Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Peutje: LA + rondje LV april-mei 2024.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
BelVis
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Peutje: LA + rondje LV april-mei 2024.

Bericht door BelVis »

Ik heb contact gehad met het reserveringsysteem en je moet "out of state registration" invullen. En bij het kenteken nr. RENTAL.
Dus is heb geboekt :D
Peutje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Peutje »

Fijn dat het gelukt is!

@Martin & Marianne , we hebben nu nog 2 nachten Bryce en 1 nacht Capitol Reef staan (hier kan ik geen 2e nacht meer boeken). De camping in Bryce is echter niet boekbaar voor onze periode (FCFS) - dus dan laten we het even afhangen van het weer. Mocht het te koud zijn in Bryce, maar Fruita Campground niet beschikbaar is - zijn er dan nog alternatieven voor 1 nacht? Op Google Maps vind ik geen campings op de route.

In Capitol Reef lijkt ook (een deel van) de Scenic Route gesloten als wij er zijn.
2013: Zuidwesten
2015: Florida
2018: Florida
2019: Florida
2019: New York
2022: Florida
2024: Zuid-Westen & Disney Cruise
2025: Florida

https://travelkiwikids.nl/
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Jammer dat Fruita vol zit. In Torrey heb je ook nog de Thousand Lakes RV park, dat is ook een mogelijkheid. Maar onderweg zijn er ook wel mogelijkheden. Hoewel je natuurlijk ook daar het risico loopt dat het nog koud is. Mogelijkheden zijn bijvoorbeeld de camping bij Kodachrome, of kijk eens naar Escalante. En bij de trailhead voor de Lower Calf Creek Fall is ook een kleine (niet te reserveren) camping. De wandeling naar de waterval is voor de jongste niet echt een optie denk ik, dat is wel jammer.
Ik zie inderdaad dat er werkzaamheden gaan plaatsvinden in Capitol Reef. Nu is dat niet zo'n probleem lijkt me; de laatste twee keer dat wij er waren hebben we de scenic route niet eens gereden, er blijft genoeg over om te doen daar!

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer