Ik denk dat het beter is om Yellowstone in te plannen in een volgende reis, want als ik jullie reacties en reisverslagen zo lees, kun je er beter een week voor uittrekken om lekker de tijd te hebben voor Yellowstone. Ik heb van afgelopen reis wel geleerd dat je beter overal lekker de tijd voor kunt hebben, zodat je er ook beter van kunt genieten
Mesa Verde heb ik ook nu een paar keer gehoord. Wat ik me afvroeg. Wat is mooier? Lassen Volcanic National Park of Mesa Verde? Vanaf San Francisco is het namelijk ook een optie om naar Lassen Volcanic National Park te gaan en dan door naar Reno. San Francisco willen we graag weer naar terug, omdat dit van de grote steden veruit onze favoriet was en we hebben er Mindy leren kennen die bij Alcatraz werkt als security en daar willen we de volgende keer mee gaan stappen in SF
Grand Canyon hadden we dit jaar eigenlijk te weinig tijd voor en we willen de volgende keer heel graag de canyon in. Ik weet dat dit een zware trail is, maar we zullen weer goed gaan trainen. Dit jaar hebben we ook veel getraind en geen problemen gehad met de vele trails. Sedona kan eventueel nog wel een dagje van af, maar daar willen we graag weer naar terug vanwege de gezelligheid en de prachtige natuur. Dan kom ik ongeveer op deze route. Moab krijgt dus meteen 2 dagen extra
Dag 1: San Francisco
Dag 2: San Francisco
Dag 3: San Francisco
Dag 4: San Francisco – Sacramento – Lassen Volcanic National Park
Dag 5: Lassen Volcanic National Park
Dag 6: Lassen Volcanic National Park – Reno
Dag 7: Reno – South Lake Tahoe
Dag 8: South Lake Tahoe – Lee Vining
Dag 9: Yosemite
Dag 10: Yosemite
Dag 11: Yosemite – Stovepipe Wells
Dag 12: Death Valley