Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Michelly: Ruim 5 weken rondreizen vanaf Los Angeles

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Reis Michelly: Ruim 5 weken rondreizen vanaf Los Angeles

Bericht door michelly »

Het plannen kan weer beginnen, van 7 juli t/m 13 aug gaan we weer naar het zuidwesten. We vliegen op Los Angeles vanwaar we ook weer vertrekken. We willen dit keer een SUV huren.
Dus maar meteen daarover m'n eerste vraag. Als ik een 7 persoons SUV huur krijg je dan ook een 4WD of een AWD? Ik heb daar totaal geen verstand van maar we willen dit keer toch wel de nodige dirtroads gaan doen.
Dat brengt me meteen bij m'n 2e vraag. Welke dirtroads raden jullie aan?
We willen grofweg het rondje joshua tree - sedona - page - canyon de chelly - petrified forest - white sands - bisti badlands - moab - capitol reef - bryce - las vegas - death valley - alabama hills - sequoia - san francisco - kustweg - los angeles rijden. Maar dit kan nog alle kanten op :wink:

Alle tips zijn welkom :-D
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Re: Reis Michelly: Ruim 5 weken rondreizen vanaf Los Angeles

Bericht door Henriëtte »

michelly schreef: Welke dirtroads raden jullie aan?
We willen grofweg het rondje joshua tree - sedona - page - canyon de chelly - petrified forest - white sands - bisti badlands - moab - capitol reef - bryce - las vegas - death valley - alabama hills - sequoia - san francisco - kustweg - los angeles rijden.
Hé ik zie dat jullie site veranderd is. Ik wilde even spieken welke dirtroads jullie al hebben gehad, maar ik kom nu niet de USA tegen maar Engeland!!