Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camperreis M&M: LA - Salt Lake City - familiebezoek
- lovelyleen
- Amerika-ontdekker
Camperreis M&M: LA - Salt Lake City - familiebezoek
Hallo!
De reis is geboekt! Wat een werk nog...overladen met offertes maar uiteindelijk toch nog het e.e.a. voor mekaar gekregen. Veel campers waren er niet meer omdat als wij die kant op gaan er een gigantisch (???!) evenement schijnt te zijn genaamd Burning man event. (San Francisco).
Nu kan de voorpret beginnen. En dat mag ook best opschieten want over 7 weken vliegen we al naar LA.
30 augustus vertrek Amsterdam --> LA
31 augustus camper ophalen in LA
En dan mag de route beginnen...(die ik nu nog moet maken... hellup!)
Uiteraard is er een wensenlijstje met wat we willen bezoeken maar de vraag is nu hoe lang en wat precies? We hebben vanaf 31 augustus t/m 13 september de camper.
Wish list:
- LA (Hollywood)
- Las Vegas
- Grand Canyon
- Bryce Canyon
- Zion
- Havasu City of lake Havasu
- Capitol Reef
- Page
- Salt Lake City (hier leveren we op 13 september de camper weer in)
13 september vliegen we vanaf SLC naar Chicago om daar nog even familie te bezoeken en tevens een bruiloft te vieren!
Ik heb al wel door dat het wel heel verstandig is om vooraf het e.e.a. op papier te zetten want volgens mij kom je ogen te kort!
Ik heb al vluchtig een schema gemaakt. Maar dat is puur op gevoel geweest. Dus alle hulp is welkom!
30 augustus - aankomst LA
31 augustus - Camper ophalen LA
1 sept - LA
2 sept - LA --> Las Vegas -
3 sept - Las Vegas
4 sept - Las Vegas - Lake Havasu City
5 sept - Lake Havasu city - Grand Canyon
6 sept - Grand Canyon
7 sept - Grand Canyon - Page
8 sept- Page - Zion
9 sept - Zion - Bryce Canyon
10 sept - Bryce Canyon
11 sept - Bryce Canyon - Capitol Reef
12 sept - Capitol Reef - SLC
13 sept - SLC Camper inleveren - vliegen naar Chicago
17 sept - Vliegen naar Amsterdam
Wat denken jullie? Is dit een beetje haalbaar en zijn het aantal dagen ter plekke genoeg of misschien teveel?
Tips meeeeer dan welkom!
Groetjes,
M & M (Marleen & Marnix)
De reis is geboekt! Wat een werk nog...overladen met offertes maar uiteindelijk toch nog het e.e.a. voor mekaar gekregen. Veel campers waren er niet meer omdat als wij die kant op gaan er een gigantisch (???!) evenement schijnt te zijn genaamd Burning man event. (San Francisco).
Nu kan de voorpret beginnen. En dat mag ook best opschieten want over 7 weken vliegen we al naar LA.
30 augustus vertrek Amsterdam --> LA
31 augustus camper ophalen in LA
En dan mag de route beginnen...(die ik nu nog moet maken... hellup!)
Uiteraard is er een wensenlijstje met wat we willen bezoeken maar de vraag is nu hoe lang en wat precies? We hebben vanaf 31 augustus t/m 13 september de camper.
Wish list:
- LA (Hollywood)
- Las Vegas
- Grand Canyon
- Bryce Canyon
- Zion
- Havasu City of lake Havasu
- Capitol Reef
- Page
- Salt Lake City (hier leveren we op 13 september de camper weer in)
13 september vliegen we vanaf SLC naar Chicago om daar nog even familie te bezoeken en tevens een bruiloft te vieren!
Ik heb al wel door dat het wel heel verstandig is om vooraf het e.e.a. op papier te zetten want volgens mij kom je ogen te kort!
Ik heb al vluchtig een schema gemaakt. Maar dat is puur op gevoel geweest. Dus alle hulp is welkom!
30 augustus - aankomst LA
31 augustus - Camper ophalen LA
1 sept - LA
2 sept - LA --> Las Vegas -
3 sept - Las Vegas
4 sept - Las Vegas - Lake Havasu City
5 sept - Lake Havasu city - Grand Canyon
6 sept - Grand Canyon
7 sept - Grand Canyon - Page
8 sept- Page - Zion
9 sept - Zion - Bryce Canyon
10 sept - Bryce Canyon
11 sept - Bryce Canyon - Capitol Reef
12 sept - Capitol Reef - SLC
13 sept - SLC Camper inleveren - vliegen naar Chicago
17 sept - Vliegen naar Amsterdam
Wat denken jullie? Is dit een beetje haalbaar en zijn het aantal dagen ter plekke genoeg of misschien teveel?
Tips meeeeer dan welkom!
Groetjes,
M & M (Marleen & Marnix)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Camperreis M&M : LA - Salt Lake City - familiebezoek
hallo M&M,
Het is altijd meoilijk om aan te gevn wat langer moet en wat niet; dat zijn dingen die helemaal afhankelijk zijn van jullie interesses. Waar houden jullie van? Willen jullie gaan wandelen in de parken of alleen eens een uitzichtpunt bewonderen? Willen jullie niet door Death Valley of mag dat niet van de verhuurder?
De route kan prima zo, maar ik zou geen stop doen in Lake Havasu City. Met 2 nachten GC heb je voldoende tijd en is het ook niet erg om wat later aan te komen. De dag die je wint zou je kunenn gebruiken om via Monument valley naar Page te rijden. Het zou ook mooi zijn als je de parken bij Moab zou kunnen bezoeken maar daarvoor heb je net iets te weinig tijd denk ik. Ik zou Bryce en Zion omwisselen qua tijd, het beozek aan zion is anders wel erg vluchtig.
Misschien heb je iets aan ons 2011-verslag voor delen van de route. Wij waren er ook in september.
Marianne
Het is altijd meoilijk om aan te gevn wat langer moet en wat niet; dat zijn dingen die helemaal afhankelijk zijn van jullie interesses. Waar houden jullie van? Willen jullie gaan wandelen in de parken of alleen eens een uitzichtpunt bewonderen? Willen jullie niet door Death Valley of mag dat niet van de verhuurder?
De route kan prima zo, maar ik zou geen stop doen in Lake Havasu City. Met 2 nachten GC heb je voldoende tijd en is het ook niet erg om wat later aan te komen. De dag die je wint zou je kunenn gebruiken om via Monument valley naar Page te rijden. Het zou ook mooi zijn als je de parken bij Moab zou kunnen bezoeken maar daarvoor heb je net iets te weinig tijd denk ik. Ik zou Bryce en Zion omwisselen qua tijd, het beozek aan zion is anders wel erg vluchtig.
Misschien heb je iets aan ons 2011-verslag voor delen van de route. Wij waren er ook in september.
Marianne
- lovelyleen
- Amerika-ontdekker
Re: Camperreis M&M: LA - Salt Lake City - familiebezoek
Hai Marianne,
Bedankt voor je reactie. Ik ga jullie verslag zeker even lezen. Ik heb overigens ook al gehoord dat Bryce Canyon veel mooier is dan Grand Canyon.
We willen zeker gaan wandelen. Dus mooie wandeltochten zijn welkom! Ik heb eigenlijk geen idee of we door Death Valley mogen rijden. Wij hebben de camper bij Cruise America gehuurd. Enig idee?
En waarom is Lake Havasu City niet de moeite waard?
Ik blijf lezen en tips blijven welkom!!
Groetjes,
Marleen
Bedankt voor je reactie. Ik ga jullie verslag zeker even lezen. Ik heb overigens ook al gehoord dat Bryce Canyon veel mooier is dan Grand Canyon.
We willen zeker gaan wandelen. Dus mooie wandeltochten zijn welkom! Ik heb eigenlijk geen idee of we door Death Valley mogen rijden. Wij hebben de camper bij Cruise America gehuurd. Enig idee?
En waarom is Lake Havasu City niet de moeite waard?
Ik blijf lezen en tips blijven welkom!!
Groetjes,
Marleen
Behalve een meer en de London bridge is er niet veel in LHC. Zonde van je tijd en je hebt al zo kort. (maar zeker goed te doen) Meteen van Las Vegas naar Grand Canyon en nog wat van R66 meepakken (bv tussen Kingman en Seligman). En eens met 2 nachten Zion en 1 nacht Bryce. Een dag extra in Page is ook goed mogelijk net als eerst via Monument Valley rijden (en daar overnachten). In LA/Las Vegas zit je in het Labor Day weekend. Zal druk zijn.
Grand Canyon behoort tot een van de 7 natural wonders of the world en Bryce niet. Je kan deze NP's ook niet vergelijken vwb scenery.
Yeehaw
Grand Canyon behoort tot een van de 7 natural wonders of the world en Bryce niet. Je kan deze NP's ook niet vergelijken vwb scenery.
Yeehaw
- lovelyleen
- Amerika-ontdekker
@Yeehaw Er schijnt daar ook nog familie te wonen en dan heb je niet veel meer nodig dan een meer. Gekkigheid met bootjes brengt al veel plezier. 
Daarnaast denk ik dat onze nieuwsgierigheid ons wel op plekken zal brengen. Is het er niet leuk dan zijn we ook zo weer vertrokken.
Voorop staat dat we van deze reis willen genieten en niet willen vluchten en haasten om maar alles te moeten zien. Als we niet aan alles toekomen komen we gewoon nog weer een keer!
Maar wel bedankt voor je mening uiteraard. Stap je voor stapje komen we zo verder.

Daarnaast denk ik dat onze nieuwsgierigheid ons wel op plekken zal brengen. Is het er niet leuk dan zijn we ook zo weer vertrokken.
Voorop staat dat we van deze reis willen genieten en niet willen vluchten en haasten om maar alles te moeten zien. Als we niet aan alles toekomen komen we gewoon nog weer een keer!
Maar wel bedankt voor je mening uiteraard. Stap je voor stapje komen we zo verder.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 40 Reacties
- 5222 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 9 Reacties