Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis USAreis: Route westen tips?
Reis USAreis: Route westen tips?
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum, wat heb ik hier al goede informatie kunnen krijgen!
Aan de hand daarvan heb ik de volgende route samengesteld. Ik wil graag weten of het een haalbare route is, of het een logische route is, of er misschien een overnachtingsplaats tussen uit kan (of juist niet), etc.
Ik ga samen met mijn vriend, de laatste week van mei 2013 willen wij vertrekken. Wij zijn geen grote wandelaars.
Wij zijn ook geïnteresseerd in hotels die jullie goed vonden, bij de verschillende tussenstops.
De vliegtickets hebben wij nog niet geboekt, dus qua dagen zijn we nog redelijk flexibel. Wij willen wel graag een rondje maken. Enig idee wat een goede prijs is voor een vliegticket Naar LA? Nog tips bij welk bedrijf wij een auto kunnen huren?
1. Aankomst lax
2. Los angeles
3. Los angeles
4. Los angeles - needles (via Joshua tree)
5. Needles - sedona (via route 66 oakman-kingman- evt. Us89 prescott Jerome)
6. Sedona - grand canyon (via scenic route 89)
7. Grand canyon - monument valley (kayenta?)
8. Monument valley (kayenta?) - page
9. Page - bryce
10. Bryce - zion
11. Zion
12. Zion - las Vegas
13. Las Vegas
14. Las Vegas - death valley - beatty
15. Beatty - death valley - lee vining
16. Lee vining - yosemite
17. Yosemite
18. Yosemite - san Francisco
19. San Francisco
20. San Francisco - morro bay
21. Morro bay - los angeles (lax)
Alvast bedankt!!
Gr. Vivian
Ik ben nieuw op het forum, wat heb ik hier al goede informatie kunnen krijgen!
Aan de hand daarvan heb ik de volgende route samengesteld. Ik wil graag weten of het een haalbare route is, of het een logische route is, of er misschien een overnachtingsplaats tussen uit kan (of juist niet), etc.
Ik ga samen met mijn vriend, de laatste week van mei 2013 willen wij vertrekken. Wij zijn geen grote wandelaars.
Wij zijn ook geïnteresseerd in hotels die jullie goed vonden, bij de verschillende tussenstops.
De vliegtickets hebben wij nog niet geboekt, dus qua dagen zijn we nog redelijk flexibel. Wij willen wel graag een rondje maken. Enig idee wat een goede prijs is voor een vliegticket Naar LA? Nog tips bij welk bedrijf wij een auto kunnen huren?
1. Aankomst lax
2. Los angeles
3. Los angeles
4. Los angeles - needles (via Joshua tree)
5. Needles - sedona (via route 66 oakman-kingman- evt. Us89 prescott Jerome)
6. Sedona - grand canyon (via scenic route 89)
7. Grand canyon - monument valley (kayenta?)
8. Monument valley (kayenta?) - page
9. Page - bryce
10. Bryce - zion
11. Zion
12. Zion - las Vegas
13. Las Vegas
14. Las Vegas - death valley - beatty
15. Beatty - death valley - lee vining
16. Lee vining - yosemite
17. Yosemite
18. Yosemite - san Francisco
19. San Francisco
20. San Francisco - morro bay
21. Morro bay - los angeles (lax)
Alvast bedankt!!
Gr. Vivian
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Re: Route westen tips?
welkom op het forum Viviane,
een stuk van jullie route hebben wij pas een week achter de rug, zie link onder dit bericht. Ook bij de link over het zuidwesten in april kan je heel wat van jullie route terugvinden evenals in de video's die we van meerdere routes gemaakt hebben.
Veel succes alvast verder met de planning
.
--> laatst toegevoegde video van onze aprilreis : Cathedral Valley Loop
een stuk van jullie route hebben wij pas een week achter de rug, zie link onder dit bericht. Ook bij de link over het zuidwesten in april kan je heel wat van jullie route terugvinden evenals in de video's die we van meerdere routes gemaakt hebben.
Veel succes alvast verder met de planning

--> laatst toegevoegde video van onze aprilreis : Cathedral Valley Loop
hallo
wat mij betreft ziet de route er prima uit.
je kunt overwegen om bv. van LA naar San Francisco te rijden.
Ik adviseer je verder om wat reisverhalen (weblogs) te lezen.
Onze reis van 2010 lijkt wel wat op jullie reis.
http://www.ontdek-amerika.nl is een site waar heel veel te vinden is.
succes.
wat mij betreft ziet de route er prima uit.
je kunt overwegen om bv. van LA naar San Francisco te rijden.
Ik adviseer je verder om wat reisverhalen (weblogs) te lezen.
Onze reis van 2010 lijkt wel wat op jullie reis.
http://www.ontdek-amerika.nl is een site waar heel veel te vinden is.
succes.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De route ziet er inderdaad goed uit. In plaats van een rondje kun je ook op LA vliegen en terug vanaf SF. Dat is niet duurder dan een retour LA of SF. Je hebt ook geen drop off kosten voor de autohuur. Kijk eens in het vervoer-forum voor vliegtickets.
Voor tips over accommodatie kun je de hotel-beoordelingen bekijken op de AA-site (zie rechtsboven bij hotels en campings. Of bekijk wat reisverslagen voor ervaringen van anderen. Bij Monument Valley zijn leukere opties dan Kayenta, bijvoorbeeld het View Hotel, een kamer bij Goulding's Lodge of een cabin op Goulding's Campground (zie daarvoor ons 2008-verslag).
Marianne
Voor tips over accommodatie kun je de hotel-beoordelingen bekijken op de AA-site (zie rechtsboven bij hotels en campings. Of bekijk wat reisverslagen voor ervaringen van anderen. Bij Monument Valley zijn leukere opties dan Kayenta, bijvoorbeeld het View Hotel, een kamer bij Goulding's Lodge of een cabin op Goulding's Campground (zie daarvoor ons 2008-verslag).
Marianne
In LA zaten wij buiten het centrum in hotel "Best Western Jamaica Bay Inn", in Marina Del Rey. Heel mooie ligging vlakbij de stranden van LA (Venice, e.a.). Let wel parking is te betalen en LA is de stad van de wagens: openbaar vervoer is hier ondermaats en je hebt bijna altijd je wagen nodig om je te verplaatsen. Bezoek ook het Observatorium in LA want hier heb je een prachtig overzicht van de stad.
Neem tussen LA en San Francisco in elk geval de kustweg "Big Sur" en voorzie voldoende tijd om regelmatig te stoppen en zeeleeuwen te spotten. Ook bijzonder mooi is Monterey en Carmel - je kan hier even de 17 miles drive nemen en aan de Pacific rustig pick-nicken. Zaaalig met je voeten in het water!!
Wij hebben deze rit gedaan in twee dagen en onderweg overnacht in de "Big Sur Lodge" (wij hebben wel in omgekeerde richting gereden van LA naar SFO). Maar oppassen is niet goedkoop: wij hebben dan onderhandeld en bijne 50 % korting gekregen. Misschien geluk gehad maar toch de moeite om te proberen. Mooro Bay hadden wij ook overwogen omdat je hier ook een aantal heel mooie B&B's hebt.
Voor San Francisco neem je best een trui mee, want 's vanaf de late namiddag koelt het hier wel snel af. In SFO sliepen wij in hotel "Holiday Inn Golden Gateway" op de Van Ness Avenue: lekker centraal tussen het nieuwe deel en Fisherman's Wharf. Let wel hotelparkings zijn echt duur in de stad; je kan beter in een openbare parking (dikwijls gesloten en bewaakt) gaan sttan; hebben wij toen ook gedaan.
Monument Valley was leuk om te zien, maar verder ook niet. Echt wandelen kan je hier niet, enkel met de eigen wagen doorrijden (waarna deze héél vuil is door al het stof) of met een busje tegen betaling.
In Zion Valley kan ik absoluut hotel "Cliffrose Lodge" ( in Springdale UT) aanraden: vlak bij het park (letterlijk 100 meter) en je kan hier vanuit het hotel tevoet naartoe; spaart weer een onnodige autorit.
In Kayenta hadden wij hotel "Hampton Inn" (Kayenta AZ) : best wel heel leuk en goed gelegen.
10 Km ten Oosten van Page (op de SR 98) is het startpunt van Antelope Canyon, moet je zeker doen want de kleurenpracht van deze canyon is onvergetelijk. Indianenreservaat dus je NP Pass is hier niet geldig.
Wanneer je in Yosemite bent doe dan zeker de wandeling naar de Upper Falls (stevige wandeling van enkele uren) maar echt top en prachtige verrezichten. Jammer dat je niet van wandelen houdt want dit is echt de moeite waard.
En Las Vegas! Veroorloof je de luxe en overnacht in het Bellagio..... Pure verwennerij. Maar het kost wel iets
Wij hebben tweemaal een intermediate SUV gehuurd bij Alamo (formule Alamo Gold met GPS) en waren beide keren heel tevreden. Pas op want je huurt een "auto categorie" en kan dan ter plaatse uit verschillende modellen zelf kiezen. Best wel leuk!!
Tip:
1.wanneer je vertrekt voor je rondreis koop dan een goede frigobox en vul deze met drank en wat eten. Je kan onderweg namelijk overal heel leuk pick-nicken.
2. koop in ieder geval een annual national park pass, want met het aantal parken dat je gaat bezoeken is dit wel de moeite waard.
Nog iets : ik zou mijn reis langs "Sequoia National Park" laten lopen. Deze gigantische bomen zijn echt wel de moeit waard om te gaan bekijken. Once in a lifetime! Pas op want je kan aan de oostkant niet het park in.
Wij hebben toen voor onze tickets retour Las Vegas net geen 600 € betaald (2011) maar 2012 betaalden wij naar Denver en retour vanuit Las Vegas 900 €.
Dus ik zou denken dat met wat zoekwerk je voor 600 € naar LA zou moeten kunnen vliegen. Hebben dit jaar geboekt via TIX.NL : deze bleken de goedkoopste te zijn met 560 € retour op New York.
Dit was onze route en die zou ik altijd weer opnieuw kunnen doen. Misschien zonder Monument Valley dan.
Las Vegas
Las Vegas
Zion Canyon
Bryce Canyon
Moab
Moab
Monument Valley
Page/Lake Powell
Grand Canyon NP
Grand Canyon NP
Laughlin (als tussenstop omdat wij dachten dat de rit naar LA te lang was in een dag want een misrekening was van ons want een dag was perfect doenbaar).
Los Angeles
Los Angeles
Big Sur Lodge
San Francisco
San Francisco
Yosemite NP
Yosemite NP
Sequoia NP
Sequoia NP
Death Valley NP
Las Vegas
Las Vegas
Veel plezier met de samenstelling van jullie reis en have fun in the USA. Het zal volgens onze ervaring een onvergetelijke reis worden.
Neem tussen LA en San Francisco in elk geval de kustweg "Big Sur" en voorzie voldoende tijd om regelmatig te stoppen en zeeleeuwen te spotten. Ook bijzonder mooi is Monterey en Carmel - je kan hier even de 17 miles drive nemen en aan de Pacific rustig pick-nicken. Zaaalig met je voeten in het water!!
Wij hebben deze rit gedaan in twee dagen en onderweg overnacht in de "Big Sur Lodge" (wij hebben wel in omgekeerde richting gereden van LA naar SFO). Maar oppassen is niet goedkoop: wij hebben dan onderhandeld en bijne 50 % korting gekregen. Misschien geluk gehad maar toch de moeite om te proberen. Mooro Bay hadden wij ook overwogen omdat je hier ook een aantal heel mooie B&B's hebt.
Voor San Francisco neem je best een trui mee, want 's vanaf de late namiddag koelt het hier wel snel af. In SFO sliepen wij in hotel "Holiday Inn Golden Gateway" op de Van Ness Avenue: lekker centraal tussen het nieuwe deel en Fisherman's Wharf. Let wel hotelparkings zijn echt duur in de stad; je kan beter in een openbare parking (dikwijls gesloten en bewaakt) gaan sttan; hebben wij toen ook gedaan.
Monument Valley was leuk om te zien, maar verder ook niet. Echt wandelen kan je hier niet, enkel met de eigen wagen doorrijden (waarna deze héél vuil is door al het stof) of met een busje tegen betaling.
In Zion Valley kan ik absoluut hotel "Cliffrose Lodge" ( in Springdale UT) aanraden: vlak bij het park (letterlijk 100 meter) en je kan hier vanuit het hotel tevoet naartoe; spaart weer een onnodige autorit.
In Kayenta hadden wij hotel "Hampton Inn" (Kayenta AZ) : best wel heel leuk en goed gelegen.
10 Km ten Oosten van Page (op de SR 98) is het startpunt van Antelope Canyon, moet je zeker doen want de kleurenpracht van deze canyon is onvergetelijk. Indianenreservaat dus je NP Pass is hier niet geldig.
Wanneer je in Yosemite bent doe dan zeker de wandeling naar de Upper Falls (stevige wandeling van enkele uren) maar echt top en prachtige verrezichten. Jammer dat je niet van wandelen houdt want dit is echt de moeite waard.
En Las Vegas! Veroorloof je de luxe en overnacht in het Bellagio..... Pure verwennerij. Maar het kost wel iets

Wij hebben tweemaal een intermediate SUV gehuurd bij Alamo (formule Alamo Gold met GPS) en waren beide keren heel tevreden. Pas op want je huurt een "auto categorie" en kan dan ter plaatse uit verschillende modellen zelf kiezen. Best wel leuk!!
Tip:
1.wanneer je vertrekt voor je rondreis koop dan een goede frigobox en vul deze met drank en wat eten. Je kan onderweg namelijk overal heel leuk pick-nicken.
2. koop in ieder geval een annual national park pass, want met het aantal parken dat je gaat bezoeken is dit wel de moeite waard.
Nog iets : ik zou mijn reis langs "Sequoia National Park" laten lopen. Deze gigantische bomen zijn echt wel de moeit waard om te gaan bekijken. Once in a lifetime! Pas op want je kan aan de oostkant niet het park in.
Wij hebben toen voor onze tickets retour Las Vegas net geen 600 € betaald (2011) maar 2012 betaalden wij naar Denver en retour vanuit Las Vegas 900 €.
Dus ik zou denken dat met wat zoekwerk je voor 600 € naar LA zou moeten kunnen vliegen. Hebben dit jaar geboekt via TIX.NL : deze bleken de goedkoopste te zijn met 560 € retour op New York.
Dit was onze route en die zou ik altijd weer opnieuw kunnen doen. Misschien zonder Monument Valley dan.
Las Vegas
Las Vegas
Zion Canyon
Bryce Canyon
Moab
Moab
Monument Valley
Page/Lake Powell
Grand Canyon NP
Grand Canyon NP
Laughlin (als tussenstop omdat wij dachten dat de rit naar LA te lang was in een dag want een misrekening was van ons want een dag was perfect doenbaar).
Los Angeles
Los Angeles
Big Sur Lodge
San Francisco
San Francisco
Yosemite NP
Yosemite NP
Sequoia NP
Sequoia NP
Death Valley NP
Las Vegas
Las Vegas
Veel plezier met de samenstelling van jullie reis en have fun in the USA. Het zal volgens onze ervaring een onvergetelijke reis worden.
-
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Daarvoor hoeft ge niet per se in Sequoia NP te zijn , ik heb ze in Yosemite in de Mariposa Grove gezien maar ze zijn inderdaad indrukwekkendfrankvz schreef:Nog iets : ik zou mijn reis langs "Sequoia National Park" laten lopen. Deze gigantische bomen zijn echt wel de moeit waard om te gaan bekijken. Once in a lifetime! Pas op want je kan aan de oostkant niet het park in.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb deze wandeling zelf nog niet gedaan, maar volgens mij is dit niet de meest aantrekkelijke wandeling in Yosemite en zeker niet voor niet-wandelaars. Je hebt weinig zicht op de waterval, en het uitzicht op de vallei is vanaf Glacier Point op een eenvoudiger manier te bewonderen. Ik zou de Mist Trail aanraden of een aantal kortere wandelingen. Zie daarvoor mijn wandelsite.frankvz schreef: Wanneer je in Yosemite bent doe dan zeker de wandeling naar de Upper Falls (stevige wandeling van enkele uren) maar echt top en prachtige verrezichten. Jammer dat je niet van wandelen houdt want dit is echt de moeite waard.
Ik ben wel een fan van Sequoia NP en Kings Canyon NP maar de route via de Tioga Pass is ook prachtig en sequoia's kun je ook in Yosemite zien. Zie mijn 2006-verslag voor beide routes.frankvz schreef: Nog iets : ik zou mijn reis langs "Sequoia National Park" laten lopen. Deze gigantische bomen zijn echt wel de moeit waard om te gaan bekijken.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis USAreis: Route westen tips?
Het enige wat ik aan de route zou veranderen is dag 5 eruit halen. Rij op dag 4 tot Kingman en dag 5 naar de Grand Canyon.
De dag die je inruilt inplantten op de kustroute. Morro Bay vonden wij niet het meest interessante plaatsje, maar SF-Monterey-Pismo Beach-LA geeft wat meer rust.
De dag die je inruilt inplantten op de kustroute. Morro Bay vonden wij niet het meest interessante plaatsje, maar SF-Monterey-Pismo Beach-LA geeft wat meer rust.
- MarjoleinW
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Leuke reis! En als ik je een tip mag geven. Connections.be heeft nu een Book&Pay actie deze week, als je ze belt kunnen ze echt goede prijzen vinden.
Ik heb er net geboekt en het scheelde per ticket 200-/300,- in vergelijking met andere reissites. ! (wij vliegen hoogseizoen heen naar Denver, terug van San Francisco voor 709,00)
Ik heb er net geboekt en het scheelde per ticket 200-/300,- in vergelijking met andere reissites. ! (wij vliegen hoogseizoen heen naar Denver, terug van San Francisco voor 709,00)
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
Bedankt voor de reacties en tips! Wij gaan ermee aan de slag!
Iemand nog tips voor een hotel bij monument valley in de buurt?
Gouldings lodge en hampton inn kayenta zijn niet beschikbaar....
Gouldings lodge en hampton inn kayenta zijn niet beschikbaar....
The View Hotel!
Wel wat duurder, maar een prachtig uitzicht...

Wel wat duurder, maar een prachtig uitzicht...

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of een cabin bij Goulding's Campground, zie ons 2008-verslag. Mexican Hat is ook een mogelijkheid (San Juan Inn).
Marianne
Marianne
Hoe boeken jullie de hotels?
Bij de Amerikaanse sites (dollars), of via de Nederlandse booking, expedia en dergelijke?
Bij de Amerikaanse sites (dollars), of via de Nederlandse booking, expedia en dergelijke?
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
zopas The View geboekt voor 03 april, rechtstreeks op hun website. Via hotels.com, waar we meestal boeken, waren er geen vrije kamers meer.USAreis schreef:Iemand nog tips voor een hotel bij monument valley in de buurt?
Wij boeken altijd via hotels.com of booking.com, of als het niet anders kan, rechtstreeks. Het voordeel van dergelijke brookers is dat je meestal geen annulatiekosten hebt als je de planning nog wilt aanpassen.
Zo heb ik bvb voor april ineens een ganse week geboekt in Moab, om het dan later aan te passen aan de uiteindelijke planning. 1 dag later was er geen al geen enkele kamer meer beschikbaar in onze periode.
Welke kamer hebben jullie geboekt?
Ik twijfel tussen 2nd floor valley view en 2nd floor premium valley view.
Ik begrijp dat premium verder weg van het restaurant ligt... Maar maakt dat iets uit voor het uitzicht? Belemmert het restaurant het zicht met een beetje pech?
Ik twijfel tussen 2nd floor valley view en 2nd floor premium valley view.
Ik begrijp dat premium verder weg van het restaurant ligt... Maar maakt dat iets uit voor het uitzicht? Belemmert het restaurant het zicht met een beetje pech?
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
na het lezen van heel wat reviews (waarvan de meeste zich, zoals gewoonlijk, tegenspreken
) hebben we een Star View Room geboekt en een nummer gevraagd hoger dan 307.
Dat las ik onder meer op Tripadvisor :
. Ik heb zelfs al zitten nadenken om ze te annuleren en de 10% kosten er maar bij te nemen. Ben er nog niet uit...

Dat las ik onder meer op Tripadvisor :
enIf you do decide to stay at the hotel and intend to take photos, get a room number above 107,207 or 307. Rooms with number below these are obscured by the restaurant veranda and all its visitors.
ik blijf het wel bijzonder duur vinden...als ik dat vergelijk met hetgeen we betaald hebben voor onze Studio with terrace and fountain view (en dat wás inderdaad een ferm 'view') in The CosmopolitanWe booked a Star View room, but to be honest with you, I don't really think there is that much difference in any of the rooms, so if I were to do it again, I might just opt for a regular room, although I love being on the top floor. If we were there at full moon, or some special star occasion, then I might opt for the star room.

Het uitzicht en de ervaring schijnt toch het geld waard te zijn.... Heb zelf ook zitten twijfelen, maar het is een once in a lifetime ervaring dus wij willen het wel boeken. Alleen nog in twijfel over welke kamer...
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
het enige (?) waar je het voor doet is uiteraard het uitzicht. En nu men zo vriendelijk geweest is om de openingsuren van de scenic drive drastisch in te korten (in april zelfs om 16u30 dicht (zomer 20u30)) kan men van in de hotelkamer nog van de uitzichten genieten. In 2009 zijn we daar blijven rondrijden tot het bijna donker was en ik moet uiteraard niet zeggen dat de foto's van de laatste uren de mooiste waren met die rode gloed. Nu, met die nieuwe uren, kan men dat, zowel zomer als winter, vergeten
...behalve van op ons balkon... 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Heeft oa ook een beetje te maken met het licht wat van het hotel/restaurantgedeelte af komt. Ook loopt er een soort pad de foyer naar buiten naar een klein terrasgedeelte die misschien wat geluidsoverlast zou kunnen opleveren als je vooraan zit, maar iets anders kan ik me niet voorstellen. Wij zaten wat in het midden en dat was perfekt hoor.
Zorg dat je je eigen eten meeneemt (restaurant in het hotel is megaduur) en dat je evt. alcoholische drank in een tas/koelbox of dergelijke hebt zitten, want dat mag niet in het openbaar op het terrein worden geschonken en gedronken.
Zorg dat je je eigen eten meeneemt (restaurant in het hotel is megaduur) en dat je evt. alcoholische drank in een tas/koelbox of dergelijke hebt zitten, want dat mag niet in het openbaar op het terrein worden geschonken en gedronken.
Sinds wanneer is dat dan? Vorig jaar in het donker nog genoeg auto's voorbij zien rijden namelijk.En nu men zo vriendelijk geweest is om de openingsuren van de scenic drive drastisch in te korten (in april zelfs om 16u30 dicht (zomer 20u30))
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 2590 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie
-
- 14 Reacties