Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Brenda038: onze eerste reis! SFO-SFO
Re: Reis Brenda038: onze eerste reis! SFO-SFO
Wij zijn vorig jaar met een 31ft camper op pad geweest en hebben in LA Universal Studios en Hollywood Sign en Hollywood boulevard bezocht.
De laatste twee deden wij onderweg naar de camping, wij kwamen toen uit San Diego. Wij konden de camper bij US parkeren en een straat achter Hollywood Boulevard op een parkeerterrein.
Wij stonden op Walnut rv park, niet aan zee, maar wel op korte afstand ( ik meen een half uur) van bovengenoemde. Camping ligt naast een winkelcentrum, en er is een zwembadje.
De laatste twee deden wij onderweg naar de camping, wij kwamen toen uit San Diego. Wij konden de camper bij US parkeren en een straat achter Hollywood Boulevard op een parkeerterrein.
Wij stonden op Walnut rv park, niet aan zee, maar wel op korte afstand ( ik meen een half uur) van bovengenoemde. Camping ligt naast een winkelcentrum, en er is een zwembadje.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bedankt voor de tip! ik ga er even naar kijken!
Laatst gewijzigd door Aricon op 19 feb 2015, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd!
-
- Amerika-ontdekker
Misschien kunt u of iemand mij hier ook mee helpen?
We willen binnenkort kaartjes voor Antilope Canyon gaan kopen en twijfelen nog of we de Lower of
de Upper gaan doen.. Ik lees veel verschillende reacties en het is heel persoonlijk uiteraard.
Wij rijden 'morgens vroeg vanuit de Grand Canyon richting Page om daar 2 nachtjes te verblijven.. Is het
een optie om die dag met de camper naar de Canyons te rijden en de Lower te doen, vervolgens
overnachten in Page en de volgende dag de Upper te doen met een tour? Of zeg ik nu iets geks?
We willen binnenkort kaartjes voor Antilope Canyon gaan kopen en twijfelen nog of we de Lower of
de Upper gaan doen.. Ik lees veel verschillende reacties en het is heel persoonlijk uiteraard.
Wij rijden 'morgens vroeg vanuit de Grand Canyon richting Page om daar 2 nachtjes te verblijven.. Is het
een optie om die dag met de camper naar de Canyons te rijden en de Lower te doen, vervolgens
overnachten in Page en de volgende dag de Upper te doen met een tour? Of zeg ik nu iets geks?
Laatst gewijzigd door Aricon op 19 feb 2015, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Rij je naar Page en hoef je die dag geen tijd meer aan de GC te besteden? De lower is mooier, rustiger in de ochtend. De Upper als ik het goed heb net na het middaguur. Of je ze beide moet doen, ik weet het niet. Volgens mij gaat er dan één vd twee tegenvallen.
Je zou beide Canyon kunnen doen. Wij hebben alleen de Lower Canyon gedaan, rond 9.30 uur, kan je niet reserveren, maar er zijn mensen die beiden bezoeken. De Upper moet je wel reserveren. Je reist niet in het top-hoogseizoen, maar toen wij er in juli waren was de Upper bijvoorbeeld al voor een week uitgekocht.
-
- Amerika-ontdekker
We rijden van Kingman naar de Grand Canyon (vroeg) dan hebben we die dag bij de Grand Canyon en willen de volgende dag weer vroeg (ivm zonsopgang) weer richting Page rijden.. we willen sowieso de upper van 11.30 doen maar twijfelden inderdaad of we de lower ook gingen doen. Misschien toch alleen maar de upper dan..PSVwally schreef:Rij je naar Page en hoef je die dag geen tijd meer aan de GC te besteden? De lower is mooier, rustiger in de ochtend. De Upper als ik het goed heb net na het middaguur. Of je ze beide moet doen, ik weet het niet. Volgens mij gaat er dan één vd twee tegenvallen.
-
- Amerika-ontdekker
En heeft u ook ervaring met the Wave? Stel we krijgen permits.. wat onwaarschijnlijk is maar wie weet. Mag je daar met de camper heen rijden?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
De Upper zou ik zeker reserveren op prime-time. Er zijn nu al de nodige data in mei uitverkocht, geen idee hoe dat voor juni is maar ik zou wel vast boeken.
-
- Amerika-ontdekker
Dat kan helaas nog niet voor juni maar ik hou het in de gaten!
Laatst gewijzigd door Aricon op 19 feb 2015, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd!!
Reden: Quote verwijderd!!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Hoe kom je daarbij? Er zijn juist al een heleboel data vol in juni. Ben je niet in de war met de Wave?
Hier de link http://www.antelopecanyon.com/reserve_now.html
Vervolgens kies je de sighseeers tour van 11.30 uur en ga je met het pijltje naar juni.
Hier de link http://www.antelopecanyon.com/reserve_now.html
Vervolgens kies je de sighseeers tour van 11.30 uur en ga je met het pijltje naar juni.
-
- Amerika-ontdekker
Heel erg bedankt! Er waren er nog 5 beschikbaar op onze dag en heb er 2 gereserveerd! Super!
De volgende keer iets verder kijken dus.. 

-
- Amerika-ontdekker
Tijdens onze reis rijden we vanaf Los Angeles naar Kingman.. is het mogelijk om die dag ook Joshua Tree national park even te bezoeken of kost dit teveel tijd? We zijn wel van plan om voor alle file's Los Angeles uit te rijden. We verblijven waarschijnlijk op Walnut RV of Balboa RV.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik neem aan dat je minder last hebt van files als je LA uitrijdt in de ochtend. Kijk eens op googlemaps naar de werkelijk rijtijd rond de spits of daarvoor.
Marianne
Je mag officieel geen dirt roads rijden met een huurauto of -camper. Of het te doen is, is ook de vraag. Dat moet je ter plekke bekijken. Je kunt daarover informatie inwinnen bij een BLM-kantoor. Ik ben er in september 2011 geweest. Het had toen de dagen ervoor flink geregend en had was zelfs met onze SUV geen plezier om te rijden. Je kunt ook via de zuidelijke route rijden, die is wat beter. Maar wel langer.Brenda038 schreef:En heeft u ook ervaring met the Wave? Stel we krijgen permits.. wat onwaarschijnlijk is maar wie weet. Mag je daar met de camper heen rijden?
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Heb inderdaad al op Google Maps gekeken en kwam tot de conclusie dat het een stuk korter is als je Joshua Tree national park laat vallen.. maar als deze echt de moeite waard is maken we er graag een ommetje voor.. en willen inderdaad erg vroeg weg rijden om alle file's voor te zijn.
Files voor zijn lukt niet altijd. Ook vroeg kunnen ze ontstaan, al zul je inderdaad minder kans hebben als je echt vroeg vertrekt. Als je verder geen plannen hebt op de dag dat je van LA naar Kingman gaat zou ik zeker nog wat stops inplannen. Zeker als je vroeg vertrekt. In Kingman zelf is niet bijzonder veel te beleven. Je zou de omweg naar Joshua Tree kunnen maken. Kijk eens op internet of de omgeving je interessant lijkt. Ik vond het best een bijzonder park, met niet al te veel toeristen.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-ontdekker
We hebben verder geen plannen op die dag en gaan dus inderdaad even Joshua park bezoeken! Bedankt voor de info.
Daarnaast kun je ook nog (bij veel tijd) Palm Springs bezoeken of een stukje Route 66 rijden.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-ontdekker
Palm Springs stond inderdaad ook nog bij de opties. De route 66 rijden we ook tussen Kingman en Seligman. Waar zit hij eerder op de route? Heb me eigenlijk alleen maar in dit stukje verdiept.. zijn er mooiere stukjes?
Je kan van Needles via Oatman naar Kingman. Of dat mooier is durf ik niet te zeggen.
In Kingman kun je overigens leuk eten bij Mr. D'z Diner. Beetje dat oude Route 66 gevoel.
In Kingman kun je overigens leuk eten bij Mr. D'z Diner. Beetje dat oude Route 66 gevoel.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-ontdekker
Thanks! Ik ga ernaar kijken en schrijf Mr. D'z Diner op me to do list! 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht