Even nog een vraagje: zijn er veel tolwegen op deze route?
Voor nu heb ik vooral: de Golden Gate Bridge maar enkel van Yosemite naar San Francisco toch? Valt deze te vermijden?
En ik zag vandaag ook dat als je van Williams naar Grand Canyon rijdt tol moet betalen volgens google maps? Klopt dat?
Zijn er verder nog momenten waarop tol moet betaald worden? En hoe gaat dat in zijn werk? Kan je gewoon cash betalen daar op de tolweg zelf zoals je hier in Europa hebt? Of werkt dat nog anders en moet je verplicht een bakje aanschaffen voor de tolwegen?
@marko: bedankt voor de link. Ik zag dat de beoordelingen toch relatief positief waren voor America's Best Value Inn. Ook hier op het forum. Dus we hebben het laten staan. Zitten er ook maar voor 1 nacht. Dus we overleven dat wel
En we hebben ons hotel in San Francisco nogmaals veranderd en zitten nu in het Marines Memorial Hotel Union Square. Het was iets duurder, maar het zag er ook iets luxueuzer uit met betere kamers dan het vorige hotel. Ik denk dat het toch wel aangenaam is om aan het begin en het einde van de trip toch een beetje comfortabeler te slapen