jij gaat alleen voor pearl harb
or 4 dagen naar hawaii. Misschien niet helemaal mijn plaats om dit te zeggen hier, maar zou je niet beter de keuze maken om een citytrip Las Vegas, San Francisco of Los Angeles te maken en de rest van de dagen die je nog hebt in Hawaii door te brengen? Of, want je geeft aan dat als je niet alles ziet je maar terug moet komen, toch de trip hawaii eruit gooien en daar later naar teruggaan (voor ook meer dan 4 dagen)
edit: ik heb het een en ander gedelete, want ik kon er zelf amper wijs uit
Ik zal ook eens proberen om een sort of snelle route neer te zetten die evt in jou dagen passen.Ik ga ervanuit dat je niet op dag 1 pas aankomt in LA en op dag 15 naar hawaii vliegt als ik jou planning zo lees, maar dat je er dan al daadwerkelijk bent.
Veel zal wel hetzelfde zijn als jou planning, maar er zitten een aantal dingen in die ik wel anders zou doen.
1) Rij verder dan Santa Monica. De afstand naar SF is te groot en er zijn diverse grote wegwerkzaamheden op Hw1
Interesseerd die kustweg je weinig schrap dan Santa Barbara helemaal en rij in 1 ruk over de 5 naar SF, dan win je gelijk een dag.
2) Schrap sequoia NP en kijk sequoiabomen in de Mariposa grove in Yosemite NP.
3) Schrap Monument Valley en ga daarvoor in de plaats naar Page. MV ligt echt helemaal uit de route.
Mocht je de kustweg er evt uitlaten dan zijn er veel opties waar die extra dag ingezet kan worden, maar dan denk ik dat het in het gedeelte tussen yosemite en zeg death valley/las vegas moet komen, of tussen het stuk Grand Canyon - Palm Springs/LA
Dag 1: LA
Dag 2: LA - Pismo beach/Morro Bay/San Simeon
Dag 3: PB/MB/SS - San francisco
Dag 4: SF
Dag 5: SF
Dag 6: SF - Yosemite (glacier point en mariposa grove *1 en tunnel view meepakken, verder geen grote wandelingen)
Dag 7: Yosemite valley (watervallen) - Tioga pass - Lone Pine
Dag 8: Lone Pine - death valley - Las vegas
Dag 9: Las vegas
Dag 10: Las Vegas
Dag 11: Las Vegas Bryve
Dag 12: zonsopkomst in Bryce meepakken dan naar - Page, gelijk antelope canyon doen voor het donker is iig.
Dag 13: Page - Grand Canyon
Dag 14: GC - Palm springs (lange rit, komt in het midden vd middag aan. Mss aerial tramway nog doen?)
Dag 15: Palm Springs LA idd een tourbus LA pakken deze dag (vroeg wegrijden uit PS)