Ems, ik had even heel jou reactie gemist..
Ik had Old Faithful al geboekt, maar die had ik geannulleerd (achteraf mischien stom), doordat ik mijn route had omgedraait en er nu iets later zit en er niets meer vrij was. Ik zit 14 t/m 17 mei in Yellowstone, al zal de 14 nog een flink deel van de dag in Grand Teton doorgebracht worden en eindig ik de 17e in Cody.
Ik moest voor die Cabin naar beneden scrollen, daarom had ik die niet gezien. $230 voor een overnachting vond ik nl. wat te duur, dan maar een stuk verder rijden en voor €80 ergens zitten. Maar dank je voor de tip en ik heb even over mn hart gestreken en mn CC getrokken en die cabin geboekt. Is wel een stuk duurder dan West Yellowstone, maar het scheelt ook een 1.5 tot 2u op en neer rijden. Wordt overigens mijn 1e cabin, dus geen idee of het bevalt. Wordt weer een boek meenemen voor 's avonds

Nu maar hopen dat die zuidingang open is, want dan scheelt het helemaal qua rijden. Dus nu 14e OF Snow Lodge cabin, 15e West Yellowstone, 16e Gardiner en de 17e Cody (dat boek ik later nog wel)