Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Mrvanilla: Zuid- en noordwest Amerika
Re: Reis Mrvanilla: Zuid- en noordwest Amerika
Heftig hoor! Veel sterkte. Fijn om te horen dat je je gedachten wel wat kunt verzetten en al voorzichtig een nieuwe vriend aan het maken bent. Ik ken dat soort, en ik verwacht dat je binnen no time dezelfde band hebt opgebouwd 

2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Goed te horen, ben benieuwd! Ik las dat het wel wennen is in het begin. Maar ik wil ook gewoon hip zijn, vandaar deze aanschaf.SanFran schreef:Ik ken dat soort, en ik verwacht dat je binnen no time dezelfde band hebt opgebouwd

Groetjes,
Daniel
Daniel
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Mrvanilla schreef:Goed te horen, ben benieuwd! Ik las dat het wel wennen is in het begin. Maar ik wil ook gewoon hip zijn, vandaar deze aanschaf.SanFran schreef:Ik ken dat soort, en ik verwacht dat je binnen no time dezelfde band hebt opgebouwd

Haha die bepaalde leeftijd heb ik hoop ik nog niet. Of althans toch veel te vroeg!
Die kleine varianten zijn er gelukkig al. Ben meer aan het uitzoeken of het me ook nog een kapitaal aan noodzakelijke accessoires kost.

Die kleine varianten zijn er gelukkig al. Ben meer aan het uitzoeken of het me ook nog een kapitaal aan noodzakelijke accessoires kost.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hoezo veel treuriger? Dit is met geld op te lossen en als ik het goed begrijp, ga je er uiteindelijk nog op vooruit ook. Ik was al bang dat je werd geroepen om te gaan afwassen, stofzuigen o.i.d.Mrvanilla schreef: Maar helaas, het echte verhaal is veel treuriger.

Groet,
Old Faithful
Old Faithful

Dat laatste is ook met geld op te lossen hoor, voor de luie millennial

Groetjes,
Daniel
Daniel
Dag 18 is inmiddels geupload hoor! Het abrupte einde van onze avonturen is opgelost!
https://mrvanilla2017.wordpress.com/dag ... cent-city/
https://mrvanilla2017.wordpress.com/dag ... cent-city/
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties