Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Isis: Rondje met Yellowstone

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Re: Reis Isis: Rondje met Yellowstone

Bericht door Mrs.Bean »

:thumbup:
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

zenk joe met dank aan uwes.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

notting to tanks :lol:
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Zo nu ben ik maar eens gaan kijken naar campings. De winter is nog lang (niet begonnen) en ik wil iets leuks doen voor USA 2012.
Ik zoek nog campings met of zonder Hook-up in de volgende plaatsen.
  • 1.Jackson iets met zwembad voor kids! mag ook in Jackson Hole oid
    2. Nabij Mnt Rushmore (er zijn daar zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie). iemand tip?
    3. Onderweg nabij Frt Laramie / Guernsey (ik heb er een bij Guernsey SP en 1 in Lingley) iemand ervaring / tip?
Daarnaast ik heb wat ideeën voor campings in verschillende plaatsen hieronder .. wie helpt me?(zie onder)
Buffalo heeft 3 campings dat ik zo heb gevonden:
Indian cg
Bighorn Mountains cg
Deer Park cg
Welke zijn leuk/ netjes / hebben een zwembad ( leuk voor de kids)

Omgeving van Colorado NM
  • (NPS Saddlehorn cg)
    Junction West RV Park
    Grand Junction KOA
    James M Rob COlorado River SP
    Mobile City Rv Park
die laatste klinkt niet erg aantrekkelijk... wat een naam al kan doen. Saddlehorn houden we misschien in gedachten als we geen hookup willen maar als we de kids willen plezieren dan gaan we toch de bewoonde wereld in.

Montrose:
  • Montrose RV Resort
    Cedar Creek RV cg
    Kings Riverbed RV Park
Bij Montrose kunnen we ook in Black Canyon o/t Gunnison blijven welke is dan fijn/ mooi??
  • Black Canyon ot G South cg
    Black Canyon ot G RV parks en cg
Ik twijfel nog over Cody... Ponderosa RV ligt in centrum maar heeft geen zwembad ... en KOA (ik ben geen KOA fan) heeft zwembad maar ligt buiten dorp...
Misschien willen we ipv 2 nachten in Cody een hele dag doen over de Beartooth Highway en in Cooke City overnachten wat is daar prima er zijn vlg mij alleen campings zonder Hook up. Hebben mensen ervaring met een van deze plekken??? Of is er iets aardigs vlakbij CC?
Cooke City:
  • Chief Joseph Group Campground
    Colter Campground
    Soda Butte Campground
In de parken proberen we gewoon IN de parken te staan. Geen Hook up is geen probleem. Alles onderweg met omvormer opladen en zorgen voor genoeg water voor douche etc. Dat doen we in Rocky Mountains, Badlands, Wind Cave, Yellowstone (3 n), Grand Teton, Flaming Gorge NRA, Dinosaur NM misschien, Arches, Canyonlands, Great Sand Dunes en misschien in Black Canyon ot G en Colorado NM.

Mocht iemand nog een geweldige camping op onze route weten dan houd ik me aanbevolen.

Hopelijk zijn er ideeën. Anders zien we het wel maar het is fijn als je net die leuke camping hebt indien er een keuze is.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Yep,

Het waren voor ons een paar lange rijdagen en namen soms gewoon het eerste wat voorbij kwam. Dat heeft tot hilarische zaken geleid, zeer hilarisch. Zeker de eerste dag na ons verdwaal avontuur bij Ft Laramie. We kwamen daar op een soort minicamping met hele aardige mensen die net deden of het een supergrote campground was ( met karretje tien meter verder gebracht enzo) keurig, superschoon, met prive wc en douche. Maar :
naast de spoorlijn met ieder uur een toeterende trein.
( als we er aan denken schieten we nog steeds in de lach en leuke foto's gemaakt maar denk niet dat dat je bedoeling is :mrgreen: ) ( Chuckwagon RV)

Bij Mt. Rushmore op een KOA gestaan, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote, in een prachtig bos, geen full hookup ( hebben ze wel maar dan sta je in een rijtje), maar wel erg prive met kampvuurtje, grote winkel. Was maar voor een nachie en goed te doen. Er zijn daar mooiere aan een meertje geloof ik. Weet Rob vast wel maar ja die gaat vandaag op Cruise. Er was ook eentje met iets als Horsethief??? die leek me wel mooi.

Niet op Ponderosa gestaan maar op die Koa inderdaad in Cody. Tja ach. Aardige mensen, internet deed het. Mooie foto's van ondergaande zonnen achter Yellowstone. Maar meer ook niet. Anderzijds de dagen erna ben je alleen maar in de natuur, dus.....

Tussen Cody en CookCity heb je veel National Forrest Campgrounds. Prachtig gelegen midden in de bossen. Hertjes rond de camper. Verder niks aanwezig. We stonden op Colter. Volgende ochtend ben je zo in de Lamarvalley met kans op wild. Zou er zo weer gaan staan!!
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Dank voor den ideeën.
Spoorwegen die kennen we. In 1993 stonden we vaak ergens dat we snachst de treinen hoorden.. overdag niks en ook niks te zien.... maar 's nachts :roll:
Meeste zal wel onderweg komen maar dan hebben we een idee of er wat is en als er iets leuk./ grappig/ moeite waard is dan kunnen we daarmee rekening houden.
Ik zal Rob over 2? 3? weken aan zijn jassie trekken.
Mijn lijstje is al redelijk compleet. Reserveren doe ik niet veel alleen de NP waar we zeker willen staan (Arches). Of waar we zeker willen zijn ivm met weinig mogelijkheden (het is toch hoogseizoen).
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

wij hadden alleen gereserveerd in het labourweekend en dat was dus niet nodig bleek achteraf.
Wel waren er allerlei wedstrijden rond Jackson en in Utah en zo kwamen we op achterafcampings terecht.
Waar we wel mee werden geholpen trouwens door mensen waar we eerst wilden staan. die belden dan keurig naar de volgende campground dat we er aan kwamen :D
Tja het blijft toch lekker verrassingen opleveren zo'n vakantie, in meerdere opzichten :D
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Misschien heb je voor omgeving Colorado NM, nog iets aan deze post.

Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Volgens mij had ik het wel gelezen.. maar goed te weten dat James Rob Colorado River Rv een niet zo bijzodnere camping is. Tja in USA is het sowieso anders dan in NL je komt er voornamelijk om te overnachten en voor stroom.
Dank dus.
Ik zal mijn lijst van mogelijkheden -de complete lijst- op blog zetten. dan kunnen anderen er ook van profiteren. Uiteraard zijn er veeeeeeel meer campings maar het moet ook een beetje handig liggen.

Weer geinige site gevonden... http://www.coloradodirectory.com/RV/
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Als je niet bij Colorado NM gaat staan, is de KOA een prima campground. Maar.... deze KOA ligt naast een Fairground waar regelmatig iets te doen is. Wanneer dit zo is, dan staat deze KOA dus direct vol. Als je dus van te voren al van plan bent hier te gaan staan zou ik hem reserveren.
Het eerste jaar dat wij daar stonden was er dus een Rodeo naast de deur. Erg leuk om mee te maken. Dit jaar een hondenshow, waar ik ook wel naar toe had gewild, maar de KOA stond dus vol.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Marja heb jij ook een idee voor Jackson/ Jackson Hole??
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

IK heb ook de lijst in zijn geheel op het blog gezet. Als iemand wil kijken en tips kwijt wil GRAAG! :D
Alvast bedankt :) :thumbup:
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Isis schreef:Marja heb jij ook een idee voor Jackson/ Jackson Hole??
Nee, want wij zijn nog niet die kant op geweest. Staat wel hoog op het verlanglijstje :D
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik heb geen ervaring met kamperen in Jackson, alleen met de KOA, maar die ligt nog een stuk ten zuiden van Jackson. Ik zie dat je voor de laatste nacht in Yellowstone bij Grant gaat staan. Ik denk dat het leuker is om bij Bridge Bay te staan. Iets minder dicht bij Grand Teton, maar dat lijkt me geen bezwaar.

Marianne
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Waarom Bridge Bay??? Wat beidt dat meer...
Ik kan annuleren hoor maar ik heb over Bridge Bay geen bijzondere verhalen gehoord. Ik dacht met Grant dat ik dan 's morgens vroeg nog naar West Thumb zou kunnen gaan. In de middag voro we in Grant staan gaan we nog langs het meer ...
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Meningen over Bridge Bay zijn verdeeld,ligt er aan waar je staat. Wij vonden het een prachtige plek met zicht over het meer en herten achter ons langs. De full hookups van Fishing bridge konden ons gestolen worden achteraf gezien. Wat een asfaltplek.
Vandaar uit reden we via West Thump naar Tetons. Maar Grant zal vergelijkbaar zijn toch?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij vonden Bridge Bay (jaren geleden) een mooie en ruime camping. Ik ken de camping bij Grant niet, maar ik vind Grant zo verschrikkelijk ongezellig. West Thump is inderdaad de meoite waard, maar dat zou je ook onderweg nog kunnen doen. Bij BridgeBay (of misschien Fishing Bridge als je meer voorzieningen wilt) zou je nog tegen de avond langs Hayden Valley kunnen rijden voor het wild, de moose en de pelikanen. Je kunt ook naar Lake wandelen en genieten van het uitzicht in het hotel.

Marianne
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

ahhhh dat hotel, mooie plek, mooie muziek en heerlijk cocktails. Gewoon eventjes langs in even wat nettere kleding dan je joggingbroek en net doen of je er logeert ipv in die camper :mrgreen:
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

ik zal er eens naar kijken qua afstand maakt het niet zoveel uit. Maar aangezien de verhalen niet zo bijster waren over beiden... dacht ik ach dan maar Grant.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Tickets zijn veranderd. We vliegen nu heen en terug via Atlanta ... kids teleurgesteld zij wilden ook NY zien.. en natuurlijk uit het raampje het vrijheidsbeeld.
Helaas Pindakaas...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer