Ik zal het eens overwegen om Brazos op maandag er zo bij te pakken en dan op dinsdag tijd vrij te spelen waardoor we misschien eerder in Austin klaar kunnen zijn wat de begeerde dag tijdswinst kan opleveren om Big Bend / Guadalupe wat meer recht te doen. Aan die kan van het schema had ik het nog niet gezocht die ruimte. E.e.a. gaat afhangen van het programma wat we voor ogen hebben in Austin en de Hill Country inderdaad.
Omdat Chisos Basin vanaf mei schijnbaar dichtgaat voor 2 jaar heb ik weinig hoop op de Lost Mine trail en Window trail moet ik zeggen. Ik doe Big Bend meer omdat we toch richting Fort Davis, Carlsbad en White Sands rijden en weet dat ik in de toekomst terug ga komen voor Big Bend NP & SP als dat allemaal weer goed open is en ik in het park zelf kan verblijven in de lodge.
Ik heb het programma al aangepast op de dag San Antonio - Sanderson door niet in Sanderson maar in Marathon te overnachten. Dat geeft ons een uur tijdswinst op de Big Bend dag waardoor ik vroeger aan de Santa Elena Canyon kan staan.
Je geeft aan dat je het anders beter kan overslaan. Tegelijkertijd komt er dan 1 of mogelijk zelfs 2 dagen vrij in het programma. Waar zou jij die tijd mee invullen dan?
Wat was je ervaring op de Devil's Hall trail qua moeilijkheid? We zijn alle twee niet flauw maar afgronden of ergens aan hangen skippen we liever dan dat we die per ongeluk tegen komen op een route en dan toch omkeren.
Conroe is op die lange reisdag meer een handige stop. Kan ik in de ochtend erna nog voor het inleveren van de auto Old Town Spring inrijden. Als je nog tips hebt voor Conroe of juist elders op die route een stop onderweg naar vliegveld volgende dag hoor ik het graag hoor.
Nogmaals bedankt