Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Heather: advies rondje Zuidwesten
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Heather: advies rondje Zuidwesten
De Narrows is mooi om 's middags te lopen, als het te warm is om een andere trail te doen. Kijk altijd eerst bij het visitor center hoe de omstandigheden zijn.
Hoe ver wil je gaan? Wij liepen het op onze teva sandalen, dat ging prima.
Marianne
Hoe ver wil je gaan? Wij liepen het op onze teva sandalen, dat ging prima.
Marianne
@Marianne
Geen idee eigenlijk.
We zijn van plan om waterschoenen en wandelstokken te huren.
Hoe lang stap je tot het smalle gedeelte ?
Hoe ver zijn jullie gestapt ?
Geen idee eigenlijk.
We zijn van plan om waterschoenen en wandelstokken te huren.
Hoe lang stap je tot het smalle gedeelte ?
Hoe ver zijn jullie gestapt ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ver wij gelopen hebben. Orderville Canyon hebben we niet gehaald.
Zie hier ons verslag.
Marianne
Zie hier ons verslag.
Marianne
Hallo,
Onze vakantie komt dichterbij
.
Nog een vraagje, er van uitgaande dat we veel foto's zullen nemen, wat is jullie advies betreffende de capaciteit van een SD-kaart voor ons fototoestel ? Ik heb daar echt geen idee van ...
Onze vakantie komt dichterbij
Nog een vraagje, er van uitgaande dat we veel foto's zullen nemen, wat is jullie advies betreffende de capaciteit van een SD-kaart voor ons fototoestel ? Ik heb daar echt geen idee van ...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo groot mogelijk.
En maak back-ups.
Marianne
En maak back-ups.
Marianne
Haha, zo groot mogelijk inderdaad. Tenzij je geen mogelijkheid hebt om te backuppen, dan zou ik twee of drie kleinere pakken. Mocht er iets misgaan ben je niet al je foto's kwijt. Maar goed, back uppen is beter 
Groetjes,
Daniel
Daniel
Bedoelen jullie usb sticks meenemen of opslaan in the cloud ?
Ik ben daar niet zo in thuis ...
@Marianne, bedankt om het berichten even terug omhoog te halen
Ik ben daar niet zo in thuis ...
@Marianne, bedankt om het berichten even terug omhoog te halen
Er zijn tal van opties daarvoor. Ik heb zelf altijd een laptop bij en op die manier zorg ik voor backup. Mocht de internetsnelheid het toestaan (vaak niet) gebruik ik ook de cloud ja. Maar sowieso de HD van de laptop of een externe HD.
Er is al best veel geschreven over hoe te zorgen dat je niet al je foto's kwijt kunt raken.
Enkele topics (probeer de zoekfunctie rechtsboven ook eens):
viewtopic.php?t=60070
viewtopic.php?t=63373
Er is al best veel geschreven over hoe te zorgen dat je niet al je foto's kwijt kunt raken.
Enkele topics (probeer de zoekfunctie rechtsboven ook eens):
viewtopic.php?t=60070
viewtopic.php?t=63373
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben altijd een laptopje mee, daar slaan we elke dag de foto's op. Ook handig voor het schrijven van het verslag.
Marianne
Marianne
Beste forumleden,
Onze rondreis is achter de rug. De reis was SUPER mede door jullie tips.
BEDANKT :
Bedankt eerst en vooral aan het forum in het algemeen.
Bedankt aan Marianne. Elke keer opnieuw bantwoordde je AL mijn vragen op een vriendelijke manier, zelfs al stelde ik soms dezelfde vragen opnieuw
. Jouw wandelingen vormden de basis voor onze tochten
.
Bedankt aan Roelb, Marcopstal, Kalaman en nog vele andere forumexperten in de topics Zuidwesten (reisschema's, algemeen, vervoer en telefonie).
Bedankt Vanessa voor de gezellige over-en-weer mailing en leuk jullie tijdens onze rondreis ontmoet te hebben !
Onze hoogtepunten : paardrijden in Monument Valley, Bryce, The Narrows in Zion, Horseshoe Bend, Alcatraz en Bodie.
Onze laagtepunten : lekke band in Monument Valley na de paardrijtocht (toch blij dat we de Enhanged Roadside Assistance onderschreven hadden) met als gevolg tijdverlies en lichte herschikking van ons schema , Yosemite wegens rook door de brand
.
Onze minivan : Nissan Quest, voldoende ruimte voor 5 personen, op de achterbank kon de tweezit plat dus ideaal, in de kofferbak had je onder de plank nog veel extra ruimte
.
Wat ons niet gelukt is wegens tijdsgebrek : Toadstool Hoodoos, Canyon Overlook Trail en Valley Of Fire
.
Wat we wellicht nu anders zouden doen : 2 nachten Grand Canyon ipv 1 (we zijn pas om 18PM aangekomen) zodat we de SKT trail nog iets langer hadden kunnen maken en misschien toch ook de helikoptervlucht zouden kunnen doen, 2 nachten Page ipv 1 om ook eens te kunnen genieten van een boottochtje op Lake Powell), fietstocht in Zion vervangen door wandelingen in Zion (zoals Marianne eigenlijk al aangegeven had).
We hebben er echt van genoten !
Veel groetjes,
Heather.
Onze rondreis is achter de rug. De reis was SUPER mede door jullie tips.
BEDANKT :
Bedankt eerst en vooral aan het forum in het algemeen.
Bedankt aan Marianne. Elke keer opnieuw bantwoordde je AL mijn vragen op een vriendelijke manier, zelfs al stelde ik soms dezelfde vragen opnieuw
Bedankt aan Roelb, Marcopstal, Kalaman en nog vele andere forumexperten in de topics Zuidwesten (reisschema's, algemeen, vervoer en telefonie).
Bedankt Vanessa voor de gezellige over-en-weer mailing en leuk jullie tijdens onze rondreis ontmoet te hebben !
Onze hoogtepunten : paardrijden in Monument Valley, Bryce, The Narrows in Zion, Horseshoe Bend, Alcatraz en Bodie.
Onze laagtepunten : lekke band in Monument Valley na de paardrijtocht (toch blij dat we de Enhanged Roadside Assistance onderschreven hadden) met als gevolg tijdverlies en lichte herschikking van ons schema , Yosemite wegens rook door de brand
Onze minivan : Nissan Quest, voldoende ruimte voor 5 personen, op de achterbank kon de tweezit plat dus ideaal, in de kofferbak had je onder de plank nog veel extra ruimte
Wat ons niet gelukt is wegens tijdsgebrek : Toadstool Hoodoos, Canyon Overlook Trail en Valley Of Fire
Wat we wellicht nu anders zouden doen : 2 nachten Grand Canyon ipv 1 (we zijn pas om 18PM aangekomen) zodat we de SKT trail nog iets langer hadden kunnen maken en misschien toch ook de helikoptervlucht zouden kunnen doen, 2 nachten Page ipv 1 om ook eens te kunnen genieten van een boottochtje op Lake Powell), fietstocht in Zion vervangen door wandelingen in Zion (zoals Marianne eigenlijk al aangegeven had).
We hebben er echt van genoten !
Veel groetjes,
Heather.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooi om te horen dat het goed bevallen is, ondanks de brand bij Yosemite en wat andere minpuntjes.
Een goede reden om nog een keer te gaan!
Marianne
Een goede reden om nog een keer te gaan!
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2725 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcopstal
-