Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis SanneMarieke: Rondreis zuidwesten

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
SanneMarieke
Amerika-ontdekker

Re: Reis SanneMarieke: Rondreis zuidwesten

Bericht door SanneMarieke »

In Amerika kun je gewoon met een Nederlands rijbewijs rijden neem ik aan? Zie wat wisselende reacties namelijk op het forum. Daarnaast de vraag of iemand ervaring heeft met rijden in een cabrio tijdens een soortgelijke route? Gaan we hier spijt van krijgen :lol: ? We houden er al rekening mee dat het warm is en we waarschijnlijk ook veel met het dak dicht moeten rijden. Gaat ons meer om de conditie van de wegen etc.. Voor de volledigheid nog even ons reisschema..

21-mei Amsterdam - San Francisco
22-mei San Francisco - Monterey
23-mei Monterey - Pismo Beach
24-mei Pismo Beach - LA
25-mei LA
26-mei LA - Joshua Tree
27-mei Joshua Tree
28-mei Joshua Tree - Grand Canyon
29-mei Grand Canyon
30-mei Grand Canyon - Page
31-mei Page
01-jun Page - Canyon de Chelly - Monument Valley
02-jun Monument Valley - Moab
03-jun Moab
04-jun Moab
05-jun Moab - Jackson
06-jun Jackson - Grand Teton
07-jun Grand Teton - Yellowstone
08-jun Yellowstone
09-jun Yellowstone
10-jun Yellowstone
11-jun Yellowstone - Salt Lake city
12-jun Salt Lake city - Bryce
13-jun Bryce - Zion
14-jun Zion
15-jun Zion - Las Vegas
16-jun Las Vegas - Death Valley
17-jun Death Valley - Mammoth Lakes
18-jun Mammoth Lakes - Yosemite
19-jun Yosemite
20-jun Yosemite
21-jun Yosemite - Kings Canyon
22-jun Kings Canyon - Sequoia
23-jun Sequoia - San Francisco
24-jun San Francisco
25-jun San Fransisco
26-jun San Fransisco - Amsterdam
Eerste keer Amerika in 2015 - Rondje Zuid Westen in 35 dagen - http://sannemarieke.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ja, je kunt gewoon met je Nederlands rijbewijs rijden.
En mij persoonlijk lijkt een cabrio bijzonder onpraktisch, zeker met zo'n lange reis, maar als je het leuk vindt dan kun je het doen.

Ik vind die dag Joshua Tree nog steeds veel. Ik zou liever tijd uittrekken voor Capitol reef. Een paar uur extra rijden vergeleken met de I15 en je hebt een veel mooiere route tussen SLC en Bryce.

Marianne
SanneMarieke
Amerika-ontdekker

Bericht door SanneMarieke »

Lijkt het je onpraktisch door gebrek aan bagageruimte of ook het comfort van reizen?

Joshua Tree snap ik, we hebben hier alleen afgesproken met vrienden, vandaar hier de extra dag. We besteden deze goed :thumbup: !
Eerste keer Amerika in 2015 - Rondje Zuid Westen in 35 dagen - http://sannemarieke.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Vanwege de bagage inderdaad. Jullie hebben een lange reis, dan is wat comfort/ruimte toch wel heel prettig lijkt me.
Maar er zijn veel voorstanders, gebruik de zoekfunctie maar eens, dan vind je deze topics: http://forum.allesamerika.com/search_go ... p?q=cabrio

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer