Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis GivenToFly31: 1e Amerikareis: tips gevraagd!
-
- Amerika-ontdekker
Reis GivenToFly31: 1e Amerikareis: tips gevraagd!
Hallo! Samen met mijn vriendin wil ik in september 2011 de reis van ons leven maken.We zijn van plan om een drietal weken naar het Zuidwesten van de USA te gaan!
Ik wil een realistische route opstellen. We willen veel zien, veel doen, maar ook tijd maken om even niets te doen. Het is tenslotte vakantie!
Ik ben sinds een tijdje op dit forum aan het speuren en ik heb de volgende route samengesteld:
Dag 1 Brussel - San Francisco
Dag 2 San Francisco
Dag 3 San Francisco
Dag 4 San Francisco-Yosemite
Dag 5 Yosemite
Dag 6 Yosemite-Mammoth lakes
Dag 7 Mammoth Lakes - Death Valley
Dag 8 Death Valley - Las Vegas
Dag 9 Las Vegas
Dag 10 Las Vegas - Zion
Dag 11 Zion
Dag 12 Zion - Bryce Canyon
Dag 13 Bryce Canyon - Page
Dag 14 Page - Grand Canyon
Dag 15 Grand Canyon
Dag 16 Grand Canyon - Kingman
Dag 17 Kingman- Barstow
Dag 18 Barstow - Los Angeles
Dag 19 Los Angeles
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 Los Angeles - Brussel
Ik heb nog wat twijfels:
- De kustroute zit niet in mijn schema. Is dit een must?
- Kan ik de reis best in LA starten of in SF? Wat raden jullie aan?
- De vluchten en hotels zijn nog niet geboekt. Is er een bepaalde dag in de week waarop jullie denken dat je het best kan vertrekken?
Zoals gezegd is er nog niets geboekt. Ik wil eerst een goede planning en daarop voort bouwen.
Alle tips en opmerkingen zijn welkom. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Alvast bedankt!
Ik wil een realistische route opstellen. We willen veel zien, veel doen, maar ook tijd maken om even niets te doen. Het is tenslotte vakantie!
Ik ben sinds een tijdje op dit forum aan het speuren en ik heb de volgende route samengesteld:
Dag 1 Brussel - San Francisco
Dag 2 San Francisco
Dag 3 San Francisco
Dag 5 Yosemite
Dag 9 Las Vegas
Dag 10 Las Vegas - Zion
Dag 11 Zion
Dag 15 Grand Canyon
Dag 17 Kingman- Barstow
Dag 18 Barstow - Los Angeles
Dag 19 Los Angeles
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 Los Angeles - Brussel
Ik heb nog wat twijfels:
- De kustroute zit niet in mijn schema. Is dit een must?
- Kan ik de reis best in LA starten of in SF? Wat raden jullie aan?
- De vluchten en hotels zijn nog niet geboekt. Is er een bepaalde dag in de week waarop jullie denken dat je het best kan vertrekken?
Zoals gezegd is er nog niets geboekt. Ik wil eerst een goede planning en daarop voort bouwen.
Alle tips en opmerkingen zijn welkom. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Alvast bedankt!
Re: 1e Amerikareis: tips gevraagd!
ik heb het grootste gedeelte van jouw reis ook gezien en het was echt waanzinnig! Jullie gaan een superreis maken!!!
v.w.b. jouw vraag over de kustweg, oftewel highway 1, wij vonden deze echt prachtig! We hebben in Monterey Bay ook een walvistocht gemaakt, wat echt een aanrader is. Je zou eraan kunnen denken om een rondje te maken, dus vertrek en aankomst vanaf dezelfde luchthaven, maar gezien de tijd wordt het dan wel erg haasten!
Zelf kwamen wij ook aan op San Francisco en zijn toen via de highway 1 naar LA gereden, daardoor hebben we helaas Yosemite niet gezien, iets wat ik achteraf wel erg jammer vind.
ik zou voor vluchten nog even kijken op www.travelocity.com, hebben vaak mooie aanbiedingen.
Voor hotels zijn priceline en hotwire aan te raden (zie andere forums hierover)
succes met plannen!
v.w.b. jouw vraag over de kustweg, oftewel highway 1, wij vonden deze echt prachtig! We hebben in Monterey Bay ook een walvistocht gemaakt, wat echt een aanrader is. Je zou eraan kunnen denken om een rondje te maken, dus vertrek en aankomst vanaf dezelfde luchthaven, maar gezien de tijd wordt het dan wel erg haasten!
Zelf kwamen wij ook aan op San Francisco en zijn toen via de highway 1 naar LA gereden, daardoor hebben we helaas Yosemite niet gezien, iets wat ik achteraf wel erg jammer vind.
ik zou voor vluchten nog even kijken op www.travelocity.com, hebben vaak mooie aanbiedingen.
Voor hotels zijn priceline en hotwire aan te raden (zie andere forums hierover)
succes met plannen!
Hallo,
Die nacht in Barstow voegt weinig/niks toe. Wat wil je daar?
Wanneer je die overslaat en tussen Page en Grand Canyon een nacht in/bij Monument Valley doet, dan heb je een 'standaardroute' ZW zonder kust (al kun je natuurlijk in LA even naar het strand).
De kustroute kost je minstens 2 dagen.
Johan
Die nacht in Barstow voegt weinig/niks toe. Wat wil je daar?
Wanneer je die overslaat en tussen Page en Grand Canyon een nacht in/bij Monument Valley doet, dan heb je een 'standaardroute' ZW zonder kust (al kun je natuurlijk in LA even naar het strand).
De kustroute kost je minstens 2 dagen.
Johan
-
- Amerika-ontdekker
De bedoeling van Barstow is een tussenstop tussen Kingman en LA. Het is immers het einde van de reis en dan vrees ik dat we weinig zin hebben om de ganse dag in de auto te zitten. Vandaar een extra nachtje in Barstow, maar ... dit kan ik ook vervangen door een andere, meer interessante stad. Suggesties zijn welkom!
Ik twijfel over Monument Valley. Vanuit Page is het een flink stuk rijden vind ik. Ik heb het gevoel dat het net wat te ver is ... Je moet keuzes maken wanneer je zo'n reis maakt.
Zoals jullie al aangeven, is de kustroute inderdaad de moeite! Maar het wordt dan flink haasten, en daar hebben we weinig zin in. Zoals Johan al zegt, kunnen we in LA ook het strand bezoeken
Ik twijfel over Monument Valley. Vanuit Page is het een flink stuk rijden vind ik. Ik heb het gevoel dat het net wat te ver is ... Je moet keuzes maken wanneer je zo'n reis maakt.
Zoals jullie al aangeven, is de kustroute inderdaad de moeite! Maar het wordt dan flink haasten, en daar hebben we weinig zin in. Zoals Johan al zegt, kunnen we in LA ook het strand bezoeken

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als je de kustroute er in wil stoppen zou je eventueel in LA kunnen starten en in LC kunnen eindigen, route wordt dan LA > SF > parken > LV
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Waar gaat je voorkeur naar uit? Naar de steden of naar de natuur?
Je zou namelijk ook kunnen eindigen in Phoenix als je L.A. uit de route laat, waardoor je Capitol Reef en Monument Valley in je route op kunt nemen. Dan zou je vanaf dag 12 deze route krijgen, waarin ik ook nog een extra nachtje Page heb gezet.:
Dag 12 Zion - Torrey (Capitol Reef)
Dag 13 Torrey
Dag 14 Torrey - Monument Valley
Dag 15 Monument Valley - Page
Dag 16 Page
Dag 17 Page - Grand Canyon
Dag 18 Grand Canyon
Dag 19 Grand Canyon - Sedona
Dag 20 Sedona - Phoenix
Dag 21 Phoenix - Brussel
Je zou namelijk ook kunnen eindigen in Phoenix als je L.A. uit de route laat, waardoor je Capitol Reef en Monument Valley in je route op kunt nemen. Dan zou je vanaf dag 12 deze route krijgen, waarin ik ook nog een extra nachtje Page heb gezet.:
Dag 12 Zion - Torrey (Capitol Reef)
Dag 13 Torrey
Dag 14 Torrey - Monument Valley
Dag 15 Monument Valley - Page
Dag 16 Page
Dag 17 Page - Grand Canyon
Dag 18 Grand Canyon
Dag 19 Grand Canyon - Sedona
Dag 20 Sedona - Phoenix
Dag 21 Phoenix - Brussel
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
Re: Reis GivenToFly31: 1e Amerikareis: tips gevraagd!
Ik vind het voorstel van Rene wel leuk, met de toevoeging van Torrey/Capitol Reef wordt het een iets minder "standaardrondje" (niet dat er ook maar iets fout is met de standaardrondjes, die wordt niet voor niets een standaardrondje immers
). Maar het is natuurlijk in belangrijke mate afhankelijk van de vraag of jullie wat meer nadruk op de natuur of op de steden willen leggen.
"Given to Fly".... Pearl Jam fan??

"Given to Fly".... Pearl Jam fan??

Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
-
- Amerika-ontdekker
Onze voorkeur gaat naar een mix van stad en natuur, met een lichte voorkeur naar de stad. In mijn route heb ik geprobeerd de verhouding ongeveer 50/50 te houden. We willen een aantal natuurparken doen, sowieso, maar we hoeven niet per se alles gezien te hebben.
LA wil ik sowieso niet laten vallen. Daar willen we gewoon naartoe
Net zoals SF en LV (LV meer voor mij dan voor mijn vriendin
)
Ik denk dat het standaardrondje misschien een goede optie is om de eerste keer het Zuidwesten te verkennen. Je kan immers niet alles zien en ik zal daarom een aantal dingen moeten laten vallen. Ik vermoed dat het Monument Valley en de kustroute zullen worden.
Kort samengevat moet je zeker rekening houden met:
- we neigen iets meer naar de stad, maar willen zeker ook de natuur zien
- we willen maximaal 3000 kilometer maken
- er moet ook tijd zijn om even niets te doen
Dus daarom heb ik voor de route in mijn 1e post gekozen. Als jullie die vergelijken met onze wensen hierboven, is deze route dan geschikt/het best? Of raden jullie nog dingen af/aan.
@pushirubiano: ik ben inderdaad een vrij heavy Pearl Jam fan
Seattle staat zeker nog op het lijstje ...
LA wil ik sowieso niet laten vallen. Daar willen we gewoon naartoe

Ik denk dat het standaardrondje misschien een goede optie is om de eerste keer het Zuidwesten te verkennen. Je kan immers niet alles zien en ik zal daarom een aantal dingen moeten laten vallen. Ik vermoed dat het Monument Valley en de kustroute zullen worden.
Kort samengevat moet je zeker rekening houden met:
- we neigen iets meer naar de stad, maar willen zeker ook de natuur zien
- we willen maximaal 3000 kilometer maken
- er moet ook tijd zijn om even niets te doen
Dus daarom heb ik voor de route in mijn 1e post gekozen. Als jullie die vergelijken met onze wensen hierboven, is deze route dan geschikt/het best? Of raden jullie nog dingen af/aan.
@pushirubiano: ik ben inderdaad een vrij heavy Pearl Jam fan

- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou als ik jou was Barstow dan toch vervangen voor Palm Springs en dan Joshua Tree N.P. bezoeken.
Pearl Jam Rocks!!
Nummers als Alive, Jeremy, Dissident en Black blijven goed. 
Pearl Jam Rocks!!

Groetjes René
- cgr
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Misschien heb je wat aan de onderstaande route, hierbij heb je toch de kustroute erin en verder alle parken. Je mist nu het lange stuk tussen Grand Canyon en LA, en hiermee dus ook Joshua Tree. Je houdt nu wel een dag over die je evt ergens anders kan indelen (misschien Monument Valley).
Dag 1 Brussel - LA
Dag 2 LA
Dag 3 LA
Dag 4 LA - Morro Bay (of andere langs HW1)
Dag 5 Morro Bay - Monterey
Dag 6 Monterey - San Franscisco
Dag 7 SF
Dag 8 San Francisco-Yosemite
Dag 9 Yosemite
Dag 10 Yosemite-Mammoth lakes (of Lee Vining, met bezoek aan Bodie en Mono Lake)
Dag 11 Mammoth Lakes - Death Valley
Dag 12 Death Valley - Las Vegas
Dag 13 Las Vegas
Dag 14 Las Vegas - Zion
Dag 15 Zion
Dag 16 Zion - Bryce Canyon
Dag 17 Bryce Canyon - Page
Dag 18 Page - Grand Canyon
Dag 19 Grand Canyon - Phoenix
Dag 20 Phoenix - Brussel
Succes
Dag 1 Brussel - LA
Dag 2 LA
Dag 3 LA
Dag 4 LA - Morro Bay (of andere langs HW1)
Dag 6 Monterey - San Franscisco
Dag 7 SF
Dag 8 San Francisco-Yosemite
Dag 9 Yosemite
Dag 10 Yosemite-Mammoth lakes (of Lee Vining, met bezoek aan Bodie en Mono Lake)
Dag 11 Mammoth Lakes - Death Valley
Dag 12 Death Valley - Las Vegas
Dag 13 Las Vegas
Dag 14 Las Vegas - Zion
Dag 15 Zion
Dag 16 Zion - Bryce Canyon
Dag 17 Bryce Canyon - Page
Dag 18 Page - Grand Canyon
Dag 19 Grand Canyon - Phoenix
Dag 20 Phoenix - Brussel
Succes
corinazie.waarbenjij.nu
Mooie route die van Cgr. Als je een dag over hebt, zou je ook nog een dag langer in S.F. kunnen blijven. Ook al is het eind september frisser aan de kust als aan het begin van de maand, ik zou toch overwegen de route om te draaien. In het begin van je reis ben je fris en door het tijdsverschil vroeg wakker. Dat is dus mooi, want zo kun je vroeg uit Phoenix weg om lekker veel tijd te hebben aan de Grand Canyon.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Inderdaad mooie route. Als je een dag over hebt zou ik toch Monument Valley niet willen missen. Maar dat is persoonlijk.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Meer ...
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie reacties! Het heeft me zwaar aan het twijfelen gezet ...
Het schema van LA naar Phoenix ziet er prima uit! Die extra dag zou ik dan besteden in SF.
Ik heb wel twijfels over de Grand Canyon. Is 1 dag/nacht niet wat te weinig? Oplossing hiervoor zou eventueel zijn om Bryce Canyon te laten vallen. Of ben ik nu gek
?
Aan de ervaringsdeskundigen: hoe is de route tussen Zion en Bryce? Wat zijn jullie ervaringen?
Op dit moment twijfel ik tussen deze twee routes:
Route 1:
Dag 1 Heenreis
Dag 2 San Francisco
Dag 3 San Francisco
Dag 5 Yosemite
Dag 9 Las Vegas
Dag 10 Las Vegas - Zion
Dag 11 Zion
Dag 15 Grand Canyon
Dag 17 Kingman- Palm Springs
Dag 18 Palm Springs - Los Angeles
Dag 19 Los Angeles
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 Terugreis
Route 2:
Dag 1 Brussel-La
Dag 2 LA
Dag 3 LA
Dag 4 LA - Morro Bay
Dag 6 Monterey - SF
Dag 7 SF
Dag 8 SF
Dag 9 SF - Yosemite
Dag 10 Yosemite
Dag 11 Yosemite - Mammoth Lakes
Dag 12 Mammoth Lakes - Death Valley
Dag 13 Death Valley - LV
Dag 14 LV
Dag 15 LV - Zion
Dag 16 Zion
Dag 17 Zion - Bryce Canyon
Dag 18 Bryce Canyon - Page
Dag 19 Page - Grand Canyon
Dag 20 Grand Canyon - Phoenix
Dag 21 Phoenix - Brussel
Jullie mening is welkom!
Het schema van LA naar Phoenix ziet er prima uit! Die extra dag zou ik dan besteden in SF.
Ik heb wel twijfels over de Grand Canyon. Is 1 dag/nacht niet wat te weinig? Oplossing hiervoor zou eventueel zijn om Bryce Canyon te laten vallen. Of ben ik nu gek

Aan de ervaringsdeskundigen: hoe is de route tussen Zion en Bryce? Wat zijn jullie ervaringen?
Op dit moment twijfel ik tussen deze twee routes:
Route 1:
Dag 1 Heenreis
Dag 2 San Francisco
Dag 3 San Francisco
Dag 5 Yosemite
Dag 9 Las Vegas
Dag 10 Las Vegas - Zion
Dag 11 Zion
Dag 15 Grand Canyon
Dag 17 Kingman- Palm Springs
Dag 18 Palm Springs - Los Angeles
Dag 19 Los Angeles
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 Terugreis
Route 2:
Dag 1 Brussel-La
Dag 2 LA
Dag 3 LA
Dag 4 LA - Morro Bay
Dag 6 Monterey - SF
Dag 7 SF
Dag 8 SF
Dag 9 SF - Yosemite
Dag 10 Yosemite
Dag 11 Yosemite - Mammoth Lakes
Dag 12 Mammoth Lakes - Death Valley
Dag 13 Death Valley - LV
Dag 14 LV
Dag 15 LV - Zion
Dag 16 Zion
Dag 17 Zion - Bryce Canyon
Dag 18 Bryce Canyon - Page
Dag 19 Page - Grand Canyon
Dag 20 Grand Canyon - Phoenix
Dag 21 Phoenix - Brussel
Jullie mening is welkom!
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Als je een volledige namiddag hebt en eventueel nog een stukje in de ochtend heb je zeker genoeg tijd voor de GC viewpoints.
Als je naar beneden wilt wandelen heb je veel meer tijd nodig
Bryce Canyon vond ik echt wel een speciaal park. Zeker de moeite. Maar doe ten minste de korte Navajo loop wandeling.
Als je naar beneden wilt wandelen heb je veel meer tijd nodig

Bryce Canyon vond ik echt wel een speciaal park. Zeker de moeite. Maar doe ten minste de korte Navajo loop wandeling.
Flickr foto albums
Meer ...
Meer ...
-
- Amerikakenner
Eens met Stan. Ik zou Bryce niet laten vallen. Zo'n mooi park en toch weer heel anders dan alle andere. Het is niet groot dus een dag is ruim voldoende maar een wandeling omlaag tussen de hoodoos moet je toch wel gedaan hebben. Queen's Garden/Navajo loop is een aanrader.
Groetjes, Ilona
- cgr
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik zou gaan voor je tweede route en niks veranderen aan de dagindeling. Wij hebben dezelfde route gedaan vanaf SF. Is erg de moeite waard. had bryce niet willen missen tov grand canyon. Zie ook ons reisverslag, dat geeft misschien een indruk van wat je allemaal kan doen op een dag.
corinazie.waarbenjij.nu
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie reacties
Het lijkt erop dat we voor de route Phoenix-LA zullen gaan, inclusief Bryce Canyon! Nu websites afschuimen voor goedkope vliegtickets ... en een dikke bak*
*auto voor de Nederlandse vrienden

Het lijkt erop dat we voor de route Phoenix-LA zullen gaan, inclusief Bryce Canyon! Nu websites afschuimen voor goedkope vliegtickets ... en een dikke bak*

*auto voor de Nederlandse vrienden
- cgr
- Amerikafan
- Contacteer:
Die dikke bak moet je zeker huren! Wij waren maar met zijn tweeen en hadden toch een een full size suv gehuurd (chevy Tahoe meegekregen). De verhuurder verklaarde ons voor gek, maar wij vonden het fantastisch. Kost maar een paar tientjes extra, maar je krijgt wel het echte Amerika gevoel!GivenToFly31 schreef:Nu websites afschuimen voor goedkope vliegtickets ... en een dikke bak*
Welke route je ook kiest, het wordt toch een geweldige vakantie. Daarna heb je vast ook het 'virus' te pakken en nog voordat je terug bent, ben je alweer de volgende route aan het bedenken!
corinazie.waarbenjij.nu
-
- Amerika-ontdekker
Brussel - Phoenix
Phoenix - Grand Canyon
Grand Canyon - Page
Page - Bryce Canyon
Bryce Canyon - Zion
Zion
Zion - LV
LV
LV - Death Valley
Death Valley - Mammoth Lakes
Mammoth Lakes - Yosemite
Yosemite
Yosemite - SF
SF
SF
SF - Monterey
Monterey - Morro Bay
Morro Bay - LA
LA
LA
LA - Brussel
Enkele maanden later heb ik bovenstaande route definitief gemaakt en de tickets zijn inmiddels geboekt. Door omstandigheden komen we een dag later terug, wat inhoudt dat we een dag extra in de USA hebben
Ik twijfel enkel waar ik deze het best kan spenderen. Ik denk aan verschillende locaties: 1) Phoenix 2) Grand Canyon 3) Yosemite
Wat raden jullie aan?
Tweede vraag gaat over de autohuur. Mijn vriendin is 22 en ik ben 26. Aangezien ik het niet zie zitten om de hele reis alleen te rijden, zal ook mijn vriendin achter het stuur plaatsnemen. Omwille van haar leeftijd zullen we hiervoor extra moeten betalen. Usareisen.de biedt een programma aan voor bestuurders onder 25, maar hier wordt rekening gehouden met twee bestuurders van onder 25, terwijl ik ouder ben. Is er een mogelijkheid om hier wat aan te doen? Of is het de volle pot betalen, zelfs als 1 van de 2 ouder is dan 25?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Phoenix - Grand Canyon
Grand Canyon - Page
Page - Bryce Canyon
Bryce Canyon - Zion
Zion
Zion - LV
LV
LV - Death Valley
Death Valley - Mammoth Lakes
Mammoth Lakes - Yosemite
Yosemite
Yosemite - SF
SF
SF
SF - Monterey
Monterey - Morro Bay
Morro Bay - LA
LA
LA
LA - Brussel
Enkele maanden later heb ik bovenstaande route definitief gemaakt en de tickets zijn inmiddels geboekt. Door omstandigheden komen we een dag later terug, wat inhoudt dat we een dag extra in de USA hebben

Ik twijfel enkel waar ik deze het best kan spenderen. Ik denk aan verschillende locaties: 1) Phoenix 2) Grand Canyon 3) Yosemite
Wat raden jullie aan?
Tweede vraag gaat over de autohuur. Mijn vriendin is 22 en ik ben 26. Aangezien ik het niet zie zitten om de hele reis alleen te rijden, zal ook mijn vriendin achter het stuur plaatsnemen. Omwille van haar leeftijd zullen we hiervoor extra moeten betalen. Usareisen.de biedt een programma aan voor bestuurders onder 25, maar hier wordt rekening gehouden met twee bestuurders van onder 25, terwijl ik ouder ben. Is er een mogelijkheid om hier wat aan te doen? Of is het de volle pot betalen, zelfs als 1 van de 2 ouder is dan 25?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou een overnachting in Sedona kunnen overwegen tussen Phoenix en de Grand Canyon. De omgeving van Sedona is prachtig. Je zou ook kunnen kiezen voor een extra nacht Page. In de omgeving van Page is erg veel te zien.
Groetjes René
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1165 Weergaves
-
Laatste bericht door spls
-