Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis tbkers: Advies reisschema?
Reis tbkers: Advies reisschema?
Na het krijgen van de vele feedback van jullie zijn we nu gekomen tot onderstaand reisschema. We zitten vooral in de maag met de 1e en 2e dag, wat vinden jullie van onderstaand schema?
1. 16:19 Aankomst LA, overnachting Palm Springs
2. Palm Springs -6,5h- Sedona
3. Sedona - 0,5h- Flagstaff -1,5h- Grand Canyon
4. Grand Canyon -3,5h- Monument Valley
5. Monument Valley -2,5h- Page (Horseshoe Bend - Antalope Canyon)
6. Page -3,5h- Bryce Canyon
7. Bryce Canyon -2h- Zion NP
8. Zion NP -3h- Las Vegas
9. Las Vegas
10. Las Vegas
11. Las Vegas -3,5h- Death Valley
12. Death Valley -6,5h- Fresno
13. Fresno -1h- Yosemite
14. Yosemite -4,5h- San Francisco
15. San Francisco
16. San Francisco
17. San Francisco -2,5h- Monterey
18. --- Uitloopdag ---
19. Monterey -2,5h- Morro Bay -3,5h- Malibu
20. Malibu - LA:Hollywood, Universal Studios
21. Vertrek LA 6:09 - 17:14 aankomst Miami
1. 16:19 Aankomst LA, overnachting Palm Springs
2. Palm Springs -6,5h- Sedona
3. Sedona - 0,5h- Flagstaff -1,5h- Grand Canyon
4. Grand Canyon -3,5h- Monument Valley
5. Monument Valley -2,5h- Page (Horseshoe Bend - Antalope Canyon)
6. Page -3,5h- Bryce Canyon
7. Bryce Canyon -2h- Zion NP
8. Zion NP -3h- Las Vegas
9. Las Vegas
10. Las Vegas
11. Las Vegas -3,5h- Death Valley
12. Death Valley -6,5h- Fresno
13. Fresno -1h- Yosemite
14. Yosemite -4,5h- San Francisco
15. San Francisco
16. San Francisco
17. San Francisco -2,5h- Monterey
18. --- Uitloopdag ---
19. Monterey -2,5h- Morro Bay -3,5h- Malibu
20. Malibu - LA:Hollywood, Universal Studios
21. Vertrek LA 6:09 - 17:14 aankomst Miami
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Reis tbkers: Advies reisschema?
Ik zou de eerste overnachting gewoon plannen in LA.
De volgende dag ben je vroeg wakker en zou je of rechtstreeks naar de Grand Canyon kunnen rijden, of een overnachting plannen in Needles zodat je onderweg Joshua tree NP nog kunt meenemen. Sedona zou ik dan laten vallen.
Valt me sowieso op dat je de eerste week nergens meer dan een dag verblijft en dat het tempo nogal hoog ligt.
Welke periode gaan jullie?
De volgende dag ben je vroeg wakker en zou je of rechtstreeks naar de Grand Canyon kunnen rijden, of een overnachting plannen in Needles zodat je onderweg Joshua tree NP nog kunt meenemen. Sedona zou ik dan laten vallen.
Valt me sowieso op dat je de eerste week nergens meer dan een dag verblijft en dat het tempo nogal hoog ligt.
Welke periode gaan jullie?
Sedona laten vallen ? Was vorige week nog op TV en uitgeroepen tot het mooiste oord van de VS. Kwas er 2 jaar geleden en kon mn ogen niet geloven. Overnachting in sky ranch lode. Klik maar eens op http://www.skyranchlodge.com/, en laat me dan weten of je ooit mooeire uitzichten hebt gezien (Pink Jeep Tour daar is aanrader). Verder wel strak schema.
- EasyRiders
- Amerikafan
Haha, mee eens. Ik zou ook Sedona erin houden. Prachtig mooi en naast de Pink Tours is ook de Verde Canyon Railroad een aanrader http://www.verdecanyonrr.com/jonkw schreef:Sedona laten vallen ? Was vorige week nog op TV en uitgeroepen tot het mooiste oord van de VS. Kwas er 2 jaar geleden en kon mn ogen niet geloven. Overnachting in sky ranch lode. Klik maar eens op http://www.skyranchlodge.com/, en laat me dan weten of je ooit mooeire uitzichten hebt gezien (Pink Jeep Tour daar is aanrader). Verder wel strak schema.
Verder zou ik de uitloopdag invullen met een extra dag in de 1e week. Wordt het wat rustiger. Daarnaast misschien 1 dag LV eraf en een extra dag Zion?
juli 1994 Florida
juli-aug 1996 NY-Canada-WDC- Zuidwesten
juli 1997 NY-Florida
juli 2011 NY-Zuidwesten-WDC
juli-aug 1996 NY-Canada-WDC- Zuidwesten
juli 1997 NY-Florida
juli 2011 NY-Zuidwesten-WDC
Bedankt! Ja inderdaad een dag in Sedona gaan we zeker niet overslaan, wellicht dat de dag Zion nog wordt toegevoegd maar we gaan zeker niet een dag in Vegas schrappen, dat lijkt ons zo gruwelijk! We huren al de eerste dag een auto in LA en kijken dan wel hoever we komen, in ieder geval gaan we wel proberen die eerste dag al de buitenwijken van LA te halen zodat we de nieuwe ochtend meteen kunnen aanrijden zonder ochtendfiles e.d...
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wellicht dat Anaheim dan een goede uitvalsbasis is om de eerste nacht te verblijven.
Is ongeveer 35 minuten rijden vanaf LAX.
Is ongeveer 35 minuten rijden vanaf LAX.
Als je om 16.19 in LA landt ben je nog niet op weg. Heb je een rechtstreekse vlucht dan moet je nog door immigration etc. En dan wil je nog in de spits LA gaan uitrijden? Succes.
Ook die vlucht LA-Miami begrijp ik niet. Vertrek 6.09 en aankomst 17.14??
Ook die vlucht LA-Miami begrijp ik niet. Vertrek 6.09 en aankomst 17.14??
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht