Ik heb op het werk mijn verlof kunnen regelen, althans ik mag vier weken afwezig zijn

Naar alle waarschijnlijkheid wordt het begin juni vertrekken, maar het kan ook zijn dat we eind juni vertrekken, dat hangt nog een beetje af van de baas van Evy.
Ik heb al veel zitten lezen en puzzelen en omdat we naar de powwow willen was het niet makkelijk om het in te plannen zoals ik het eigenlijk zou willen. Ook de dropoff kosten tussen Denver en Las Vegas steken me tegen dus misschien gooi ik de ganse route nog om en vertrekken we toch vanuit Las Vegas, waar we zowiezo ook eindingen.
Ondanks dat we 31 dagen hebben, meer dan de 28 dagen zoals ik eerst zei in mijn voorbereidingstopic, heb ik San Francisco toch uit de route gelaten, wegens onhandig uit de route. Dat doen we een andere keer.
Ik heb al tal van routes in mijn kladboek staan dat ik er niet meer aanuit kan dus reken ik even op jullie hulp.
Maar goed, vertrekkende vanuit Denver en ervanuitgaande dat we op 2 juni vertrekken kom ik zelf tot de volgende route:
dag 01: Brussel - Denver
dag 02: Denver - Gunnison (Black Canyon of the Gunnison)
dag 03: Gunnison - Grand Junction (Colorado NM)
dag 04: Grand Junction - Estes Park (Colorado NM)
dag 05: Estes Park
dag 06: Estes Park - Scottsbluff (Scotts Bluff NM)
dag 07: Scottsbluff - Custer (Wind Cave NP)
dag 08: Custer (Custer SP, Needles hwy)
dag 09: Custer (deadwood, Mount Rushmore NM, Crazy Horse)
dag 10: Custer - Interior (Badlands NP)
dag 11: Interior - Spearfish (Badlands NP, Devils Tower NM)
dag 12: Spearfisch - Medora (Theodore Roosevelt NMP)
dag 13: Medora - Billings of Sheridan (Makoshika SP)
dag 14: Sheridan - Red Lodge (Bighorn Canyon)
dag 15: Red Lodge - Yellowstone (Beartooth Hwy)
dag 16: Yellowstone
dag 17: Yellowstone
dag 18: Yellowstone - Cody (vroeg vertrekken voor de POWWOW)
dag 19: Cody - Yellowstone
dag 20: Yellowstone
dag 21: Yellowstone - Grand Teton (ganse dag Yellowstone, pas laat naar GT)
dag 22: Grand Teton
dag 23: Grand Teton - Carey (Craters of the Moon NM)
dag 24: Carey - Ely (Great Basin NP)
dag 25: Ely - Death Valley
dag 26: Death Valley (the racetrack)
dag 27: Death Valley - Las Vegas
dag 28: Las Vegas
dag 29: Las Vegas
dag 30: Las Vegas
dag 31: Las Vegas - Brussel
dag 32: Aankomst in Brussel
De langste rijdag zit nu van Carey naar Ely met 5u 30. Autorijden vindt ik zaaaalig (zelfs hier in België al

Ik maak binnekort dus ook nog een route vertrekkende vanuit Las Vegas, want ik heb begrepen dat er dropoff kosten zitten tussen Denver en Las Vegas. Kan iemand dat bevestigen of ontkennen?
Laat de opmerkingen tot mij komen

Ahja voor mij de vierde USA trip, maar de derde die ik samen met Evy maak, vandaar de rare titel

Bart