel waar jij het over hebt "Columbus Motor Inn " kan ik wel vinden op internet, maar boeken gaat nergens meer.
Kan natuurlijk ook aan mij liggen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zaten in 2008 ook in de Columbus Motor Inn, zie ons reisverslag. Wat bedoel je dat je nergens meer kunt boeken, heb je het via de site van het motel geprobeerd?
Marianne
Marianne
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Columbus Motor Inn kun je gewoon via hun site boeken.
Klik links op Reservation, selecteer datum van verblijf, kies kamer en klik op "book now" en vul alle gegevens in.
Dat moetvoldoende zijn. Het boeken gaat niet via een beveiligde website dus geen https verbinding.
Je kunt dan misschien beter telefonisch boeken of via fax.
Bij het boeken zou ik als voorkeur 3e verdieping Columbus Ave als voorkeur opgeven dan heb je 's avonds mooi uitzicht op
Telegraph Hill.

Klik links op Reservation, selecteer datum van verblijf, kies kamer en klik op "book now" en vul alle gegevens in.
Dat moetvoldoende zijn. Het boeken gaat niet via een beveiligde website dus geen https verbinding.
Je kunt dan misschien beter telefonisch boeken of via fax.
Bij het boeken zou ik als voorkeur 3e verdieping Columbus Ave als voorkeur opgeven dan heb je 's avonds mooi uitzicht op
Telegraph Hill.

Groetjes Theo.

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is een goede tip van Theo hoor, vanuit daar is idd ook veel wandelend te doen. Wij zaten aan de onderkant van Telegraph Hill op de kruising van Lombard Street en van Ness avenue aan het travellodge by the sea, maar wij hadden en geen ontbijt en niet die view zeg!
-
- Amerika-ontdekker
Het is inderdaad een erg mooi hotel. En inderdaad dat uitzicht is fantastisch!
Ik vind het hotel al redelijk prijzig. Voor 1 nacht 195 dollar.
Weet niet of dit de normale prijzen zijn in de periode midden/eind mei?
Onze plannig is om de hotel op de volgende plaatsen al te boeken en de rest ter plaatsen.
dag 1 LA
dag 2 ter plaatse (tp)in de buurt van Prismo beach
dag 3 tp in de buurt van Monterey
dag 4/5/6 SF
dag 7 Yosemite
dag 8 Yosemite
dag 9 tp in de van Lone pine
dag 10 death valley of tp (wat adviseren jullie hier?)
dag 11/12 las Vegas
dag 13 Grand Canyon (boeken of ter plaatse regelen?)
dag 14 tp tussen Grand Canyon en LA in
dag 15/16/17 LA
Als iemand mooie tips heeft over een hotel of een mooie plaats horen we het graag. Natuurlijk nemen we de bovengenoemde tips mee.
Alvast bedankt!
Ik vind het hotel al redelijk prijzig. Voor 1 nacht 195 dollar.
Weet niet of dit de normale prijzen zijn in de periode midden/eind mei?
Onze plannig is om de hotel op de volgende plaatsen al te boeken en de rest ter plaatsen.
dag 1 LA
dag 2 ter plaatse (tp)in de buurt van Prismo beach
dag 3 tp in de buurt van Monterey
dag 4/5/6 SF
dag 7 Yosemite
dag 8 Yosemite
dag 9 tp in de van Lone pine
dag 10 death valley of tp (wat adviseren jullie hier?)
dag 11/12 las Vegas
dag 13 Grand Canyon (boeken of ter plaatse regelen?)
dag 14 tp tussen Grand Canyon en LA in
dag 15/16/17 LA
Als iemand mooie tips heeft over een hotel of een mooie plaats horen we het graag. Natuurlijk nemen we de bovengenoemde tips mee.
Alvast bedankt!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De parkeerkosten zijn daarbij ingebrepen, dat is al snel 30 dollar per dag, dus dat moet je wel meenemen als je hotels gaat vergelijken. Je kunt ook eens kijken naar de Wharff Inn. Zelf geen ervaring mee, is wat eenvoudiger denk ik, maar qua ligging ook prima.
Kijk eens in ons 2006-verslag en mijn 2011-verslag voor accommodatietips.
De GC zou ik zo snel mogelijk boeken, het zit nu al aardig vol in mei. Waar zit je met Memorial Day?
Marianne
Kijk eens in ons 2006-verslag en mijn 2011-verslag voor accommodatietips.
De GC zou ik zo snel mogelijk boeken, het zit nu al aardig vol in mei. Waar zit je met Memorial Day?
Marianne
Ik heb 't al meer geschreven, kijk ook eens buiten het centrum van San Francisco voor een hotel. Je krijgt daar meer kwaliteit voor (veel) minder geld.
Oké, je hebt dan misschien niet dat uitzicht op Telegraph Hill.
Oké, je moet met je auto een kwartiertje rijden naar het centrum (parkeren kost overigens 10 $ voor een hele dag in het weekend en 20 $ door de week)
Let wel: Als je 's avonds nog wilde uitgaansplannen hebt kun je beter in het centrum zitten.
Oké, je hebt dan misschien niet dat uitzicht op Telegraph Hill.
Oké, je moet met je auto een kwartiertje rijden naar het centrum (parkeren kost overigens 10 $ voor een hele dag in het weekend en 20 $ door de week)
Let wel: Als je 's avonds nog wilde uitgaansplannen hebt kun je beter in het centrum zitten.
-
- Amerika-ontdekker
Ik zal inderdaad eens kijken voor een hotel misschien net buiten het centrum.
Tijdens memorial day zitten wij in LV ( niet verkeerd denk ik)
Heeft iemand misschien een mooie locatie in GC?
Wederom iedereen bedankt voor de reacties!
Tijdens memorial day zitten wij in LV ( niet verkeerd denk ik)
Heeft iemand misschien een mooie locatie in GC?
Wederom iedereen bedankt voor de reacties!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Death valley, yosemite en grand canyon zowieso reserveren mocht je in de parken willen overnachten. SF is zowieso trouwens een dure stad, maar ook daar heb je wat voor elk segment. Zorg dat je niet in Tenderloin komt te zitten iig. Dat is niet zo'n fijne wijk.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zal er van afhangen of je bij het hotel parkeert of in een parkeergarage. Bij hotels ben ik op het forum prijzen tegengekomen van meer dan 30 dollar, tot zelfs 50 dollar per dag.Cees A schreef:Oké, je moet met je auto een kwartiertje rijden naar het centrum (parkeren kost overigens 10 $ voor een hele dag in het weekend en 20 $ door de week)
Ik had al naar mijn 2011-verslag verwezen. Wij zaten toen in de Maswik Lodge. Net niet aan de rim, daar was toen niet meer te vinden, maar wel op loopafstand van de rim. Kijk eens wat er vrij is op http://www.grandcanyonlodges.com.Koenride schreef:Heeft iemand misschien een mooie locatie in GC?
Ik kan me voorstellen dat het met Memorial day wel druk en duur kan zijn in Las Vegas.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht