Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis AmerikaRookie: San Francisco - San Francisco
-
- Amerika-ontdekker
Reis AmerikaRookie: San Francisco - San Francisco
Op zondag 3 juni komen wij aan in San Francisco, het volgende reisschema hebben wij in gedachten:
Dag 1 Amsterdam - Frankfurt - San Francisco
Dag 2 San Francisco
Dag 3 San Francisco - Monterey
Dag 4 Monterey - Santa Barbara
Dag 5 Santa Barbara - Los Angeles
Dag 6 Los Angeles
Dag 7 Los Angeles - Palm Springs
Dag 8 Palm Springs - Needles
Dag 9 Needles - Grand Canyon
Dag 10 Grand Canyon - Grand Canyon
Dag 11 Grand Canyon - Page
Dag 12 Page - Mexican Hat
Dag 13 Mexican Hat - Moab
Dag 14 Moab - Bryce
Dag 15 Bryce - Kanab
Dag 16 Kanab - Hurricane
Dag 17 Hurricane - Las Vegas
Dag 18 Las Vegas
Dag 19 Las Vegas - Furnace Creek
Dag 20 Furnace Creek - Lone Pine
Dag 21 Lone Pine - Yosemite Park
Dag 22 Yosemite Park
Dag 23 Yosemite Park - San Francisco
Dag 24 San Francisco - Frankfurt - Amsterdam
Graag ontvangen wij tips, aanvullingen en verbeteringen voor het reisschema. Mede door dit forum zijn wij tot dit reisplan gekomen.
Misschien zien wij iets over het hoofd, het wordt tenslotte de eerste keer Amerika. Groetjes, AmerikaRookie
Dag 1 Amsterdam - Frankfurt - San Francisco
Dag 2 San Francisco
Dag 3 San Francisco - Monterey
Dag 4 Monterey - Santa Barbara
Dag 5 Santa Barbara - Los Angeles
Dag 6 Los Angeles
Dag 7 Los Angeles - Palm Springs
Dag 8 Palm Springs - Needles
Dag 9 Needles - Grand Canyon
Dag 10 Grand Canyon - Grand Canyon
Dag 11 Grand Canyon - Page
Dag 12 Page - Mexican Hat
Dag 13 Mexican Hat - Moab
Dag 14 Moab - Bryce
Dag 15 Bryce - Kanab
Dag 16 Kanab - Hurricane
Dag 17 Hurricane - Las Vegas
Dag 18 Las Vegas
Dag 19 Las Vegas - Furnace Creek
Dag 20 Furnace Creek - Lone Pine
Dag 21 Lone Pine - Yosemite Park
Dag 22 Yosemite Park
Dag 23 Yosemite Park - San Francisco
Dag 24 San Francisco - Frankfurt - Amsterdam
Graag ontvangen wij tips, aanvullingen en verbeteringen voor het reisschema. Mede door dit forum zijn wij tot dit reisplan gekomen.
Misschien zien wij iets over het hoofd, het wordt tenslotte de eerste keer Amerika. Groetjes, AmerikaRookie
Re: Reis San Francisco - San Francisco
Mijn eerste tip zou zijn om de trip van Monterey naar LA eventueel in 1 dag te doen. Stoppen in Santa Barbara kan, maar SB ligt erg dicht bij LA, zo'n 1,5 à 2 uur rijden. Het mooiste stuk van de 1 heb je dan al gehad en op die manier heb je meer tijd in LA zelf.
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ik zou persoonlijk 1 dag Grand Canyon inleveren en dan een dag extra in Page en ook een dag extra in Moab en dan ook in 1 keer van Monterey naar LA,verder een leuk rondje is goed te doen.
Albert.
Albert.
Tot Page en na Las Vegas gaat het goed, maar daar tussen gaat het snel. Je trekt veel te weinig tijd uit voor Moab. Bij Moab liggen twee nationale parken: Arches en Canyonlands. Zeker omdat je de volgende dag gelijk naar Bryce wil, kom je ernstig tijd te kort. Ook de rit naar Bryce gaat wat hard; de mooiste route gaat via Capitol Reef en over de beroemde scenic byway 12. Twee nachten Moab en een stop tussen Moab en Bryce in Torrey is toch wel het minimale wil je overal van kunnen genieten.
Wat wil je in Kanab gaan doen?
Wat wil je in Kanab gaan doen?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tussen LA en de GC volstaat 1 tussenstop. De dag die je wint kun je in Moab gebruiken, want anders heeft die omweg via Moab niet zoveel zin.
Zelf vind ik een volle dag voor de GC niet verkeerd, maar het hangt er van af wat jullie daar willen doen. Voor een blik in de diepte is 1 overnachting voldoende. In welke tijd vna het jaar gaan jullie?
Kanab begrijp ik ook niet, hier is ook een dag te winnen. En als het even kan zou ik Hurricane veranderen in Springdale, je kunt dan met de shuttlebus het park in.
Van Furnace Creek naar Lone Pine is niet zo ver, ik zou doorrijden tot aan Mammoth Lakes of Lee Vining, dat geeft je meer tijd voor Yosemite.
Marianne
Zelf vind ik een volle dag voor de GC niet verkeerd, maar het hangt er van af wat jullie daar willen doen. Voor een blik in de diepte is 1 overnachting voldoende. In welke tijd vna het jaar gaan jullie?
Kanab begrijp ik ook niet, hier is ook een dag te winnen. En als het even kan zou ik Hurricane veranderen in Springdale, je kunt dan met de shuttlebus het park in.
Van Furnace Creek naar Lone Pine is niet zo ver, ik zou doorrijden tot aan Mammoth Lakes of Lee Vining, dat geeft je meer tijd voor Yosemite.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Re: Reis AmerikaRookie: San Francisco - San Francisco
Hartelijk dank tot zover voor jullie reacties. Ik ga de route verder uitwerken en verder aanpassen.
Kanab hebben we toegevoegd, omdat deze plaats op de route ligt en omdat deze plaats in veel reisschema's wordt opgenomen.
Maar ik merk dat daar niet veel te doen is.... Dan is het inderdaad beter om twee dagen in de buurt van Moab te verblijven.
Verder zal ik Santa Barbara laten vallen, dat levert weer een extra dag op in LA.
Groet, AmerikaRookie
Kanab hebben we toegevoegd, omdat deze plaats op de route ligt en omdat deze plaats in veel reisschema's wordt opgenomen.
Maar ik merk dat daar niet veel te doen is.... Dan is het inderdaad beter om twee dagen in de buurt van Moab te verblijven.
Verder zal ik Santa Barbara laten vallen, dat levert weer een extra dag op in LA.
Groet, AmerikaRookie
-
- Amerika-ontdekker
Re: Reis AmerikaRookie: San Francisco - San Francisco
Goedenavond,
De tips die ik mocht ontvangen naar aanleiding van mijn eerste routeschema, heb ik verwerkt in het nieuwe plan. Het volgende reisschema wil ik graag aanhouden:
1 Amsterdam - San Francisco
2 San Francisco
3 San Francisco - Monterey
4 Monterey - Los Angeles
5 Los Angeles
6 Los Angeles
7 Los Angeles - Palm Springs
8 Palm Springs - Kingman
9 Kingman - Grand Canyon
10 Grand Canyon - Page
11 Page - Mexican Hat
12 Mexican Hat - Moab
13 Moab
14 Moab - Torrey
15 Torrey - Bryce
16 Bryce - Springdale
17 Springdale - Las Vegas
18 Las Vegas
19 Las Vegas - Furnace Creek
20 Furnace Creek - Mammoth Lakes
21 Mammoth Lakes - Yosemite Park
22 Yosemite Park
23 Yosemite Park - San Francisco
24 San Francisco - Amsterdam
Is dit schema haalbaar? Of zijn er nog verbeterpunten? Ik hoor graag van jullie!
Daarnaast zag ik, via dit forum, dat er nu Global Sale is bij Hertz autoverhuur. Dat scheelt 20% op de autohuur! Ik denk dat ik hier gebruik van ga maken....
Nu vroeg ik mij wel af: Word je vanaf het vliegveld met een shuttlebus naar het verhuurbedrijf gebracht, of hoe moet ik dat voor me zien?
Groet, Arjen
De tips die ik mocht ontvangen naar aanleiding van mijn eerste routeschema, heb ik verwerkt in het nieuwe plan. Het volgende reisschema wil ik graag aanhouden:
1 Amsterdam - San Francisco
2 San Francisco
3 San Francisco - Monterey
4 Monterey - Los Angeles
5 Los Angeles
6 Los Angeles
7 Los Angeles - Palm Springs
8 Palm Springs - Kingman
9 Kingman - Grand Canyon
10 Grand Canyon - Page
11 Page - Mexican Hat
12 Mexican Hat - Moab
13 Moab
14 Moab - Torrey
15 Torrey - Bryce
16 Bryce - Springdale
17 Springdale - Las Vegas
18 Las Vegas
19 Las Vegas - Furnace Creek
20 Furnace Creek - Mammoth Lakes
21 Mammoth Lakes - Yosemite Park
22 Yosemite Park
23 Yosemite Park - San Francisco
24 San Francisco - Amsterdam
Is dit schema haalbaar? Of zijn er nog verbeterpunten? Ik hoor graag van jullie!
Daarnaast zag ik, via dit forum, dat er nu Global Sale is bij Hertz autoverhuur. Dat scheelt 20% op de autohuur! Ik denk dat ik hier gebruik van ga maken....
Nu vroeg ik mij wel af: Word je vanaf het vliegveld met een shuttlebus naar het verhuurbedrijf gebracht, of hoe moet ik dat voor me zien?
Groet, Arjen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht