Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis lau_j: finale route + een dikke merci!
Reis lau_j: finale route + een dikke merci!
Dag iedereen,
Maandag vertrekken we naar de VS, voor de allereerste keer! Ik ben al sinds februari aan het uitkijken naar de reis, dus ik ben zo blij dat het nu zover is!
Dit is de finale route geworden, ik denk wel dat hij goed in elkaar zit, vooral door jullie enorme hulp!
Maandag 3 september: Brussel-Atlanta, Atlanta-Phoenix. Aankomst om 21u30 - Phoenix Hampon Inn and Suites
Dinsdag 4 september: (auto ophalen) Phoenix-Sedona. Red Rock Slide Park - Kings Ransom Inn
Woensdag 5 september: Sedona - Grand Canyon - Bright Angel Lodge
Donderdag 6 september: Grand Canyon - Page (Antelope Canyon: lower, Horseshoe Bend en eventueel zwemmetje in Lake Powell) - Kanab- Victorian Inn
Vrijdag 7 september: Kanab - Bryce Canyon - Bryce Canyon Inn
Zaterdag 8 september: Bryce Canyon - Zion National Park (Canyon Overlook Trail, Riverside Walk + stukje Narrows) - Desert Pearl Inn
Zondag 9 september: Zion NP - (wandelling Observation Point) Desert Pearl Inn
Maandag 10 september: Springdale - Valley of Fire SP - Las Vegas - The Cosmopolitan
Dinsdag 11 september: Las Vegas - The Cosmopolitan
Woendag 12 september: Las Vegas - Death Valley - Furnace Creek Inn
Donderdag 13 september: Death Valley - Lee Vining (+ bezoek Bodie, 's avonds Mono Lake) - Murphey's motel
Vrijdag 14 september: Lee Vining - Yosemite NP - Cabin Curry Village
Zaterdag 15 september: Yosemite NP (Panorama Trail + Tenaya Lake) - Cabin Curry Village
Zondag 16 september: Yosemite NP - Mariposa Grove - San Francisco (auto inleveren) - Hayes Valley Inn
Maandag 17 september, dinsdag 18 september - San Francisco - Hayes Valley Inn
Woensdag 19 september: San Francisco - Parijs Parijs- Brussel
Voila, dat wordt het dus!
Ik zou iedereen enorm willen bedanken voor het advies, de informatie, de tips,... Het heeft mij echt enorm geholpen! Ik hoop dat ik op mijn beurt na deze reis ook wat goed advies kan geven (al blijf ik natuurlijk een groentje). Het is al enorm leuk geweest gewoon om de reis te plannen, en voornamelijk omdat ik hier zoveel dingen heb gelezen en mij op zoveel zaken heb kunnen inspireren.
Een hele dikke merci en tot binnenkort! Aan iedereen die nu binnenkort trouwens ook vertrekt, een superleuke reis gewenst!
Maandag vertrekken we naar de VS, voor de allereerste keer! Ik ben al sinds februari aan het uitkijken naar de reis, dus ik ben zo blij dat het nu zover is!
Dit is de finale route geworden, ik denk wel dat hij goed in elkaar zit, vooral door jullie enorme hulp!
Maandag 3 september: Brussel-Atlanta, Atlanta-Phoenix. Aankomst om 21u30 - Phoenix Hampon Inn and Suites
Dinsdag 4 september: (auto ophalen) Phoenix-Sedona. Red Rock Slide Park - Kings Ransom Inn
Woensdag 5 september: Sedona - Grand Canyon - Bright Angel Lodge
Donderdag 6 september: Grand Canyon - Page (Antelope Canyon: lower, Horseshoe Bend en eventueel zwemmetje in Lake Powell) - Kanab- Victorian Inn
Vrijdag 7 september: Kanab - Bryce Canyon - Bryce Canyon Inn
Zaterdag 8 september: Bryce Canyon - Zion National Park (Canyon Overlook Trail, Riverside Walk + stukje Narrows) - Desert Pearl Inn
Zondag 9 september: Zion NP - (wandelling Observation Point) Desert Pearl Inn
Maandag 10 september: Springdale - Valley of Fire SP - Las Vegas - The Cosmopolitan
Dinsdag 11 september: Las Vegas - The Cosmopolitan
Woendag 12 september: Las Vegas - Death Valley - Furnace Creek Inn
Donderdag 13 september: Death Valley - Lee Vining (+ bezoek Bodie, 's avonds Mono Lake) - Murphey's motel
Vrijdag 14 september: Lee Vining - Yosemite NP - Cabin Curry Village
Zaterdag 15 september: Yosemite NP (Panorama Trail + Tenaya Lake) - Cabin Curry Village
Zondag 16 september: Yosemite NP - Mariposa Grove - San Francisco (auto inleveren) - Hayes Valley Inn
Maandag 17 september, dinsdag 18 september - San Francisco - Hayes Valley Inn
Woensdag 19 september: San Francisco - Parijs Parijs- Brussel
Voila, dat wordt het dus!
Ik zou iedereen enorm willen bedanken voor het advies, de informatie, de tips,... Het heeft mij echt enorm geholpen! Ik hoop dat ik op mijn beurt na deze reis ook wat goed advies kan geven (al blijf ik natuurlijk een groentje). Het is al enorm leuk geweest gewoon om de reis te plannen, en voornamelijk omdat ik hier zoveel dingen heb gelezen en mij op zoveel zaken heb kunnen inspireren.
Een hele dikke merci en tot binnenkort! Aan iedereen die nu binnenkort trouwens ook vertrekt, een superleuke reis gewenst!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis lau_j: finale route + een dikke merci!
Mooi route, het enige wat ik zou veranderen is 6 september, overnachten in Page en niet in Kanab, en dan de volgende dag naar Bryce via de 89a, Navajo Bridge.
Hoed dan ook een prachtige reis, goeie vakantie!!
Hoed dan ook een prachtige reis, goeie vakantie!!
Die inn in Kanab is best goed hoor.... Veel plezier. Weet je zeker dat je in Furnace Creek Inn overnacht en niet Furnace Creek Ranch?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Is de Inn niet dat ontzettend dik uitziende resort wat er in de buurt ligt?
Lake powell, benieuwd of het nog net zo koud is als in April. Toen vroren je ballen eraf zo koud dat dat water was haha.
Heel veel plezier en laat achteraf de min- en vooral de vele pluspunten hier achter!
Lake powell, benieuwd of het nog net zo koud is als in April. Toen vroren je ballen eraf zo koud dat dat water was haha.
Heel veel plezier en laat achteraf de min- en vooral de vele pluspunten hier achter!
De Inn staat op een heuvel en is erg duur. Hij is normaal gesproken in september gesloten maar wordt wel eens gebruikt als de ranch vol zit. Je kan dan verder niet van de amenities gebruik maken in de Inn maar het is altijd leuk eens door de tuinen te lopen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 1623 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 20 Reacties