Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Trom: Zuidwesten met New Mexico.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Trom: Zuidwesten met New Mexico.

Bericht door Trom »

Bedankt voor de waardevolle tips. De periode gaat waarschijnlijk zo tussen half april en half mei worden. Zijn er specifieke do's of don'ts in die periode in het gebied van deze reis?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het zal dan bij de Million Dollar Hwy wel koud zijn. Wij hadden er half mei nog wat sneeuw. Verder lijkt het me een mooie periode voor de rest van de route.

Marianne
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

Vanmiddag eens wat rekenwerk gedaan waarbij ik uitging van fictieve hotelboekingen in categorie Best Western/La Quinta/Holiday Inn. Voorlopig eens uitgegaan van Booking. Uiteindelijk zal dat via direct boeken nog wel wat goedkoper kunnen.
De route bleek op deze manier bijna 400 euro duurder dan de reis in omgekeerde volgorde te doen. Omdat er hier niet echt b.v. passen te nemen zijn waarbij je rekening moet houden met sneeuw maakt het niet veel uit hoe ik hem omrijd.
Maar 400 euro is toch interessant. Maar eens in de gaten houden.
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

@Martin & Marianne Handig die index. Ondanks dat ik regelmatig op jullie site kijk, was de button me nog nooit opgevallen.
Grappig dat jullie blijkbaar ook nog dingen niet gedaan hebben in het Zuid Westen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben heel veel nog niet gedaan. :wink:
Die index heb ik afgekeken van Kalaman. Misschien kun je zijn blogs ook eens bekijken; ik weet dat hij ook al eens Colorado vroeg in het jaar heeft bezocht. Zie https://kalamanindex.blogspot.com.

Marianne
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

Thx ook een mooie suggestie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer