Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Souraia: Denver - Denver
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Reis Souraia: Denver - Denver
Ja Seattle is super cool, maar ik denk toch dat wij het laten vallen. Zo houden wij meer ruimte over voor andere dingen. Keuzes maken, blijft lastig.
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zit een beetje te kijken en wil het liefst vanuit Glacier naar Bend (Oregon). Maar kan niet snel vinden wat de leuke tussenstops zijn. Dit gebied is voor mij vrij nieuw. Iemand suggesties?
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Van Missoula naar Kennewick via de 12 is een mooie route, zelf gereden
Verder kan ik je niet helpen
Verder kan ik je niet helpen
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
Misschien via de Wallowa Mountains en Wallowa Lake? Joseph is een heel leuk plaatsje daar. En dan via La Grande, Baker City en Route-26 naar Bend. Dan kun je ook John Day Fossil Beds NM bezoeken (o.a. de Painted Hills). Zie ons verslag van 2015, ongeveer dag 11 tot dag 15.
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank voor de tips, ik zal ze eens gaan uitwerken in de route. Felicitas ik zal vanavond eens je verslag lezen, vind ik altijd leuk.
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lieve mensen,
De vakantie komt stukje bij beetje dichterbij. Ik heb weer zitten kijken en kom nu ik Seattle eruit haal op de volgende route. Ik heb Custer 1 nacht eruit gehaald. Verder vind ik het iets te veel LA. De route tussen LV en Zion is bewust. Zion wil ik heel graag weer heen. Tussen Glacier en Dalles, OR zou ik nog een tussen stop willen hebben.
Hebben jullie nog tips en aanmerkingen? Dank alvast.
Overigens zijn de tickets nog niet geboekt, wel de overnachtingen bij YS, die dus nu iets verschuiven (ik hoop dat ik het kan verplaatsen).
28-7 Amsterdam - Denver
29-7 Denver - Estes Park (willen graag een hike doen naar Dream lake en verder gewoon rustig aan doen)
30-7 Estes Park - Custer
31-7 Custer
1-8 Custer - Sheridan
2-8 Sheridan - Yellowstone
3-8 Yellowstone
4-8 Yellowstone
5-8 Yellowstone - Helena
6-8 Helena - Glacier
7-8 Glacier
8-8 Glacier - ?
9-8 ? - The Dalles
10-8 The Dalles (Colombia River Gorge)
11-8 The Dalles - Bend
12-8 Bend
13-8 Bend - Crater Lake
14-8 Crater Lake - Lake Tahoe
15-8 Lake Tahoe
16-8 Lake Tahoe - Lone Pine
17-8 Lone Pine - Death Valley
18-8 Death Valley - LV
19-8 Las Vegas - Zion
20-8 Zion
21-8 Zion - Las Vegas
22-8 Las Vegas - LA
23-8 LA Santa Monica
24-8 LA Venice Beach
25-8 LA-Universal Studios
26-8 Terugvlucht
De vakantie komt stukje bij beetje dichterbij. Ik heb weer zitten kijken en kom nu ik Seattle eruit haal op de volgende route. Ik heb Custer 1 nacht eruit gehaald. Verder vind ik het iets te veel LA. De route tussen LV en Zion is bewust. Zion wil ik heel graag weer heen. Tussen Glacier en Dalles, OR zou ik nog een tussen stop willen hebben.
Hebben jullie nog tips en aanmerkingen? Dank alvast.
Overigens zijn de tickets nog niet geboekt, wel de overnachtingen bij YS, die dus nu iets verschuiven (ik hoop dat ik het kan verplaatsen).
28-7 Amsterdam - Denver
29-7 Denver - Estes Park (willen graag een hike doen naar Dream lake en verder gewoon rustig aan doen)
30-7 Estes Park - Custer
31-7 Custer
1-8 Custer - Sheridan
2-8 Sheridan - Yellowstone
3-8 Yellowstone
4-8 Yellowstone
5-8 Yellowstone - Helena
6-8 Helena - Glacier
7-8 Glacier
8-8 Glacier - ?
9-8 ? - The Dalles
10-8 The Dalles (Colombia River Gorge)
11-8 The Dalles - Bend
12-8 Bend
13-8 Bend - Crater Lake
14-8 Crater Lake - Lake Tahoe
15-8 Lake Tahoe
16-8 Lake Tahoe - Lone Pine
17-8 Lone Pine - Death Valley
18-8 Death Valley - LV
19-8 Las Vegas - Zion
20-8 Zion
21-8 Zion - Las Vegas
22-8 Las Vegas - LA
23-8 LA Santa Monica
24-8 LA Venice Beach
25-8 LA-Universal Studios
26-8 Terugvlucht
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat ook nog zou kunnen is de tickets een dag later boeken, dan hoef ik iig Yellowstone niet te verschuiven.
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de zekerheid heb ik voor 2 augustus nog een kamer erbij geboekt in Yellowstone. Die was gelukkig nog beschikbaar.
Iemand nog aanmerkingen of tips op mijn laatste wijziging?
Iemand nog aanmerkingen of tips op mijn laatste wijziging?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ziet er goed uit. Het stuk van South Dakota naar Yellowstone is wel vrij gehaast. Een stop in Cody is wel leuk; dat geeft je ook iets meer tijd voor Yellowstone.
Heb je voor tickets al eens bij Connections.be gekeken? Die hadden voor onze LA-Denver-reis mooie prijzen.
Marianne
Heb je voor tickets al eens bij Connections.be gekeken? Die hadden voor onze LA-Denver-reis mooie prijzen.
Marianne
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hee Marianne, ik hoopte al dat jij zou reageren.
Ik plan nog een stop in Cody, vreemd dat ik die heb weggelaten terwijl ik die in de vorige planning er wel in had. Dan haal ik die van 1 dag LA eraf, komt zo goed uit.
Ik kijk net op connections en zie een mooie prijs van 624 euro met Finnair. Rechtstreeks van Amsterdam naar Dallas en dan overstappen.
Ik denk dat ik die ga boeken. Thanks
Ik plan nog een stop in Cody, vreemd dat ik die heb weggelaten terwijl ik die in de vorige planning er wel in had. Dan haal ik die van 1 dag LA eraf, komt zo goed uit.
Ik kijk net op connections en zie een mooie prijs van 624 euro met Finnair. Rechtstreeks van Amsterdam naar Dallas en dan overstappen.
Ik denk dat ik die ga boeken. Thanks

- Almere vak V
- Amerika-expert
Het klinkt misschien lullig om te zeggen. Maar een leeg football stadion, blijft een leeg football stadion. Dan heb je in Seattle nog geluk dat het baseball stadion er naast ligt. En aangezien het seizoen dan in volle gang is kan je met een beetje geluk aanschuiven bij een wedstrijd. Super ervaring. En kaartjes zijn supergoedkoop.
Het college football seizoen begint het eerste weekend van september. En een week erna begint de NFL. Seattle speelt voor regular season twee wedstrijden in het preseason thuis. Met een beetje geluk kan je daarbij aanschuiven als het zo in je schema uitkomt. Schema wordt in april bekend gemaakt. Hou wel in de gaten dat kaarten voor de NFL en de Seahawks in het bijzonder spuugduur zijn. Ik heb samen met 5 anderen die in Oregon en Washington wonen 4 seasontickets voor de Seahawks. Wij hebben fantastische plaatsen op de 2e ring. Eerste rij endzone Maar die kaarten kosten voor 8 wedstrijden $1.000 per seasonticket. Kaarten via Stubhub gaan vanaf $250 per wedstrijd.
Maar eerlijk is eerlijk, het is elke dollar waard. Je hebt na een wedstrijd wel een week een ruis in je oor door het onvoorstelbare kabaal in het stadion. Maar mocht je in de gelegenheid zijn zeker doen!
Het college football seizoen begint het eerste weekend van september. En een week erna begint de NFL. Seattle speelt voor regular season twee wedstrijden in het preseason thuis. Met een beetje geluk kan je daarbij aanschuiven als het zo in je schema uitkomt. Schema wordt in april bekend gemaakt. Hou wel in de gaten dat kaarten voor de NFL en de Seahawks in het bijzonder spuugduur zijn. Ik heb samen met 5 anderen die in Oregon en Washington wonen 4 seasontickets voor de Seahawks. Wij hebben fantastische plaatsen op de 2e ring. Eerste rij endzone Maar die kaarten kosten voor 8 wedstrijden $1.000 per seasonticket. Kaarten via Stubhub gaan vanaf $250 per wedstrijd.
Maar eerlijk is eerlijk, het is elke dollar waard. Je hebt na een wedstrijd wel een week een ruis in je oor door het onvoorstelbare kabaal in het stadion. Maar mocht je in de gelegenheid zijn zeker doen!
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Helaas heb ik nog steeds geen gunstige tickets gevonden. Wat mij wel is opgevallen is dat LA vaak voordeliger is dan mulitstop.
Ik houd er alvast rekening mee dat ik tickets ga boeken LA-LA.
Probleem wel is dat ik een aantal hotels zal moeten cancellen/omboeken.
Het enige wat ik nu niet kan omboeken zijn de reserveringen in Yellowstone. Als ik inderdaad naar LA vlieg (28 juli) moet ik er voor zorgen dat ik 4 augustus in Yellowstone aankom. Ik zat te denken om te rijden via Santa Fe naar Denver en vanuit Denver richting Yellowstone.
Zou dit haalbaar zijn in dit tijdsbestek? autorijden vinden wij niet erg, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat wij alleen asfalt zien. De afstand LA Denver is ca. 1600 km.
Andere tips zijn uiteraard welkom.
Ik houd er alvast rekening mee dat ik tickets ga boeken LA-LA.
Probleem wel is dat ik een aantal hotels zal moeten cancellen/omboeken.
Het enige wat ik nu niet kan omboeken zijn de reserveringen in Yellowstone. Als ik inderdaad naar LA vlieg (28 juli) moet ik er voor zorgen dat ik 4 augustus in Yellowstone aankom. Ik zat te denken om te rijden via Santa Fe naar Denver en vanuit Denver richting Yellowstone.
Zou dit haalbaar zijn in dit tijdsbestek? autorijden vinden wij niet erg, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat wij alleen asfalt zien. De afstand LA Denver is ca. 1600 km.
Andere tips zijn uiteraard welkom.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Qua tickets vind ik LA en Vegas ook vaak goedkoper dan andere luchthavens.
Over je laatste dagen. Je hebt er een dag Santa Monica Beach, een dag Venice beach staan... dat ligt 20m lopen uit elkaar, ik zou daar gewoon 1 hotel voor boeken, maar misschien iets meer spreiden naar Huntington of Laguna of juist richting Malibu. De laatste ligt ook gunstiger tov Universal qua verkeer
Over je laatste dagen. Je hebt er een dag Santa Monica Beach, een dag Venice beach staan... dat ligt 20m lopen uit elkaar, ik zou daar gewoon 1 hotel voor boeken, maar misschien iets meer spreiden naar Huntington of Laguna of juist richting Malibu. De laatste ligt ook gunstiger tov Universal qua verkeer
Wat is het prijsverschil met andere luchthavens dan? Het is leuk hoor naar de goedkoopste optie te kijken, maar waarom zou je 100 euro per ticket(bijvoorbeeld) besparen om heel je route omver te gooien??
Het gaat immers toch ook over gemak en het spaart je ook reistijd uit wanneer je niet voor LA - LA kiest....
Mijn tip is dus dat je je niet volledig moet blindstaren op de goedkoopste prijs voor een ticket, maar het moet ook je route vergemakkelijken en soms is daar een iets duurder ticket voor nodig!
Het gaat immers toch ook over gemak en het spaart je ook reistijd uit wanneer je niet voor LA - LA kiest....
Mijn tip is dus dat je je niet volledig moet blindstaren op de goedkoopste prijs voor een ticket, maar het moet ook je route vergemakkelijken en soms is daar een iets duurder ticket voor nodig!
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vimo je hebt absoluut gelijk hoor. Ik zit zo in dubio. Ik heb de laatste weken af en toe wel mooie prijzen gezien voor LA-LA. Dat zijn soms prijzen van net 700 euro, terwijl Denver-LA vaak rond de 900 euro zit met zeer ongunstige tijden. Tel dit op x 5 en dan wordt de optie LA- LA heel aantrekkelijk.
PSV Wally dank voor de tip. Welke strand is het leukst rond LA met kinderen? Ik ben 1 keer in Santa Monica geweest en dat vond ik heel erg leuk, maar dat was al jaren geleden.
PSV Wally dank voor de tip. Welke strand is het leukst rond LA met kinderen? Ik ben 1 keer in Santa Monica geweest en dat vond ik heel erg leuk, maar dat was al jaren geleden.
Die 700 euro is bij welke maatschappij? Toevallig WOW?(die zie ik voor 650 staan, komen natuurlijk nog wel wat kosten bij dan waardoor je op die 700 komt).
Ja op zich goede prijzen dat wel voor in het hoogseizoen!
Ja op zich goede prijzen dat wel voor in het hoogseizoen!
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja ook met WOW maar daar ga ik echt niet mee vliegen. Vorige week zag ik een mooie prijs naar LA, ik geloof met BA, vandaag zijn de prijzen helaas weer sky high.
Ik blijf dagelijks kijken en ik hoop natuurlijk op een mooie prijs naar Denver, maar ik wil toch een slag om de arm hebben mocht dat niet lukken en wel goedkopere tickets voor LA. Overigens kijk ik ook naar SLC, maar die zijn nog duurder dan Denver.
Ik blijf dagelijks kijken en ik hoop natuurlijk op een mooie prijs naar Denver, maar ik wil toch een slag om de arm hebben mocht dat niet lukken en wel goedkopere tickets voor LA. Overigens kijk ik ook naar SLC, maar die zijn nog duurder dan Denver.
Ik zou zelfs LA - Vegas bekijken en speel ook even met de route omdraaien 

- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is ook een optie. IK ben wat dat betreft vrij flexibel, alleen mijn reservering in YS wil ik niet wijzigen, aangezien echt alles vol is.
De rest is te wijzigen.
De rest is te wijzigen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Haha, sja daar vraag je me wat. Qua kids heb ik geen idee welk strand leuk(er) is. Moeten er voorzieningen zijn, of is een emmer met een schepje en een balspelletje ook al genoeg? Dan zijn zowat alle stranden prima namelijk.Welke strand is het leukst rond LA met kinderen? Ik ben 1 keer in Santa Monica geweest en dat vond ik heel erg leuk, maar dat was al jaren geleden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 6726 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 22 Reacties