Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Page-Bryce Canyon
Page-Bryce Canyon
Hallo
Klein vraagje.
Om van Page naar Bryce te rijden.
Is het de omweg waard om naar Kanab te rijden via de Navajo Bridge en vermilion clifs?We zouden graag die dag in Bryce de navajo trail doen en enkele uitzichtpunten zien.Of rijden we beter meteen door via de 89?De dag erop willen we niet teveel tijd verliezen en meteen naar Vegas rijden.
Alvast bedankt voor tips en hulp
Klein vraagje.
Om van Page naar Bryce te rijden.
Is het de omweg waard om naar Kanab te rijden via de Navajo Bridge en vermilion clifs?We zouden graag die dag in Bryce de navajo trail doen en enkele uitzichtpunten zien.Of rijden we beter meteen door via de 89?De dag erop willen we niet teveel tijd verliezen en meteen naar Vegas rijden.
Alvast bedankt voor tips en hulp
-
Frans H
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Page-Bryce Canyon
Als je vroeg genoeg weg gaat zou ik het wel doen. Het is over de 89 van Page naar Bryce ongeveer 2,5 uur rijden. Je kunt alle viewpoints in 2 a 3 uur zien en de Queens Graden trail kun je binnen 2 uur lopen. Even alle tijd aan elkaar knopen en tijd om te eten/rusten en wanner het donker wordt of tijd is om te gaan eten en je weet hoeveel tijd je overhoudt.
Denk er aan dat je wel een uur verliest tussen Page en Bryce. Us89 is ook heel mooi. Je wint een uur tussen Bryce en Las Vegas. Us89A is niet iets om af te raffelen. Er is veel te zien. de kortste weg van Page naar Bryce is 3 uur maar we nemen gemiddeld wel 6 uur via us89A. Kan natuurlijk sneller afhankelijk van de stops.
We nemen terplaatse de 2 routes in beraad.Zien hoeveel tijd we hebben !
Verlies je veel tijd bij red Canyon?Tips voor Kanab of gewoon door naar Bryce om de navajo trail loop te doen?
Iemand idee hoe best Bryce aan te vatten.We overnachten bij Ruby's in.Eerst aanmelden zal mss wat te vroeg zijn?Eerst ùet de wagen tot het einde of vaneerste keer de shuttle nemen naar Bryce point en in sunset de navajo trail doen?
Alvast bedankt voor de tips
Verlies je veel tijd bij red Canyon?Tips voor Kanab of gewoon door naar Bryce om de navajo trail loop te doen?
Iemand idee hoe best Bryce aan te vatten.We overnachten bij Ruby's in.Eerst aanmelden zal mss wat te vroeg zijn?Eerst ùet de wagen tot het einde of vaneerste keer de shuttle nemen naar Bryce point en in sunset de navajo trail doen?
Alvast bedankt voor de tips
De route 89a kinkt veel mooier en het is kwa tijd langer, begrijp ik. Maar ik ben benieuwd of deze ook goed te doen is met een camper.
Heel goed te doen met een RV. Maak je geen zorgen. Bij Jacob Lake ga je naar 7000' via een aantal bochten maar de weg is breed. Vergeet niet om cookies te kopen bij de Jacob Lake Inn. Verrukkelijk!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
De 89a is zeker mooier, en prima te doen met een camper.Helga-tij schreef:De route 89a kinkt veel mooier en het is kwa tijd langer, begrijp ik. Maar ik ben benieuwd of deze ook goed te doen is met een camper.
Ik zou zelf altijd de 89a nemen,na beide routes te hebben gereden.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
als je met een SUV rijdt dan zou ik aanraden om via de Cottonwood Canyon Road te rijden. Wij hadden in april ll (zie onze blog) de pech
dat die afgesloten was wegens nog niet herstelde winterschade, maar inmiddels is die weer open. Op die manier passeer je ook Yellow Rock
en kan je de 'sluiproute' nemen naar de Wahweap Hoodoos (zie 05 april in onze blog).
Bryce : vermits alle uitzichtpunten op de linkerkant liggen : eerst helemaal doorrijden tot het einde en dan terugkomen, op die manier moet je nooit
de weg dwarsen om te parkeren en/of opnieuw weg te rijden.
dat die afgesloten was wegens nog niet herstelde winterschade, maar inmiddels is die weer open. Op die manier passeer je ook Yellow Rock
en kan je de 'sluiproute' nemen naar de Wahweap Hoodoos (zie 05 april in onze blog).
Bryce : vermits alle uitzichtpunten op de linkerkant liggen : eerst helemaal doorrijden tot het einde en dan terugkomen, op die manier moet je nooit
de weg dwarsen om te parkeren en/of opnieuw weg te rijden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 14852 Weergaves
-
Laatste bericht door maaikebs
-
- 8 Reacties