Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondje LA-SF 15 dagen (nabeschouwing)
Rondje LA-SF 15 dagen (nabeschouwing)
Net terug van 15 dagen westkust:
LA
LA
LA-Palm Springs
Palm Springs-Grand Canyon
GC-Monument Valley
MV-Page
Page-Bryce Canyon
BC-Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas-Death Valley
Death Valley-Mammoth Lakes
ML-Oakhurst
Oakhurst-SF
SF
SF
Eerst en vooral wil ik iedereen bedankt die me aan informatie heeft geholpen om tot zo een mooie reis te komen.
Maar ook wil ik nog eens benadrukken dat veel ''kenners' je schrik aanjagen dat voor niet nodig was.
Zo mocht ik horen dat PalmSprings - Grand Canyon via route66 niet mogelijk was , en dat we gek waren enz...
Wij zijn smorgens om 7u30 vertrokken , hebben gelunched bij mr D'z , hebben Seligman gedaan , rustig ijsjes gegeten in KingMan , hebben 45 minuten in Tuseyan met vliegtuig meegeweest, en zijn dat in grand canyon te voet naar Powel Point gewandeld voor zonsondergang. Volgende ochtend naar Matherpoint en yaki point geweest en de southrimdrive naar cameron gereden. Voor ons niet te druk. Volgens velen onmogelijk!!!!!
Ook zei de LA KENNER dat op 4 july het extreem druk zou zijn in LA en File zou zijn. Wij hebben geen meter file gehad in LA en zijn om 9u vertrokken uit downtown naar het sign, dan naar glendale memorial waar MJ begraven ligt, dan gaan taco eten, walk of fame gedaan, naar beverly hills gereden om op foto te staan bij Astrid Bryan, Santa Monica gedaan, wat op strand gezeten, 3 th street gedaan, venice beach gedaan en s'avonds gaan lunchen bij uitstekenede japanner in hollywood. Dat was allemaal niet mogelijk. Mijn vrienden die meewaren zeiden ''waar heb jij je al over druk gemaakt in je voorbereiding op dat forum!!
Ook mammoth lakes -Yosemite-Oakhurst. om 9u30 vertrokken over tiogapass. Gestopt om te bij tenaya lake, olmsted point, tulome middows opgewandeld, in de valley naar de Lower Falls gewandeld, bij de Valley vieuw gestopt, en mariposa grove gedaan met bus en naar oakhurst en aankomen om 18h. Zonder stress, zonder fille met genoeg rust. We zijn geen hikers maar dat was volgens Marianne echt niet mogelijk.
Wil gewoon zeggen dat iedereen andere intresses heeft en andere manieren van reizen en datn je vooral niet mag dol laten maken door enkele fanatiekelingen!
gr lawrence
LA
LA
LA-Palm Springs
Palm Springs-Grand Canyon
GC-Monument Valley
MV-Page
Page-Bryce Canyon
BC-Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas-Death Valley
Death Valley-Mammoth Lakes
ML-Oakhurst
Oakhurst-SF
SF
SF
Eerst en vooral wil ik iedereen bedankt die me aan informatie heeft geholpen om tot zo een mooie reis te komen.
Maar ook wil ik nog eens benadrukken dat veel ''kenners' je schrik aanjagen dat voor niet nodig was.
Zo mocht ik horen dat PalmSprings - Grand Canyon via route66 niet mogelijk was , en dat we gek waren enz...
Wij zijn smorgens om 7u30 vertrokken , hebben gelunched bij mr D'z , hebben Seligman gedaan , rustig ijsjes gegeten in KingMan , hebben 45 minuten in Tuseyan met vliegtuig meegeweest, en zijn dat in grand canyon te voet naar Powel Point gewandeld voor zonsondergang. Volgende ochtend naar Matherpoint en yaki point geweest en de southrimdrive naar cameron gereden. Voor ons niet te druk. Volgens velen onmogelijk!!!!!
Ook zei de LA KENNER dat op 4 july het extreem druk zou zijn in LA en File zou zijn. Wij hebben geen meter file gehad in LA en zijn om 9u vertrokken uit downtown naar het sign, dan naar glendale memorial waar MJ begraven ligt, dan gaan taco eten, walk of fame gedaan, naar beverly hills gereden om op foto te staan bij Astrid Bryan, Santa Monica gedaan, wat op strand gezeten, 3 th street gedaan, venice beach gedaan en s'avonds gaan lunchen bij uitstekenede japanner in hollywood. Dat was allemaal niet mogelijk. Mijn vrienden die meewaren zeiden ''waar heb jij je al over druk gemaakt in je voorbereiding op dat forum!!
Ook mammoth lakes -Yosemite-Oakhurst. om 9u30 vertrokken over tiogapass. Gestopt om te bij tenaya lake, olmsted point, tulome middows opgewandeld, in de valley naar de Lower Falls gewandeld, bij de Valley vieuw gestopt, en mariposa grove gedaan met bus en naar oakhurst en aankomen om 18h. Zonder stress, zonder fille met genoeg rust. We zijn geen hikers maar dat was volgens Marianne echt niet mogelijk.
Wil gewoon zeggen dat iedereen andere intresses heeft en andere manieren van reizen en datn je vooral niet mag dol laten maken door enkele fanatiekelingen!
gr lawrence
Re: Rondje LA-SF 15dagen
Ik heb jullie topic er even op nageslagen, maar vond dit nergens terug.Bicky1984 schreef:Ook zei de LA KENNER dat op 4 july het extreem druk zou zijn in LA en File zou zijn.
Hier gaan toch even de nekharen omhoog staan. Dat iedereen andere interesses heeft is in jullie reistopic al een aantal maal gezegd. En bij nalezen bleek ook dat meerdere mensen hebben gezegd dat jullie niet te bang moesten worden van alle adviezen, en dat de vakantie gewoon mooi zou worden. Dat er nu ineens onvrede is, zelfs zodanig dat je er een apart topic voor aanmaakt verbaast me.Bicky1984 schreef:Wil gewoon zeggen dat iedereen andere intresses heeft en andere manieren van reizen en datn je vooral niet mag dol laten maken door enkele fanatiekelingen!
Wat mij tegen de borst stuit is vooral de overdrijving. Soms is een advies niet altijd correct, of is het advies wel correct maar pakt het toch anders uit. Doch nu lijkt het wel alsof al het gegeven advies gewoon waardeloos werd bevonden en wij adviesgevers jullie reis bijna verpest hebben.
Waarom voel je je aangevallen Hockey?....
Re: Rondje LA-SF 15 dagen (nabeschouwing)
Op een Amerikaans roadtrip forum hadden we net iemand die van Miami naar Los Angeles wilde en weer terug in 2 weken. Dat is zeker mogelijk maar je kan er ook 2 maanden over doen. Het is maar net wat je plannen zijn. Palm Springs naar GC is zeker mogelijk in een dag maar als je de tijd overal voor wil nemen zijn 2 dagen toch wel aanbevolen. Jullie zullen Joshua tree NP bv en de routes via Oatman en andere stukken R66 wel hebben overgeslagen denk ik.
Natuurlijk mag jij je mening geven, maar de manier waarop jij je mening geeft is niet zo netjes.
De meeste mensen hier op het forum nemen wat liever de tijd voor zaken, en als jouw dag in LA lees houden jullie daar niet zo van. Ik bedoel, natuurlijk was het haalbaar, maar zoals ik het gelezen heb, heb je overal een foto genomen en zijn jullie weer in de auto gestapt.
Iedereen heeft hier de beste bedoelingen om je te helpen en natuurlijk kan en mag jij alles met dat advies doen. Ook is het voor anderen nuttig om jouw ervaringen te vertellen, juist omdat iedereen niet dezelfde interesses heeft, maar dat kan wel op een iets andere toon
De meeste mensen hier op het forum nemen wat liever de tijd voor zaken, en als jouw dag in LA lees houden jullie daar niet zo van. Ik bedoel, natuurlijk was het haalbaar, maar zoals ik het gelezen heb, heb je overal een foto genomen en zijn jullie weer in de auto gestapt.
Iedereen heeft hier de beste bedoelingen om je te helpen en natuurlijk kan en mag jij alles met dat advies doen. Ook is het voor anderen nuttig om jouw ervaringen te vertellen, juist omdat iedereen niet dezelfde interesses heeft, maar dat kan wel op een iets andere toon
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik denk dat je gewoon tot de conclusie gekomen bent dat een Forum niet jouw ding is. Gewoon lekker je plan trekken de volgende keer en zien waar het schip strand..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Als iemand zegt dat het lastig wordt, en later blijkt dat het niet zo is dan is het toch mooi meegenomen? 
Als iemand aan mij vraagt of die op quatorze julliet naar zuid-frankrijk moet rijden, dan zal ik zeggen "tja kans is enorm dat je in de file komt op de Franse snelwegen" maar als dat niet gebeurt dan is het mooi meegenomen.
Als iemand aan mij vraagt of die op quatorze julliet naar zuid-frankrijk moet rijden, dan zal ik zeggen "tja kans is enorm dat je in de file komt op de Franse snelwegen" maar als dat niet gebeurt dan is het mooi meegenomen.
't Is maar wat je 'enkele fanatiekelingen' noemt.Bicky1984 schreef:Wil gewoon zeggen dat iedereen andere intresses heeft en andere manieren van reizen en datn je vooral niet mag dol laten maken door enkele fanatiekelingen!
Kijk, er zijn mensen die niet graag hiken, voldoening nemen met overal snel doorrijden en hier een daar een foto nemen, en vooral genieten van het 'kijken' eerder dan het beleven, zoals jij.
Er zijn mensen die graag hiken, eens iets verder van het pad gaan, de kriebels krijgen van massatoerisme en allemaal samen aanschuiven voor dezelfde foto om dan weer verder te rijden naar het volgende uitkijkpunt, zoals ik. Ik wil beleven, eens iets anders doen en zien.
Dan zijn er mensen die zelfs daaraan niet genoeg hebben en die pas lyrisch worden als ze met een tentje enkele dagen de wildernis kunnen intrekken, of een zware dirtroad kunnen gaan rijden met een 4x4. Dat gaat voor mij ook te ver...
Je hebt er die het heerlijk vinden om een dag te gaan shoppen, terwijl ik dan de hele dag op mijn ongemak zou zijn omdat ik die dag 'verspeel' terwijl ik in de natuur kan zitten.
Sommige mensen vinden Las Vegas de max, ik was blij toen ik er na 2 dagen kon vertrekken, veel te druk en te chaotisch voor mij (hoewel ik wel vind dat je het gezien moet hebben).
't Is niet omdat iemand niet reist zoals jij dat het daarom een fanatiekeling is. De raad die hier gegeven wordt is naar mijn aanvoelen meestal wel ingegeven naar wat de 'gemiddelde' reiziger verwacht. Ik denk dat de meeste experts hier bij het maken van hun eigen reizen nog heel wat 'fanatieker' zijn dan wat men jou als raad gegeven heeft. Er zijn er hier die een paar weken spenderen binnen één nationaal park, stel je voor!
Feit is dat veel mensen afgaan op 'reisbureauroutes' voor het opstellen van hun reisschema en dan achteraf nogal eens ontgoocheld zijn omdat het allemaal nogal druk is. Vandaar denk ik dat men daar hier nogal voor waarschuwt.
Ik heb het topic over je reisplanning even nagelezen en er wordt toch echt wel regelmatig gezegd dat je op 15 dagen een mooie reis kan hebben, en dat je route mogelijk is, maar dat je je wel moet realiseren dat het dan vrij druk wordt. Dat was toch waar? Ik veronderstel dat je niet veel hikes gedaan hebt, overal vrij weinig tijd gespendeerd hebt, veel in de auto gezeten hebt en een paar dingen overgeslagen hebt (joshua tree, zion,...).
Maar als jij je daar goed bij voelt, en een mooie reis gehad hebt, goed toch?
Ik snap de bedoeling van dit draadje niet goed...
It is good to have an end to journey towards; but it is the journey that matters in the end.
-
girltje155
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
En wat zou er mis zijn met een fanatiekeling? Juist daardoor krijg je ideeën van wat er allemaal mogelijk is. Er worden tips gegeven en het is aan jou wat je daarmee doet. Als anderen nu een vraag stellen kan jij ook jouw ervaringen weer delen. Iedereen kan dan nog steeds zijn eigen keuzes maken.
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ieder zijn eigen ding. Ik ga ervanuit dat iedereen hier probeert om elkaar zo goed mogelijk op weg te helpen. Iedereen heeft eigen voorkeuren/prioriteiten en velen hebben een verschillend aantal vakantiedagen te besteden. De info die gegeven wordt moet je overeenstemmen met je eigen reisgedachte; het is immers niet onze, maar jullie reis.
Eerst bedank je 'iedereen',om vervolgens een aantal mensen een veeg uit de pan te geven. Ipv dat je gewoon aangeeft dat je gelukkig geen files in LA hebt gehad, wat gewoon netter klinkt.
Mammoth lakes- yosemite valley - oakhurst is opzich niets mis mee. Maar als je in het park overnacht scheelt het je minimaal 2x 1,5u op en neer rijden als je de dag erna ook nog naar bv glacier point ed gaat. Wegen die tijdskosten/benzinekosten op tegen een goedkopere overnachting.
Van de 16 regels die je onder je route schrijft gaan er 14 over wat er hier aan jou niet goed geadviseerd is. Dan krijg je wel wat bedenkelijke gezichten van mensen die je goedbedoelt advies hebben gegeven. Positieve punten van je reis worden amper verteld, terwijl je titel daar wel naar doet vermoeden. Dus ik zou zeggen, maar het verhaal verder af met de goede punten/verhalen van je reis!
Eerst bedank je 'iedereen',om vervolgens een aantal mensen een veeg uit de pan te geven. Ipv dat je gewoon aangeeft dat je gelukkig geen files in LA hebt gehad, wat gewoon netter klinkt.
Mammoth lakes- yosemite valley - oakhurst is opzich niets mis mee. Maar als je in het park overnacht scheelt het je minimaal 2x 1,5u op en neer rijden als je de dag erna ook nog naar bv glacier point ed gaat. Wegen die tijdskosten/benzinekosten op tegen een goedkopere overnachting.
Van de 16 regels die je onder je route schrijft gaan er 14 over wat er hier aan jou niet goed geadviseerd is. Dan krijg je wel wat bedenkelijke gezichten van mensen die je goedbedoelt advies hebben gegeven. Positieve punten van je reis worden amper verteld, terwijl je titel daar wel naar doet vermoeden. Dus ik zou zeggen, maar het verhaal verder af met de goede punten/verhalen van je reis!
-
Gijs&Kelly
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
De reactie van Bicky klinkt niet erg aardig en ik snap ook niet helemaal waar die voor nodig is, maar zijn gevoel snap ik wel een beetje. Dat heb ik namelijk hier op het forum ook wel eens. Kritiek op een route komt nogal eens over alsof dat het een reis van niets wordt. Iedereen snapt bijvoorbeeld dat je een park als Yosemite een stuk beter kunt ontdekken als je 4 dagen midden in de vallei zit dan wanneer je 1 nacht 100 kilometer buiten het park doorbrengt. Maar regelmatig wordt op iemand die dit laatste in zijn route doet gereageerd alsof dit het slechtste idee ooit is.
Zo hebben wij vorig jaar op een dag het stuk Page-Monument Valley-Moab gedaan. We kwamen net een nachtje tekort om die in MV door te brengen, maar wilden het toch graag zien. Toen bij ons en ook nu lees ik vaak dat een nacht in MV een must is omdat zonondergang en -opkomst het mooiste zijn. Zal best waar zijn, maar wij hebben het park midden op de dag gezien en het was een van de hoogtepunten in onze reis.
Kortom, er wordt heel vaak gereageerd op een reis die natuurlijk altijd beter, langer, mooier kan (afhankelijk van de interesses) en de tips hier op het forum zijn geweldig, maar ik vind dat er vaak vergeten wordt dat het hoe dan ook een prachtig gebied is om door te reizen, ook al worden andere keuzes gemaakt.
Zo hebben wij vorig jaar op een dag het stuk Page-Monument Valley-Moab gedaan. We kwamen net een nachtje tekort om die in MV door te brengen, maar wilden het toch graag zien. Toen bij ons en ook nu lees ik vaak dat een nacht in MV een must is omdat zonondergang en -opkomst het mooiste zijn. Zal best waar zijn, maar wij hebben het park midden op de dag gezien en het was een van de hoogtepunten in onze reis.
Kortom, er wordt heel vaak gereageerd op een reis die natuurlijk altijd beter, langer, mooier kan (afhankelijk van de interesses) en de tips hier op het forum zijn geweldig, maar ik vind dat er vaak vergeten wordt dat het hoe dan ook een prachtig gebied is om door te reizen, ook al worden andere keuzes gemaakt.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als iemand advies geeft dan zal hij meestal voor het mooiste/beste/handigste advies gaan. Het is dan aan de ontvanger om ermee te doen wat hij/zij wilt. Het is tenslotte zijn/haar vakantie. De betaler bepaald.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
@Damzkie, ik heb even twee dingen uit jouw post gehaald waar ik het toch niet mee eens ben.
In zijn algemeenheid durf ik te zeggen dat iemand die af wil wijken van de adviezen hier prima geaccepteerd wordt.
En dan is mijn gedachte, ja en? Zeggen dat iets een must is is iets anders dan afraden om MV maar helemaal over te slaan omdat je deze dingen moet missen.damzkie schreef:Toen bij ons en ook nu lees ik vaak dat een nacht in MV een must is omdat zonondergang en -opkomst het mooiste zijn.
Sorry, maar dat is niet correct. Dat wordt niet vergeten. Zeker niet door de "ervaren" mensen. Maar vaak zie je wel dat mensen het veel te gehaast willen doen en dan voornamelijk in de auto zitten daardoor.damzkie schreef:ik vind dat er vaak vergeten wordt dat het hoe dan ook een prachtig gebied is om door te reizen, ook al worden andere keuzes gemaakt.
In zijn algemeenheid durf ik te zeggen dat iemand die af wil wijken van de adviezen hier prima geaccepteerd wordt.
Moet ik ergens mijn bankrekening doorgeven?
@Bicky, wat mij tegenstaat aan jouw post is zoals al eerder gezegd de extreemheid van jouw uitspraken en de enorme ondankbaarheid. Je maakt nu alle adviezen veel erger dan ze waren en vertelt daarmee onwaarheden. Prima, als dat jouw respons op onze moeite is. Maar maak je geen zorgen. Ik zal op geen enkel vraag van jou meer reageren en denk dat ik niet de enige ben. Van elk advies wat op dit forum aan jou gegeven is klopt toch niks, als ik jouw posts in deze thread moet geloven dus dan hoef ik ook geen moeite meer te doen voor je.
-
Gijs&Kelly
- Amerikakenner
@Hockey Ik denk ook zeker dat iemand die wil afwijken prima geaccepteerd wordt en dat het goed is om je eigen plan te trekken. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen soms onzeker worden door sommige adviezen en zich laten afschrikken om iets te doen. En dat zou jammer zijn. Is in ons geval absoluut niet gebeurd en zonder de adviezen hier had het nooit zo'n mooie reis kunnen worden.
Ik heb ook niet het gevoel gehad dat MV werd afgeraden, maar kan me voorstellen dat mensen er dan maar voor kiezen om het helemaal te laten schieten, want 'het is vooral mooi 's avonds'. En dat is gewoon erg jammer, want 's middags is het ook prachtig. En het gaat ook niet om dit specifieke voorbeeld, maar in die zin kan ik me de reactie van Bicky best voorstellen. Zo van, jullie zeiden allemaal dat het veel te gehaast zou zijn maar wij hebben het fantastisch gehad. Het is alleen niet zo handig gebracht aan mensen die alleen maar willen helpen
Ik heb ook niet het gevoel gehad dat MV werd afgeraden, maar kan me voorstellen dat mensen er dan maar voor kiezen om het helemaal te laten schieten, want 'het is vooral mooi 's avonds'. En dat is gewoon erg jammer, want 's middags is het ook prachtig. En het gaat ook niet om dit specifieke voorbeeld, maar in die zin kan ik me de reactie van Bicky best voorstellen. Zo van, jullie zeiden allemaal dat het veel te gehaast zou zijn maar wij hebben het fantastisch gehad. Het is alleen niet zo handig gebracht aan mensen die alleen maar willen helpen
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Fijn dat je zo genoten hebt van MV overdag Damzkie maar ik kan je toch vertellen dat sunset en sunrise nog veel mooier zijn. Zal voor een volgende keer moeten zijn......
-
Gijs&Kelly
- Amerikakenner
Wie weet Yeehaw, over anderhalve week eerst maar eens naar het noordwesten 
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is fijn dat het meeviel met de drukte en de files! En een terugkoppeling wordt zeer gewaardeerd, want misschien wordt hier inderdaad wel te vaak gezegd dat iets te veel of te snel is. Maar bedenk wel dat het persoonlijke meningen en ervaringen zijn, en dat er ook altijd andere meningen zijn. Oók in het topic over van jouw route.
Ik hoop dat het toch een leuke reis is geweest.
Meestal verwijs ik naar mijn reisverslagen, zodat men kan zien hoe wij reizen en om een idee te krijgen hoe het ook kan als je bepaalde dingen anders doet.
Marianne
Ik hoop dat het toch een leuke reis is geweest.
Zou best kunnen dat ik iets gezegd heb over Yosemite, maar dat bovenstaande echt niet mogelijk is heb ik niet gezegd denk ik.Bicky1984 schreef: Ook mammoth lakes -Yosemite-Oakhurst. om 9u30 vertrokken over tiogapass. Gestopt om te bij tenaya lake, olmsted point, tulome middows opgewandeld, in de valley naar de Lower Falls gewandeld, bij de Valley vieuw gestopt, en mariposa grove gedaan met bus en naar oakhurst en aankomen om 18h. Zonder stress, zonder fille met genoeg rust. We zijn geen hikers maar dat was volgens Marianne echt niet mogelijk.
Meestal verwijs ik naar mijn reisverslagen, zodat men kan zien hoe wij reizen en om een idee te krijgen hoe het ook kan als je bepaalde dingen anders doet.
Marianne
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 29
- Contacteer:
Ook wij reden de eerste keer van het ene park naar het andere park en vonden alles prachtig. Maar op latere reizen ontdekten we opeens dat we toch heel veel erg mooie dingen hadden gemist, omdat onze planning te druk was. Nu blijven we ook langer op bepaalde plekken en ontdekken ook echt de mooie plekken, alleen dat kost tijd.
Bicky heeft vast een mooie reis gehad, het was immers de eerste keer en dan is alles overweldigend.
Maar om dan vervolgens even te melden dat alles prima te doen was en dat hij dol was gemaakt voor niets is toch een beetje ondankbaar want iedereen geeft naar beste weten adviezen. De ene zijn reis is niet de ander zijn manier van reizen...
Wij hebben in onze voorgaande reizen veel gehad aan alle adviezen hier, je hoeft ze niet op te volgen, het is een advies en dan mag je zelf beslissen wat je wel of niet wilt doen!
Lyan
Bicky heeft vast een mooie reis gehad, het was immers de eerste keer en dan is alles overweldigend.
Maar om dan vervolgens even te melden dat alles prima te doen was en dat hij dol was gemaakt voor niets is toch een beetje ondankbaar want iedereen geeft naar beste weten adviezen. De ene zijn reis is niet de ander zijn manier van reizen...
Wij hebben in onze voorgaande reizen veel gehad aan alle adviezen hier, je hoeft ze niet op te volgen, het is een advies en dan mag je zelf beslissen wat je wel of niet wilt doen!
Lyan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 5882 Weergaves
-
Laatste bericht door Mark1979
-