Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Jesper: autorondreis westen, goede mix stad en natuur/parken.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Jesper: autorondreis westen, goede mix stad en natuur/parken.

Bericht door PSVwally »

Panamint Springs Resort, niet zo heel ver van Mammoth Lakes .
Bedoel je hier niet wat anders, want ML ligt op meer dan 2,5u (150ml) van Panamint Springs?

In LA zou je eens naar een airbnb kunnen kijken. Ik heb goede ervaring met een op grayson avenue in Venice.

Volgens mij zit je het Labor Day weekend in Yosemite. Dat zal misschien erg druk zijn.

Wat vind jij een Vegas ervaring qua kamer? Moet je bv persé stripview hebben? Volgens mij is er maar 1 hotel met balkons en een superview en dat is het cosmopolitan. Maar daar betaal je ook voor.
Maar wil je bv een superzwembad dan is Mandalay Bay weer prima. Wil je centraal zitten dan zit je in de mirage prima of mgm. Wil je luxe dan bv het Bellagio of Wynn. Wil je nog meer luxe dan bv het Palazzo of Venetian. Wil je budget maar vegas ervaring dan evt het luxor of excalibur, al heb je dan kans dat de kamers wat ouder zijn
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

In Bishop vond ik het Bishop Elms Hotel best prima, zeker voor de prijs.

In Las Vegas was ik zeer tevreden over The Carriage House, wat net off strip ligt, maar je loopt in 5 mins naar Belaggio.

Bij Monument Valley zou ik gaan voor de San Juan Inn, tenzij je echt in MV zelf wilt zitten, maar da's erg duur. San Juan Inn ligt op 20 mins rijden en heeft prima kamers.
Groetjes,
Daniel
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SanFran »

In Las Vegas heb ik in totaal in 3 hotels overnacht. In het Luxor, die was van de 3 het beste voor de portemonnee. Prima hotel, maar ligt wel zo'n beetje aan het begin (of het einde, net hoe je het bekijkt :wink: ) van de strip. Hotel Paris beviel ons ook heel goed, lekker centraal op de strip, niet te duur en prima kamers. En als laatste, The Venetian. Wat een fantastisch hotel. Wel duurder, maar ik vond het elke cent waard. Alle details in het hotel zelf, zo mooi aangekleed. De kamer was ook perfect.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
opvakantie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door opvakantie »

Jesper schreef:Nou het begint op te schieten, o.a. dankzij flink wat hulp van een kennis! Vliegtickets zijn geboekt, auto is geboekt, 10 accommodaties zijn geboekt.

Er zijn nog 4 locaties waar we een accommodatie moeten boeken. En graag zou ik jullie hier om advies willen vragen, ondertussen draait mijn hoofd namelijk rondjes :roll:

- Las vegas 3 nachten (05-09 inchecken 08-09 uitchecken) dit hotel vinden we het belangrijkste van de hele vakantie (schoon, lekker zwembad en 'Vegas ervaring' zijn een pré)
Dat is een beetje afhankelijk van je budget.
Elk hotel direct aan de strip geeft wel een 'Vegas ervaring'.
We zijn vaak in het Treasure Island hotel geweest vanwege de ligging en de prijs.
We zijn ook in The Mirage (dat ligt naast TI) geweest en dat is weer iets mooier als TI.
Nog mooier is een Luxury Suite in The Palazzo. Eigenlijk hadden we een kamer in The Venetian maar die was niet beschikbaar dus kregen we een upgrade. Dan heb je een enorme badkamer met apart toilet, kun je tv kijken in bad, view op The Strip en je hebt een aparte zithoek met eigen TV.
Jesper
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Jesper »

Booking.com heeft nu een aantal leuke aanbiedingen volgens mij. Wat vinden jullie van het Linq hotel? Deze is te boeken voor 375.
Ook Elara by Hilton Grand Vacations voor ongeveer de zelfde prijs. En dan nog Hilton Grand Vacations Suites on the Las Vegas Strip, die iets goedkoper is.

Linq spreekt me wel aan, aangezien dit 2 jaar geleden helemaal gerenoveerd schijnt te zijn. Iemand ervaring hiermee?
Bij veel andere hotels lees ik in de reviews toch regelmatig dat de kamers gedateerd zijn...
sunnyrojo
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door sunnyrojo »

PSVwally schreef:
Panamint Springs Resort, niet zo heel ver van Mammoth Lakes .
Bedoel je hier niet wat anders, want ML ligt op meer dan 2,5u (150ml) van Panamint Springs?

https://www.google.nl/maps/place/Panami ... 17.4686462

deze is het wel en ligt in Death Valley (voor een overnachting tussen Mammoth Lakes en Las Vegas mocht dit nog nodig zijn?)
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Je moet wel even goed quoten he, nu heb je mij zin niet meegenomen in de quote :wink:

Hoe het opgeschreven was lijkt het net of TS denkt dat Mammoth Lakes vlakbij Panamint Springs resort ligt. En dat is niet het geval. Daar ging het mij om. Ik weet wel waar het Panamint Springs resort ligt.
sunnyrojo
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door sunnyrojo »

zal er aan denken :wink:
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer