Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Haloybacon: route zomer 2027
-
Haloybacon
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Reis Haloybacon: route zomer 2027
Dank je wel Marianne, dit is zeker goed advies. We hebben early bird bijgeboekt, omdat we zondag ook al in SLc zijn, de camper dan ophalen kan niet. Dus daarom nú maandagochtend. Om Moab eruit te halen ga ik eens heel goed bestuderen, vind het een goed idee.
We leveren dag 29 de camper in.
We zijn geen pretpark mensen dus die slaan we over in LA. Globaal idee voor LA is Santa Monica Pier, de sterren en richting het park met uitzicht op Hollywood. Verder nog niet ingevuld.
We leveren dag 29 de camper in.
We zijn geen pretpark mensen dus die slaan we over in LA. Globaal idee voor LA is Santa Monica Pier, de sterren en richting het park met uitzicht op Hollywood. Verder nog niet ingevuld.
-
IngridUSA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dan zou ik ook zeker fietsen huren in LA. Vanaf Venice Beach fiets je via het bekende fietspad naar de Santa Monica Pier of andersom. Was bij onze pubers destijds een grote hit vanwege GTA, maar ik weet niet of dat nog steeds populair is 
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Het nadeel van Capitol Reef vind ik dat je er met een camper minder mogelijkheden hebt dan met een auto. Een groot deel van het park is immers onverhard. Je zou dus kunnen overwegen er inderdaad niet 2 nachten te blijven. Ga in elk geval wel naar Goblin Valley en dan nog meer in het bijzonder de Little Wild Horse Canyon. Dat is een enorm leuke wandeling. Wij hebben hem in het voorjaar gedaan. Helaas niet helemaal, maar dat kwam door onze eigen domme planning.
Marianne stelt voor om van Bryce naar Zion te gaan, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je niet meer met de camper door de tunnel en dus over Mt. Carmel Hwy kunt. Die tunnel is definitief gesloten voor grote voertuigen. Vanuit Capitol Reef kun je dan via Grand Staircase Escalante NM en na Bryce via Cedar City naar Zion. Wel meer kilometers, maar dat krijg je als een weg afgesloten is.
Vanuit Page kun je naar Marble Canyon en daar bij de brug kijken of de condors er zijn. Je kunt iets verderop ook een prachtige wandeling, wel met wat klim en klauterwerk, maar daardoor voor de jeugd extra leuk, maken in de Cathedral Wash.
Als je toch kiest voor Moab, dan zou ik ook Canyonlands NP meenemen.
Kijk eens naar ons verslag van dit voorjaar voor een aantal punten op jullie route en voor o.a. Grand Teton, Yellowstone en LA naar eerdere reizen. Yellowstone hebben we bv. inmiddels 3x bezocht en het was alle 3x mindblowing. Wij reizen ook altijd met een camper, maar wel met z'n tweeën en houden van een hoog reistempo.
https://jojoszuidwestusa2026.blogspot.com/
Marianne stelt voor om van Bryce naar Zion te gaan, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je niet meer met de camper door de tunnel en dus over Mt. Carmel Hwy kunt. Die tunnel is definitief gesloten voor grote voertuigen. Vanuit Capitol Reef kun je dan via Grand Staircase Escalante NM en na Bryce via Cedar City naar Zion. Wel meer kilometers, maar dat krijg je als een weg afgesloten is.
Vanuit Page kun je naar Marble Canyon en daar bij de brug kijken of de condors er zijn. Je kunt iets verderop ook een prachtige wandeling, wel met wat klim en klauterwerk, maar daardoor voor de jeugd extra leuk, maken in de Cathedral Wash.
Als je toch kiest voor Moab, dan zou ik ook Canyonlands NP meenemen.
Kijk eens naar ons verslag van dit voorjaar voor een aantal punten op jullie route en voor o.a. Grand Teton, Yellowstone en LA naar eerdere reizen. Yellowstone hebben we bv. inmiddels 3x bezocht en het was alle 3x mindblowing. Wij reizen ook altijd met een camper, maar wel met z'n tweeën en houden van een hoog reistempo.
https://jojoszuidwestusa2026.blogspot.com/
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind Capitol Reef zeker een volle dag waard, ook met een camper. Ook zonder dirt roads (die wij met de auto meestal vermijden) is er meer dan genoeg te doen. Er zijn leuke korte wandelingen. Leuk met de kinderen is de wandeling door de Sulphur Creek. Kijk bijvoorbeeld eens in het verslag van forumlid Michelly, voor hun ervaring daarmee (zie hier). Je kunt ook alleen het laatste stuk doen, vanaf het visitor center.
In 2019 hadden wij er een volle dag, zie hier. De Hickman Bridge Trail en nog een aantal ander wandelingen deden we tijdens eerdere bezoeken. Alles wat wij in het park deden kun je ook met een camper doen. Misschien heb je ook iets aan mijn wandelsite voor wandelingen in de parken.
Zeker als je ook naar Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon wilt zijn twee nachten Capitol Reef niet te veel. En het is leuk om op Fruita te staan.
Voor informatie over de route tussen Bryce en Zion zie https://nps.gov/zion/planyourvisit/large-vehicles.htm. Je moet omrijden maar de extra reistijd valt mee.
Marianne
In 2019 hadden wij er een volle dag, zie hier. De Hickman Bridge Trail en nog een aantal ander wandelingen deden we tijdens eerdere bezoeken. Alles wat wij in het park deden kun je ook met een camper doen. Misschien heb je ook iets aan mijn wandelsite voor wandelingen in de parken.
Zeker als je ook naar Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon wilt zijn twee nachten Capitol Reef niet te veel. En het is leuk om op Fruita te staan.
Voor informatie over de route tussen Bryce en Zion zie https://nps.gov/zion/planyourvisit/large-vehicles.htm. Je moet omrijden maar de extra reistijd valt mee.
Marianne
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toen wij er dit voorjaar waren, was het erg moeilijk een camper te parkeren. Een van de redenen waarom we Hickman Bridge niet gedaan hebben. Alles was vol toen.
Als ik het goed lees, is de extra reistijd van Zion naar Bryce nu 63 mijl en 42 minuten extra.
Als ik het goed lees, is de extra reistijd van Zion naar Bryce nu 63 mijl en 42 minuten extra.
-
Haloybacon
- Amerika-ontdekker
Nog wat verder puzzelen en kijken komen we nu op ongeveer de route die Marianne voorstelde. We hebben alleen Yosemite eruit gehaald en SeKi erin. Yosemite zou precies in een weekend uitkomen en de kinderen gaven aan graag naar SeKi te willen. Moab hebben we er nu jullie advies eruit gehaald. We komen nu op dit:
Dag 1 naar Salt Lake City
Dag 2 Salt Lake City - Bear Lake
Dag 3 Bear Lake - Grand Teton
Dag 4 Grand Teton
Dag 5 Grand Teton - Yellowstone
Dag 6 Yellowstone
Dag 7 Yellowstone
Dag 8 Yellowstone
Dag 9 Yellowstone
Dag 10 Yellowstone- Flaming Gorge
Dag 11 Flaming Gorge- Capitol Reef
Dag 12 Capitol Reef
Dag 13 Capitol Reef - Bryce
Dag 14 Bryce - Zion
Dag 15 Zion
Dag 16 Zion - Page
Dag 17 Page
Dag 18 Page - Grand Canyon
Dag 19 Grand Canyon - Las Vegas
Dag 20 Las Vegas - Lake Isabella
Dag 21 Lake Isabella - SeKi
Dag 22 SeKi
Dag 23 Seki
Dag 24 Seki - San Francisco
Dag 25 San Francisco
Dag 26 San Francisco - Monterey
Dag 27 Monterey - Moro Bay (of omgeving)
Dag 28 Moro Bay - Los Angeles
Dag 29 Los Angeles
Dag 30 Los Angeles
De dag van Yellowstone naar Flaming Gorge wordt een echt lange reisdag.
Dag 1 naar Salt Lake City
Dag 2 Salt Lake City - Bear Lake
Dag 3 Bear Lake - Grand Teton
Dag 4 Grand Teton
Dag 5 Grand Teton - Yellowstone
Dag 6 Yellowstone
Dag 7 Yellowstone
Dag 8 Yellowstone
Dag 9 Yellowstone
Dag 10 Yellowstone- Flaming Gorge
Dag 11 Flaming Gorge- Capitol Reef
Dag 12 Capitol Reef
Dag 13 Capitol Reef - Bryce
Dag 14 Bryce - Zion
Dag 15 Zion
Dag 16 Zion - Page
Dag 17 Page
Dag 18 Page - Grand Canyon
Dag 19 Grand Canyon - Las Vegas
Dag 20 Las Vegas - Lake Isabella
Dag 21 Lake Isabella - SeKi
Dag 22 SeKi
Dag 23 Seki
Dag 24 Seki - San Francisco
Dag 25 San Francisco
Dag 26 San Francisco - Monterey
Dag 27 Monterey - Moro Bay (of omgeving)
Dag 28 Moro Bay - Los Angeles
Dag 29 Los Angeles
Dag 30 Los Angeles
De dag van Yellowstone naar Flaming Gorge wordt een echt lange reisdag.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooi! Wel jammer dat je Yosemite mist. Als het jullie alleen om de sequoia's te doen is kun je die ook in Yosemite bekijken natuurlijk. Maar Sequoia is een fijn park en rustiger dan Yosemite, dus een prima keuze. Hou er rekening mee dat je met een grote camper niet de 198 mag rijden, dus vanaf Lake Isabella moet je naar Kings Canyon rijden en via de 180 het park binnen rijden. Ik zou niet alleen naar Sequoia gaan maar ook naar het Cedar grove-deel van Seki; dat is heel anders dan Sequoia NP, met rotsen en rivieren. Kijk eens in ons 2013-verslag voor beide delen (zie hier, hier en hier).
Marianne
Het hangt er natuurlijk van af waar je die laatste nacht kampeert. Heb je al bedacht waar je wilt staan in Yellowstone? Je zou voor de laatste nacht aan Grant kunnen denken. Wat ook kan is dat je eerst naar Yellowstone gaat en dan naar Grand Teton. Of je rijdt zowel op de heen- als terugreis naar Yellowstone via Grand Teton. Dan kun je ook zonder dubbel te rijden beide wegen door GT meenemen.Haloybacon schreef: ↑02 sep 2026, 11:21De dag van Yellowstone naar Flaming Gorge wordt een echt lange reisdag.
Marianne
-
Haloybacon
- Amerika-ontdekker
Dank je wel Marianne weer voor je feedback!
Optie waar ik ook over denk is de nachten Grand Teton de splitsen, 1 voor Yellowstone en na 1 Yellowstone. Scheelt rijden richting Flaming Gorge, maar heeft wellicht juist een onrustiger gevoel.
Dat je Sequoia niet in kan vanaf het zuiden weet ik inderdaad. Vrienden van ons deden deze zomer de route met een camper vanaf Lake Isabella.
Idee nu voor Seki is bijvoorbeeld 2 nachten Lodgepool en dan de 3e nacht meer naar het noorden. Die vrienden stonden op Dinkey Creek, valt dat nog onder het Cedar Groove gedeelte?
En we missen dan inderdaad Yosemite, de drukte die een weekend in Yosemite met zich mee zou brengen leek ons niet zo aantrekkelijk.
Wat ik nu denk is elke nacht een ander camping in Yellowstone, zodat je niet heen en weer hoeft met de camper en je moet toch met de camper op pad dus dan maakt een andere camping ook niet uit dacht ik. Bijvoorbeeld Madison- Mammoth - Canyon - Bridge Bay (maar Grant Village ligt nog wat zuidelijker zie ik, dus wellicht beter). Ligt er ook aan natuurlijk wat lukt qua het boeken van campings.
Optie waar ik ook over denk is de nachten Grand Teton de splitsen, 1 voor Yellowstone en na 1 Yellowstone. Scheelt rijden richting Flaming Gorge, maar heeft wellicht juist een onrustiger gevoel.
Dat je Sequoia niet in kan vanaf het zuiden weet ik inderdaad. Vrienden van ons deden deze zomer de route met een camper vanaf Lake Isabella.
Idee nu voor Seki is bijvoorbeeld 2 nachten Lodgepool en dan de 3e nacht meer naar het noorden. Die vrienden stonden op Dinkey Creek, valt dat nog onder het Cedar Groove gedeelte?
En we missen dan inderdaad Yosemite, de drukte die een weekend in Yosemite met zich mee zou brengen leek ons niet zo aantrekkelijk.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dinkey Creek ligt een stuk noordelijker, dat zou kunnen voor een nacht, maar niet voor een bezoek aan Sequoia of Kings Canyon. Ik zou een nacht in Cedar Grove (Kings Canyon) doen. En dan twee nachten Lodgepole. Zie https://nps.gov/seki/planyourvisit/campgrounds.htm.
Zie ook eens hier voor ons eerste bezoek aan het Cedar grove-gedeelte.
Ik zou ook meerdere campings nemen in Yellowstone. Je zou voor Madison twee nachten kunnen doen, zodat je ruim de tijd hebt voor de geisergebieden. Je kunt dan ook eens tegen de aovnd daar kijken, dan zal het wat rustiger zijn. Kijk ook eens naar de Great Fountain Geyer, onze favoriet. Die barst ongeveer twee keer per dag uit, en er is een marge in de voorspelling van ruim een uur. Met een camper handig om dan op tijd daar te gaan staan, en te combineren met bijvoorbeeld een maaltijd.
Het boeken van de campings in Yellowstone is gewijzigd, ik heb geen idee hoe lastig of makkelijk het nu zal zijn. Het ging nooit heel erg snel, hoewel het voor grotere campers wat lastiger zal zijn.
En ja, twee keer overnachten in Grand Teton, dat was wat ik bedoelde met mijn laatste opmerking.
Marianne
Zie ook eens hier voor ons eerste bezoek aan het Cedar grove-gedeelte.
Ik zou ook meerdere campings nemen in Yellowstone. Je zou voor Madison twee nachten kunnen doen, zodat je ruim de tijd hebt voor de geisergebieden. Je kunt dan ook eens tegen de aovnd daar kijken, dan zal het wat rustiger zijn. Kijk ook eens naar de Great Fountain Geyer, onze favoriet. Die barst ongeveer twee keer per dag uit, en er is een marge in de voorspelling van ruim een uur. Met een camper handig om dan op tijd daar te gaan staan, en te combineren met bijvoorbeeld een maaltijd.
Het boeken van de campings in Yellowstone is gewijzigd, ik heb geen idee hoe lastig of makkelijk het nu zal zijn. Het ging nooit heel erg snel, hoewel het voor grotere campers wat lastiger zal zijn.
En ja, twee keer overnachten in Grand Teton, dat was wat ik bedoelde met mijn laatste opmerking.
Marianne
-
Haloybacon
- Amerika-ontdekker
Dank voor de SeKi tip, zal die camping eens bekijken.
Ik ben heel benieuwd hoe het boeken voor de Yellowstone campings en sowieso voor alle NPS campings zal gaan. Vind dat nog best spannend of we daardoor onze plannen heel erg moeten wijzigen mocht het allemaal niet lukken om die campings te gaan boeken. En duimen dat de dagen van kunnen boeken uitkomen met ons werk, dat we niet net in een vergadering zitten oid.
Ik ben heel benieuwd hoe het boeken voor de Yellowstone campings en sowieso voor alle NPS campings zal gaan. Vind dat nog best spannend of we daardoor onze plannen heel erg moeten wijzigen mocht het allemaal niet lukken om die campings te gaan boeken. En duimen dat de dagen van kunnen boeken uitkomen met ons werk, dat we niet net in een vergadering zitten oid.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is verstandig om tijdig een account aan te maken en eens te oefenen. Je kunt voor Yellowstone de volgorde ook anders doen als een bepaalde camping op een bepaalde datum niet lukt. Kijk eens hoe snel het vol loopt in de week voordat je er bent. Voorheen was het in Yellowstone heel handig om ruim van te voren te boeken, en annuleren was 30 dagen voor aankomst gratis, maar dat is nu anders. Je kunt kijken of het mogelijk is om een of meerdere dagen eerder voor meerdere nachten te boeken en dan de eerste nachten later te annuleren. Maar of dat mogelijk is moet je op recreation.gov eens nagaan. Ik weet dat die constructie niet overal mogelijk is.
Zet de data in je agenda en probeer die tijdstippen vrij te houden. Er was eens iemand op het forum die net op de wintersport was toen hij de camping in Yosemite moest boeken, en dat is gewoon gelukt met zijn telefoon. Terwijl wij altijd moeilijk doen met meerdere tabbladen op de laptop.
Marianne
Zet de data in je agenda en probeer die tijdstippen vrij te houden. Er was eens iemand op het forum die net op de wintersport was toen hij de camping in Yosemite moest boeken, en dat is gewoon gelukt met zijn telefoon. Terwijl wij altijd moeilijk doen met meerdere tabbladen op de laptop.
Marianne
Wij vonden Azalea campground ook een mooie uitvalsbasis om Kings Canyon (prachtig trouwens!) te bezoeken. En vanaf de campground kun je ook naar de General Grant lopen, bijvoorbeeld ‘s avonds na het eten, wij stonden er toen alleen 
Ik zou zeker overwegen om een nacht Grand Teton voor en na Yellowstone te doen. Ik zie dat je in totaal 7 nachten te verdelen hebt daar. Dan zou je het bijvoorbeeld zo kunnen indelen:
Colter Bay
Madison
Madison
Mammoth (of Tower Fall?)
Canyon
Canyon
Bridge Bay of Grant
Gros Ventre
Ik denk niet dat dit onrustiger is dan eerst 2 nachten GT. Je zult sowieso wel veel rijden in de parken!
Wij herkennen overigens ook dat Capitol Reef uitdagender is met een camper door volle parkeerplekken… maar Flaming Gorge naar Capitol Reef is ook nog wel een stuk rijden zie ik, dus 2 nachten is misschien alsnog wel fijn.
Ik zou zeker overwegen om een nacht Grand Teton voor en na Yellowstone te doen. Ik zie dat je in totaal 7 nachten te verdelen hebt daar. Dan zou je het bijvoorbeeld zo kunnen indelen:
Colter Bay
Madison
Madison
Mammoth (of Tower Fall?)
Canyon
Canyon
Bridge Bay of Grant
Gros Ventre
Ik denk niet dat dit onrustiger is dan eerst 2 nachten GT. Je zult sowieso wel veel rijden in de parken!
Wij herkennen overigens ook dat Capitol Reef uitdagender is met een camper door volle parkeerplekken… maar Flaming Gorge naar Capitol Reef is ook nog wel een stuk rijden zie ik, dus 2 nachten is misschien alsnog wel fijn.
-
Haloybacon
- Amerika-ontdekker
Goede tips weer allemaal.
Denk dat Capitol Reef wel een mooi rustpunt is na een lange reisdag. Als ik op Komoot en Google Maps kijk zijn er ook best wat wandelen vanaf de fruita camping (als het lukt die te boeke), dan kunnen de kinderen die het willen eventueel ook niks doen op de camping.
Denk dat ik het inderdaad grand teton ga splitsen, rijden moet je toch inderdaad.
Wat betreft de campings zal het ook soms een kwestie van geluk zijn.
Zijn alle park campings zo populair? Of zijn er ook die makkelijker te boeken zijn?
Denk dat Capitol Reef wel een mooi rustpunt is na een lange reisdag. Als ik op Komoot en Google Maps kijk zijn er ook best wat wandelen vanaf de fruita camping (als het lukt die te boeke), dan kunnen de kinderen die het willen eventueel ook niks doen op de camping.
Denk dat ik het inderdaad grand teton ga splitsen, rijden moet je toch inderdaad.
Wat betreft de campings zal het ook soms een kwestie van geluk zijn.
Zijn alle park campings zo populair? Of zijn er ook die makkelijker te boeken zijn?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor wandelingen kun je ook eens mijn wandelsite bekijken. Alles wat wij in Capitol Reef hebben gedaan was via een gewone weg (met 1 uitzondering). En ja, je moet geluk hebben met een parkeerplaats.
Als je naar Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon wilt is het denk ik niet gek als je tussen Flaming Gorge en Capitol Reef overnacht in Hanksville of Goblin Valley. Onderweg is er wellicht te weinig tijd en het is jammer van de tijd om dat de volgende dag vanuit Fruita te gaan doen. Of ga in Green River (Green River State Park) staan, dat schijnt een mooie, groene camping te zijn.
Ik durf niets te zeggen over de campings, het verschilt erg per jaar. Volgens mij valt het bij de GC wel mee (ga voor Mather als het kan). En Bryce ook wel. Zion is lastig. Maar daar heb je in PSringdale wel een mooi alternatief.
Marianne
Als je naar Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon wilt is het denk ik niet gek als je tussen Flaming Gorge en Capitol Reef overnacht in Hanksville of Goblin Valley. Onderweg is er wellicht te weinig tijd en het is jammer van de tijd om dat de volgende dag vanuit Fruita te gaan doen. Of ga in Green River (Green River State Park) staan, dat schijnt een mooie, groene camping te zijn.
Ik durf niets te zeggen over de campings, het verschilt erg per jaar. Volgens mij valt het bij de GC wel mee (ga voor Mather als het kan). En Bryce ook wel. Zion is lastig. Maar daar heb je in PSringdale wel een mooi alternatief.
Marianne
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
In 2014 stonden wij in Sequoia op Dorst Creek Campground en die vonden we erg mooi.
Uit ons verslag bij de voorbereidingen:
Uit ons verslag bij de voorbereidingen:
https://jojostravelusa2014.blogspot.com ... tpwww.html20 januari 2014
We hebben ontdekt dat we met de camper Sequoia NP niet via de 198 in kunnen en dus ook niet uit, zoals ons plan was. De weg is afgesloten voor campers langer dan 22 ft en die hebben we. Daarom hebben we besloten de Azalea campground te laten vallen en voor Dorst Creek Campground te gaan. Het heeft als bijkomend voordeel dat deze gereserveerd kan worden, wat we ook maar meteen gedaan hebben. A slight change of plans dus, maar nu we het van tevoren weten is er niets aan de hand.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je naar Cedar grove wilt in Kings Canyon is het wel mooi om daar een nacht te staan, bijvoorbeeld op Sentinel. En dan twee nachten Sequoia. Wij stonden eens op Lodgepole. Voordeel van Lodgepole is dat je vanaf de camping de shuttlebus kunt nemen. En de wandeling naar de Tokopah Falls vertrekt vanaf de camping. Zie hier voor onze ervaring daar.
Marianne
Marianne
-
Haloybacon
- Amerika-ontdekker
Leuk al die verslagen te lezen!
Wat ik mij nog afvroeg met het reserveren van de campings. Aangezien die in de parken soms lastig te reserven zijn, reserveerden jullie dan al op voorhand een commerciële camping in de buurt die je dan weer annuleerde als reserveren in het park wel lukte? Of zijn de alternatieven meestal nog wel later te boeken? Vind het lastig in de schatten of we er wel vanuit kunnen gaan dat de campings in de parken gaan lukken of niet.
Wat ik mij nog afvroeg met het reserveren van de campings. Aangezien die in de parken soms lastig te reserven zijn, reserveerden jullie dan al op voorhand een commerciële camping in de buurt die je dan weer annuleerde als reserveren in het park wel lukte? Of zijn de alternatieven meestal nog wel later te boeken? Vind het lastig in de schatten of we er wel vanuit kunnen gaan dat de campings in de parken gaan lukken of niet.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij niet. We gaan eerst proberen de camping van de eerste keus te krijgen en evt. ook een alert in te stellen als het niet in 1x lukt. Dan kiezen we vaak wel een andere optie in de buurt, maar bij voorkeur geen commercieel terrein. Alleen als uitwijk als het echt niet anders kan.
Ooit alleen bij Glacier een alternatief geboekt. Daar is het echt lastig anders…. Bij andere parken ging het meestal goed en is er vast wel een alternatief bij commerciële camping. Als alternatief alleen een KOA is, dan kun je online een beetje bijhouden of er nog plek is. Meestal zijn die uiteindelijk in het hoogseizoen wel vol…
-
Haloybacon
- Amerika-ontdekker
Dank allemaal. Ga ik niet uit voorzorg alternatieven boeken, pas als het nodig is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 733 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 6 Reacties