Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Pushkin: Rondreis 2011, tips?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Reis Pushkin: Rondreis 2011, tips?
Heb je Hole-in-the-Rock road al gereden of gepland, voor de Devils Garden? Is een gravel road, en zeker het gedeelte tot Devils Garden is meestal heel goed berijdbaar. Is een aanrader trouwens, erg mooi!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Pushkin
- Amerikafan
Nee Jasmino!
Maar ik ga hem alvast noteren, klinkt goed! Bedankt!!
Hebben jullie er ietst van geschreven in een reisverslag? Dan mag je me steeds de link doorsturen
Ellen

Maar ik ga hem alvast noteren, klinkt goed! Bedankt!!

Hebben jullie er ietst van geschreven in een reisverslag? Dan mag je me steeds de link doorsturen

Ellen
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
In ons 2010 reisverslag kan je het vinden, ergens voor bij halverwege onze reis.
Devils garden is erg leuk!
Devils garden is erg leuk!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, helaas. Heb je de boeken van Laurent Martres niet? Photographing the Southwest is een heeeeeeeeel grote aanrader. Niet zozeer voor de fotografietips, maar wel voor de lokaties waar je mooie foto's kunt maken. Daarin staat veel moois beschreven voor de omgeving die jullie gaan aandoen.
Ik heb wel mooie foto's, maar die staan nog niet online. Maar anderen zullen het zeker met me eens zijn, het is echt een pracht plek!
Ik heb wel mooie foto's, maar die staan nog niet online. Maar anderen zullen het zeker met me eens zijn, het is echt een pracht plek!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Pushkin
- Amerikafan
Geweldig!!! Ik heb het zonet besteld via bol.com
Bedankt Jasmino & tot morgen!
Groetjes
Ellen

Bedankt Jasmino & tot morgen!

Groetjes
Ellen
Wij zijn ook tot aan Devils Garden geweest op de hole in the rock road. Op dag 17 van onze 2009 reis kan je er wat over lezen. Foto's staan ook op de site.
Bart
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als je dan toch de Hole in the Rock Road gaat verkennen zou ik nog een stuk doorrijden enhike Peek-a-Boo en Spooky slotcanyon doen. Zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2007.html dag 21
Ook hier geld net als voor bijna alle andere tips waar dirtroads in zitten eerst informeren naar de toestand van de weg en in het geval van slotcanyons ook naar de toestand van de canyon.
Ook hier geld net als voor bijna alle andere tips waar dirtroads in zitten eerst informeren naar de toestand van de weg en in het geval van slotcanyons ook naar de toestand van de canyon.
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hey Pushkin,
Een vraagje over die boeken... Ik wil graag die van Utah bestellen maar ik las dat er ook een zwart-wit-versie bestaat. Ik wil uiteraard die in kleur maar op bol.com is het me niet duidelijk welke versie het is. Ik vermoed wel dat het die in kleur zal zijn maar voor de zekerheid wil ik het eens bij je checken!
Kan je het eens laten weten van zodra je de jouwe krijgt??
Een vraagje over die boeken... Ik wil graag die van Utah bestellen maar ik las dat er ook een zwart-wit-versie bestaat. Ik wil uiteraard die in kleur maar op bol.com is het me niet duidelijk welke versie het is. Ik vermoed wel dat het die in kleur zal zijn maar voor de zekerheid wil ik het eens bij je checken!
Kan je het eens laten weten van zodra je de jouwe krijgt??
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Pushkin
- Amerikafan
Zal ik doen Valerie, totnogtoe nog niks ontvangen, maar ik geef je een seintje! 

- Pushkin
- Amerikafan
Valerie hij is helemaal in kleur & superleuk!! 
Nog eens bedankt voor de tip Jasmino, ben er helemaal blij mee!
Ellen

Nog eens bedankt voor de tip Jasmino, ben er helemaal blij mee!

Ellen
-
- Amerikakenner
Ellen,Pushkin schreef:24/sep Moab (Delicate Arch Trail) of als iemand nog een leuke trail kent die minder toeristisch is? We deden hier vorig jaar de Corona Arch Trail = prachtig & rustig!!
Volgens mij ben je al een eindje met je planning, maar toch deze trail nog even gemeld: Fisher Towers. Op Ontdek Amerika uiteraard goede info:
http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/be ... owers.html
Je vraagt een minder touristische trail, dan is deze echt een aanrader! Vond deze trail een van de hoogtepunten in mn laatste trip. Je rijdt er heen via de ut-128, ook een geweldige route. Bij de Delicate sta je bij wijze van in de rij; daar heb je bij deze trail in de verste verte geen last van!
Gr, Gerben
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Super! Ik ga hem ook bestellen!!! Ik ben benieuwd!
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika