Vandaag nieuw op het forum. Heb me al even voorgesteld en al reacties teruggehad. Leuk hoor zo'n interactief forum. Dit is eigenlijk de 2e keer dat ik dit bericht in elkaar sleutel. HEt bericht was net bijna klaar en toen drukte ik op de verkeerde knop en weg was alles....volgende keer maar even een kopietjes maken.

Eindelijk gaan we dit jaar naar de Westkust van Amerika. Wij ( echtgenoot en 2 kids van 12 en 10 jaar oud) hebben er zin in.
De tickets zijn geboekt en daar houdt het vooralsnog op. We vertrekken op 27 augustus en vliegen heen en terug op Los Angeles. We hebben al flink zitten puzzelen over onze reis. We hebben een voorlopig schema gemaakt in de hoop dat iedereen zo aan zijn/haar trekken komt. Toch hebben we hier en daar wat vraagtekens of dit de meest logische en leukste route is (over smaak valt natuurlijk niet te twisten). Helaas voor ons hebben we al heel wat wensen van ons lijstje gestreept omdat er zoveel te zien is en er te weinig tijd lijkt

We hopen dat jullie met ons mee willen kijken en denken. We staan open voor alle suggesties...
Verder willen de kinderen graag een keer in een camper reizen, dus dat hebben we ook opgenomen. Kun je met een camper trouwens net zo goed doorrijden als met een auto?
Hieronder is ons voorlopige schema:
woe 27-jul-11 Aankomst Los Angeles om 21.27
do 28-jul-11 Auto in Los Angeles naar bijv. Beverly Hills, Hollywood, Rodeo Drive
vrij 29-jul-11 Auto in Los Angeles naar bijv. Pretpark
zat 30-jul-11 Auto in Los Angeles naar bijv. strand/shoppen
zon 31-jul-11 Camper van Los Angeles naar Palm Springs 110 miles 2 uur
ma 1-aug-11 Camper van Palm Springs naar Grand Canyon 412 miles 7 uur Trailer Village - Xanterra South Rim?
di 2-aug-11 Camper in Grand Canyon
woe 3-aug-11 Camper van Grand Canyon naar Page 140 miles 3 uur Lake powell, horse shoe band, Antilope Canyon
do 4-aug-11 Camper van Page naar Moab 270 miles 5 uur
vrij 5-aug-11 Camper in Moab naar Arches & Canyonlands
zat 6-aug-11 Camper van Moab naar Bryce 280 miles 5 uur
zon 7-aug-11 Camper van Bryce naar Las Vegas 230 miles 4 uur Onderweg naar Zion
ma 8-aug-11 Auto in Las Vegas
di 9-aug-11 Auto in Las Vegas
woe 10-aug-11 Auto van Las Vegas naar Death Valley 120 miles 2 uur
do 11-aug-11 Auto van Death Valley naar Mammoth lakes 201 miles 4 uur
vrij 12-aug-11 Auto van Mammoth lakes naar Yosemite 105 miles 2 uur
zat 13-aug-11 Auto in Yosemite
zon 14-aug-11 Auto van Yosemite naar San Fransisco 200 miles 4 uur
ma 15-aug-11 Auto in San Fransisco
di 16-aug-11 Auto in San Fransisco
woe 17-aug-11 Auto van San Fransisco naar Santa Barbara 337 miles 6 uur
do 18-aug-11 Auto van Santa Barbara naar Los Angeles 95 miles 2 uur
vrij 19-aug-11 Auto van Los Angeles naar New York vetrek om 10.25
zat 20-aug-11 in New York
zon 21-aug-11 in New York
ma 22-aug-11 in New York
di 23-aug-11 terug naar Amsterdam
Dit is het plan. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en tips.
Alvast ontzettend bedankt,